Hirdetés
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
$atirka
senior tag
"Felveszi opciónak az AU csatlakozót, annak ad egy alacsony árat, de mivel nincs neki ilyen, beállítja hogy elfogyott, az eredmény az hogy a találati listán előrébb van az ő hirdetése"
Itt a lényeg, jól látod, ezt csinálják!
Régen is akadt 1-2 ilyen, de ez mára természetes lett.
Abban is igazad van, hogy az applikációban nem mutatja a tól-ig árat, ez nem így volt régebben, pedig nem változott a telefonom. Valóban pc-n jól mutatja, de azon ritkábban keresek.
Lehet bogarászni a jobb lehetőségekért, valóban jobban kell figyelni.
Linket javítottam.Flashy:
[ Szerkesztve ]
"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D
-
Mtbsrác
senior tag
Érdekes hibára figyeltem fel.
Linux operndszert használok és az utóbbi két hétben nemtudok fizetni ali-n mindig system error jön elő ami volt már másnak is gond. Telefonról kell felmennem az oldalra hogy fizetni tudjak. Na ez mitől lehet valyon? Semmi blokkoló vagy ilyesmi nincs direkt feltelepítve. (FF Opera, akármilyen böngészőből nézve).
[ Szerkesztve ]
-
Beni2360
félisten
BUÉK mindenkinek.
Nem értem mostanában az alit, van több TN-s rendelésem és azután, hogy Kínából repülőn elhagyta az országot semmi infó sehonnan. Lassan letellenek a maradék napok és sehol semmi. Azelőtt azért megérkeztek a cuccok 4-5 héten belül. PL az Ugreen aki nem egy lütyő cég Nov.10-i áru sehol és amit később rendeltem már régen itt vannak. Van tőlük két rendelésen és sehol nincs követés. Azt írják várjak míg megjelenik, na de másfél hónap és semmi.
Más Nov 23 rendelés és Dec 20-n hagyta el az országot az áru ami készleten volt.
Türelmes vagyok de kezd a kedvem elmenni tőlük vásárolni.[ Szerkesztve ]
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
galaxys80
veterán
Ez [link] még megérkezhet valaha ebben az életben vagy a magyar királyi posta végleg elnyelte?
-
Topikgazda
válasz Mtbsrác #27452 üzenetére
Ha visszaolvasol az elmúlt 2 hét majd erről szólt. A legutóbbi verziójú böngészőkben az alap védelmi beállítások is már bekavarhatnak, a szolgáltatód Internet elérése is lehet probléma. Lehet kártya és banki elérés hiba. Egy biztos, én folyamatosan tudok fizetni, nem jön system error, sem a böngészőből, sem a mobil app-al fizetve.
Ezt azt jelenti hogy a mobilon böngészőből fizetsz? Telefonról kell felmennem az oldalra hogy fizetni tudjak. Vagy a mobil app-ból fizetsz. -
Topikgazda
válasz galaxys80 #27454 üzenetére
Ez nem igazi nyomkövetési szám, az az igaz hogy ekkor elhagyta Kínát: [In Transit]Dispatch Out From Transit 2018-12-05 13:29:00
Az ide megérkezést nálunk már senki nem írja, mivel egy közönséges küldemény.Az a bejegyzés már nem igaz.
Hány napnál tart a szállítási védelem számlálója? Ha az elfogy akkor már nem valószínű a megérkezés és kérheted vissza a pénzed.[ Szerkesztve ]
-
gyulazsolti
senior tag
Sziasztok!
Megjött a csomagom.
Jelen esetben ez.Szerintem eredetinek írja.
Betettem a nyomtatóba, látja,hogy benne van,telinek is jelzi,viszont nem nyomtat.
A másik amit néztem, az után gyártott, de írja is.
14.99$ volt akcióban. Visszaküldeni nem hiszem, hogy megérné.
Látszik is. A jobb oldali ami jött. [kép]
Ilyenkor mit tudok, vagy kellene tennem?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #27460 üzenetére
Ezt írja: Brand Name: vilaxh , Compatible Brand: CANON, Compatible Brand: Canon Inkjet, Feature: Compatible ez nem az hogy eredeti, túl sokszor van említve a Compatible.
Egy tisztítást célszerű futtatni. De az áramköri csatlakozás az nem használható a te nyomtatódhoz, ez amit kaptál egy kókányolt, valószínűleg nem minden helyen csatlakozik. Ezzel az utolsó képpel írnák az eladónak hogy szerintem ez nem vilaxh gyártmány (ott a "radírozott" Canon felírat) és így nem azt küldte amit kifizettél, hanem becsapott.
Ha tényleg a jobb oldali amit kaptál.
Csak halkan megjegyzem ennyiért itthon is lehet kapni kompatibilis patront.[ Szerkesztve ]
-
Bzzz
senior tag
Szia! Amit írtál, hogy "A mobil app-ban az árak alacsonyabbak mint a böngészős verzióban." Ez tényleg így van és ha igen mi ennek az értelme?!
''Az amit a Világon szeretetnek hívunk, csupán önközpontú vágy arra, hogy élvezzük a szeretett tárgyat.Tehát hogy valakit szeretünk vagy nem, pusztán attól függ: Kielégíti-e az adott igényeinket vagy sem?''
-
gyulazsolti
senior tag
Persze, hogy a jobboldali amit kaptam. Miért mondanék mást.
A tisztítás többször megvolt, és a Teszt nyomtatás is.Canon MX395 a nyomtató.
Érdekes, mert itt telinek látja.Viszont a nyomtatón a lcd kijelzőn, csak a fekete patront írja.
A színest nem mint eddig.Akkor így?
Nem azt kaptam, amit rendeltem.
Nem vilaxh gyártmány. Ki van radírozva a A Canon felirat.google fordítóval
I did not get what I ordered.
Not a vilaxh make. Canon A is highlighted.Angol csak így megy.
Én nem találtam, csak 2000FT + drágábban. CL-541 XL-t. [link]
Ez meg 4276 FT volt. De lehet így lesz drága.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #27463 üzenetére
Még annyit írni, hogy a patront behelyezve a nyomtató nem érzékeli, így használhatatlan, mert hibás.
És úgy fogalmazva hogy ez egy újratöltött Canon patron, látható a részben eltávolított felirat, ez nem Vilaxh termék. -
Topikgazda
válasz gyulazsolti #27466 üzenetére
Szerintem dispute, aztán ha valami értelmes megoldást ajánl fel akkor cancel vagy a dispute keretében rendezi. Simán hibás lehet az áramkör a patronon.
-
kropi
tag
Biztos az is számít amiről írsz, de a mai tapasztalatom megint azt erősíti meg, hogy az Alinál szigoríthattak. Évek óta azonos névvel fizetek mindig sikeresen. Mióta ez a gondom van a "system error-ral", átmentem a mobilosra mint ahogy tanácsoltátok s ott fizettem. Néhány hsz-szel feljebb felvetettétek, hogy az ékezetes névvel is gond lehet. Eddig nekem nem volt gond. De már az. Mivel amint átírtam a hosszú ékezeteket rövidre már tudtam is fizetni pc-ről. Talán ez az egyik megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Valójában az AliExpress regisztrációnál csak az angol betűk használhatóak, nekem egyértelmű volt hogy akkor sehol nem lehet használni. Az hogy bekéri a nevet a kártyás fizetési kliens és ráadásul 2 szöveg mezőben az teljesen értelmetlen.
Eleve a kártyatársaság egy fix 21 karakteres hosszúságú mezőt biztosít a névnek, így aztán felesleges beírni 2*25 betűnyit, mert semmire sem tudja használni, mert nem biztos hogy fog egyezni, a fizetés folyamatában a névnek nincs jelentősége nem az alapján utalják el a pénzünket a kereskedelmi egységnek és a magyarországi "szokásokkal" ellentétben az angol ABC betűit szeretik a fizetési kliensek. -
Mtbsrác
senior tag
válasz diablo1984 #27473 üzenetére
Bexarok és az volt a gond hogy ékezet benne volt. De eddig mindig használtam sose volt gond. Mostmár ékezet nélkül müködik.
KÖSZI
[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
Akkor úgy fest, nem csak nekem vannak újabban elszaporodóan gondjaim az eladókkal.
Újabb gyöngyszem, bár már eddig is poénos volt
Wowstick 1F, állítólag a vám visszaküldte, de sose adta fel, újra nem akarja küldeni. Dispute-ot nyitottam, mellékeltem a meg se indult TN-ről képet, és leírtam, hogy mi történt.
Ma még volt egy utolsó próbálkozása a kedvesnek (hamarosan lejárt volna a dispute):Dear friend,we agree to refund the money to you to your card.
Follow the instructions please:
Open the dispute
click the button"Modify"
Did you receive your order?-------Yes
Do you want to return goods?------yes
Dispute reason:--------personal reasons------ I no longer need the product----refund
Attachment----choose any picture from your computer
once you finished the step as this , we will choose no need to return the goods and accept this dispute immediately, so that you can get money back quickly.
Thanks in advance.
it will not hurts our store, and you get your money, win-win situationHa betartja a dolgot, akkor még akár jó lehetett volna, de már az alap "szerződést" sem tartotta be, nem küldött árut. Ha meg leigazolom, hogy megkaptam, bejelölöm, hogy visszaküldöm a cuccot, és kérem vissza a pénzt. Viszont, ha gyökérkedik, és így fogadja el, akkor amig vissza nem kapja a cuccot (amit fel se adott...), addig nem kapom vissza a pénzemet...
Végülis (mivel nem változtattam) még a határidő előtt elfogadta a dispute-ot, gondolom nem akarta, hogy kicsit jobban megnézzék az Alisok, hogy mi is történt...
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mtbsrác #27471 üzenetére
Nem az AliExpressel van gond, angol nyelvű felületen nem használatos az ékezetes betű, mint írtam az Összefoglalóban a regisztrációnál is: AliExpress regisztrációhoz segítség
Megjegyzés: Ékezetes karakter nem használható sem a nevekben, sem a címekben!
Meg az előbb is írtam.
Ezt természetesen az többi beíró ablakra is érvényes. A kártyaadatoknál nyugodtan írhatsz a név mezőkbe bármit, csak ne ékezetes szöveget.
Az hogy régebben elfogadta azt jelenti, hogy nem működött a karakter ellenőrzés vagy nem figyelteék ezeket a mezőket, mert minek, most meg ellenőrzik a bírtakat.[ Szerkesztve ]
-
bl4ze
veterán
Ez igen gyors volt, remélem hamar kézben is lesz
Szállítás Kimenő küldemény továbbküldése
2018.12.27. | 21:45CNSZXASzállítás Bejövő küldemény átvétele a kicserélőben
2019.01.04. | 06:42Nemzetközi Posta Kicserélő KözpontSzállítás Bejövő küldemény belföldi továbbküldése
2019.01.04. | 15:27Nemzetközi Posta Kicserélő KözpontÉrdekes, hogy pár nappal korábban vásárolt cuccok pedig sehol, pedig hamarabb elhagyták Kínát a tracking szerint....
.:. bl4ze .:.
-
maestro87
őstag
Na megkaptam a refundot, de az eladótól nem érkezett semmi reakció (elfogadás vagy elutasítás), csak pm-ben annyi hogy adjak neki 5 csillagot.
You and the seller did not reach an agreement. The refund amount will be based on the previous solution.Jan. 05 2019
AliExpress Processing the Proposal
Proposal:
Refund US $ 13.33Jan. 05 2019
AliExpress' Judgment
Proposal:
Refund US $ 13.33Január 3-án nyitottam a dispute-ot, szóval az összefoglalóban leírt 5 nap nem telt le, azaz hamarabb lépett az Aliexpress.
Ezek szerint tényleg változhatott valami? -
Topikgazda
válasz maestro87 #27480 üzenetére
Nem változott semmi. A határidő a maximum ami le van írva, ha egyértelmű a dolog akkor rövidebb a döntésre az idő. Ez nem egy magyar szolgáltató ahol ha 30 nap a válaszolási idő akkor a válasz a 29. napon születik meg és 30-án tudomásodra hozzák.
És ezt írtam: Az eladónak a megindított dispute-ra 5 naptári napon belül kell reagálnia, Mivel reagált rá a 2. napon, így nem kell kivárni az 5 napot, esetleg nincs egy seller proposal? -
Topikgazda
válasz maestro87 #27483 üzenetére
Ha a Dispute listánál a View detail-ra kattintasz és legörgeted a képernyő aljára a Dispute History-hoz, akkor bal oldalon van a te észrevételeid, jobb oldalon az eladó észrevételei és középen az AliExpress szövegei.
Visszanézve azokat amit indítottam egy esetben volt olyan hogy nem várták meg az eladó reakcióját, de annál egyértelmű volt hogy az adott nyomkövetési számmal teljesen mást küldött amit képekkel is igazoltam. Arra úgysem tudott volna mit írni. Ez volt amit írtak ott: Reminder: You and the seller did not reach an agreement.Ha nem válaszol akkor ezt írják oknak: Reminder: Since the seller did not respond to your dispute within the deadline, the system has settled the according to your proposal.
Ha elfogadja az eladó akkor ezt írják: Reminder: You and the seller came to an agreement.
Ha nekik kell dönteni akkor ezt írják: Reminder: You and the seller did not reach an agreement.
[ Szerkesztve ]
-
bl4ze
veterán
Szép gyors most a vám úgy nézem, megjött egy második vásárlásom is, és órák alatt "átment" :
Kimenő küldemény továbbküldése
2018.12.23. | 15:30CNCANASzállítás Bejövő küldemény átvétele a kicserélőben
2019.01.05. | 05:50 Nemzetközi Posta Kicserélő KözpontSzállítás Bejövő küldemény belföldi továbbküldése
2019.01.05. | 14:27 Nemzetközi Posta Kicserélő KözpontMár csak 1 ilyen regiszrált RP,RY van ami úton van.
.:. bl4ze .:.
-
Flashy
veterán
válasz maestro87 #27485 üzenetére
nekem is volt ilyenem egy hibás terméknél, az eladóra várakozás teljesen kimaradt, a nyitás után 5 percen belül (!) az ali a javamra döntött (refund) és lezárta az ügyet. én azt gondoltam, hogy talán az eladónak voltak hasonló ügyei vagy fekete pontjai, ezért került egyből az alihoz a dolog. teljesen nem tiltották ki, mert a termékeinek az adatlapjai éltek még. nem volt amúgy drága termék, lehet hogy nagyobb értéknél tovább ülnek rajta.
-
maestro87
őstag
válasz Flashy #27487 üzenetére
Én is inkább valami ilyesmire tippelek, vagy hogy abban reménykedett az eladó, hogy nem a javamra döntenek. Bár megbízható eladónak számít, de többet nem rendelek tőle...
V/:
Ha nem csatoltam volna a beszélgetésünk azon részét bizonyítékként amiben a refundot ajánlotta fel, akkor felmerülhet a kérdés, hogy jogosan kérek-e ennyi refundot. Ezt az Ali nem tudja eldönteni ha nem olvassa el az üzeneteket, márpedig nem biztos hogy van erre kapacitása. Ezért kellene hogy rábólintson az eladó is. Kíváncsi lennék, hogy ha többet kértem volna mi történt volna.
Egyébként nem hiányzott semmi, csak nem volt "túlfizetés" opció. A sosem volt eredeti árat vonták le az akciós ár helyett. -
remi67
tag
Az UNXXXXCN csomagokat csak Kínán belül követi?
Az utolsó bejegyzés szerint állítólag felrakták egy lufi cargo járatra, azóta nem érkezett meg sehova. (Elvileg Frankfurtba kellene). -
Kal-El
senior tag
Sziasztok!
Rendeltem már pár dolgot itt Aliexpressen, de most először találkoztam egy olyannal, ami nem működik. Egy egérhez való kábelről van szó. Ilyenkor mit érdemes csinálni?
Írjak az eladónak, hogy rossz a kábel, vagy egyből menjek az open dispute-ra? Ha felajánl egy másikat, hogy postáz, akkor fogadjam el? Vagy nem érdemes csak refundot választani? -
Topikgazda
válasz Kal-El #27493 üzenetére
A megérkezés leigazolása után van 15 napod reklamációt indítani. Nyugodtan mehet a dolog dispute keretében, ha sikerül megoldást találnia problémára akkor az félbe is lehet szakítani, vagy akkor dispute keretében rendezni. Ha lehetőség van rá akkor nem újraküldés az amit javaslok, pénz vissza és legfeljebb újból megveszem tőle.
-
Dicker
őstag
Sziasztok!
Van egy csomagom, ami nem érkezett meg.
Az eladó felajánlotta, hogy újra elküldi.
Mi ilyenkor a teendőm, azon kívül, hogy visszavonom a dispute-ot? -
Bzzz
senior tag
Sziasztok!
Azt jól tudom, hogyha egy csomagomnál (UAXXXXXXXXSB) azt látom, hogy "Hand over to airline" majd "origin leaving", akkor az a csomag elhagyta Kínát és innentől kezdve nincs semmiféle nyomkövetés, csak reménykedni lehet, hogy valamikor megérkezik Magyarországra és a Posta kiszállítja? És külön kell azért fizetni, hogy magyarországon is követhető legyen?
[ Szerkesztve ]
''Az amit a Világon szeretetnek hívunk, csupán önközpontú vágy arra, hogy élvezzük a szeretett tárgyat.Tehát hogy valakit szeretünk vagy nem, pusztán attól függ: Kielégíti-e az adott igényeinket vagy sem?''
-
Topikgazda
Elméletben az van amit írsz.
Csak az ajánlott, registered nemzetközi küldemények (amelyeknek igazi nemzetközi nyomkövetési száma van) követhetőek. Van aki ilyen szállítással úgy küldi hogy ezért nem kell fizetni, egyébként meg te választhatsz felárért ilyen szállítást. A hirdetésnél a Shipping: sort ki kell nyitni és látod az opciókat, ahol a Tracking Information oszlopba az van írva hogy Available annál lesz nyomkövetés. Ha tényleg azzal lesz küldve, mert néha nem. -
gyulazsolti
senior tag
Szia!
Már beszélgetünk az eladóval régóta a patronról.Írja, hogy miket csináljak, de azt alapból megcsináltam.
Nem az a gondom, hogy nincs benne tinta, hanem, hogy nem ismeri fel és nem nyomtat.
Disputánal, csak képeket ír, 5MB méretben
Csináltam egy 2 perces videót, mp4, 342MB.
Valahova feltudom tölteni, hogy megnézze?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #27499 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Nfortec Sagitta Gold RGB 1050w Moduláris Tápegység
- Új Szines Tápegység Moduláris Kábel Szettek És Toldók Pcie Cpu Alaplapi 12VHPWR Sata Molex Cablemod
- Asus Rog Thor 1200W Platinum OLED RGB Moduláris Tápegység
- Mobil Felvásárlás!! Samsung,Iphone!! NAPI LEGMAGASABB ÁRBAN! ORSZÁGSZERTE!
- Macbook Pro 2023 M2 Pro 16/512
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest