Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  StarCraft 2 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-02-08 11:43:51

LOGOUT.hu

A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41551) BeLucZ válasza Alg (#41550) üzenetére


BeLucZ
addikt

na de ennyiszer előfordulna ez? meg a játék után 3 évvel nem szűrnék ki a drophackereket? picit furcsának érzem, szerintem inkább a battlenet szar mint hogy ennyi drophacker legyen, de ha mégis neked van igazad az elég durva lenne, mindenesetre igencsak tisztességtelen módszer, mondjuk az overview elárul mindent

(#41552) sh4d0w


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog

Visszatértem.

https://www.coreinfinity.tech

(#41553) Winner_hun válasza Eyesis (#41548) üzenetére


Winner_hun
félisten

Neveztem rá, remélem marad a pénteki nap. Ha áttolódik valami oknál fogva 27-ére akkor biztosan nem veszek részt rajta.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#41554) xTc válasza Alg (#41550) üzenetére


xTc
aktív tag

Bocsánat a tudatlanságomért,de az milyen?

(#41555) föccer válasza sh4d0w (#41552) üzenetére


föccer
nagyúr

Észre sem vettem, hogy nem voltál ^.^

Bocs ezt a magasat nem lehetett nem lecsapni :D

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#41556) Lokids


Lokids
addikt

Na most vagy mindenki hírtelen gyúrt platinában, vagy nemtudom. De 25/10-es statból csináltam 27/20-ast. :(
Szaros 4gatek vernek el. Pedig azt a legkönnyebb kivédeni.
De nem, mert feszt mellé rakom a ff-t vagy bekapcsolom a shieldet, mert f helyett g-re nyomok.
T sereg ellen attack, majd storm, de a teljes seregem kijelölve maradt, és még mellé is nyomtam. Lövés nélkül halt el 200/200-as army. Pedig jóval erősebb volta mint a T serege. És az utóbbi 6-8 meccset ilyenen bukom. Ezen hogy lehet javítani??????????????

[ Szerkesztve ]

If you chase two rabbits you will lose them both.

(#41557) BeLucZ válasza Lokids (#41556) üzenetére


BeLucZ
addikt

missclick egy borzalmasan idegesítő dolog, velem is előfordul sokszor, elég egy apró figyelmetlenség és vége, sajna a kapkodás megnöveli a hibafaktort, nincs mit tenni: gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni :)

(#41558) Winner_hun válasza Lokids (#41556) üzenetére


Winner_hun
félisten

Gyakorlással. Sokkal.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#41559) Alg válasza Lokids (#41556) üzenetére


Alg
veterán

Ilyenkor abba kell kicsit hagyni a játékot, ha már idegeskedsz miatta akkor semmi értelme erőltetni

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#41560) adrian360 válasza Lokids (#41556) üzenetére


adrian360
őstag

azért nem mindegy hogy egy goldos 4gate-ezik, vagy egy majdnem diamondos :)
ha úgy érzed hogy nem megy a játék ne eröltesd, pihenj, esetleg tolj egy pár fun gamet, mert könnyen csak idegeskedés lesz belőle nem szórakozás

(#41561) föccer válasza adrian360 (#41560) üzenetére


föccer
nagyúr

Goldként ugyan olyan nehéz védeni egy goldoskét végrehajtott 4 gatet, mint masterként védeni egy masterként végrehajtott 4 gatet.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#41562) adrian360 válasza föccer (#41561) üzenetére


adrian360
őstag

arra mondtam hogy platinásként kaphat egy jó fornában lévő goldosat, és egy nemsokára diamondba lépőt. és ott azért van különbség.

[ Szerkesztve ]

(#41563) föccer válasza adrian360 (#41562) üzenetére


föccer
nagyúr

Persze a ladderen mindig van szórás az ellenfelekben, legalábbis 1-1 meccset nézve.

Viszont ha már 4 gate (igaz nem szeretem és ritkán szoktam), de most jól esett :))

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#41564) Lokids válasza föccer (#41561) üzenetére


Lokids
addikt

A vicces az, hogy egy masteres 4 gatet is ugyanolyan könnyű védeni, mert ugyanaz a build. Feltéve, hogy a goldos is rendesen betanulta. Mióta nem lehet felwarpolni, elég 2-3 sentry és az életben nem jön fel. :P Míg én cserébe techen vagyok. :P

If you chase two rabbits you will lose them both.

(#41565) BeLucZ válasza Lokids (#41564) üzenetére


BeLucZ
addikt

vagy lerak lent egy support pylont és hoz egy observert azt felblinkel és gg

[ Szerkesztve ]

(#41566) adrian360 válasza Lokids (#41564) üzenetére


adrian360
őstag

Nem érted a lényegét azért mert ugyan a build, attól még nem ugyan az a játék. mintahogy a 6pool se ugyan az ha egy masteres csinálja, vagy egy platinás....

szerk.:

Observer se kell ott a msc, azzal fellátt a rámpán

[ Szerkesztve ]

(#41567) zuzu000 válasza Lokids (#41564) üzenetére


zuzu000
őstag

jaa, tök ugyanaz :p
nem..

(#41568) föccer válasza Lokids (#41564) üzenetére


föccer
nagyúr

Volt itt a topikban régebben egy linkelt kép, miszerint melyik ligában milyen átlagos időben érnek el a játékosok különböző mérföldköveket, pl 3 bázis teljes szaturácót, 3 bázis teljes szaturáció, és ez hogy alakul különböző machupokban. Nagyon tanúságos kielemezni. Olysamit lehet belőle leszűrni pl, hogy az arany és a masteres 4 gate között van (hasamra ütök) 25 másodperc, ami egy 6-7 perc közötti támadásnál nem kicsit számít.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#41569) adrian360 válasza föccer (#41568) üzenetére


adrian360
őstag

egyrészt, másrészt jobb az unit controll, nem fog szimpla amove-ot tolni, egy egy warp időzítése is jobb, illetve a chronót is használja a gate-ekre pl. sok sok apró dolog.

(#41570) föccer


föccer
nagyúr

No asszem ZvZ-ben teljesen el lehet felejteni a mutát. Brutális, hogy az utóbbi (jó régi) pachben megjött buff a sporera mennyit jelent. Azóta az első ellenfelem volt, aki a muták ellen lerakott vagy 4 db-ot. Egyszerűen lehetetlenség bemenni harassolni. :(

adrian360 Persze sok minden benne van. Meg kellene keresnem azt a linket, de nem fogom megtalálni. :(

üdv ,föccer

[ Szerkesztve ]

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#41571) Lokids válasza föccer (#41568) üzenetére


Lokids
addikt

A build 1 és ugyanaz. Csak le kell másolni. Persze a masteres szivatni fogja az ellenfelét már az első unitjával, a goldos vár. De ha mindketten csak és kizárólag 4 gate buildot csinálnak, az ugyanakkor lesz készen.

If you chase two rabbits you will lose them both.

(#41572) föccer válasza Lokids (#41571) üzenetére


föccer
nagyúr

A biuld lehet, hogy ugyan az, de a goldos nem fogja tudni ugyan úgy megcsinálni, mint egy masteres. Ez kb olyan mint ha Dartsoznál. Tudhatod te az összes dupla kiszállót 170-től lefelé, de azt meg is kell dobni, nem elég tudni. Itt sem elég tudni, hogy mit kell(ene) csinálni, egyszerűen sok apró tévesztés miatt kijön az a 25 sec különbség.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#41573) Tuco Ramirez válasza Lokids (#41571) üzenetére


Tuco Ramirez
őstag

Ég és föld a különbség a goldos és masteres 4 gate között. A masteres hamarabb támad, jobb unit kompozícióval jön és fényévekkel jobban mikrózza az egységeit. Pont időben warpolja le az utánpótlást, tudja mikor kell visszahúzódni és az erősítéssel kiegészülve újra támadni. És akkor még nem is beszéltünk a goldos és masteres multitask közötti különbségről...
Elméletben vágom, hogy hogyan lehet ezt a buildet fogni, a goldos 4 gatet általában sikerül fognom, a masterest (volt már ilyen) viszont kb. esélytelen, még ha időben derítem akkor is. Ez olyan mint a 12 perces roach max. build, hiába tudom a buildjét, éles meccsen még sosem sikerült összehoznom.

(#41570) föccer: Szerintem is túl erősre sikerült a spore buff. Azért overlord vadászatra és a map control tartására még mindig jól használhatók a muták, csak massolni nem érdemes már őket.

[ Szerkesztve ]

WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714

(#41574) BeLucZ válasza Tuco Ramirez (#41573) üzenetére


BeLucZ
addikt

azért azt a stephanos roach buildet szerintem nem olyan sokan tudják leutánozni olyan precízen és csak meg lehet fogni sentry immortal void kombóval, ebben a játékban nincs olyan taktika amit ne lehetne fogni csak max jó derítés szükséges, meg az a roach build szerintem max akkor készül el időben és olyan minőségben ha nyugiban hagyják a zerget, márpedig azon a szinten szerintem ritka hogy valaki ne piszkítana bele a tervbe esetleg 1-1 huncut droppal :D

(#41575) föccer válasza BeLucZ (#41574) üzenetére


föccer
nagyúr

Azzal a builddel végigverte a fél világot. 13. percben nincs akkora serege az ellennek, hogy megfogja a 200-as roach-ling sereget. Hiába nem ütnek levegőre, legyalulják a maint és a naturált a teljes gyártó kapacitással egyetemben. Csak úgy lehet megfogni, hogy a teljes játék alatt nyomás alatt kell tartani. Cannon rush, bunker rush, proxy stargate és minden nyalánkság. Aki békén hagyta a 13 percig, annak vége lett.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#41576) föccer válasza föccer (#41575) üzenetére


föccer
nagyúr

ps: persze ha véletlen valaki fogná is a 13 perces támadást, akkora gazdaásga van, hogy gyak 1 perc alatt bármire át tud állni (ugye zerg legnagyobb előnye) és amire az ellen átér az ellentámadással már counterelte is és akkor jöhet a gg.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#41577) BeLucZ válasza föccer (#41576) üzenetére


BeLucZ
addikt

hát jah, stephano op volt, de a hots óta nem hallani róla annyit, illetve a kóreai géniuszok beverik szerintem, bár mondjuk azok wolban is verték tudtommal, nagy kedvencem Taeja

(#41578) föccer válasza BeLucZ (#41577) üzenetére


föccer
nagyúr

Egyrészt visszament tanulni, másrészt kiismerték.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#41579) ÁdiBá válasza BeLucZ (#41549) üzenetére


ÁdiBá
addikt

Jaj, ne is mond. Az elmúlt időszakban mindennap egyszer így járok, ahogy leírtad.
Az a vicc tényleg hogy küzdök, nyerek, nem jön be az eredménytábla, csak tölt, majd kiírja mindenki zergel volt azt az fogad hogy kikaptam.
Mondom mi a bugos k*** a**** csinálnak már megint...
De tényleg, ezt nagyon sűrűn kezdi csinálni 4v4-ben.
Blizzard hekket kapott! :P

Tegnap játszottunk barátaimmal egy olyan partit amiben olyan ellenfelet kaptunk aki 1v1 utolsó ligája grandmaster volt illetve minden csapatosban (2v2,3v3,4v4) mester volt.
Mi gyémánt illetve mester körül vagyunk belőve tudásilag csapatosban.
Az az egy játékos kettőnket megölt, nem tudom némelyik hogy tud olyan gyorsan annyi egységgel letámadni, hogy még vissza se tudd verni.
Azért vicc, hogy egyesek hogy játszanak.

[ Szerkesztve ]

ÁdiBá

(#41580) Ghoosty válasza ÁdiBá (#41579) üzenetére


Ghoosty
őstag

Föccerrel múltkor 2v2-ben szintén az egyik játékos GM volt. Mi gold ligások vagyunk együtt és megvertük őket. :K

(#41581) Lokids válasza Ghoosty (#41580) üzenetére


Lokids
addikt

2v2 azért más. Masteres sem tud mit csinálni, ha a társa nem működik együtt vele.
Pl 2v2-ben én is master ligában vagyok egy ismerőssel, pedig egyénileg közelében sem vagyok a ligának. :P

If you chase two rabbits you will lose them both.

(#41582) BeLucZ válasza Lokids (#41581) üzenetére


BeLucZ
addikt

az 1 v 1 skill az ami számít szerintem egyedül, csapatban jól veretik sokan, főleg ha jó csapattársakat kapnak

amitől hidegrázást kapok, az az hogy mostanában minden második meccsen b*zi csapatot rak be ellenünk a blizz, mellém meg bead ilyen level 2-3-as playereket, aminél nagy ritkaság hogy rendes játék tudás van , tehát sajnos tapasztalataim szerint sűrűn tükrözi a tudást a level szint, pedig ugye csak azt mutatja mennyit játszottál, 1 kezemen meg tudom számolni hány olyan player profilját néztem meg ahol pici volt a level szint és közben meg fullos ligában tolja

a lényeg hogy igy képtelenség nyerni :D tehát magyarán a töltőképernyőnél eldől a meccs, sajnos 90%os hatékonysággal sikerül betippelnem az eredményt

általában mindig harassolom az ellen csapatot izomból, gyengítem a gazdaságukat, folyamat baszogatom őket, hogy húzzam az időt, lekössem őket, és akkor látom hogy 15-ik percnél egyik csapattársamnak van 20 marinja totál kiborulok :D szoktam próbálkozni cheesel is de valahogy 4 v 4 ben nem az igazi a hatásfoka, eleve nagyon nagy mapok vannak, tehát egy tökéletesen kivitelezett canon rush se tud olyan nagyot ütni, mint mondjuk 1v1 vagy 2v2 ben, proxyzás se olyan tuti

nem tudom, nektek milyen tapasztalataitok vannak 4 v 4 ről?

(#41583) Ghoosty válasza Lokids (#41581) üzenetére


Ghoosty
őstag

GM csak 1v1-ben van. :)

(#41582) BeLucZ

4v4-ről szinte semmilyen tapasztalatom nincs. Random 4v4-ről meg főleg nincs. A 4v4 arról szól, hogy rusht nyomsz, meg 2-3 ember betámad 1-et, aztán gyorsan visszavonulsz. Általában elég kaotikus az egész. Komolyan soha nem játszok ilyet, csak ha pont úgy jön össze, hogy mindenki akar játszani és sokan vagyunk.

[ Szerkesztve ]

(#41584) Lokids válasza Ghoosty (#41583) üzenetére


Lokids
addikt

GM igen, de masterről volt szó.

If you chase two rabbits you will lose them both.

(#41585) Tuco Ramirez válasza Ghoosty (#41583) üzenetére


Tuco Ramirez
őstag

Már a 3v3 is nagy káosz tud lenni. Egy időben kipróbáltam, mert azt hittem az 1v1 után elmegy lazításnak. Hát nem, az se kevésbé stresszes, és még ráadásul csak kis részben múlik rajtam a végeredmény. 3v3 és 4v4 kizárólag funnolásra való szvsz (legalábbis random társakkal). :U

WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714

(#41586) Ghoosty válasza Lokids (#41584) üzenetére


Ghoosty
őstag

"(#41579) ÁdiBá: "...1v1 utolsó ligája grandmaster volt...""
"(#41580) Ghoosty "...az egyik játékos GM volt.""
"(#41581) Lokids "2v2 azért más. Masteres sem tud mit csinálni, ha a társa nem működik együtt vele. 2v2-ben én is master ligában vagyok egy ismerőssel, pedig egyénileg közelében sem vagyok a ligának.""
"(#41583) Ghoosty "GM csak 1v1-ben van.""

Gyanítom offrace volt, vagy funolt, akit megvertünk, de sikerült. :D

(#41587) Lokids válasza Ghoosty (#41586) üzenetére


Lokids
addikt

Na akkor ezt benéztem. :D

If you chase two rabbits you will lose them both.

(#41588) netpeti98


netpeti98
addikt

Egy hatalmas mass thor, tank, raven és viking fallal mit lehet kezdeni? A korai pushok és harassok ellen teljesen bevédte magát (rengeteg wm). Elég érdekes, 5 win után beadott egy platinást, aki régebben diamondos volt, pedig csak silveres vagyok.

Üdv netpeti98

[ Szerkesztve ]

(#41589) iSonic válasza netpeti98 (#41588) üzenetére


iSonic
addikt

P-vel-> mass immortal (thor, tank ezzel off..), stalker mellé és ht.. feedbackelni a ravent.. meg egy-két void ray..

Z-vel-> imádkozz.. na jó nem.. mass hydra, roach, infestor vagy swarm host.. plusz a corruptor sem rossz

engem anno masterbe ilyennel fogtak.. ;)

[ Szerkesztve ]

(#41590) whitezo88 válasza netpeti98 (#41588) üzenetére


whitezo88
nagyúr

ennyi idő alatt neked is neked is nagy sereget és gazdaságot kell kiépíteni, melyik fajjal vagy? P-ként pl stalker és Immo, utóbbi főleg eszi a thorokat és a tankokat. zergként meg viperekkel kapkodni a tankokat, thorokat, meg elfüstölni.

(#41591) iSonic válasza whitezo88 (#41590) üzenetére


iSonic
addikt

viper fölösleges és gyenge abból a szempontból, hogy tölteni kell az energyt..

(#41592) adrian360 válasza iSonic (#41591) üzenetére


adrian360
őstag

viper felesleges ? a legjobb mech ellen, le kell ködölni a tankokat és két másodperc alatt szétszeded a terránt simán lingekkel

(#41593) iSonic válasza adrian360 (#41592) üzenetére


iSonic
addikt

igen csak hogyha éppen energy töltéssel szenvedsz akkor nem menő a beérkező thorok látványa.. a hydra meg a mass dps-el eszi a thort és a vikinget.. infestor szintén mass mech ellen lett kitalálva.. (wol-hoz képest annyi különbséggel, hogy a fungal nem olyan effektíven erős..)... a mass roach meg iszonyat jó szimplán :D

mellesleg swarm host a locusokkal meg eszi a lassú seregkompozíciót, amilyen a mech is.. főleg mivel iszonyat lassú az utánpótlás..

plusz még ha az ember kiszúrja, hogy mech lesz zerggel be kell tolni 2 base roachal, mivel addigra nem lesz sok tank és a roach + speedling sereg eszi ezeket.. (tapasztalat :( )

szerk.: anno az igazán jó meches hellion nyitás majd thor rá ellen nem volt semmi jó counter.. nemtudom, hogy azóta változott e a helyzet.. közvetítések során nem nagyon látom magyar scene esetén..

[ Szerkesztve ]

(#41594) adrian360 válasza iSonic (#41593) üzenetére


adrian360
őstag

igen a thort eszi a hydra, de ha mellette van pár tank, akkor szart sem ér...

(#41595) iSonic válasza adrian360 (#41594) üzenetére


iSonic
addikt

ezért van ott a roach meg az infestor..

(#41596) adrian360 válasza iSonic (#41595) üzenetére


adrian360
őstag

elöbb azt irtad mass hydra, most már van mellette roach is meg infestor is ...

Na jó én hagyom ezt a topicot, egyszerüen felesleges bármit is mondani

(#41597) iSonic válasza adrian360 (#41596) üzenetére


iSonic
addikt

mass hydra, roach, infestor vagy swarm host.. plusz a corruptor sem rossz ezt írtam 41589-ik hozzászólásomba :(

(#41598) adrian360 válasza iSonic (#41597) üzenetére


adrian360
őstag

lehet én értettem félre de ha valaki azt írja hogy mass valami akkor az mass valami

felsorolásként írod a masst, nálam az azt jelenti hogy vagyez, vagy az. így szerintem felesleges bele a mass szó, mivel egy mass mech ellen megy nyilván nem fog 200/200 alatt csatát kezdeményezni, csak adsz egy egység kompozíciót ( roach-hydra-infestor), és nem egy mass egységet nevezel meg.

(#41599) netpeti98


netpeti98
addikt

:R
Én Mass Tempestel próbálkoztam, fejlesztve, mert nem láttam a raveneket és rémlett, hogy egy videóban hatásosnak mondták az ilyen felállás ellen a range miatt (rengeteg missle turret volt, így scoutolni is nehéz volt). De kb csak addig pusztítottak szépen amíg meg nem jelent 10 raven és blokkolta a lövést.
Kicsit új még nekem a HotS, de akkor legközelebb, ha ilyesmit látok visszatérek a jó öreg immo+templar kombóhoz. :)

Üdv netpeti98

[ Szerkesztve ]

(#41600) Ghoosty válasza iSonic (#41593) üzenetére


Ghoosty
őstag

"igen csak hogyha éppen energy töltéssel szenvedsz akkor nem menő a beérkező thorok látványa.."

Ez most komoly? Egy mech t meglepi a zerget?

Amúgy adrian360-nak van igaza, kell pár blinding clould a tankokra és egy nagyobb csapat ling szétszed mindent.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  StarCraft 2 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.