- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Surci1
tag
Köszi az infót.
Egyébként három ok közül lehetett választani és ez tünt a logikusnak, hogy kifutott a vásárlási védelem de a csomag szállítás alatt áll.. A másik ok asszem az volt hogy rossz nyomkövetési szám, a harmadikra már nem emlékszem,de az is valami nem idő illő volt.
Érdekes hogy a dispute inditás előtt az alin a szállítási folyamatábrán csak az első kör (CN) volt kék+pipa. Az aliexpress válasza után meg már mind. Ami egy kicsit bicskanyitogató, hogy csak úgy bejelölnek magyar vámot. -
válasz
Surci1 #54847 üzenetére
Ha lejár akkor nem azonnal, hanem adsz neki 2-3 napot és azután indítod és nem azt választod amit most, hanem azt hogy nincs nyomkövetés hiszen június 19-óta azt írtad hogy nem szállítják, ezért nem írhatsz olyat hogy szállítva van (but package is still in transit), hiszen nem tudod kontrollálni.
Vársz 5 napot. -
Surci1
tag
Sziasztok.
Jön egy csomagom június 15. óta LT803717891NL tn számmal aliexpress shipping-el.. A nyomkövetés szerint júni 19 óta itt van: Linehaul ArrivalLiege, Belgium. Az aliexpressen a rendeléseimnél ennél a terméknél az order status tegnap járt le, így csak ma tudtam nyitni dispute-t. A választási lehetőségek közül ezt jelöltem be "Purchase Protection is running out, but package is still in transit". Képernyőképeket is töltöttem fel három nyomkövető oldalról ill. a postán is érdeklődtem és ott azt mondták, hogy nem érkezett be Mo.-ra. Ezt le is írtam a dispute-ba. Erre küldött egy itéletet az aliexpress miszerint az ok érvénytelen és kioktatott, hogy ha a postán van és nem veszem át a csomagot akkor az az én felelősségem. Azt írták még várjak 5 napot. Ezután mi várható? Ilyenkor van még valami teendőm? Esetleg túl korán nyitottam dispute-t? -
válasz
Livius #54845 üzenetére
Értem, de én azt próbáltam elmondani hogy az AliExpress most már csak áfás árat ír ki, akkor is ha IOSS, akkor is ha nem az és akkor is ha EU raktáras az adott termék, mert EU-n belül is fizetjük az áfát, csak az nem IOSS, mert nem import áfa.
Ugyan beírhatom hogy áfás árakat látunk a termékeknél, de ez általánosan így van nem csak vám téma esetén és legtöbben tudják hogy július 1-től ez a módi. -
válasz
Livius #54843 üzenetére
Az AliExpressen 150 € értékig használatos az IOSS, mert addig lehetséges. Így működik július 1-től szóval nem igazán kell külön kiemelni.
Az első hónapban még külön tüntették fel az áfa összegét, mostanra már a bruttó összeg van kiírva. Az ár alatt az utalás ezt jelzi. Nincs olyan hogy más lenne kiírva.
Ha valami meghaladja a 150 €-ot annál is a bruttó van kiírva, de annak az áfa tartalmát már nem fizetheted az AliExpressnek és fizetés előtt azt kiveszik (Price Adjustment, árkorrekcióval) és a nettót fizeted ki. Aztán ha megérkezik Magyarországra akkor a szállító majd be fogja szedni teljes vámkezeléssel. -
Livius
őstag
A leírás szerint én az ilyen terméket IOSS (Import One Stop Shop) módszernek gondolom. Ha ez tényleg az amikor "Price includes VAT" van feltűntetve, akkor szerintem a leírásban beírhatnátok azt is, hogy ez az Aliexpressen hogyan van jelezve pontosan, és akkor még egyszerűbb lenne az útbaigazítás és a cuccok közötti keresgélés, hogy mit érdemes megvenni.
-
válasz
Livius #54840 üzenetére
Az Összefoglaló 7. pontban minden leírva, kérlek nézd át és ha azután is felmerül valami akkor megbeszéljük.
150 € (174 $) értékig benne van a kiírt árban az áfa, azt jelenti a "Price includes VAT.
Mindegy hogy mivel fizetsz kártya vagy PayPal.
Lesz vámkezelés mindig, ha a Magyar Posta szállítja, kézbesíti és ha nem EU-s feladású nyomkövetési azonosítóval jön. -
Livius
őstag
Sziasztok!
Jelenleg ez a kötelező vámolás vagy ÁFA az Aliexpresses rendeléseknél mennyire macera? Amióta van ez az új törvény még nem rendeltem újabb cuccot onnan. Létezhet, hogy már az Aliexpressnél a bankkártyás fizetésben benne van ez a plusz költség? Vannak olyan termékek ahol az van hogy "Price includes VAT" ez azt jelentené, hogy amikor megérkezik az EU-ba és a magyar posta megkapja, akkor már nem kell majd vele szarakodni, hogy hogyan kell vámolni?
-
Lialiana
újonc
Ezek szerint érdemes reklamálni a postánál, köszi, hogy megosztottad; én is jártam már így, most legutóbb pl. csekkolam egy még június eleji meg nem érkezett, a nyomkövető szerint elakadt rendelésemet, erre most mit látok? Egyszerre csak ott sorjázik a rengeteg, eddig nem látott bejegyzés, köztük elérhető online fizetés, amiről persze, hogy nem kaptam semmilyen értesítőt, és sajnos már vissza is küldték a feladónak a csomagom, visszafodítani már nem lehet (telefonon mondták). Hát, kíváncsi leszek, ilyenkor mi lesz az Alinál...
-
Lialiana
újonc
Félreértettél, vagy én fogalmaztam félreérthetően, lényeg, hogy amikor az eladóval való értelmetlen huzakodás elkerüléséről írtam, természetesen a disputa előtti üzeneváltásokra céloztam; a disputa alatt az eladó csak tesz egy ellenajánlatot, ami ilyenkor általában nulla visszatérítést ajánl és további céltalan várakozást, ilyenkor már minek huzakodni vele tovább..? Nyom az ember egy rejectet, azután az Ali közbelép és ítél... Nálam ez idáig mindig pozitív volt, próbálkozhatott az eladó bármivel. Így értettem. 😊
-
Werkly
őstag
Csomagolás állapota: Szállítás alatt
Ország: Kína -> Ismeretlen
Célállomás:
Feladás:
2021-08-28 01:00 HUN, Part Of Shipments Didn't Depart On Time, HUN
2021-08-27 23:37 HUN, Shipment Depart From Transit Airport, HUN
2021-08-27 15:15 HUN, Arrived At Transit Airport, HUN
2021-08-27 13:37 CHN, Departed from origin airport
2021-08-27 13:37 CHN, Arrived at origin airport, CHN
2021-08-26 09:30 CHN, Departed from customs of original country, CHN
2021-08-26 04:41 CHN, Departed from Carrier, CHN
2021-08-25 01:43 CHN, Shipment Depart From Hub Scan, CHN
2021-08-24 22:09 CHN, Arrived at Carrier
2021-08-24 22:09 CHN, Departed from the first mile sorting center, CHN
2021-08-23 18:45 CHN, Departed from EPC warehouse, WISE_SH_III,苏州,CHN
2021-08-23 15:43 Arrived at EPC warehouse
2021-08-22 06:28 CHN, Departed from the first mile sorting center, CHN
2021-08-21 18:09 CHN, Arrived at the first mile sorting center, CHN
2021-08-21 16:27 CHN, Picked up, 广州,CHN
2021-08-20 10:35 Wishpost order generatedFiúk-lányok most ebből kikövetkeztethető valami okosság? Ez a Wish érdekes! Köszi!
-
atyca
senior tag
Sziasztok!
Az normális, hogy ez a nyomkövetés (1582719000023816223601092) csak az Ali felületén mocorog?
Eddig ilyen gondom nem volt, se a ninja, se a Trackcheker nem látja..... -
válasz
Gino20 #54830 üzenetére
Az első a nyomkövetési szám, a kódot meg megkapod amikor értesíteni fognak hogy kell valamit csinálnod.
A minimum információkat már most is tudod, az elegendő. Ha elküldöd az eladó oldalának linkjét privát üziben, akkor a céges adatait kínaiból átfordítva elküldöm. De inkább futáros szállításra gondolok vagy valami EU-s móka mert rövid a szállítási idő ami ki van írva. -
Gino20
őstag
Basszus, úgy érzem ez nem fog menni
Megnéztem a linkeket és sajnos van is kérdés.
Mi az a ragszám? [kép]
Mi a hozzáférési kód? [kép]Ezen felül az import vámkezelési megbízás is kérdéses, mert ehhez az eladó cégadati kellenek, de nyomokban sem vagyok benne biztos, hogy rendelkezésre áll-e ilyen, mert mi van, akkor ha ez csak egy "himi-humi" eladó. Persze ez esetben világos, hogy nem kapok valid számlát és nem tudom elszámolni, de ez 100e Ft-nál talán nem is fájna (igaz lenne ugyan ebben a kategóriában ~700e Ft-os rendelésem is ha a mostani rendelésem alapján megkapom azt amit szeretnék)
Lehet el kellene engednem az egészet a fenébe és törölni a céges vásárlásom (lehet ilyet?) majd a magánszemélyes alis + paypalos regisztrációmmal megvenni az adott terméket?
-
Gino20
őstag
Értem. Nem vagyok jártas a dologban, így ha megkapom a nyomkövetési azonosítót írok majd.
Cégként regisztráltam a paypal-ra céges folyószámlával, mert cégre szeretnék vásárolni.
Ha jól értem kapok majd egy mail-t, hogy XY adatokat szolgáltassak be és akár képmenések formájában küldjem meg az "alis rendelésem és paypalos fizetési nyugtámat"
-
válasz
Gino20 #54826 üzenetére
Nem biztos hogy úgy lesz, mint írtam függ a szállítótól, ha majd megkapod a nyomkövetési azonosítót akkor lesz pontosabb információd.
Nem egészen olyan egyszerű hogy küldik a számlát. Értesítenek hogy van vámolásos küldeményed és majd a vámos postai felületen be kell küldened a dolgokat, nyilatkozat, értékigazolás és azután lesz "számlád".
De az gond hogy ha üzleti fiók, mert ott magánszemélyként nem lehetne vásárolni.Ez van ilyenkor:
Vámeljárás alá került küldemény esetén a teendők
Ha vámeljárás alá kerül a küldeményünk és adatokat kérnek be, az alábbiakat javasolt beküldeni:
Az AliExpress-es vásárlás számlája, ha rendelkezésre áll, az (az Orders listában) View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a mindkét képernyő, olvasható formában, a bankkártyás fizetés tranzakciója, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek.
A feltöltés a Magyar Posta oldalán a Vámügynöki szolgáltatásnálHa meghaladja a 150 €-ot vagy jövedéki termék:
Import vámkezelési megbízás magánszemély részéreHa nem magánszemélynek minősülsz akkor meg ezek
Import vámkezelési megbízás jogi személy részére
Nyilatkozat vámkezeléshez (cégek, szervezetek részére)
150 € felett már van vám felszámítás is. -
Gino20
őstag
EU-n kívüli, vagyis Ázsiából jön.
Biztosan nincs beszedve.
Nálam ez így néz ki [kép] vagyis nincs download invoice.Már látom a szerk utáni választ
"Price Adjustment árkorrekció, az áfát leszedték, amit neked fizetni kellett az 320 $ itthon meg majd 95862 Ft érték után a 25883 Ft áfát és 4000 Ft-ot ha a Posta kézbesíti."
Akkor ha jól értem úgymond nincs dolgom és a posta majd küldi a ~30e Ft-os számlát.
Köszönöm az infótAmúgy ez miért történhetett meg? A 150 euró feletti összeg miatt?
-
válasz
Gino20 #54823 üzenetére
Viszont ez nem a 150 €-ig tartó kedvezményes vámolás, (ez az ár információ ezért lényeges) amikor csak áfázás van, az ugye megáll 174 $ körül. Így nálad szerintem nincs az áfa beszedve.
Price Adjustment árkorrekció, az áfát leszedték, amit neked fizetni kellett az 320 $ itthon meg majd 95862 Ft érték után a 25883 Ft áfát és 4000 Ft-ot ha a Posta kézbesíti.
Egyébként ez EU-s raktár vagy nem az? Az sem mindegy és az sem hogy milyen szállítással küldik.
Ha vámolni fogják mert nem EU-s akkor ez lesz, akár online akár utánvétellel fizeted az 4000 FtEgy oldallal visszább amikor csak a vásárlási tételsor van vagy itt felül a Download invoice
-
Gino20
őstag
-
Gino20
őstag
Ezt a rendeléseim alatt találom?
Amúgy ott ilyen van [kép] . Ebből én csak a 320 dollárt tudtam kifizetni. Miért nem engedte az ali a teljes 406 dollár kifizetését? Ez esetben jelezni fogja az eladó vagy már Én írjak neki, hogy "jövök neked 86,4 dollárral"?Goose-T: Azt írta ki, de fizetéskor csak a nettó összeget tudtam kifizetni
-
Gino20
őstag
Sziasztok!
Vásároltam Aliról és a termék vétel árába bele volt kalkulálva az áfa, majd fizetéskor az áfa összege külön olvasható volt, de végül fizetéskor csak a termék tényleges árát tudtam kifizetni. Valamiért az rémlik, hogy ezt az ali beszedi, de ez nem történt meg, vagy rosszul emlékszem? Ez esetben mi a teendőm? A vámhatóság meg fog keresni és benyújtja az áfa + vámkezelési költséget egyben?
-
veze
őstag
Sajnáljuk, hogy a 2021. július 22-én tett kiegészítésében jelzett UU175167205CN számú nem könyvelt küldemény vámkezelésekor megállapított díjakat nem tudta online kifizetni. A történtekért és a késedelmes válaszadásért szíves elnézését kérjük.
Jelzett küldemény burkolatának képe továbbra sem áll rendelkezésre, amin jól olvashatóan szerepel a feladó által feltüntetett címzett elektronikus elérhetősége.
Az ügy megnyugtató rendezése érdekében levelünk kiküldésével egyidejűleg megtérítjük az online és az utánvétes szolgáltatási díj különbözetét 400 Ft-ot az Ön részére, melynek kiutalásáról 8 napon belül intézkedünk.
Arra törekszünk, hogy a jövőben minél magasabb minőségben nyújtsuk szolgáltatásainkat ügyfeleink részére.
Reméljük, hogy a történtek ellenére a Magyar Posta iránti bizalma megmarad és a jövőben megelégedéssel veszi igénybe szolgáltatásainkat.
egy másikkal küldeménnyel kapcsolatban is intézkedhetnek majd, ami még folyamatban van.
Annál már a burkolat képét is rendelkezésre bocsájtottam, nem tudom mire kell nekik, mit bizonyítok vele, mikor ők maguk állítják az nem számít -
bepken
veterán
sziasztok!
itt is felteszem a kérdést, hátha
nézegetni kezdtem az okosórákat és ilyesmiket is találtam alin: [link] - csak refurbished cuccot még nem rendeltem, egy óránál ez lehet, hogy para... szerintetek mennyire éri meg ilyesmivel próbálkozni? (tekintve, hogy official store)
-
bombibmw
veterán
Hello!
Új szabályok életbelépése után most vásárolnék először.
Mikor leütném a vasárlást, nem adja hozzá az áfát az árhoz.
Ez normális így? -
Goose-T
veterán
Először csak írtam az eladónak, utána konfirmáltam, és dispute-ot nyitottam. Visszaírt, hogy minden oké lesz, visszakapom a zsét, és még adott egy 5 dolcsis promókódot is. Írta, hogy küldjem el az összes fényképemet a mailcímére, hogy le tudja bokszolni a FedEx-szel. Elküldtem, visszaírt, hogy megkapta. Volt még egy másik tétel is, amit rosszul küldött, hiányoztak hozzá a speckó csavarok, azt a dispute-ot le is nyugtázta full refunddal. A nyak dispute-jának az eredményére még várok. Már az is nagy szám, hogy ilyen gyorsan reagáltak péntek délután, hiszen ott már szombat hajnal van.
-
válasz
Lialiana #54809 üzenetére
Nem értem hogy mire gondolsz, mert én azt írtam hogy igazolja és indítson dispute-t, nem utaltam arra hogy külön egyezkedjen.
Amikor egy dispute-t elindítasz az elsőként mindig az eladóhoz kerül, ő vagy elfogadja vagy nem fogadja el. Esetleg nem reagál.
Ha az első eset van akkor az AlIexpress visszaadja a pénzt vagy amit kértél, a második esetben pedig az eladó ajánlatát elutasítjuk és azután dönt az AliExpress valamilyen módon, akkor is ha az eladó nem reagál.
Nem egészen úgy működik hogy az eladó ki lenne kerülve, technikailag nem is lehet -
Lialiana
újonc
Az én tapasztalatom az (több ezer rendelés, és jó néhány becsúszott disputa után), hogy nem érdemes vitatkozni velük, mert arra vég nélkül képesek, és csak az idő megy, eredmény semmi. Még kezdőként én is próbálkoztam egyezkedni, hogy elkerüljük a disputát, de sosem jutottam velük semmire, tényleg csak az időt húzták, aztán amikor az egyik ragaszkodott hozzá, hogy küldjem neki vissza a hibás árut, csakis akkor hajlandó kártalanítani, én meg hiába linkeltem neki, hogy annak mennyi innen a költsége, megfizeti-e, stb. (persze, nem), akkor besokalltam, és claimeltem, mire az Ali csont nélkül megítélte nekem a full refundot, visszaküldés nélkül. És ennyi volt, kár volt vesztegetnem az időt a huzakodással - annál is inkább, hogy a végére majdnem kifutottam már a védelmi időből...
-
Lialiana
újonc
válasz
Goose-T #54802 üzenetére
Konfirmáld, hogy megérkezett a csomag, és azonnal nyiss disputát; de ne a termék-visszaküldés opciót válaszd, hanem a sima pénz-visszakérést; csatold a fotókat vagy videót és írd le, hogy így érkezett meg hozzád a rendelés, és írd le azt is, hogy sajnos visszaküldeni nem tudod, mert annak díja többe kerülne, mint maga a rendelés értéke, stb... Én mindig igy csinálom, és mindig megadja az Ali, ha ágál ellene az eladó, akkor is.
-
Lacerta
aktív tag
Noh, megjött nekem is az első duplán áfázott csomagom.
Vásárláskor kifizettem az áfát, majd simán rádobták még egyszer. Ja, és még értesítést se küldtek, mint máskor, hogy itt van, fizessem be előre a 399Ft kezelési költséget, csak hozta a postás, és tartotta a markát, hogy akkor ez most még 799Ft lesz.
Bónusz: Nem azt küldte a kínai, amit rendeltem.
Így végűl is nagyobb lett a csomag összes sarctartalma, mint maga a vételár volt.
-
Drimba
csendes tag
Sziasztok!
Tegnap este rendeltem kijelzőt egy note9-hez. 4,7-es termék elégedettséggel és 96,3-as eladói feedback-el. No sokat nézegettem a visszajelzést mindenki elégedett volt így úgy szuper a cucc. Hezitáltam, megrendeltem. emberünk kb 5 perc alatt shipped-be vágta a terméket. Aztán tovább olvastam a visszajelzéseket és tényleg egy nagyon kis %-a a tömegnek jelentette ki azt hogy -gyerekek, nagyobb a keret mint kéne. Ooooo mondom ez így nem jó. Hidegrázás 1. majd egy másik 3*-os rendelés hogy valóban "kissebb" a kijelző de az aksit is zebálja. Na ott telt be a pohár hogy gyorsan lemondom, de ár shipped volt az állapot és nem tudtam visszavonni. Írtam az eladónak hogy áljáljáljálj. Visszaírt hogy beszélt a logisztikusokkal és már nem lehet visszafordítani a csomagot. Kérdezte hogy vissza tudom e küldeni. Mondtam hogy igen, ha nem veszem át a posta visszaküldi (tudtommal). Erre írta hogy már nem tudok visszalépni sajnálja. Mi legyen a következő lépés?
Segítsetek! Köszönöm! -
válasz
Goose-T #54802 üzenetére
Lehet dispute-t indítani, mert ha nem érkezik meg akkor ezt a hibát nem tudhatod,.
Le kell igazolni hogy megérkezett, egyértelműen látszik hogy megkaptad és reklamálhatsz.
Küld másikat vagy a pénzt adja vissza, gondolom nem ragaszkodik a visszaküldéshez, de ha PayPal-al fizetted akkor az sem lenne gond, a vissza posta díját kifizetik. -
Goose-T
veterán
Ez a gitárnyak hőkezelt juharfából készült, rohadt erős anyag. Nem gyenge behatást kaphatott, hogy így eltört. Szilánkosan tört, durván csökkenti az értékét még javítás után is. Egyébként itthon kb. annyiból javítanák meg, mint amennyiért veszek egy másikat. Szóval lényegében GTK.
-
Goose-T
veterán
válasz
Goose-T #54794 üzenetére
A vámkezelés leckéjét megtanulták, de a csomagküldésben van még hiányosságuk.
90 dolláros gitárnyak oda. Jól körbefotóztam mindent, már kibontás előtt volt egy kis lyuk, ahol láttam a törött darabokat kikandikálni.
Jeleztem az Alin az eladónak, egyelőre csak chaten, mert dispute-ot még nem tudok indítani, nem telt el 10 nap a csomag indulása óta. Mik a tapasztalatok, szoktak ilyenkor pénzt visszaadni? 200-nál több rendelésem van már az Alin, ettől ez eladótól is rendeltem már sok cuccot.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Yettel topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Külpolitika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 12 Mini 128GB,Átlagos,Adatkábel,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG Z390 TOMAHAWK alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Billentyűzet magyarosítás magyarítás lézerrel is! 10-15ezer közötti áron! Óriási betűkészeletünk van
- Honor Magic7 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung S23 128GB / normál állapotban / 12 hónap jótállásal
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest