Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#58572) Sándor -P20- válasza tboldi (#58571) üzenetére


Sándor -P20-
senior tag

Ugyanarról az M13A motorról van szó, de ez inkább a 300K-hoz jár közelebb mint a 200-hoz.
Én is ezeknek a motoroknak az elpusztíthatatlanságáról hallottam, pont ezért próbáltam ki szinte mindent mielőtt megbontottuk.
Ez a vízkitolás jelenség tavaly nyáron kezdődött, addig max gyertyacsere miatt nyúltam a motorhoz, meg tavaly az a fránya jeladó a folytószelepen.
Úgy látszik valóban hengerfej probléma volt, a víz kitolás megszűnt.
Most ez a hibakód zavar. Mielőtt megbontottuk semmi baja nem volt.
Ment mint a rabló.. :DDD
A mostani hibajelzés is egy előzés után jött elő.
Sajnálom, de ki kell próbálni, mit tud a technika, ne élesben hagyjon cserben, főleg ha visz ki minket a világból valahol az ország másik felén... :DDD
A zargatás az erősen eseti szokott lenni, azonkívül részemről ki szokott merülni egy-egy előzésben. Nem csapatok vele, nem igazán arra való, de jó tudni, hogyha szükséges be lehet vele ugrani a forgalomba. :D
Ezen kívül leginkább asszonypajtás zargatja, kora hajnalban, és késő este vidéken. (sötét van mint a tehénben, és az utak is hagynak kívánni valót... :F ) Ráadásul minden tele van munkagépekkel, meg a róluk potyogó "ajándékokkal, meglepikkel", szal itt nem igen lehet szétcsapni a motort... :U
Az autó kb 2 évesen került hozzám, azóta megkapott mindent amit illik neki adni.
Az idén év elején kopott le róla lízing... ;] ;]
Tavaly kapott új kuplung szettet, tavaly előtt meg a fékek újultak meg. A nyereg kivételével minden cserélve lett... :DDD
A kaszni folyamatosan újulgatott idáig.
Hiába az erősen 270K+ kilométer nem múlik el nyomtalanul.

[ Szerkesztve ]

40 feletti kornak megvan az előnye és hátránya... Igaz, a betűket csak közelről látod, viszont az idiótákat már messziről észreveszed.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.