Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Real Racing 3 - Freemium csoda
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolikaDB
veterán
válasz
diablo1984 #61998 üzenetére
Eladta... 3.0 V6 dizel volt.
Legutoljara valami E46-os korul szaglaszott. -
beg
veterán
válasz
Doggy dog #61993 üzenetére
Nézd, igény és elhatározás kérdése. Anno négy megtermett felnőtt ember elfért egy heti csomaggal egy trabant csomagtartójában. (Az más kérdés, hogy a 20%-os emelkedőn 4 személy és a légmentes csomagtartó 1-esben majdnem úgy ért fel, hogy a végére fújni kellett belülről a szélvédőt, hogy felbillenjen
)
Azonban ismerek olyan kispapát, aki lánygyerekkel nem tud elmenni egy hétvégére egy új zafirával (a bumeránglámpás) a nagyszülőkhöz mert nem férnek el 3-an csomagokkal. -
-
trassher
addikt
válasz
Luck Dragon #61990 üzenetére
Akkor már hárman utazunk. Még egy autós túrának is jó. Hazafelé németországból átmegyünk szlovákiába is.
-
-
Gergőke88
addikt
válasz
diablo1984 #61983 üzenetére
Félreértetted...
Amiatt kérdezte, hogy akkor olcsóbb e. -
-
AMD Power
titán
válasz
diablo1984 #61980 üzenetére
Ablakokat igen. B oszloptól hátra.
-
diablo1984
veterán
-
trassher
addikt
válasz
Petyyyyy #61972 üzenetére
Ismeri itt szerintem mindenki a Nem vagyunk mi b*zik, ez csak a látszat című számot.
Tudok ilyen kozmetikáról, én is oda járok csak az pesttől 300 km-re van.
zolikaDB: Nálam is jött a jeges fuvallat hiába volt hangos aztán rotty. Klímán kívül jelenleg én is megvagyok elégedve mindennel. Már beletörődtem, hogy csináltam a következő tulajnak egy jó állapotú autót.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
diablo1984 #61975 üzenetére
Köszi. Nagyon szimpatikus az oldaluk. Ugyan árakat nem közölnek, de hajítok nekik egy mailt.
Meg nem mondom hol, de azt olvastam waxolás előtt is jól jöhet egy gyurmázás.
Akkor ez fals infó? -
Petyyyyy
addikt
Tudtok olyan autómosóról/kozmetikáról ahol használnak és tudják is használni a gyurmát?
-
zolikaDB
veterán
válasz
trassher #61969 üzenetére
Itthon haboru lenne belole, hogy nekem 16 eves szeker kell, a Signum emeszthetobb, ahogy tapogatoztam
Bsr, most olyan allapotban van az Astra, h tokeletesen eladni kar lenne... Tkp jelenleg hibatlan.
Baaar, ha megy a klima, baromi hangos, de jeges levego van bent legalabb....
Also szomszednak 2.2-es Signumja van, az elso generacios, szep joszag az is. -
Petyyyyy
addikt
válasz
AMD Power #61968 üzenetére
Fura, de ezen a kabrión nem állnak jól a qp turbo felnik. A másikon jobb papucsok vannak, azt vinném.
trassher - Ohh, hát köszi...intézzük privátban.
Amúgy szélvédőcsere ügyben megvan mán a zsé a szélvédőre. A másik felét még össze kell ügyeskednem a munkadíjra. Nehéz a bányászok élete.
-
-
zolikaDB
veterán
válasz
trassher #61961 üzenetére
trassher: ezt tudjuk rég...
(61950) necsak: tokeletes! Nezd meg a kepeimet a topikosszefoglaloban, nekem is ez van, es B Vectran fentebb linkelt kepen Sethnek is. En kertem egy multimetert es magamnak kotottem be, pedig nem nyulok villanyhoz egyebkent. Nemcsak kinezetet kellene feldobnia, hanem hasznos is. Hanyszor volt, h satuztam, mert a semmibol kivagott valami "terepszinu" auto, es alig lehetett eszrevenni, milyen jo lett volna, ha neki is van menetfenye.
Ennel jobb aron full szabalyos keszletet itthon nem kapsz. -
F_Gergely
őstag
válasz
szabonagyur #61965 üzenetére
Igen atpecsetelik a datumot, igy nem kell ido elott muszakiznod.
-
szabonagyur
félisten
Sziasztok,
Sosem magamnak rendeztem még az autóvásárlást és felmerült bennem egy kérdés: adásvételi megvan, biztosítás szintén, eredetvizsga szintén. Ha megyek az okmányba és ott ugye adnak új forgalmit akkor ugye a korábbi forgalmi lejártát átpecsételik? Új kötelezőre nem kell mennem idő előtt?
Köszi
(#61966) F_Gergely: köszönöm szépen.
-
samu76
csendes tag
Sziasztok! Nem tudtok véletlenül dbilas chippet z14xe motorhoz?
-
trassher
addikt
Azt hiszem nincs menekvés, az astra után signumnak kell jönnie. [link]
-
firstman3333
tag
válasz
mohabá 007 #61959 üzenetére
Én is kíváncsi vagyok,ez azért nem olyan egyszerű mint egy háztartási elektronikai cucc,ha meg van adva hogy x frekvenciájú négyszögjeleket kell kapni az órának akkor nem is bírom kimérni,erre nem vagyok felkészülve...
Na de nem temetem a dolgot kipróbálok néhány olcsóbb dolgot,de ha nem megy a vége szerelő lesz...Ezt mondjuk szerettem volna elkerülni.
Azért egy jeladó cserét beiktatok és esetleg megpróbálok még egy műszeregységet is.... Érdekes hogy még külföldi oldalakon sem igazán találkoztam konkrétan ilyen hibával... Általában mindenkinél lenni szokott abs hiba és társai.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
firstman3333 #61953 üzenetére
Tudtam én,hogy fogsz segítséget kapni hozzáértőtől.
A többi mostmár rajtad múlik.Kíváncsi vagyok mi lesz a vége.A véleményem az,hogy az órák rosszak.
Ezt írod: "..Nekem gyanús hogy nem is fut be jel.." ok,lehet méregetni.
No de ezt is írtad: "...Mikor gyújtást kap az autó megrezdül az óra mutatója is..." valszeg azért rezeg,mert jelet kap az óra,csak nem működik,mert rossz.Nem ritka,hogy az óracsoport bekrepál.
sziku69-nek is pontosan ilyen gondja volt,neki is behalt,rezgett a mutató gyujtás ráadáskor.Óracsere megoldotta a gondját, pedig olyat tett bele,amibe nem volt ford szám mérő.(mert az ócsó volt)mindez részletesen 55462-től (csak akkor,ha érdekel)
-
F_Gergely
őstag
válasz
firstman3333 #61957 üzenetére
Barna/feher vezetek szerintem ami neked kell, mert az ECU-tol kapja a sebesseg jelet.
Lehet hulyesget irtam.
Elvileg a Zold vezetek megy az ECU-hoz a kek/piros pedig az ABS vezerlohoz. Barna/feher az diagnosztikai szal (nem tudom ez micsoda) -
F_Gergely
őstag
válasz
firstman3333 #61955 üzenetére
Mikori evjarat az autod?
-
F_Gergely
őstag
válasz
firstman3333 #61953 üzenetére
Az is lehet amugy hogy szimplan el van oxidalodva a csatlakozod, vagy kiment egy biztositekod. Vedd ki az oraegyseget es talaritsd at a csatlakozot az oran es az auton is illetve nezd vegig a biztositekokat.
-
F_Gergely
őstag
válasz
firstman3333 #61948 üzenetére
-
HoaryFox
őstag
Szerintetek mennyit dobna a kinézetén egy B Vekinek egy DRL? Meg mennyire bonyolult bekötni? Vagy inkább bízzam egy autóvillamosságisra?
Konkrétan eztet nézegetem, nem tudom, mennyire jó az ár/érték aránya de egy deákigazolványnál többet nem nagyon szeretnék rákölteni!
Előre is kösz!
-
gban
veterán
J tulajok, rég akartam már kérdezni, nektek is van gyújtásra bekapcsoló nappali menetfény?
Illetve ha bekapcsolva marad a világítás, nektek is kikapcsol levéve a gyújtást, azaz nem lehet úgy felejteni? -
F_Gergely
őstag
válasz
firstman3333 #61943 üzenetére
Ha B vectrarol van szo akkor megtudom neked mondani, melyik vezetek az amin az oracsoport kapja a jelet.
-
zolikaDB
veterán
válasz
_seth_ #61936 üzenetére
Igy van!
De, en ugy tudom, h ilyen utolagos DRL-ben talan nemnagyon van, ami dimmelős es szabalyos. Az inkabb a gyari verziokban van.
De nincs is gond ezzel, mert ha a gyari szettet beszereled, bekotod, akkor csak szabalyosan tud mukodniF_Gergely: igen! Amugy a Lumenet oldalan minden DRL info fent van, ha toluk vetted, es b.sztat a rendor, jogi segitseget is nyujtanak. Plusz premium otthongarancia.
-
Gabis
őstag
válasz
mohabá 007 #61938 üzenetére
Jólvan naaa, csak képeken láttam eddig ezt az egész rendszert, és valahol olvastam ezt az elszorításos tippet.
Nagyon köszönöm a tanácsot, ez tökéletes lesz, örök hála. -
firstman3333
tag
válasz
mohabá 007 #61937 üzenetére
Hol kellene mérnem hogy kap e jelet az óra? Nagyon kíváncsi lennék melyik a hozzátartozó vezeték.Egyébként nincs rá garanciám hogy jó,mivel még az előző tulaj cserélte,viszont tudomásom szerint az óracsoport nem igazán szokott meghibásodni,kétlem hogy mindkettő rossz lenne. Mikor gyújtást kap az autó megrezdül az óra mutatója is.....De kb. ennyi. Mi lenne ez az "ujjgyakorlat"?
-
-
-
AMD Power
titán
Ti mennyire sötétre csináltatnátok meg a hátsó ablakokat? Full sötétre? Vagy csak "közepesen"?
-
mohabá 007
aktív tag
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
firstman3333 #61921 üzenetére
(,,nincs sem abs,sem pedig tc hibám.,..) A cserélt óra tuti,hogy jó?Esetleg még alaposan megnézni,hogy a csatlakozó nincs e oxidálódva,esetleg még mérni kéne kap-e jelet az óra.(hozzáértőnek laza ujjgyakorlat)
-
_seth_
veterán
Sokat dob a lámpa egy autón
mohabá 007: Én ezzel vettem
Valóban 3 darabból áll, gyárilag is erre volt ragasztva minden matrica. A rögzítési pontja a vízhűtő felső alu rögzítőjében van, 2 torx fogja (mivel eltört az egyik így már csak egy rögzíti).
zolikaDB: csakis osram, éjjel felkapcsolva lassú tempóval haza lehetne vezetni vele
Igaz, 10x annyi mint az olcsó ebayes, de legalább ennek van is értelme.
Petyyyyy: alapvetően igen, viszont ha hozzáteszem, hogy belül is poros volt az egyik és mattult a foncsor, valamint, hogy én már okosan lepolíroztam... de csak évekkel később lett téma a polír utáni UV védelem, így anyagában sárgultak meg. + Forumtársnak hála 20e volt a pár új fényszóró, egy ezres a beállítása, kb a fele lett volna a polír
DRL téma: a sok kínai az valóban gagyi és értelme sincs, továbbá nem is szabályosak. Az OSRAM műszakiztatható gond nélkül. Mindegyiket helyesen be kell kötni: gyújtáskor világít a DRL, helyzetjelző vagy tompított felkapcsolásakor vagy ki kell kapcsolnia vagy a fényerejét kell csökkenteni, nekem szimpatikusabb volt a lekapcsolós változat így olyan került beépítésre. Az elhelyezésére is van szabály, honnan hány cm-re kell rakni.
Hatalmas előnye, hogy mióta bepítettem a lámpa kapcsolására nem kell figyelni, ugyanis amint ráadom a gyújtást onnan kezdve a DRL világít, ha sötét van akkor kapcsolok fényszórót, minden más esetben DRL, főúton, pályán, városban, mindenholmohabá 007: nekem azon a rögzítőn van még egy csavarhely kifúrva, lehetséges, hogy mindbe nem rakták bele ezt az elemet, mint ahogy pl csomagtérajtó kárpit sincs mindegyikben.
Skizz: nekem 15e volt az osram, ez a kínai ebayről lehet kb 2-3e, vagy megrendelném egyenesen kínából vagy 10 helyett akkor rászánnék valamivel többit egy márkásra.
-
Loner
tag
Sziasztok! Rész szintetikus olaj jó egy 21 éves opel astrába? 10w40.
Köszönöm! -
Gabis
őstag
Sziasztok!
Van valami tippetek, hogy benzinszűrő cserejekor minél kevesebb benya menjen kárba? Ha elcsípem a vezetéket valamennyire az segít? -
Petyyyyy
addikt
Persze, hogy legális, különben nem lenne annyi autón. Viszont csak helyzetjelzővel együtt világíthat/tompítottal nem mehet.
szabonagyur - Nekem is ilyen hatást kelt, meg az Astra lökösén nincs is igazán normális hely neki, ahol gyárinak vagy ahoz közelinek hatna. Az előnye, hogy mivel LED, így kevesebbet fogyaszt mint a tompított. Városban hozhat előnyt.
-
Skizz
addikt
Ez tényleg legális/jó lehet?
-
firstman3333
tag
válasz
mohabá 007 #61916 üzenetére
Természetesen a cserénél letakarítottam mindkettőt,viszont ha csak az egyik lenne hibás,akkor is jeleznie kellene az autónak az abs -hibát szerintem.
-
F_Gergely
őstag
válasz
mohabá 007 #61918 üzenetére
Gyarilag volt, de az elso szervizek alkalmaval nem teszik mar vissza vagy eltorik. Nalunknitthon nagyon ritka a teljes burkolat 15-25 ezer kozott szokott mozogni annyira ritka. 3 reszbol all.
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
firstman3333 #61894 üzenetére
Az is lehet,hogy már azt is észreveszi, ha az egyik nem jó, vagy nem működik rendesen.Ha már volt a kezedben,a jeladó mágneses részét a fékportól,vasportól megtisztítottad?(hajlamos összeszedni a féktárcsától,impulzusfogaskerékről)
-
_seth_
veterán
Tetőkárpit visszaragasztásához a Phonocar 4/931-es ragasztó sprayt tudom ajánlani. B vectra sedanhoz 2x400ML ragasztóra volt szükség, foltmentes a ragasztó, mivel spray így könnyű dolgozni vele, a végeredmény tökéletes
A két flakon 7e forint volt, de megérte.
B vekiseknek, a fényszóróimat újra cseréltem. Valeo rendszerű magasságállító a Carellos pl Depo fényszóróba nem megy bele, de fordítva igen.
TYC vs DEPO: a depo fényszóró bújára leszedhető, az állító szerkezete zsírozott, finoman mozgó spéci cucc, mint a gyári lámpákban, viszont a foncsoron voltak apró hibák. TYC nem szétszedhető, az állító szerkezete pedig kezdetleges, a foncsor viszont hibátlan. Nekem a valeo magasságállítók miatt TYC került bele végül. -
AMD Power
titán
válasz
#45553408 #61911 üzenetére
1 millióból kell venni egy szép G Astrat. Mármint a komplett végösszeg 1 milla. H-ból Mo-n szerintem normálisat ennyiért nem kapsz. H az olyan 1.5-től kezdődik + a kötelező extra költségek.
trialboj A vezérléshez biztos nem kell hozzányúlni. Feltéve ha nem toltál bele 2 év alatt vagy 100.000km-t a gépbe. Nekem nagyon rövid a csere periódusom. 4év/60.000km. Ennél szinte minden típusnak több. Szóval ne aggódjál.
-
beg
veterán
válasz
#45553408 #61911 üzenetére
Ez a dilemmás összeg. 1-ért kapsz G-t, csodaszép, tip/top kevés km-es twinportos példányt.
Ugyanakkor ennél a szintnél jönnek be az őszinte H-k, amik méltósággal gurultak el 150-200e km-t, viszont lehet, hogy azoknak gazdájuk volt nem csak tulajdonosuk.Sokat meg kell nézegetni, dobáld be őket ide aztán megszakértjük.
-
beg
veterán
válasz
#45553408 #61904 üzenetére
Az 1 guriga tokkal vonóval, vagy az csak a vasra plusz 30% tartalék az átírásra/biztosításra/okmányirodára/vezérlésre/szűrőkre/olajra/egyéb nem tervezettek cseréjére?
Mert ha 1 millának be kell takarnia, akkor néznék egy jó kis 1.6/1.4 G-t max. 700-750-ig és marad biztonsági tartalék plusz az asszonynak valami szép ruci
-
Calogero
addikt
válasz
#45553408 #61904 üzenetére
H-ból célszerű minimum 1,6.
2004-2007/3 közöttiek első kiadások
2007-2010 jött egy kis ráncfelvarrás (10LE-val erősebb lett az 1,6 sima (115LE) illetve megjelent az 1,6 turbo (180LE))
2010 után Classic II néven futottak tovább.Nekem 1,4-es volt, és én voltam az első tulaj. El lehetett vele közlekedni, de ha előzéshez kellett a hely. Fogyasztás kb olyan mint az 1,6 (115LE) motorral szerelt példányoké.
Lomha, nehéz kasznit kell neki cipelni, de azért szerettem, sajnálom hogy el kellet adnom.De a 1,6 115LE neked jó választás lehet, ha tudsz annyit pluszba rá szánni.
-
Declare
őstag
válasz
#45553408 #61904 üzenetére
ha visszaolvasol pont most volt tegnap valaki, akinek 90k km nel halt meg a G astra motorja...elsö tulajkent.
A km böl semmire nem tudsz következtetni kb....allapotot kell venni, nem km t
Amugy ez az 1.4 H astra valami brutal lomha, en nem eröltetnem. Ellenben csaladban volt, attol 450k km nel valtak meg, ütöm vagom, rugom hasznalattal es semmi baja nem volt
ha van ra lehetöseg inkabb 1.6 nezz
-
-
Declare
őstag
válasz
Petyyyyy #61903 üzenetére
Csak azert azt ne felejsd el, hogy a 90 es suhanas az ritka mint a feher hollo
Föuton jön a busz/traktor, tanulovezetö, nyugdijas bacsi, zebra, varos, falu, piroslampa....sokkal hosszabb lesz a menetidö, mint a palyan, ahol allando a sebesseg es ha sokat kell gyorsitgatnod, megallni, elözni, akkor a fogyi sem 3,8
Palyan a külsö savban szepen 110 el haladsz (ha birod ezt cernaval
) valamivel több km, de egyenletes haladas, szvsz a best, minden szempontbol. Kiveve ha ejszaka mesz es nincs egy lelek sem az utakon...akkor lehet nyerö a föut
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Declare #61899 üzenetére
Durva az a cikk, megdöbbentően hasonlítanak a Mondeno és az Astra fogyi értékei. 90-nél 2,7-3,3 közt mutatja a pillanatnyi attól függően kell-e gyorsítani vagy elég csak tartani a siklást. 130-nál szintén 6-6,5 közt mocorog az érték.
Pont tegnap gondolkodtam rajta pályán vagy főúton utazzunk-e haza. Most egyel több indok van a főút mellett a forgalmon kívül. -
Új hozzászólás Aktív témák
- REpont és hulladékgazdálkodás
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- BestBuy ruhás topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Classic / Xbox 360
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest