Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  StarCraft 2 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-02-08 11:43:51

LOGOUT.hu

A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#38001) Formaster válasza Formaster (#37999) üzenetére


Formaster
addikt

Lol nem auto burrow csak lair nem kell már a fejlesztéshez

(#38002) mikromanus válasza szilva01 (#38000) üzenetére


mikromanus
veterán

Biztos azért, mert már komolyabb ligában vagy, vagy azért, mert van más sokkal OP-abb terran megoldás. Az első banshee azt hiszem 7, vagy 7:30 köuzt jöhetett ki sok-sok patch-csel korábban a WoL-ban. Onnan meg sanyi a roachoknak vagy a hátországnak... Terran ellen kb ez volt az időkorlát amíg be kellett törnöm az "aljasbuildes" megoldásaimnál :D

Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

(#38003) szilva01 válasza mikromanus (#38002) üzenetére


szilva01
őstag

Egy bansheevel nem lehet megfogni ezt a pushot ha meg elkuldi az en bazisomra addigra reg kesz a spore. Low ligakban ez nyero. Magas ligakban annyira nem valt be. (kaptam gyemantosokat is de itt mar kb csak a felet tudtam megnyerni)

(#38004) Tuco Ramirez válasza Formaster (#37999) üzenetére


Tuco Ramirez
őstag

"a minimum az lenne, hogy a lingek is auto speedet kapjanak, ha már a siege is auto"

Egyetertunk, a lingek speed nelkul legfeljebb a creepen vedekezni jok, illetve mapcontrolhoz. Egyebkent is logikatlan szerintem, hogy vannak "kotelezoen" kifejlesztendo upgrade-ek, amelyek nelkul durvan csokken az adott egyseg hatekonysaga. Pl. ki az aki infestort hoz +energia nelkul, vagy HT-t storm nelkul? De a siege is ilyen volt (illetve a WoL-ban meg mindig az) a tanknal.

WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714

(#38005) Eyesis


Eyesis
őstag

úgy felpörgött a topic, hogy nem bírom követni :)
néztézek a Flash vs Life döntőt? :)

Eyesis

(#38006) mikromanus válasza szilva01 (#38003) üzenetére


mikromanus
veterán

Ha nem töröd át addig, akkor onnan már elnyammog jó eséllyel. Támadni nem tudod zerggel, viszont erősen sebzi a roachokat. Ha a feljárót biztosítja, vagy nincs visionod zergként, akkor roach-hullák lesznek mindenütt. Persze marauderek is lehet ugyanilyen hatékonyak, csak azokat el is lehet találni. Ha csak javító munkaerő sürög a barrikád körül, akkor persze bukó lesz. 1 banshee ide vagy Yoda. :D

Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

(#38007) oxox válasza Tuco Ramirez (#38004) üzenetére


oxox
addikt

nem.
korabban meg azert volt siras, mert a ht-nak alapban volt egy storm-nyi energiaja..
a fejlesztesben pont az a jo, hogy szinesiti a jatekot....hiszen mit fejlesztesz elsonek..stim-et, vagy lassitast a maraudernek...en a void lassitasat sajnaltam, de pont jok ezek a fejlesztesek. alap speedel a ling brutal egyseg lenne early gameben...persze akkor a zea is legyen charge-os 3/3/3-as, hogy legyen eselye a lingekkel szemben...jo ez igy ahogy van.
van nehany meg nem balanszolt egyseg, de nem ilyen szelsoseges megoldast kell keresni.

Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838

(#38008) mikromanus válasza oxox (#38007) üzenetére


mikromanus
veterán

Zelák ellen azért még speeddel se annyira pöpec a ling. Vagy változott az utóbbi időben? Már miért kellene ehhez 3/3/3 fejlesztés, hogy versenyképes legyen? A charge se kifejeztten lingvadász skill, nem? :Y

Mik változtak multiban a HotS-ban a korábbi egységeknél amúgy? Alap siege mód a tanknál, Van más is ami az alapegységeket érinti? Medin van valami "nyúlcipő" képesség? Ez alapból jár, vagy fejleszthető?

Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

(#38009) oxox válasza mikromanus (#38008) üzenetére


oxox
addikt

korai jatekban a zeak kb kergetni jok a linget...3utes egy db...kis mikroval siman foghato...a zea annyira jo, hogy beallitod a bejarathoz....+1-es fegyo fejlesztes kell ahhoz, hogy ket utes legyen neki egy ling.
a 3/3/3-at azert irtam, hogy persze ne kelljen fejleszteni, legyen minden alapbol meg.

speedlinget megfogni eselytelen a sima zea...persze a charge sem sokat segit, de gw unitokbol meg mindig o szedi oket a legjobban....
reaper regeneralodik viszont gyengebb (legalabbis nekem ugy tunt, hogy nem nagyon apritja a probe-okat)
sentrynek van halu alapban
tankot elmondtad
anyahajo mar csak mothership core-bol fejlesztheto
void nem charge-olodik fel, hanem kepessegge valt
medic-nek van egy turbo lehetosege (energiabol piszok gyors lesz egy rovid ideig)
hydra-nak van sebesseg upgrade-je (ha jol emlekszem a nem creepre)
ezek jutottak eszembe, de tuti van meg.

[ Szerkesztve ]

Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838

(#38010) BeLucZ válasza mikromanus (#38008) üzenetére


BeLucZ
addikt

zea eszi reggelire a lingeket, nagyon jó ellene, viszont ha nincs chargod akkor könnyedén elmenekülnek a speedlingek, ha alapból chargeal jönne ki, nagyon sürün használnám, igy viszonylag ritkán szánok rá energiát

(#38011) Ghoosty: az auto siege jó ötlet volt nagyon szerintem, igy legalább kevesebb rush lesz és normális meccsek lesznek, nem csupa rush meg cheesehegyek, könnyebben lehet fogni a timing attackokat is az elején

[ Szerkesztve ]

(#38011) Ghoosty válasza Tuco Ramirez (#38004) üzenetére


Ghoosty
őstag

Nem nagyon jut eszembe olyan egység, ami nem lenne sokkal hatékonyabb a saját fejlesztésével. Az hogy fejleszteni kell, nem csak színesíti a játékot, hanem nagyban módosítja az időzítéseket is. Még nem HOTS-om van, így nem tudom, miért volt szükség arra, hogy a siege tank előbb megkapja a siege módot, de így láttatlanban felesleges, de pici buffnak tartom.

(#38010) BeLucZ

Amióta randomozok, a charge-os zela az egyik kedvenc protoss egységem. Nehéz kite-olni és közelharcban a legerősebb egység (árértékben). Siege tank line-t jó lehet vele feltörni, amíg nem massolva van a tank.

[ Szerkesztve ]

(#38012) 용 Bob válasza oxox (#38007) üzenetére


용 Bob
senior tag

+1

Ki ne találjátok már, hogy a free-ling legyen alapból turbós!

Life vs Flash meccseken is ez volt a zerg taktikájának első lépése. Fosta az olcsó lingeket, majd vakon rally-zta az expekhez. Amíg meg elvolt foglalva Flash a run-by védésével, addig Z szépen feltápolta magát. Microzni sem nagyon kell vele, csak splittelni kell a lingeket amikor az ellen bázisánál vannak.

[ Szerkesztve ]

MSI B350M mortar; R5 3600X; AC Liquid Freezer 240; MSI Gtx 1660ti ventus xs OC 6g ; Corsair LPX 16GB 3200@3200 / CL16; Phanteks enthoo pro m; Logitech G203 // Beyer Dynamic DT 770 Pro; Korg DS-DAC-100m

(#38013) adrian360


adrian360
őstag

gyönyörű lenne az alap speedling, 6pool-on kívül nem játszanék semmit. esélyed nem lenne probe-okkal megfogni, most még legalább van.

(#38014) mikromanus válasza oxox (#38009) üzenetére


mikromanus
veterán

Ja, de nem kergetni kell a linget, hanem bemasírozni a bázisára és levagdosni a droneokat, vagy a queent és az épületeket. Ha védeni akarja, akkor hajrá. Jöjjenek csak a lingek. Kapnak az arcukba. Ha nem jönnek, akkor bukik némi stratégiailag fontos épület. Egy zelát még kimikrózhat 4-5 speedling, de 6-8 darabot, vagy többet már nem hiszem. Főként ha az a választásuk, hogy küzdenek, vagy benyelnek egy támadást hazai terepen.

[ Szerkesztve ]

Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

(#38015) Ghoosty válasza mikromanus (#38014) üzenetére


Ghoosty
őstag

:)

Mire odaérnek a zelák a zerghez, addig a speedlingek kiírtják a p bázisát és még vissza is érnek védekezni. Queennel megtámogatva, meg simán lehet fogni sok zelát lingekkel.

"Egy zelát még kimikrózhat 4-5 speedling, de 6-8 darabot,"

Ugye tudod, hogy nem illik 100-125 mineralnyi sereget összehasonlítani egy 6-800 mineralnyival?!

(#38009) oxox

A reapertől elvették a light egységek elleni bónuszt.

[ Szerkesztve ]

(#38016) oxox válasza mikromanus (#38014) üzenetére


oxox
addikt

jo...jatszunk egyet....en leszek a zerg (nem vagyok nagy mayer benne...talan arany szint 1v1-ben)...En ki is expelek, te meg betamadsz 6-8 zeaval...ok. egy drone-t nem fogok elvesziteni...lingek persze esnek el, de a gazdasagi elonyom meglesz. crawler a titok a lingek mellett...mint irtak a lingek nagy elonye a map control...johetsz te 6-8 zeaval,ha 4cravler var lent, egy csomo speedling, es 1-2 queen..el sem jutsz a mineral line-ig.

Ghoosty - igen ereztem en :B

[ Szerkesztve ]

Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838

(#38017) mikromanus válasza Ghoosty (#38015) üzenetére


mikromanus
veterán

A falazás sokat segít azért. Azért majd tesztelem az előbb leírtakat. Hátha mégis jók a lingek zárt fal+zela ajtónálló ellen is. Csak az a fránya speed fejlesztés, ami nem alap... Így lehet bukik minden. :DD

Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

(#38018) nofi


nofi
őstag

A HOTS már állandó netkapcsolatot igényel mint a Dio3? A WoL-ban még volt valami guest belépés, de nem emlékszem (csak este tudom kipróbálni), hogy dc-nél kilép-e még akkor is ha a campaignt nyomom.

Xbox GT: nozsolt

(#38019) Ghoosty válasza mikromanus (#38017) üzenetére


Ghoosty
őstag

Ha jól csinálod, akkor nem kell kergetni, de egyszer szúrd el rossz időben.
Játszottam már egykét vicces játékot, mikor egy csapat speedlinggel randalíroztam a protoss bázisán, mert nem jól falazott, vagy kimaradt a hold position. Legtöbben, nem vették észre rögtön, hogy mennyi minden buktak csak azzal, hogy el kellett húznius a mineral line-ról a probokat, megy egyet egyet le is szedtem, csak miután a nyert idő alatt gyártottam egy roach sereget is és végig masíroztam rajtuk.

Azt viszont hidd el, hogy 6-8 zela nem ilyeszt meg semmilyen zerget sem.

(#38020) szilva01 válasza mikromanus (#38014) üzenetére


szilva01
őstag

6-8 zelat nem 4-5 linggel fog vedeni. Lesznek ott queenek crawlerek is

(#38021) Eyesis


Eyesis
őstag

Alapvetően a balance a pro gamerek szerint van kialakítva, persze van egy bullshit duma is mögötte, hogy ez amúgy minden ligában egyúttal tökéletes balance-ot jelent...
Ott van pl MC phoenix oracle kezelése, nem hiszem, hogy sokan utána tudnák csinálni. Vagy éppen Life ling kezelése, muta mikrója.. De Flash makrója is egy ilyen csoda.. vagy éppen Innovation droppolásai..
Most az MLG-n jól látszott ,hogy bár sok WOL-os stratégiát próbáltak ki, azért már alakul a Hots stratégia is. pl. life mennyire frankón kezeli már a gyors droppolásokat, persze nem 100%-ban, ami nyilván jó, mert a balance alapból úgy van ideálisan elképzelve, hogy 50%ban legyen midnen felállásban a győzelem aránya.

Nekem pl piszok nehezemre esik jól használni a ghostot, és protoss ellen, ha stormra és vagy archonra megy, elengedhetlen ezért nem is nyerek sosem szinte protoss ellen, ha erre adja a fejét.. Ettől még nem sírok, hogy op a storm (pedig az :D ) mert látom, hogy Flash, Inno, meg még oly sokan, hogy tudnak játszani storm ellen.. az első lépést már megtettem és nem előre próbálok törni strom alatt, hanem menekülök :)

Zerg ellen meg tényleg az időzítések számítanak.. Emiatt érzi csak a terran is meg a zerg is op-nak a másikat.. hiszen ha jó az időzítés a terran simán beveri az épp áttechelő zerget, ám ha rossz az időzítése akkor a zerg simán átmegy a terran seregen...

Derítés is komoly nehézségeket tud okozni olyan játékosoknak, akik nem napi 10 órában játszanak, hiszen nem ismeri annyira a játékot, nem tapasztalta meg, van pár alap sejtése, hogy ha nincs gáz ha van gáz, ha két gáz van akkor kb mire számíthat, de nagyon nehéz pontosan betalálni, hogy milyen torz BOval és amorf timinggal jön ellene támadni az ellenfele..

Szóval én per pillanat nem érzem egyik fajt sem verhetetlennek, bár tény, hogy amikor én játszom akkor van pár dolog, ami ellen nem tudok jól játszani.. pl oracle, storm, baneling, muta, infestor...
Mielőtt valaki arra vetemedik, hogy imbázni meg opézni kezd ismerje meg a saját képességeit, és vegye latba, mi alapján gondolja ezt... Igen azt is fontos nézni, hogy még a pro játékosok is tudnak rossz döntéseket, sőt döntés sorozatokat is hozni... ha éppen valaki kikap wm-ek ellen, gondoljuk végig azt is, hogy az ellenfél próbált -e jól játszani ellene, vagy csak a moveolt... én sem nyafogok a baneling ellen, pedig ha nem figyelek rá (és ha figyelek rá akkor is) simán bele tud robbanni az össze marinom.. wm is ilyen... pl Life Flash ellen milyen szépen kezelte a wm-eket, egy ling előre és no para... aztán overseer büntet és máris szép csere volt..

Eyesis

(#38022) Alg


Alg
veterán

Egybként én kb így látom a jelenlegi WoL-HotS változást zerg szemszögből (Fontos megjegyezni, hogy HotS multit nem játszottam, többnyire MLG winter +theorycraft alapján):

WoL: Hive-on vannak az erős egységek, +infestor must have, ez mind sok-sok gázba kerül, ergo addig minél kevesebb gázból kell túlélni, és minél hamarabb hive-ra menni -> eredmény: roach-ling, infestor-ling passzív midgame.

HotS: Zerg nem kapott igazán jó midgame buffot, hidra csak használható lett, swarm host-ot nem igazán sikerült még kitalálni hogyan lenne hatékony. Infestor nerf, új egység lair-hive tech között (viper); terran és protoss early-midgame buffok (halu, siege, mamacore, oracle, hellbat, void ray, mine) -> eredmény: késleltetett hive, lair-en aktívabb játék a speed hydrákkal, később viper-el, esetleg swarm host-al ha valaki végre kitalálja hogyan kellene őket használni :)

Nem csoda hogy nem megy már a korábbi passzív játék, a másik két faj annyi új játékszert kapott, hogy (legalább amíg nem forr ki teljesen a dolog,) muszáj több gázt költeni midgame-ben. Ez szerintem nem baj, én pl. simán megpróbálok majd P ellen roach dropokat, hydra-roach-viper sereget, vagy többet mutázok akár. Színesebb lesz az biztos, ha nem is olyan eredményes mint a 3hatch roachling.

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#38023) Formaster válasza Alg (#38022) üzenetére


Formaster
addikt

Egyetértek a hsz-eddel, Eyesis-ével kevésbé. P is T is kapott deffenzív egységet/képességet, mellé harass egységeket is. Nem szeretek imbázni, de sajnos jelenlegi állapotában legalább annyira imba a hots, mint a wol indulásakor. Röhej a widowmine, nincs egyetlen egység sem a játékban, ami 140 damaget osztana ráadásul abból 40 splasht air/ground, mindezt viszonylag earlyben, potom 75/25 goldért cserébe. Még a siege tank is csak 35+15 sebzéssel bír, ráadásul csak groundra.

(#38024) Tuco Ramirez válasza Eyesis (#38021) üzenetére


Tuco Ramirez
őstag

"pl Life Flash ellen milyen szépen kezelte a wm-eket, egy ling előre és no para... aztán overseer büntet és máris szép csere volt.."

Mindennel egyetertek amit irtal, kiveve ezt. Ahhoz hogy ezt meg tudd csinalni, master/GM szintu mikro es APM kell, mig par WM jol pozicionalt lerakasahoz joval kevesebb is eleg. Amugy Life a kivetelesen jo unit controlja ellenere is rengeteg linget es mutat veszitett a WM-ek miatt, de igy is sikerult allando nyomas alatt tartania Flasht es kozben meg egy eros gazdasagot kiepiteni/fenntartani. Tenyleg nagy meccseket jatszottak, erdemes volt fennmaradni ejszaka.

#38023 euzsolt: Hat igen, nem veletlen, hogy eddig minden Terran kosarszamra hozta a WM-eket ellenem...

[ Szerkesztve ]

WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714

(#38025) oxox válasza Formaster (#38023) üzenetére


oxox
addikt

a burrow kepesseget ki ne felejtsd :K

nincs is annal szebb...jo akkor megindulok...bamm...a sajat rampam aljan az orcamba roppen...

ez az elore kuldos is nagyon jo...a ciki csak akkor van, ha mondjuk egy helion szedi le a linget, marine-t...megindul az ember a csapattal, es harom lepessel hatrebb 2-3wm nullazza a sereget...(early game szinten)

[ Szerkesztve ]

Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838

(#38026) sh4d0w


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog (1)

Még a mineral line-t meg lehet védeni a WM-mel szemben OS+SC (zerg) / bunker+turret (terran) / pylon+cannon combóval, de támadásban nagyon időrabló a levadászása, ráadásul sokba kerül - lényegesen többe, mint maga a WM. Mondjuk vicces, hogy light egység létére heavy sebzést okoz.

https://www.coreinfinity.tech

(#38027) Formaster válasza sh4d0w (#38026) üzenetére


Formaster
addikt

Vicc az egész tulajdonképpen.

(#38028) szilva01 válasza oxox (#38025) üzenetére


szilva01
őstag

Mar csak a warhound kene vissza ;]

(#38029) adamkaa777 válasza Formaster (#38023) üzenetére


adamkaa777
senior tag

Micro kérdése counterelni a Wm -et előre kell küldeni egységet beáldozni . Pár ling előre és split .

El. Psy. Congroo.

(#38030) Formaster válasza adamkaa777 (#38029) üzenetére


Formaster
addikt

Tényleg? Ez szembe se jutott, főleg amikor egy boost-os medivec bedroppolja a mineral line-ba.

(#38031) adamkaa777 válasza Formaster (#38030) üzenetére


adamkaa777
senior tag

Jó map control , ha látod hogy jön arébb húzod a szedőket ,gyors speed link/detektor

El. Psy. Congroo.

(#38032) szilva01 válasza Formaster (#38030) üzenetére


szilva01
őstag

Es 1 hitel 10-15 szedot.

(#38033) rt06


rt06
veterán

kellene a zerg-eknek egy "instawin" gomb...bar lehet azzal is elegedetlenek lennenek, mert zvz meg mindig bukhato, ha a masik hamarabb kattint

Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.

(#38034) oxox válasza adamkaa777 (#38031) üzenetére


oxox
addikt

a jatek elmelet mindenkinek jol megy....de ha a palya szelen erkezik vegig a medic, akkor uralhatod az egesz palyat ugysem fogod latni...wm akkor lenne kb a jatekba illo egyseg, ha meg is semmisulne az elso robbanas utan....bar meg igy is lehet op ;)

[ Szerkesztve ]

Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838

(#38035) szilva01 válasza oxox (#38034) üzenetére


szilva01
őstag

baneling? :U :DDD

(#38036) adamkaa777 válasza oxox (#38034) üzenetére


adamkaa777
senior tag

Zergnek tényleg nehéz kiküldeni a pálya szélére overeket. Oh wait..

El. Psy. Congroo.

(#38037) Ybron


Ybron
senior tag

Szerintem meg azt kéne már megcsinálni végre hogy a cloaked egységekhez nem kéne se observer, overseer, sncan, ha észre veszed akkor simán ki tudnád fókuszálva nyirni, nem értem ez tök logikus, fizikailag ott van ,csak nem látod(csak hogy fodrozódik a levegő), tehát be kéne rakni hogy a semmibe is tud lőni, nem csak az ellenségre, így lehetne sebezni ezeket az egységeket, ezzel együtt WM-et is.
Nyilván akkor is jól jön pl egy observer, mert megkönnyíti a dolgod, meg nem csak erre használjuk.

(#38038) rt06 válasza Ybron (#38037) üzenetére


rt06
veterán

1: cast (storm, emp, fungal)
2: odaallitasz egy sajat egyseget es remenykedsz, hogy eleg lesz a splash dmg is (pl tanktol, colo-tol, baneling-tol)

ennel tobb, es ertelmet veszitene barminemu cloak, vagy burrow

Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.

(#38039) whitezo88


whitezo88
nagyúr

elég durva lehet a Brutal campaign, érezhető különbség van normal és hard közt is. Hardon kezdtem el, de mivel haladni és élvezni (meg achizni) szeretnék, visszavettem normalra 5 map után. Hát, látszik hogy 2 éve nem játszom vele.

(#38040) Ybron válasza rt06 (#38038) üzenetére


Ybron
senior tag

Jó, de storm biztos nem lesz a játék elején banshee ellen és wm ellen sem.
kettes ponthoz nem tudok mit hozzászólni, nem próbáltam még.

Én brutálon kezdtem el és végig is vittem, viszonylag elég "könnyedén"
Volt hogy annyira beleéltem magam hogy kimaxoltam mindet.
Olyan is volt hogy Kerrigan-nel toltam végig egy nem heros küldetést.
Asszem két küldetés volt olyan ahol gyakrabban mentetem, az egyik az az utcsó volt.

[ Szerkesztve ]

(#38041) Formaster válasza rt06 (#38033) üzenetére


Formaster
addikt

hahaha, szerintem neked sem ártana egy instant troll gomb néha ...

(#38042) rt06 válasza Formaster (#38041) üzenetére


rt06
veterán

mondd, hogy nincs igazam
folyamatosan arrol szol a topic, hogy a zerg-ek sirnak valamiert, holott sorra nyerik a bajnoksagokat, de legalabb ugyanakkora aranyban, mint a masik ket faj
kicsit (nagyon) kezd mar unalmas lenni

Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.

(#38043) Formaster válasza rt06 (#38042) üzenetére


Formaster
addikt

tény, hogy wolban nem volt miért sírni, de kíváncsi leszek milyen arányban nyerik a hotsos bajnokságokat, de méginkább, hogy hány zerg lesz grandmaster ligában.

(#38044) Alg válasza rt06 (#38042) üzenetére


Alg
veterán

Csak azt nem értem, miért zavar valakit ha pl. nem gyémánt, hanem platina ligában játszik, mert valamiért szerinte gyenge a faja, vagy gyengén megy neki egy adott matchup-ban. Pénzt nem kap érte, elvileg szórakozásból játszik, akkor meg nem Qrvára tökmindegy? Én pl. WoL végén mikor kicsit ráfeküdtem és visszakerültem diába, kb 30% körüli volt a ZvT winrate-em, mégsem sírtam, legfeljebb abbahagytam ha már idegesített és kerestem vod-ot hogy mit kéne csinálni...

Leglább most voltak szép ZvT meg ZvP meccsek MLG-n, a sok magas szintű ZvZ roach-tengert már én is kezdtem unni. Az meg hogy a top4-be jutott mindhárom fajból külön jó pont. (igen, tudom, hamar kiestek a zergek, de ez egyrészt azért volt mert majdnem minden zerg foreigner volt...)

[ Szerkesztve ]

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#38045) AxBattler


AxBattler
félisten

Ti mit kezdtek a sok overlord-dal?
Egy idő után annyi van belőlük, hogy minden véletlen klikkre eltalálok egyet, nagyon idegesít. Persze az overseer más téma...

(#38046) szilva01
Scout-ra nekem jobbnak tűnik pár zergling (gyors és olcsó).

[ Szerkesztve ]

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................

(#38046) szilva01 válasza AxBattler (#38045) üzenetére


szilva01
őstag

Egy része megy a levesbe (lelövik scout közben) a többi szétszórva a pályán. Ha viszont az ellen elkezdi őket leszedni összegyűjtöm valahova a bázisom mőgé egy kupacba.

(#38047) rt06 válasza Alg (#38044) üzenetére


rt06
veterán

mert valamire ra kell fogni, es arra nem lehet, hogy a masik jatekos jobb

en amugy elegedetlen kicsit vagyok a mostani mlg-vel
ennek valoszinuleg ahhoz lehet koze, hogy csak felszemmel neztem, amikor meg eppen igen, akkor pont olyanokat, mint pl a life vs mc game 2, ami imho nem valo egy premier ligaba (ok, nyert, de egy 5 perces meccset nem elmeny nezni)
valoszinuleg itt is kell majd nemi ido ahhoz, hogy eljussanak az endgame-ig (gsl-en eleinte wol-ban is a villam meccsek voltak tobbsegben)

zvz-t meg regota unom (nezni foleg, jatekban elvoletam vele, ha azt dobta a gep), imho egy lassu tvt is szorakoztatobb

abban viszont egyetertek, hogy orom volt latni, hogy a liga vege nem csupa tukormeccsrol szolt (en szemely szerint a pvz-t, majd utana a tvz-t tartom leginkabb szorakoztatonak, mar ami a kulso szemlelodest illeti)

Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.

(#38048) Tuco Ramirez válasza rt06 (#38047) üzenetére


Tuco Ramirez
őstag

Azért szerencsére egyáltalán nem cheese volt a jellemző az MLG-n. Azt meg nem bánom ha néha becsúszik egy-kettő, legalább látom, hogy csinálják/védik a nagyok.

WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714

(#38049) Ybron


Ybron
senior tag

Ez az oracle-nak se jósolok sok jövőt. Nézem whitera stream-jét, kihozott egyet t ellen mire odaért 6:30 körül már el is készült a turret, lement T exp-hez és már ott várta a másik turret ami le is szedte, mindezt persze úgy hogy t nem tudta deríteni mivel kiszedte scv-ját egy stalkerrel.
Persze vannak ligák ahol el lehet vele lenni, de hamar rájönnek mások is hogyan védekezzenek ellene.
Azért lerakni a sg-t hogy az elején leszedj 3-4 probot tök felesleges, vagy ha be is válik akkor is csak a meccs elején, meg ahogy nézem általában 10 perc környékén már nem is használják. Persze kivételek mindig vannak, de szerintem akkor se fog beválni, legalább is nekem nem jön be.

(#38050) sith7 válasza Ybron (#38049) üzenetére


sith7
nagyúr

A hétvégén volt szerencsém többször is belenézni Winnerhun mérkőzéseibe, és gyémánt ligában elég jól használta őket, ... eredményesen :K

nem csak a 4-5 dolgozó a lényeg, hanem kizökkenti az ellenfelet a ritmusából, megzavarja , foglalkoznia kell a problémával stb.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  StarCraft 2 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.