Táblafelismerő: 1. Arra jó, hogy elvegye a képet arról amire a műszerfalat beállítottam. 2. Sok táblával nem bír, sokat nem is lát meg. 3. Tényleg felesleges (ki lehet kapcsolni?)
Sávtartó: teszi a dolgát, M3-on néztem. Annyi, hogy a sáv szélén beleszól és vissza kormányoz,.de túl sokat, azaz hol a sáv bal, hol a jobb széle felé tart az autó. Kikapcsoltal amúgy.
Vészfék.assziszt: nem olyan érzékeny mint az első generációs Vitarán volt, ritkán szól. Mondjuk hegyre fel lendület, gyalogos, szűk út: sipolt.
Adaptív tempomat: jó, sokkal jobb mint az első generációs vitarában. Ez is ha van előtte hely egy ideig nézi de nem gyorsul, viszont utána nagyon belehúz. Talán annyi lehet másnak a zavaró, hogy 1-es távolság alatt hajlamos nagyot fékezni az előtted lévőre. Stílusra bejön a működése.
Automata váltóval még élhetőbb, mert meg is áll az autó, majd elindul.
Janusz001! 2498km múlva megnézem.
szabonagyur! mert full hideg volt a motor.
[ Szerkesztve ]