Nem értem, miért nem a kopásmentes ülésekért akarsz plusz pénzt kérni, miért az üleshuzat az értékesítés tárgya?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Nem értem, miért nem a kopásmentes ülésekért akarsz plusz pénzt kérni, miért az üleshuzat az értékesítés tárgya?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Mármint egyáltalán nem tudtál csatlakozni amíg nem jött egy új AndroidAuto frissítés, azóta pedig probléma nélkül tudsz? Milyen telefon volt ez?
[ Szerkesztve ]
Mert a terv más vele mint gondolsz.
Oké.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Azért ne feledd, ez 3 éves szerviz ára, vagyis 50 pénz osztva hárommal, úgy már nem olyan sok az.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Miért kéne osztani 3-al? 3. éves szerviz, nem a 3 év szerviz összköltsége.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Nyelvtani értelemben a kérdező 3 éves szerviz árát kérdezi, nem pedig a 3. éves szerviz árát. Mivel én még csak 2 kötelező szervizen vagyok túl, nem tudtam segíteni.
Nem vagyok egy Grétsy László, de azért tudjunk már helyesen feltenni egy kérdést. Ha viszont nem sikerül, ne csodálkozzunk ha hülye válasz jön rá.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Szerintem egy márkaszervizes olajcserés "beavatkozásért" ez rendkívül korrekt ár. Nekem az OFF autónknak csak maga az anyagköltsége ennyi erre még amit a szerelőnk kér. Ja, és ezt évente 3x, 4x mert annyit megyünk vele. A Splash megelégszik kassza 30 ezerrel zusammen.
Joe
Én sem látom mi lenne drága egy márkszervizben történt olajcserén 50e Ft.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Ok
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Attól függ... Mi van benne. A gyári készlet 20k körül van (4L motorolaj+olajszűrő+pollenszűrő+légszűrő) Vitarához. [link] Így az 50k kissé drága... én legutóbb 37k-t fizettem.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Miért spórolják ki?
Azért ha végigolvastad amit írt, pontosan érthető volt mit kérdezett.
Iszol te rendesen?
Vitarából valaki próbált már leszívni benzint? Azt mondják 2 csappantyú van és a lentin ha be is megy a cső akkor nem tudom vissza húzni.
Az teljesen barati. Vw-nel ez a moka 4 uj gyertyaval 150k. 😂
Képletesen értsd. Csak ilyet sikerült foglalni a kereskedésnek. Ha nem kértem volna, megyek a sor végére... azt meg nem szerettem volna. Még egy áremelésbe nem szívesen csúsztam volna bele. Tényleg nem szabad válogatni, örülni kell annak ami van és vinni.
Nem értem miért probléma ez a gyárnak. Én februárban rendeltem meg a kocsit, azóta emeltek már egyszer és még mindig nincs gyártási időpontom. …
Vannak olyan nyugati országok, ahol az S-Crosst két felszereltségi szinttel lehet rendelni, abból az egyikben eleve benne van a panoráma tető. Nem értem mi a fene folyik Esztergomban, hogy ennyire nem haladnak.
Hallottam olyan infókat, hogy mindössze egy műszakban megy a gyártás.
Nem csalás nem amítás, scross nincs úgy, hogy szalon és kihozod. Mondom áá..... Ilyet szól akár szeptember....
Ez nem meglepő a jelenlegi helyzetben.
Més que un club!
Az még egész jó, Skoda Octaviára 2 év is megvan a várakozási idő.
De tboy93 is már elég régóta (~1 éve?) vár a Kia Ceedjére.
[ Szerkesztve ]
Mondjuk ha megint emelni fogják az árát, akkor azt már biztosan nem fogadom el. Persze készletes autók máshol sem nagyon vannak, de kezdek ott tartani, hogy akkor nézni fogok egy 10.000km-t futott használt valamit.
December közepén rendeltem. 80+ ember van most utánam a sorban az értékesítő szerint, úgy hogy páran már leléptek az áremelés miatt.
Gondolom a java része exportra megy, mi meg csipegetünk a maradék kapacitásból...
[ Szerkesztve ]
Pedig az ember laikusan arra gondolna, hogy ha az orosz piacra nem szállítanak autókat, akkor ezzel felszabadul egy csomó hely, de valószínűleg ez nem így megy.
Jó lenne ha lehetne találni valami olyan forrást, aki tudja hogy hogyan működik a gyártás, mi alapján döntik el, hogy most AT/MT, 2WD/4WD, GL/GL+/GLX, vagy panorámás/nem panorámás autót kezdenek el gyártani. Van ahol azt hallottam, hogy így megy, van ahol meg azt, hogy semmi köze nincs ezekhez a dolgokhoz, mixelve megy a gyártás. Csak akkor meg nem értem, hogy miért kéne egy panorámás kocsinak a sor végére kerülnie. …
Lényegi infót sehol sem lehet kapni. Egyelőre nem látom a logikáját. Azt sem tudni hány műszakban megy a gyártás. Semmit.
Esélyesen kevesebb napfénytetős kérés van, mint nélküle. Ha pedig át kell állni a sorral az nem 2 perc.
#58419.Szaki.: minden piac más kicsit, létezik SCROSS-ból más szín is más országban.
Itt esélyen megvan az mit fizetnének ki az emberek, és mi az amit kevésbé.
#58425.Szaki.: hely felszabadulhat, de mivel az orosz piaccal szemben itt kell egy rakat dolog az autóba, az nem biztos, hogy van.
Másabb jellegű a termék amit mi gyártunk, de itt sem éri meg feltétlenül 1-1 autót legyártani majd cserélni egy másikra csak mert a piac így kérné.
Van pár nagyobb batch és ennyi
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Nagyon sok helyre telefonáltam mindenhol ugyan azt mondták. Köztük, hogy nincs árgarancia.
Meg talán, hogy májusig lesz k14D automatával.
Orosz piacra annyi suzuki ment eddig is, hogy egy faluba többet vesznek idehaza.
FIFO rendszerrel vonalkódos palettán....
A motor és a váltó összeszerelve érkezik, itt csak bedobják a helyére.
A jelenlegi alapanyag hiányos világban lövésem sincs, 2010ben még így készültek Esztergomban.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Minden autógyár ellátási gondokkal küzd, ugyanis a kábelkorbács ukrajnában készült eddig, és most hirtelen ki kell szervezni, ami nem olyan egyszerű. Ettől is felugrottak az árak, nem is keveset. Idénre már nem lehet daf kamiont rendelni, pedig az nem hatmillió, hanem hatvan, és oda sem jut elektronika.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
Sziasztok, hogy itt is meglegyen emlékbe a sorstársaknak az AA vonalra:
A +2 évet mi is megkötöttük.
Gariban egyébként cserélték 2021 novemberben, akkor hazafelé kapcsolódott is és pár napig alkalmanként fel-fel dugtam és rendben (általában) ment. Ha le is kapcsolódott, akkor hamar visszatalált.
A módszertan a következő volt:
Cserélték a kábelt az USB aljzat és a fejegység között, mondván, hogy az lehet a ludas.
Cserélték egy vadi újra az USB aljzatot, miután továbbra is fennállt a probléma.
Kipróbálták másik fejegységgel és úgy találták, hogy az lesz a gond. Nem tudom,hogy mi alapján.
Cserélték a fejegységet, mondván, hogy más már nem lehet.
A helyzet nem változott, ha ráteszel egy telefont, akkor vagy konnektál vagy nem. Teljesen random a dolog.
Mindegy, hogy
Samsung Galaxy S20+
Samsung Galaxy S20 FE 5G
Samsung Galaxy A52s 5G - teljes csend, semmi jele a próbálkozásnak
Ezek életjelt sem mutatnak, a szifonok természetesen a saját protokollt használva.
Xiaomi Redmi Note 7
Xiaomi Redmi Note 9
iPhone 10
iPhone 11
Jelen pillanatban ha USB-n rádugom kioldott állapotban még mielőtt a fejegység feláll és a telefon kapcsolódik BT-n, akkor nagy valószínűséggel kapcsolódik.
Ettől a ponttól teljesen random vonal következik és ha keresek benne bármilyen logikát, nem találok.
A telefonon teljesen gyári a FW és csak a Play-en keresztül telepített alkalmazások vannak.
Az AA tiltott az altatáshoz és egyéb energiatakarékos optimalizálásához
Független attól is, hogy 85% vagy 100% a maximális töltési szint.
Független attól is, hogy be vagy ki van kapcsolva a vezeték nélküli töltés.
Független attól is, hogy a telefonon a BT bekapcsolt vagy sem.
Független attól is, hogy éppen mennyire van feltöltve a telefon, azaz igényel-e töltést vagy sem.
Független attól is, hogy az AA-ban mely alkalmazások vannak beengedve.
Kábeleket többet is próbáltam. Rövidet, hosszút, feketét, fehéret tarkát. Mind minőségi kábel.
Random módon - az 1-2 perc periódus időtől kezdődően - a felállt kapcsolat bont rendszeresen és van, hogy azonnal, van, hogy percekkel később újból kapcsolódik. Nem látok benne logikát jelen pillanatban. Mostanában volt, hogy 30 percet is üzemelt gond nélkül, majd leállítás és mondjuk egy vásárlás után megint rádugva gond nélkül kapcsolódott. Egy napig tartott kb ez a periódus és talán kb 5 alkalom volt.
Szokta elveszteni a fonalat annyira, hogy a fejegység újraindul magától, ekkor ezt több alkalommal meg is ismétli pár perces periódusban, míg le nem húzom az USB-t
Én most jelen pillanatban arra gyanakszom, hogy nem képes a fejegység megfelelő nagyságú feszültséget/töltést leadni de ehhez vennem kellene a fáradságot és tesztelnem hosszú perceken keresztül és össze kellene lőjem, hogy lássak valami logot is erről. De ebbe az irányba még nem mentem el, mert macerás.
Lehetőség még, hogy valamelyik alkalmazás a háttérben piszkálja az USB kapcsolatot, de ezt is log szinten lehetne csak kideríteni. Mondjuk utóbbi esetében azért ezt kizárnám, mert a telefon az volt rajta a kocsin "szűz" (nem volt rajta semmi telepített alkalmazás) állapotában is és a tapasztalat hasonló. Nem megy, megbízhatatlan.
A nehézséget a tesztelésében az okozza, hogy várni kell jó pár percet ahhoz, hogy a kapcsolat megszakadjon, amit nem feltétlen tesznek meg a szervízben, így hamarjában megállapítják, hogy minden rendben van.
Azt látom, hogy az internet népe nem nagyon fut bele ebbe a hibába, ami kicsit zavar, ergo ez egy szigetszerű jelenség, aminek az oka nem ismert jelen állás szerint.
Ahogy olvasható - talán írtam korábban - 2019-es Vitara 1.4 AT GLX. Ami extra van benne és elketromos az a küszöb alatti gyári led fény. De ugye az csak akkor kapcsol, ha a gyújtást lekapcsolja az ember vagy nyitja az autót. Semmi extra mókolás meg ilyesmi.
Akinek ötlet van, ne kíméljen. :-)
Szerintem ezen a fórumon ennél jobb poén már nem várható. Azóta ezen röhögök.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
Samsung s20. A telóra kiadott utolsó frissétés után kezdte el az általad felsorolt hibákat produkálni.... a telót kapcsolódás előtt újra kellett indítani..... majd jött április 16-án egy újabb frissítés a telóra és megjavult az egész....
Gabi
Nálam ennyire nem volt gáz...... csak a két utolsó telefon frissítés között volt gondom..... (két suzuki van a családban ( swift-vitara) nincs gond az AA-val vitara szintén 2019 1.4 glx at
[ Szerkesztve ]
Gabi
Frissítsd a fejegységet, szerintem régi rajta a szoftver.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
Akkumulátor, generátor? Nem valami elektromos gond lehet?
A következőket tenném. Szinte biztos van frissebb verzió a Suzukira. Ellenőrizd le, és frissítsd ha régi.
A telefonoknál kizárólag Snapdragon-nal próbálkozz (MTK, Kirin, Exynos első körben kizárva) , és ne telefon márkáját nézd. Az AA-t törölném, és apkmirror-ról telepíteném. Mostanság már a playstore-ról is frissít. Tipikus software hiba. Az USB kábelre is szoktak hívatkozni, de az nagyon kevés.
Nem fejegység és nem telefon hiba még csak nem is kábel. Ilyen xar az AA. Nekem S21 ultra tavaly májusban döntött úgy csak fel le kapcsolódik random. Februárban cseréltem S22 ultrára az meg eddig működik rendesen. Asszony sima S21 az meg mindig ment rendesen. Tele van vele AA hibabejelentője. Fölös köröket
köröket futottál.
Nekem volt usb kábel, amivel nem ment. Teló gyári drótja megvjó volt, csak az utólagosan valahonnan hozzkerült vezeték volt rossz.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Csoda történt! Úristen!!!! El sem hisszük!
Na mesélj?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Engem 1 dolog szivatott az AA-nál. Sokáig ugy használtam, hogy feldugtam a kábelre, és ugy indítóztam, ugy indult el a fejegység. Ilyenkor kb 10 ből 8 szor nem működött, nem kapcsolódott fel. Aztán mire rájöttem, hogy ha akkor dugom fel, ha elindult a felállt a fejegység akkor kb 10 ből 10 szer jó. De mire rájöttem..
Hívtak,hogy lesz végre autód?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Suzuki elfogyott, Mercedes nem is volt.
Egyébként kíváncsi lennék vannak e itt, akár a sima autó topicból azokból akik okoskodtak más felületen az autóval kapcsolatban. Nem zavar egyébként, magatok járattátok le.
A következő is Suzuki lesz. Már a 4. csak nálunk.
[ Szerkesztve ]
Na, még egy esőember
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Carplay eseten is ugy van, ha azzal inditom veletlenul akkor altalaban nem megy.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Kolléga lecseréli a 2016os vitaráját automata sx4 s-cross-ra.
Le lehet szívni a benzint a vitarából, vagy ne is tököljünk vele?
Próbálta már valaki esetleg?
42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
Szerintem mindenképp szívjátok le, aztán 1.5 literes pet palackokból majd ott a szalonba töltse bele a vitarából leszívott benyát az új s-crossba. De aztán jól csöpögtesse ki belőle.
nemár... most komolyan? 20 ezer forinton megy az agyalás