Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  StarCraft 2 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2013-02-08 11:43:51

LOGOUT.hu

A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41573) Tuco Ramirez válasza Lokids (#41571) üzenetére


Tuco Ramirez
őstag

Ég és föld a különbség a goldos és masteres 4 gate között. A masteres hamarabb támad, jobb unit kompozícióval jön és fényévekkel jobban mikrózza az egységeit. Pont időben warpolja le az utánpótlást, tudja mikor kell visszahúzódni és az erősítéssel kiegészülve újra támadni. És akkor még nem is beszéltünk a goldos és masteres multitask közötti különbségről...
Elméletben vágom, hogy hogyan lehet ezt a buildet fogni, a goldos 4 gatet általában sikerül fognom, a masterest (volt már ilyen) viszont kb. esélytelen, még ha időben derítem akkor is. Ez olyan mint a 12 perces roach max. build, hiába tudom a buildjét, éles meccsen még sosem sikerült összehoznom.

(#41570) föccer: Szerintem is túl erősre sikerült a spore buff. Azért overlord vadászatra és a map control tartására még mindig jól használhatók a muták, csak massolni nem érdemes már őket.

[ Szerkesztve ]

WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  StarCraft 2 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.