Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-07-21 15:06:57

LOGOUT.hu

Az OFF-topic használata kötelező! F.A.Q. új játékosoknak!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#201) Malachi válasza Volfram42 (#199) üzenetére


Malachi
addikt

tudom, de pár napja gondolkodtam rajta, és hova ültetnél inkább egy NPC-t? vezesse a hajót, vagy tüzeljen valamelyik turrettel? és egy éles csatában mennyit ér majd az AI? túl gyenge lesz? túl erős? szóval nem tudom, erre mit találnak ki.

(#202) Malibutomi válasza Szőrös  (#200) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Jaja
"Hé van egy fuvarom a denebre, jöttök, útközben kártyázhatunk..." :DDD

[ Szerkesztve ]

(#203) Szőrös  válasza Malachi (#201) üzenetére


Szőrös 
veterán

az lenen a legjobb ha az npc-k fejlődnének és lehetne őket specializálni különböző feladatokra.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#204) Malachi válasza Szőrös  (#203) üzenetére


Malachi
addikt

ez még nagyon a jövő zenéje, de én tényleg nehezen tudom elképzelni, mit hozna egy ilyen MMO-ba, ami nem hack'n'slash, hanem tényleges skilleket igényel (szóval manőverezni, meg célozni, taktika, ilyesmik) az a megoldás, ha egy közepes korvettbe, amivel már megéri kereskedni és tippre akár 6-8-an is működtethetnek, betesz valaki 6 NPC-t, a kapitányi széket megtartja, a haverja meg kezeli a main turretet, ha lesz.

arra akarok kilyukadni, hogy ha nem találják el az egyensúlyt - amit szerintem lehetetlen - akkor vagy azzal lesz tele minden fórum, hogy nerfeljék a hajót, vagy az NPC-ket, vagy az, aki nem tud összeszedni magának egy csapatot, de szeretne rendesen kereskedni, meg lesz lőve, mert az első útján kiszedik alóla az új hajóját.

persze nyilván lesz erre jó megoldás, de egyelőre csak a fighterek egyszemélyesek, azokkal meg nem fog senki narkót csempészni a Lave, meg a Zaonce között... :D

kellene egy, vagy sok egyszemélyes nagy hajó is. nekem. :)

és csak elmélkedek itt, szóval a megjelenésig minden kiderül majd biztosan.

[ Szerkesztve ]

(#205) Volfram42 válasza Malachi (#204) üzenetére


Volfram42
senior tag

Az NPC-k zsoldot kérnek majd, és lesz több fajtájuk. Vagyis lesznek jobbak és rosszabbak, ennek függvényében kérnek fizetséget. Ugyanakkor egy cimbora is beülhet melléd akkor ha van zsoldosod. A játékban nem lesz teleport azaz ha valakivel akarsz játszani akkor ott kell lenne vele. Ez alól kivétel, ha van npc-d akkor az ő bőrébe belebújhat ismerős is. Pilóta viszont nem lehet NPC.
Én ha lenne egy Constellation-om akkor én vagy ismerős vezetném a hajót és a kis vadászt a két toronyba meg mennének az NPC-k. Az lehet talán a legunalmasabb feladatkör. Illetve, ha több hajónk is van akkor ebben a hajóban ott a CIG pozíció az anyósülésen. Ezzel lehet majd összehangolni a többieket, mint valami commander mód. Szerintem, tuti, hogy NPC nem fogja tudni ezt a pozíciót betölteni. (Ez szerintem egy zseniális ötlet.)

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#206) Malibutomi válasza Volfram42 (#205) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Amúgy az a jó, hogy azt mondták arra is lesz valami feedback rendszer, hogy ha játékost vennél fel, vagy te szegődsz el más hajójára. Lehet utána feedbacket hagyni: "jófej, kiváló lövész" vagy " hátbalőtt a buzi, és lenyúlta a hajómat, fel ne vegyétek..."

Ugyanerre lesz ingame contract is, vagyis nincs lelépés fizetés nélkül.

(#207) Malachi válasza Volfram42 (#205) üzenetére


Malachi
addikt

"Az NPC-k zsoldot kérnek majd, és lesz több fajtájuk. Vagyis lesznek jobbak és rosszabbak, ennek függvényében kérnek fizetséget." - ha ez igaz, akkor ez szerintem már majdnem pay to win. elmagyarázom, miért. UEC-t rendes pénzért is lehet venni, és amíg fegyverre, pajzsra költöd, ami passzív, vagy mindenképp kell a skilled hozzá, addig oké, de ha megveszed a legbitangabb NPC csapatot és velük aratsz, az már nem oké.

továbbra is: csak elmélkedés, semmi konkrétumot nem tudunk ezzel kapcsolatban. az is lehet, hogy a legerősebb NPC-k is low skilles AI-t tudnak majd, akkor mindenki meggondolja majd, érdemes-e egyáltalán fizetni értük.

de ne felejtsük el azt sem, hogy az ilyen játékokat hosszú távon mindig a folyamatos mikro-, vagy nem annyira mikrotranzakciók tartják életben, szóval nem tehetik meg, hogy sok pénzért haszontalan NPC-ket adjanak.

Malibutomi #206 - ez viszont nagyon jó dolog, gondolom lesz egy board, ahová mindenki felteheti, milyen posztokra keres 1-1 segítőt, egy küldetés erejéig. megadja, milyen skilleket vár el, és mennyit fizet, aztán értékelik egymást. ez nagyon tetszik! :)

[ Szerkesztve ]

(#208) GrooveHero válasza Malibutomi (#206) üzenetére


GrooveHero
addikt

hátbalőtt a buzi, és lenyúlta a hajómat, fel ne vegyétek..." ez nagyon nagy duma. :DDD :DDD :Y :C Egyébként baromi jó ötlet. Biztos, hogy lehet válogatni majd az NPC-k közül, én úgy képzelem el, hogy rámész az NPC nevére, és kírja pölö, hogy Jóska Pista, alapadatok, és fel lesznek sorolva a képzettségek, de több minden egyszerre, hogy azért ne legyen olyan könnyű választani. Pölö lőni azt nagyon jól tud, de mondjuk tolószékes, és oda kell gurulni a löveghez..mármint lesznek jobb és gyengébb képességei is :K

Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

(#209) Malibutomi válasza Malachi (#207) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Amennyire én tudom az NPC ilyen szinten csak arra lesznek, hogy mégis legyen valami, tehát nem lesznek olyan jók mint egy játékos. Nem is lehetnek...ki élvezné, hogy tökéletesen célző AI ellen repkedjen.

A játékos értékelés meg szerintem is jó ötlet, és nem is nagy meló szerintem megcsinálni.
Főleg hogy azt mondták, nincs olyan hogy ahol vagy bemész a hangárba ott a hajód. A hajód azon a bolygón van ahol hagytad.
Így ha mondjuk haverral mentél máshová de tegyük fel ő DC, vagy letiltotta az anyukája mert nem vitte le a szemetet, így foghatsz egy fuvart visszafelé.. nekem rohadtjól hangzik :)

'Pölö lőni azt nagyon jól tud, de mondjuk tolószékes, és oda kell gurulni a löveghez.'
Bazki ezen behaltam :DD :DD

[ Szerkesztve ]

(#210) Malachi válasza Malibutomi (#209) üzenetére


Malachi
addikt

igen, ezen agyaltam, mikor azt írtam, nagyon fontos, hogy tökéletesen lőjék be az AI-t, nem lehet se túl gyenge, se túl erős, különben annyi az egésznek.

(#211) Szőrös  válasza Malachi (#207) üzenetére


Szőrös 
veterán

" de ha megveszed a legbitangabb NPC csapatot "
nem hiszem hogy erre egyből lesz lehetőség , szerintem itt is lesz vmilyen standing rendszer és ha egy frakcióval , csoporttal akármivel jó kapcsolatban állsz már akkor tudod felbérelni őket.
legalább is nekem így logikus.

aztán majd meglássuk. ez a része még irdatlan messze van sajnos. :O

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#212) Malibutomi válasza Szőrös  (#211) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Ja sajna messze, bár ha belegondolok, már kb. 10 hónapja vagyok backer, és ez is hamar elment, pedig csak pár kép meg hír volt...
Most meg van hangar, lesz dogfight module, lesz planetside modul, aztán boarding modul...hamar eljön az a beta... :)

(#213) Volfram42 válasza Malachi (#207) üzenetére


Volfram42
senior tag

Amit írtam azt a góré mondta és igen úgy emlékszem, hogy az NPC-k soha se lesznek olyan jók, mint egy ember. Rémlik valami olyan, de azt már nagyon régen hallgattam nem is tudom már melyik "forum feedback"-ben, hogy NPC-t is kezdőt tudsz felbérelni és ahogy játszol úgy lesz ügyesebb. Valami ilyesmire emlékszem, de lehet, hogy rosszul. Ugyanakkor meg is halhat simán, ha kilövik a tornyot amiben ül akkor neki annyi.

Eric "Wingman" Petterson válaszolta, egyszer, hogy ha kilövik az utolsó hajóda és nincs pénzed újra akkor is mehetsz másnak dolgozni, ugyanis nem kapsz ingyen hajót, bár a lifetime insurance az kivétel lehet, de az meg nem azonnali. Emlékszem kérdezték az Auroráról, "hogy a kezdő, olcsó hajó .....". Erre egyből rávágta, hogy kezdő, de senki se mondta, hogy olcsó lesz. Ez tetszett nagyon.
Ami még érdekes számomra, hogy amikor kilőnek vagy kifogysz az üzemanyagból, vagy bármilyen okból az űrben ragadsz akkor adhatsz ki vészjelzést. És erre jöhet a felmentősereg vagy a kalózok. Szóval kockázatos dolog lesz, remélem mindig találok cimbit aki gyors segít és nem szorulok majd erre. :)

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#214) GrooveHero válasza Volfram42 (#213) üzenetére


GrooveHero
addikt

Hogyne találnánk cimbit. Alt+Tab, feljövünkl Prohardver-re, és írunk a fórumra, hogy facom, gyerek, gyárték segíccsetek, mert befagy a pics*m itt az űrben, a koordináták a következők...:DD

Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

(#215) Szőrös  válasza GrooveHero (#214) üzenetére


Szőrös 
veterán

óóóó persze persze azonnal rohanok de csak akkor ha értékes portéka lapul a rakteredben

:DDD

[ Szerkesztve ]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#216) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Hivatalos fórumon csinált egy srác Freelancer giveawayt: [link]

Jelentkezzetek be, hátha innen nyeri meg valaki.

(#217) Volfram42 válasza Malibutomi (#216) üzenetére


Volfram42
senior tag

Nagyon szépen köszönöm. Vagy ötször átnéztem nehogy rossz címet adjak meg. :)

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#218) GrooveHero válasza Malibutomi (#216) üzenetére


GrooveHero
addikt

Erre a sok dologra: fórumra írás, twitter, ilyesmi mind szükség volt? :U

Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

(#219) Enxtheone


Enxtheone
tag

A csillagközi utazásról van valami infó?
Valami olyasmire emlékszem hogy lesz minden csillagrendszerben 1-1 kapu, de lesznek olyan hajók amik kapuk nélkül is tudnak?
Persze most nem a kis hajókra gondolok, hanem a nagyokra.
Úgy tudom hogy eve-ben a carrierek csak drone-okat szállítottak, de itt lehet más hajóján dokkolni. (persze nem csak a carrierekre gondolok amikből csak pár darab lesz, hanem nagyobb szállítóhajókra is, gondolom a raktérbe is lehet dokkolni nem csak hangárba :D )

Ha kifogy a benya, nekem is küldhetitek a koordinátákat:

(#220) Volfram42 válasza Enxtheone (#219) üzenetére


Volfram42
senior tag

Nem lesznek a rendszerek között kapu, hanem ugrópontok lesznek és amikor egy ilyenbe érkezel akkor egy elég nagy területen random fog kidobni, így nincs gatecamp vagy mi. Ez lesz a felfedezés lényege is, hogy találj ilyen pontokat, mert a sok rendszer nem lesz ismert. Ha találsz akkor jelentheted a hatóságoknak és pénzt kapsz érte, ha titokban tartod akkor lesz egy rendszered. Viszont más is felfedezheti.
EVE-ben is van olyan hajó ahova be lehet dokkolni, itt is így lesz, Eddig a legkissebb amibe be lehet az a Constellation, de oda csak a hozzá tartozó, direkt erre kialakított egy szem vadásza tud dokkolni. A Bengalra tuti lehet majd. A videón is látszik ahogy le és felszállnak a vadászok. A többi nagyobb hajót még titok övezi.

[ Szerkesztve ]

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#221) Tnil


Tnil
tag

Tyű, de mocskosul jó game lesz ez. :C

(#222) Malibutomi válasza GrooveHero (#218) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Nem, azokért csak plusz esélyt kapsz, én beirtam a fórumba hogy kösz, és azzal le is tudtam

(#223) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Na ez designra illene egy SC gépépítésbe:

(#224) Volfram42


Volfram42
senior tag

Ez a catterpillar érdekes darab lesz, most raktak ki róla képeket, el se tudom képzelni, milyen lehet belülről, főleg a cockpit végett.

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#225) Szőrös  válasza Volfram42 (#224) üzenetére


Szőrös 
veterán

az biztos hogy jobb oldalt lesz egy szép nagy vakfolt , élmény lehet majd így vezetni.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#226) Malachi válasza Szőrös  (#225) üzenetére


Malachi
addikt

ha megnézitek, fentről előre és mindkét oldalra ki lehet látni, de ez pl. tipikusan többszemélyes hajó, mert alul is van egy teljes látóteres fülkéje, és elöl szintén egy teljes ablakos turret. optimálisan három ember kell hozzá.

(#227) Volfram42 válasza Malachi (#226) üzenetére


Volfram42
senior tag

És egy turret van alul is, érdekes gép az biztos.
A kisember meg onnan az elejéről fog átugrálni a másik hajóra. :)
Erről jut eszembe a boarding rész izgalmasnak hangzik, de fogalmam sincs, hogy lesz megoldva a menete, lesz külön kis hajó rá? vagy összekapcsolódnak a hajók? Azt tudom, hogy lehet majd tornyokat is telepíteni ha minden igaz, de egy kisebb hajón nem nagy hely van a csatározásra, erre meg egy Constellation is szűkös szerintem.
Az biztos amint lehet a kis Aurórám egyik ajtaját betéglázom, hogy csak egy felé kelljen lőnöm. :)

Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA

(#228) Cifu válasza Szőrös  (#225) üzenetére


Cifu
nagyúr

Az eddigi videók alapján simán 3rd person nézetbe kapcsol, és kész. :)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#229) Szőrös  válasza Cifu (#228) üzenetére


Szőrös 
veterán

ja ez most jutott eszembe de ...hát ezt azért nem kéne.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#230) Malachi válasza Szőrös  (#229) üzenetére


Malachi
addikt

kocsit sem úgy vezetsz, hogy középen van a kormány. :) ez meg már nagyobb hajó, gyors manővereket szerintem amúgy sem lehet végezni vele.

(#231) Malibutomi válasza Volfram42 (#227) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Boardinghoz elöbb ki kell löni a másik hajó összes hajtómüvét. Átszállás docking collarral lesz. Értelemszerüen ha akár csak egy manöverezö is müködik akkor le tudja szakitani magát a megtámadott, ami rossz az épp átcaplató martalócoknak.
De mondták is, hogy ez a capital shipekre van, az hogy valaki a kis hajódat akarja elfoglalni nagyon ritka lesz.
A kalózkodás inkább a biztosabb eléggé lebontjuk a hajód, aztán dobd ki a rakományt vagy pukkansz lesz. Ez a tuti, hisz lehet a hajód gyengébb, de mondjuk ifi quake bajnok vagy, aztán fps-ben ledarálod a bandát. :)

[ Szerkesztve ]

(#232) Malachi válasza Malibutomi (#231) üzenetére


Malachi
addikt

elalvás előtt már taktikákon agyaltam, hogyan lehetne egyedül elintézni egy ilyen hajót, talán nem is lenne nehéz. :D kiszedni az alsó turretet, aztán hátulról a hajtóműveket, és onnan gyengíteni, amíg fel nem adják.

(#233) torz on borz - viszont 3dr personban tökmindegy, hogy hol a cockpit, nem? a célkereszt úgyis középen lesz. én nem is bánnám amúgy, ha repülés közben nem lehetne külső nézetre váltani, vagy legalább harc közben tiltanák. végül is egy szimulátor, vagy mi... ;]

[ Szerkesztve ]

(#233) Szőrös  válasza Malachi (#230) üzenetére


Szőrös 
veterán

de nem is kívülről látom a verdát :P

[ Szerkesztve ]

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#234) Szőrös  válasza Malachi (#232) üzenetére


Szőrös 
veterán

nekem marhára nem mindegy de ahogy látom Neked sem . ;) ha azzal ajnározzák hogy zűrszimulátor így meg úgy akkor legyen is az fix belső nézettel. onnét kezdve hogy külső nézeted van óriási könnyítést kapsz.

ha egy ilyen hajóval akar valaki kutatni vagy esetleg társat , ne adj isten hót idegent pénzért menteni akkor azt ne egyedül tegye és máris meg van oldva a probléma . :D

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#235) Malibutomi válasza Malachi (#232) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Külső nézetben nem lesz célkereszt meg semmi ilyesmi. A külső nézet arra lesz, hogy nézegethesd a hajókat, nem lesz semmilyen HUD.

(#236) Malachi válasza Szőrös  (#234) üzenetére


Malachi
addikt

akkor ebben egyetértünk. :)

Malibutomi - ennek is örülök.

(#237) Cifu válasza Szőrös  (#234) üzenetére


Cifu
nagyúr

Zűrszimulátor, meg ilyen-olyan zűrfizika (ami valójában erősen árkádos lesz, akárhogy is emlegetik), amitől hangos a marketing, de egy vadászgépekre kihegyezett játékról beszélünk, ami első sorban a játszhatóságról szól. Innentől kezdve bármilyen szabály áthágható, ha úgy ítélik meg, hogy arra szükség van.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#238) Malachi válasza Cifu (#237) üzenetére


Malachi
addikt

árkádos lesz, haha. ez akkora baj? milyen legyen? vagy januárban elindítanak egy NASA kiképző programot az eredeti támogatóknak, hogy decemberre, a kb. megjelenésre profi űrhajópilóta legyen mindenki, hogy vezetni tudja a gépeket? :)

(#239) Cifu válasza Malachi (#238) üzenetére


Cifu
nagyúr

Alant Torz on Borz kartárs arra utalt, hogy ez mégiscsak űrszimulátor, tehát ne nagyon legyen már (játéktechnikai szempontból használható) 3rd person nézet. Én erre írtam, hogy ez akkor is árkádos játék lesz, tehát ha úgy ítélik meg, simán lesz szerintem 3rd person nézet HUD-al (ie.: játéktechnikai szempontból teljes értékű nézet lesz).

Láttunk már ilyet, anno a PG ezerszer fogadkozott, hogy a Mechwarrior: Online-ban nem lesz 3rd person nézet. Aztán nemrég csak bekerült, alapvetően azért, hogy szélesebb közönség számára legyen fogyasztható a játék...

A kiszólásoddal amúgy annyi a probléma, hogy ha valódi Kepleri- és Newtoni fizikát alkalmaznának, akkor a vadászgépeknek nem lenne értelme. Erről hosszabban elméledtünk az Hadviselés a világűrben topicban az SG-n.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#240) Malachi válasza Cifu (#239) üzenetére


Malachi
addikt

nem lehet megegyező a 3rd nézet, szerintem a pilótafülke ablakoknak és éppen az előbb emlegetett korlátozott kilátásnak hála. 3rd nézetben akkor is kilátsz kicsit magad alá pl., ha szűk a látótér. én legalábbis így emlékszem a korábbi űrszimes, de még a repülős játékok alapján is. nem látom, nem látom, hova lett, na váltsunk külső nézetre, áá, megvan! erre gondolok.

szóval nekem ennyi elég lenne az űrszimulátorhoz, ha csata közben akár, de tiltanák a külső nézetet valahogy. aztán ha nem, nem, nekem is könnyebb lesz 3rd-ből.

a fizikát én nem piszkálnám, ebben az esetben. garantálom, hogy 10-ből 10-en nem tudnánk megfogni egy 0 tömegvonzásban megpördített űrhajót, kabint, bármit. csak erre gondoltam, mikor azt írtam, nem baj, ha ANNYIRA már nem lesz élethű. :R

(#241) Malibutomi válasza Malachi (#240) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Persze hogy nem lesz valós fizika.
Csak gondolj bele, csak belső nézet, és egy robbanástól összevissza pörögne a hajód, azt sem tudnád hova kapj, nem hogy bármi hasznosat csinálj.

Ellenben azért a full 3D mozgás eléggé meglepetés lesz. Arra gondolok, hogy nem teljesen űrbéli vadászgépként fognak viselkedni a hajók, hanem lesznek a fel-le-jobbra-balra thrusterek is, amikkel lehet játszani.

(#242) Cifu válasza Malachi (#240) üzenetére


Cifu
nagyúr

Egen, a probléma a dologgal az, amire Torz on Borz rámutatott: ha csak pilótafülke nézet lesz, akkor a harcértéket befolyásoló tényező, hogy milyen kilátás lesz egy-egy gépből. :)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#243) Szőrös  válasza Cifu (#239) üzenetére


Szőrös 
veterán

jajjj ne már. nyilván hogy nem valós fizikán alapuló szimulátorra gondolok mert arra a nagyközönség nem lenne vevő. de ha már azt mondják hogy spacesim és nem arcadepewpew akkor igenis harc közben fix belső nézet legyen. punktum . :D

mwo-ra meg azóta nem is vagyok kíváncsi mióta betették külső nézetet.

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#244) Malachi válasza Cifu (#242) üzenetére


Malachi
addikt

Ez pontosan így van, a fórumon topicok foglalkoznak azzal, hogy kellene elhelyezni egy-egy hajón az ablakokat, hogy túlságosan ne korlátozzák a kilátást.

Ezeket gondolom majd a dogfight modul kiadása után finomítják.

(#245) Szőrös  válasza Szőrös  (#243) üzenetére


Szőrös 
veterán

egyébként is lesz occulus rifttámogatás ....szóval akkor meg pláne csak belső nézetes dogfigthnak van értelme. :P

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#246) Cifu válasza Malibutomi (#241) üzenetére


Cifu
nagyúr

Persze hogy nem lesz valós fizika.
Csak gondolj bele, csak belső nézet, és egy robbanástól összevissza pörögne a hajód, azt sem tudnád hova kapj, nem hogy bármi hasznosat csinálj.

Az 1960-as években azért már tartott ott az automatizáció, hogy a szovjet Szojuz-ok teljesen automatikusan korrigáltak minden mozgást. Szóval egy FTL képes űrkorszakban elvárható lenne egy "stabilizálás" gombra rábökés, és kész. ;)

Ellenben azért a full 3D mozgás eléggé meglepetés lesz. Arra gondolok, hogy nem teljesen űrbéli vadászgépként fognak viselkedni a hajók, hanem lesznek a fel-le-jobbra-balra thrusterek is, amikkel lehet játszani.

Ha játszottál anno az I-War v. I-War 2: Edge of Chaos játékokkal, esetleg a kevésbé ismert Babylon 5: I've found her c. játékkal, ez aligha lesz meglepetés. ;)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#247) Malibutomi válasza Cifu (#246) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

A többségnek azért meglepetés lesz az irányítás...főleg a mouse-aimerekre gondolok.... ;]

(#248) Malachi


Malachi
addikt

Freelancer Cockpit Visibility

ezen elég sokan pörögnek pl. :)

(#249) GrooveHero válasza Malibutomi (#247) üzenetére


GrooveHero
addikt

Van joystick-om, nyomtam vele X3-at, meg Flight simulatort, meg IL-2 Sturmovikot is. Ez is kevés lesz? :U :DD

Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us

(#250) Malibutomi válasza GrooveHero (#249) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Nemtom, még nem játszottam Star Citizent :)
Én úgy tervezem hogy ezeket a thrustereket beállítom a POV hat-re.
Nézelődére tervezek egy trackir-t, csak még rá kell szánni magam a vásárlásra, meg asszonynel le kell küzdeni :)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Star Citizen
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.