Egyébként az új Scross kézikönyve fent van valahol a neten? Csak a régebbiét találom mindenütt. Gondolom ha egyszer meglesz az autó akkor hozzáférek majd "hivatalosan" is.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [fatpingvin:] Thinkpad X230 mint asztali gép, mi van a bővítőkártyákkal?
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
DarkByte
addikt
eami
addikt
yup, nyomtatasban
Janusz001
őstag
Nekünk meg május 6. óta csend és hullaszag, nem tudni, mikor oldják fel róla ezt az utólagos minőség ellenőrzést.
Cunaja
addikt
Mennyibe kerül most egy ilyen móka?
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Fényezési hibával mit kedz a szerviz? Így hoztam el az fix.
[kép]
Cunaja! 100-as körül lesz.
[ Szerkesztve ]
Cunaja
addikt
Ez telibe fólia, mert akkor nagyon olcsó?
Ha egy S-Cross 100, akkor a Swift 80 lenne.
Itt nálunk 240-et mondtak.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Tigi
őstag
Sziasztok
Megvan az első 10.000 km december 10. óta.
Némi tapasztalat:
Számomra az autó (új Scross GL+ 2WD, 6MT) leggyengébb pontja eddig a zene, pontosabban a gyenge és erőtlen hangerő, csak a mély hangot teljesen letekerve élvezhető valamelyest a zene, de így is 20-as hangerőn már sokszor torzítanak a hangszórók, meg se közelíti a volt fapados 2-es Octaviám hangzását, pedig abban a hátsó ajtókban nem is volt hangszóró.
A fogyasztás télen 5.3 liter volt 100 km-en, jelenleg 4.8, de hozzá kell tennem, hogy ebben kb. 10% városi forgalom van, a többi az M4 és M0 körgyűrű néha maximum 120-as tempóval, napi 60 km-t autózok, hétköznap munkába, hétvégén pedig be a nagy faluba anyumhoz és anyósomhoz.
A zenét leszámítva eddig elégedett vagyok az autóval, talán még egy bosszantó dolog van az Octaviához képest, mégpedig ami már itt is többször elhangzott, az ajtók záródása, főleg a csomagtérajtó lezárása bosszant fel néha, ha minden ablak fel van húzva, akkor le kell b*szni, hogy lezáródjon.
A beltér minősége természetesen a szokásos Suzuki minőség, de nyilván tudtam, hogy mit veszek és nem is zavar, de vannak érdekes dolgok, pl. mikor felhúzom az ablakot és az elérte a felső végállást, akkor megmozdul az ajtókárpit .
Hetente legalább egyszer benézek a motortérbe, hogy ellenőrizzem a dolgokat, de az olajszintet soha nem tudom megállapítani, mert nem egyértelmű, hogy hol is van a valódi olajszint.
A váltót kicsit könnyebb már kapcsolgati mint mikor kihoztam a szalonból, de néha előfordul, hogy pl. a 3-ast nem veszi be elsőre.
Ami még nem tetszik, hogy ha a műszercsoport közepén lévő kijelző menüjében kotorászok, akkor az átlagfogyasztás kinullázódik, pedig a menüpont közelében se jártam, pl. nemrég mikor a táblafelismerést kapcsoltam ki, akkor is kinullázta.
Eddig alapvetően meg vagyok elégedve vele, tetszik, hogy még mindig sokan megnézik, és ha esetleg szembe jön néha egy másik új Scross, akkor van, hogy biccentünk egymásnak.
Egyenlőre ennyi.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Nem dehogy. Motorháztető, küszöbök stb.
Nekem a 10km meló a fő vonal, néha pálya, + hegyen lakom. Az nagyon durván rárak. Aztán ott van az Allgrip Automata és voala 6.92L és nagyon ritkán hajtom meg, még "bejáratós" , majd sport móddal.
Köszönöm a kioktatást, kár, hogy rám semmi nem vonatkozik a dologból.
1. Előszeretettel használom a motorféket, így az aksi lemerülése kizárható. Főleg annak fényében, hogy adott esetben akár 150 méterrel később újra működik.
2. Városban nem használok légkondit csak családdal hosszú úton.
3. Mint hangsúlyoztam is, a bódé bemozdulásának következménye az újraindulás.
De azért csak nyomjad!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
bigdigit
addikt
Ami még nem tetszik, hogy ha a műszercsoport közepén lévő kijelző menüjében kotorászok, akkor az átlagfogyasztás kinullázódik, pedig a menüpont közelében se jártam, pl. nemrég mikor a táblafelismerést kapcsoltam ki, akkor is kinullázt
Nem nullázódik ki ha mielőtt hosszan nyomnád a gombot belépj olyan menüképet állítasz be amin nincs fogyasztás adat.
dethroner
veterán
Én kérek elnézést, a te autódra speciális szabályok vonatkoznak, csak a teremtő tudhatja a választ akkor.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Próbáld figyelmesebben olvasni....
Nem vonatkoznak rá speciális szabályok, de amiket te kimásoltál azok közül egyik sem ok az esetemben.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
burgatshow
veterán
En pontosan tudom mik ezek a korulmenyek, arra akartam celozni, hogy a Suzuki nem mondja meg miert inditja ujra a motort. A VW/Ford amikkel dolgom volt peldaul megmondtak, hogy:
- magas a paratartalom
- kell a futesnek
- magas/alacsony a kulso homerseklet
- stb.
dethroner
veterán
Ott a leírásban a válasz lehetősége, ahogy többen is utaltak már rá. Valószínűleg a fék miatt
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Qtya123
őstag
"a felső végállást, akkor megmozdul az ajtókárpit"
Azt hittem, hogy ez csak az első generációban ilyen, de "fasza", hogy az újakban sem oldották meg. Amúgy meg mozog-mozog, de most lepődtem meg azon, hogy azonos korú A4-es Audikat is ennyiért adják.
Mivel csak Suzuki/Toyota/Lexus márkák vannak becsípődve nálam, más márkákat nem akartam (és egyelőre nem is akarok) venni, így maximálisan látókörömön kívül van az, hogy mennyibe kerül mondjuk egy Mondeo, egy A4, vagy egy Astra.
Kollégám tegnap vett egy 2013-as A4-et és azon lepődtem meg, hogy annyiért vette, mint én a vombatarcú S-Crosst. Áh, mondom biztos valami gányt vettél, azért ugyanaz az ár. Aztán nem. Mutatta a használtautót és tényleg van jó néhány példány, ami hasonló árban fut.
Ez azért meglepett. Nyilván a megbízhatóság be van árazva, de ennyire?
Ezeket most szépen megkapja, aztán utána pár évig remélem annyi kell, hogy a motorolaj+szűrők, illetve 2 évente a fékolaj.
[ Szerkesztve ]
Tigi
őstag
Ma is tanultam valamit.
Köszi szépen az infót.
Qtya123:
Szép kis csomagot állítottál össze.
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Moleman
addikt
A dízelség potenciális költsége van beárazva, a dízel Mazdák is 1-1.5 millióva olcsóbbak, mint egy ugyanolyan benzines.
hemaka
nagyúr
dízel is, automata is, forintot nem adnék érte.
Dízel lesz az, családba volt autónézegetés, kombi Astra / Insignia. A dízelek rendre olcsóbban voltak hirdetve. :)
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Kész lett, részben. Rontás miatt motorháztető hétfőn újra. A fényszóró, küszöbök, motorháztető előtti csík kész. Így pár óra után már azt mondom közel hibátlan. Nem látszik. Ár még nincs, majd ha minden kész. Ez van rajta. [kép]
yaneez
csendes tag
Meglepődtem milyen fogyit produkál nekem az új (manuális) S Cross egyelőre kímélő üzemmódban. [kép] Bőven elég 2500-ig pörgetni , 3000-et csak pályán forgott most hétvégén egy rövid szakaszon. Amúgy 70% város, viszonylag kevés dugó, SS folyamatos ON, nagyon tetszik ahogy teszi a dolgát. Eszemben sincs kikapcsolni . A régi 1.4T kicsit agilisabbnak tűnt ilyen terhelés mellett anno, de majd hétfőn megy 1000-es átvizsgálásra és utána egy kicsit kivallatom majd hogy mire is képes. Egyelőre nem bánom hogy váltottam, bár a régit is nagyon szerettem.
Ha olvastad a szösszenetem máshol, akkor ott volt, hogy a SS hát hagyjuk. Hideg motort leállítja és van, hogy esik le a mutató már indul is újra, igaz dugóban a huszon L-es 5 perc átlag csak tizen vele, de soha többet nem lesz engedélyezve, nem tesz jót a motornak.
yaneez
csendes tag
Mire én addig a forgalmi helyzetig eljutok hogy egyáltalán legyen esélye a motort lekapcsolni az elektronikának, addig a vízhőfok már rég középen van. Szóval... Ez a mostani SS az előzőhöz képest szerintem szenzációsan jól működik. Imádom.
A régit szinte állandóan kikapcsoltam, ezt nem.
Nem semmiért van csak egy "minimál" hagyományos akksi a motortérben. A "vicc hybrid" nagyon jól teszi a dolgát.
Amúgy meg ott a 3+7 év gari, miért aggódsz?
[ Szerkesztve ]
Hát nekem 350m után leállt 8 fokban. Az első pirosnál már meglépte.
Cunaja
addikt
Sziasztok!
Új infóm van!
Szeptember első hetében átvehetjük a rendelt autót, ha nem jön közben semmi.
Augusztus végén érkezik, majd forgalomba helyezés.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
yaneez
csendes tag
Nagy öröm ez. ( főleg ilyen viszontagságok után) Én 2 hete voltam nagyon boldog, neked is hasonló izgalmakat kívánok nyár végére, ősz elejére.
Cunaja
addikt
Már az nagy szó, hogy elindult Japánból.
Anyóka is egyből jobb kedvre derült.
Remélem addig kibírja az Astra, mert már rendesen hullik a belseje szét.
Hiába van műszakilag maximálisan karbantartva, hiába menne ki a világból is motorikusan, ha szétporlad belül minden. Most a szellőző rácsból tört le egy darab. Anyóka mindig azt mondja, hogy mire bevisszük a bontási telepre, széthullik teljesen. Ezért is jó, hogy van már valami hír a Suzuról.
Kellemes autózást és boldog élményeket az új autóhoz!
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
beef
őstag
Az mit jelent, hogy "elindult Japánból"? Hajóra tették a kész autót? Mert akkor gondolom a Mars felé kerül, hogy ilyen lassan ér ide
Cunaja
addikt
Igen, közben a marsjáró is lefotózza. Nem is igazán az út hosszú. A logisztika tart sokáig. Autó szállító, hajó, autó szállító és vonat. Majd megint autó szállító. Nézd meg ezt a videót és világos lesz, mi 3 hónap.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Cunaja
addikt
Itt meg a hajszálitokról egy jó kis dokumentum film. Kiderül, mi lassítja a szállítást. Mindenki autója hasonlóan jön, aki nem Európai gyárból rendel. Ugye tudjuk, a becsomagolt autók, a tengeri levegő miatt vannak becsomagolva. Valahol nyílt szállításban lesznek a tengeren.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
eami
addikt
mikor adtad le a rendelést?
bigdigit
addikt
Hát nekem anno a Swift 2 hét alatt itt volt Japánból. Gyártási idő 01.03 szalonba érkezett 01.20 átvétel 01.27. Igaz ez még a covid előtt volt.
Cunaja
addikt
Biztos szárnyashajóval jött a Swift
Ami tuti, a Covid elött teljesen más volt minden.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Qtya123
őstag
Üdv!
Az új szíj néha megnyikkat az S-Crossban, az amelyik a generátort hajtja. (M16a motor)
A kérdésem az, hogy a bekarikázott két csavar közül az alsót kell meglazítani és utána a felső hosszú menetes betekerésével tudok feszíteni, vagy mi a metódus?
[ Szerkesztve ]
Május 7.
eami
addikt
én május 23, akkor az még odébb lesz :|
szabonagyur
félisten
Mas cuccokat hozunk kuldunk Kinabol es 8 het leadtime amivel lehet szamolni, de Mexiko fele is. Reggen ez 6 het vagy kevesebb volt.
Kontenerek sokszor csak varnak a kikotoben stb.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Ne legyen igazam, de az én körömből kimaradtál.
Más: Szívesen írnék biztonságtechnika dolgokról az én autómban, de érthető okokból nem tehetem. A sok kis szirszar amivel több mint egy átlag cross, lassan kitesz fél millát.
eami
addikt
én kötöttem rá cascot
Arra értem ami azon túl van. Az nekem is van rajta. Én mailt fogok kapni és app értesítést ha akár csak neki dőlnek az autónak.
[ Szerkesztve ]
Már sűrűn küldik, április 6-an rendeltem, május 4-én kaptam küldeményazonosítót, május 12-én lehetett átvenni a postán (céghez kértem, nem hozták ki ). Az árát megéri. Hosszabb úton ugyanakkor nem váltja ki a vezetékest, nálam 50-55 perc után túlmelegedett a telefon (Samsung S8) és akkukímélő üzemmódra váltott (= megállt az AA). Vezetékkel ment tovább kicsi pihentetés után.
Szerintem egy casco + kamera már pont elég elrettentő, hogy valaki lopja a kocsit. Esetleg egy váltózár, és akkor fix hogy tovább is állnak.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Én arra gondolok, hogy rányitás, rongálás után meglógás. Ezt próbálom szűkíteni.
beef
őstag
Képben vagyok. Ettől még sokkallom kicsit a 3 hónapot. Az Ever Given sem áll épp keresztben Szueznél
szabonagyur
félisten
Ez okes de attol nem lesz hamarabb fel/le rajva.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
bigdigit
addikt
Akkor lehet feleslegesen vettem direkt vezeték nélküli töltőt a telefonhoz. Ráadásul hűtés nélküli. Mondjuk hosszabb úton még nem jártam vele. Ingázáshoz meg a városban talán épp elég lesz ne kelljen mindig dugdosni sehova semmit. Nekem is kellett a startstoppot bekapcsolni szoftverben magától felcsatlakozzon?
Qtya123
őstag
Én rányitásra annyit vagyok hajlandó áldozni, hogy műanyag díszléc az autó oldalán, meg távolabb állok a tömegtől az áruházak parkolójában.
Az léc felfogja a rányitások nagy részét, a többi meg így jártam kategória. Együtt kell ezzel élni, ez egy használati tárgy, bármennyire is félti az ember.
Erős megnyugvást úgyis a garázs ad csak. Felénk meg az kihalásos alapon van, pedig bújom a hirdetéseket mindig.
[ Szerkesztve ]
zsolt19900
őstag
nekem is előfordul, hogy ha ülésen tartom a telefont és nem éri a klimatizált levegő, akkor rekt lesz....
ilyen esetekre teljesen jó a Swift italtartó rekesze, ahol éri a szellő és nincs ilyen probléma
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Városban gond nélkül bírja az én 30 perces ingázásomat, most próbáltam először hosszabb úton, 50-55 percnél adta fel. A telefon nem mai, kb. 4-5 éves, viszont akkori csúcsmodell. 🤷♂️ Szerettem volna mellé én is autós qi töltőt, ezek után nem erőltetem.
OFF autóban (VW Golf) használom, ott miután rájöttem, hogy a fejegység AppConnect menüjében ki kell választani az AAWirelesst, flottul ment a telepítés, így maradt minden gyári beállítás. Kinyitom az autót, már látom, hogy bekapcsol a kütyü és sitty-sutty csatlakozik a telefonhoz.
Nemrég vettem egy "Mazdát", ahhoz rendeltem gyári AA/CP modult, hétfőn érkezik, ott kicsit kalandosabb telepítésre számítok. De először a modult kell beépíteni.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Gigabyte B450M DS3H + Ryzen 7 2700X alaplap+processzor (nem ad képet)
- Eladó gamer PC (Ryzen 5 7600X/16GB DDR5/512GB SSD/RTX 4070 Super)
- Eladó gamer PC (i5-6500/16GB DDR4/120GB SSD+320GB HDD/GTX 1050Ti)
- Eladó új gamer PC (i5-12400F/16GB DDR4/512GB SSD/RX 7600)
- Eladó gamer PC (i5-8500/16GB DDR4/256GB SSD+500GB HDD/GTX 1650 4GB)