A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#24650752
törölt tag
Én hasonló taktikával kezdtem, mint amit föccer írt, de nagyon nyögvenyelősen sikerült elsőre a küldetés, épphogy elértem a 250-es achievementet is hard fokozaton. Láttam, hogy ehhez nekem több kell, főleg egy szinttel feljebb.
Másodszorra letettem még egy Robotics Facility-t, még egy Forge-ot és Immortalokkal, illetve Colossusokkal húztam ki Selendisékig. Közben fejlesztettem a légi egységeket és ügyeltem, hogy 10 fölött legyen a számuk a Phoenix-eknek, mert a hibridek ellen kell a Graviton Beam.
Úgy akkor érkezik Selendis, amikor kb. 10 perc marad a bónusz küldetés idejéből. Előtte +3 Stargate le, utána pedig Carrier orrvérzésig, amíg a nyersanyag és a 200-as limit engedte.
Bár inkább a földi egységek híve vagyok, így mégis vígabban ment nekem ez a küldetés. Brutalon sikerült a Protoss Archive-ot is megvédeni és talán a 750-es achievement is meglett volna, ha jobban odafigyelek.
Cannonból csak egy sort tettem a bejáratokhoz, hogy mobilis maradjon együtt a sereg. Ami elhullott, azt próbáltam pótolni belőle.
Eyesis
őstag
Emberek, tessék lenyugodni ebben a melegben, egy jó pohár hideg üdítő kell nektek!
A balance tema csakis a pro gamerek témája, mivel alapvetően a progamerekre van hegyezve, simán lehetnek vele gondok alacsonyabb ligákban, és ide a master-t is belevenném, sőt még a grandmastert is.
Nézd, a marin ha nem stimmelik, nem splittelik, nem mozog lő mozog lő, akkor 1 fungal, vagy 1 banling és nem értek semmit... Egy bronz terran joggal érezhetin erősnek a zerget ilyenkor. PErsze ettől még nem lesz igaza úgy globálisan.
A balance úgy nagyjából rendben van pro szinten, alacsonyabb körökben lehet egyik másik bizonyos szakaszában a játéknak erősebb, de balance-on vitázni totálisan felesleges...
Eyesis
sikalisk
tag
Ez pontosan úgy van ahogy Eyesis írta, amióta sc2-t játszok rengeteg sírást hallottam az op protoss, terra és zerg miatt, persze mindenki azt a fajt szídja, ami ellen nem nagyon tud játszani, de ez önmagában nem a balance hibája, első körben mindenki magában keresse a hibát.
Azt még megjegyzem, hogy nem érzem trollkodásnak, ha nem bólogató jánosként szólok hozzá egy témához, hanem kifejtem az ellenvéleményemet.
[ Szerkesztve ]
univerzum < emberi hülyeség
execute93
őstag
Nem tudom, te láttad a meccseimet vele? Mert akkor közöd sincs az sc2höz.
De ha ennyire nyom a téma, ladderen nem1x vertem már meg.
[ Szerkesztve ]
MAGYAR VAGYOK! SZABAD VAGYOK! MAGYAR FÖLDÖN ITTHON VAGYOK
oxox
addikt
szerk
top gyemant teamjatekban boldogulok el (randomban)
1v1-ben arany szinten jatszok vele kb....tossal platina top-gyemant.....terran....hagyjuk
de 1v1 nem az en vilagom igazabol...meg unrankeden is izgulok
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
Eyesis
őstag
Nem kell izgulni, simán csak kell tolni párat akkor, amikor baromi fáradt vagy, és csak kikapsz, és ahogy kikaptál indítod a következőt, és 15-20 ilyen után már nem fog zavarni, hogy 1v1ezel
Eyesis
Eyesis
őstag
hát ez nem kicsin múlt
azért gg
Eyesis
Lokids
addikt
Nekem sikerült valamelyest javítani a zeg elleni játékomon, de a legnagyobb bajom a 2 base allin. Csak ez működik. Legalábbis nálam. Ezt ha védi auto loss. A Probléma az, hogy a pro-k se nagyon erőltetik a nagyonhosszú gameket z ellen.
If you chase two rabbits you will lose them both.