Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
7Sony7
addikt
válasz gerisz23 #41896 üzenetére
Nem mindegy, hogy nem robbantja be, vagy nincs kompresszió. Nem ugyanaz a kettő. Ha előbbi, akkor lehet, hogy csak gyújókábel, illl ami a trafó előtt van cuccok, ha utóbbi, akkor akár: hajtókar, dugattyú, gyűrű, szelep, himba, stb is lehet. Ehhez mindenképpen szerelő kell.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Markizmark
addikt
válasz gerisz23 #41896 üzenetére
Érdekes. Nem hiszem, hogy egyik napról a másikra 0 lesz a kompresszió. Persze előfordulhat, ha egy arra menő olajfurat eldugul, a kenés hiánya miatt hamar el tudna kopni, DE ilyenkor a súrlódás miatt annyira felforrósodna, hogy meg is szorult volna. Azt pedig észreveszed, az egész biztos. Szóval ezt ki lehet zárni. Talán még a szelepeket érhette valami, esetleg felütközik valamelyik szelep a rárakódott korom gombóc miatt (inkább közvetlen befecskendezéses motornál fordul elő) és nem zár, így lehet 0 a kompresszió, vagy letölt egy darab valamelyik szelepből, akkor szintén 0 lesz a kompresszió.
Már nem nagyon okozhat kompresszió csökkenést.Egyáltalán mérve lett a kompresszió és tényleg 0, vagy csak égéskimaradás van abban a hengerben?
Mert szerintem itt gyújtás vagy üzemanyag gond lesz inkább.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
-
mephi666
nagyúr
válasz gerisz23 #41982 üzenetére
nálunk gyújtásmodul volt szar, azért hagyott ki a 4es henger alapjáraton, melegen, de alapoktól átnézték a szervizben és vázolták, hogy legrosszabb esetben vezérműtengely lehet, ami zsebbenyúlós... szelephimbákra tippeltek először, mértek kompressziót, állításuk szerint az bajnoki, vezérműtengely, motor szintén marhajó állapotban van (lehet valós az alig 180 ezer km), pár gyújtáskábelt cseréltek, gyertyákat tesztelték, aztán gyújtásmodulnál meg is lett a hiba... ha hozzáértő szerelő szétbontja tökig a motort, mi baj lehet? vagy kibukik, hogy szar, vagy megnyugodhatsz, hogy jó állapotban van és könnyen lehet akkor, hogy kisebb ráfordítással rendbe lesz hozva az a része és utána x évig hozzá se kell nyúlni?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
gerisz23
őstag
-
gban
Közösségépítő
válasz gerisz23 #41990 üzenetére
És a pálca sem jelezte egy frissen vett autónál hogy nincs elég olaj?
Meg az első szerelő is úgy kezdi hogy motor szétkap, nem pedig víz, olaj, kábelok megnéz?
És az a baj hogy ez a gyakoribb.....
Vagyis hogy nehéz normális szakit találni, de minden területen.AMD: nekem a szíj csere volt 6, nem ismerősnél, de ajánlott szerelőnél, akinél sokszor voltam, a komplettre már nem emlékszem, de a kollégám 20-at mondott ha "idegen" viszi....
Ha nekem annyit mond, tuti kap...
Tuti nincs 2 óra, nehogymár ne legyen elég a 10.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
nagyúr
válasz gerisz23 #42423 üzenetére
Szia! A legolcsobb ajanlhato fejegyseg a pioneer mvh 170 ui, gyari vagy kicsit jobb cuccokkal tokeletes. Beepito keretet adnak hozza. Opel-ISO atalakito valoszinuleg kelleni fog, ez kb 1500Ft. Ha a multikormanyrol akarod vezerelni akkor kell egy kormanytav adapter i 15-18.000 Ft meg pluszban, ezt nem lehet meguszni, minden fejhez kell ha kormanyrol akarod iranyitani.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gerisz23 #42592 üzenetére
„ Már a műszakin ledobta az egyik szelephimbát….. Autószerelő szerint tönkremehettek a himbák,vagy az olajszivattyú is….Sziasztok!Hívott a szerelőm.fennakadt a hidrotőke,nem jelezte hogy nincs elég olaj a motorban…”
A hidrotőke nem is fogja jelezni. A megfelelő olajnyomás ellenőrzése az olajnyomás gomba feladata.Ha tönkrement az olajszivattyú,vagy eltömődött a szűrője,azaz nincs megfelelő olajnyomás azt a műszerfalon azonnal látni fogod.(jelez a piros lámpácska)
Hidrotőke a benzines C Corsában van.
Szelephimba a dizel C Corsa 1.3D-ben. Az biztos,hogy ez a két alkatrész egy motorban nem tud lenni.
Valaki valakit be akar etetni.. (már ha nagyot nem tévedek,igaz nem vagyok hivatalos ótószerelő)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
-
mohabá 007
aktív tag
válasz gerisz23 #42817 üzenetére
Tudom,hogy kivan, nem is ezt kérdeztem. Az agyonvert himbáról tudnál lőni egy képet? (mivel ki lett cserélve a hidrotőkékkel együtt gondolom csak megkaptad.)
" sokszor rosszalkodtak a hidrotőkék,az alsókat kicserélte,meg egy himbát is ,mert azt meg kapott a vezérműtengelytől. "[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
haddent
addikt
válasz gerisz23 #42951 üzenetére
Nekem azt rakott bele a szerelő akihez elvittem egyből vásárlás után, fél éve megy hibátlanul semmi gond nincs. Majd tavasszal kicserélem őket NGK -ra mert mostmár tudom hol terem a jó, de menni megy, más dola meg nagyon nincs egy gyertyának.
Gergőke88 azt ne felejtsd el hogy a J kombi a legoptimálisabb esetben is (tippre ez éppen a szívó benzin nyilván) 1400kg. Ha ekkora autóban gondolkodik az ember akkor abba pakol is, családot vagy csomagot vagy mindkettőt az mindegy, de pakol. Közel két tonnát esetenként légkondival már nem annyira fickósan visz az 1.6 benzin. Ennek ellenére nyilván én is benzinest javasolnék
gban hát akkor örülök, hogy van aki azonos véleményen van
trassher nem ez megint olyan tipikus... lusta mint a szar leszerelni magának és átmosni akár slaggal, költeni nem akar rá egy "minimálisat", hogy aztán 10 évig (ő mértékükben...) megint jó legyen, de azért a "tisztaság" meg kéne.
Egyébként baromi jó ez a Turtle Wax kemény paszta! Átkentem mindkét autót, mindkettőről ugrik le a kosz amint megnyomom egy kicsit a magasnyomásúval. Hát még ha a Prevent waxos samponnal is átmosom És valóban jó az üvegre is, azt is elég csak áttörölni mikroszálassal utánna.
-
coolpet
senior tag
válasz gerisz23 #43184 üzenetére
Hali!
Nem csopog, nem folyik, minden tiszta, meg a kipufogo is csak kormos, de nem olajos.
Kek fust sincs, szoval nemtudom
A gyari specko az 0.6L/1000KmDe akkor is sokallom.
Akkor szerintetek is 5W-30.
Azert GM mert az Opel szervizben is ezt mondtak meg amikor megvettem, meg a szerelo is azt mondta azt tegyunk bele ami ahhoz az autohoz a gyarto ajanl.
Akkor koszonom szepen a tippeket.
Udv
-
-
-
JoolsNOS
veterán
válasz gerisz23 #43517 üzenetére
Nem valószínű, hogy passzol, e szintén tudsz venni átalakító csokit. Kérdés ott is az ár. A két dines keretet akár nézz használtat, vagy más autóból valót amit befaraghatsz.
[ Szerkesztve ]
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
JoolsNOS
veterán
válasz gerisz23 #43522 üzenetére
Már miért ne szólna? Bár egy ilyen "komolyabb" hifi eléggé sok a gyári fos hangszóróknak. Tesóm g astrájában a hátsó hangszorókat szétcsapta a JVC fej. Egyszerűen körbeszakadt a papírmembrán. Nem tudtam szétszerelni a kárpitot, ezért barbár módon kivágtam a membránon a csatlakozókábelt. Bár örök hifiszabály: inkább 2 jobb minőségű hangszoró, mint 4 közepes.
[ Szerkesztve ]
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
diegho
nagyúr
válasz gerisz23 #43539 üzenetére
Ez sok baj? Gyakorlatilag a műszerfalon és a klímakompresszoron kívül csak kopóalkatrészekről van szó. A klímakompresszor sem vészesen hangos, de már hallani, hogy baj lesz vele a közeljövőben. A műszerfal egységre azt mondták, hogy ennél a típusnál előfordul gyakran a hiba, de nem kell vele foglalkozni.
-
kriszpontaz
veterán
válasz gerisz23 #43713 üzenetére
Nekem a gyári Blaupunkt helyére egy blaupunkt ment. A 2 piros 12V vezetéket meg kellett cserélni a gyújtáskapcsoló és a fix táp miatt, a gyáriban fordítva van. Ugyanakkor még tudatlanként elvittem a kocsiba berakatni anno a CD-t és kettévágták csípőfogóval az ISO csatlakozót (Opelnél egybe van az egész), mert egyébként nekem is némított, nem szólt. Szóval nekem összvissz az alsó 2 sor van bedugva.
Az én CD-mnek ez a diagramja: a gyárin a 12V ág pont fordítva van (4 - 7 pin).
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz gerisz23 #43708 üzenetére
Én beraktam egy adaptert, ami igazából csak egy toldás de megfelelő kiosztásban. (egyébként nekem a blau könyvében benne is van hogy nehogy rádugd a gyári ISO csatlakozóra mindenképp szükséges egy adapter).
(#43709) haddent:
Hát nálam 5.-ben gyakorlatilag 60 alatt az alapjárat van az meg utazónak nem igazán jó igy 60-65-nél szoktam váltani. Benzinest én nem szeretem pörgetni, (nyilván van olyan aminek jól áll, és élvezed a hangja minden másodpercét) abban pont azt szeretem hogy 5.ben elmész vele mindenhol. Dizel az berángat pl 30-nál nem tudod 5.be rakni mert alacsonyabb lenne a fordulat mint az alapjárat ezért berángat vagy befullad, benzines simán elmegy 30-nál 5.-ben nyilván ha tövig nyomod a gát kb semmi gyorsulás nincsen, de a 30-at simán tudja tartani.
Egyik forumtárs benzines vectra-ját próbáltam ki, szegény már ott veszekedett velem "ne váltásál már ilyen korán hagyjad, ez benzin nem dizel ez könyörög hogy pörgesd, toljad neki" és tényleg 3 ezres fordulat fölött jött meg az a dinamika, az az erő amit én 1700-nál érzek, de mig ez sima szivó benzin, nálam ugye meg ott a turbó. Nekem külön meg kéne tanulnom benzint vezetni, rászokni arra hogy pörgetni kell csak nálam a magas fordulat valahogy egyenlő azzal hogy úgy nyeli a benyát mint alkesz a dekást, dizelnél tudom hiába tolom neki és szív a turbó sosem fogom elérni még klímával sem a 7 literes fogyasztást 6,7-nél megáll. Benzinnél szerintem simán feltolnám 12 literre, mert huzatni én is szeretem, főleg mikor rápippant a turbó
Na de az a huzatás is olyan hogy 2200-2500 nálam már a "kihuzattam" ott már olyan nyomaték és "ülésbebelesüppedszöcsééém" érzés van hogy nem igazán szoktam tovább tolni neki, max ha előzök. -
mohabá 007
aktív tag
válasz gerisz23 #43726 üzenetére
",,,vagy a bendix ment tönkre,nekem egybe volt építve az egész..."
Indításkor,a meghajtó fogaskerék,BENDIX tekeri a fogaskoszorút,..stb…stb.
Még jó hogy egybe van építve az önindítóba,hisz a forgórész tengelyén mozog oda-vissza
Őt egy villa mozgatja, a villát pedig a behúzótekercs.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Markizmark
addikt
válasz gerisz23 #43881 üzenetére
Mielőtt elkezdesz tízezreseket lehuzigálni a WC-n generátor felújításra, vedd ki az akkut és tedd töltőre éjszakára. Ha töltés után fokozatosan ejti a feszültséges úgy, hogy semmi sincs rákötve akkor fenék zárlatos. Kuka. Ha tartja órákig (napokig is simán tartania kéne, ha jó) akkor az autóban van a hiba. Vagy diódasor vagy kopottak a csúszógyűrűk és nem viszik át a delejt.
Akku kivételnél ne felejtsd, hogy minden nullázódik. Hiba tároló, rádió (tudd a feloldó kódját, ha van) stb ...Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C robotporszívó feltörlőfunkcióval
- Eladó Krups Evidence One EA895N10 full automata darálós kávéfőző - garanciális időn belüli!
- 3 db Shelly Pro Dual Cover PM eladó
- TP-Link Tapo okos dugalj okoskonnektor Tapo P110M - ÚJ!!
- Transmitter BC49BQ Bluetooth autós MP3 lejátszó Fm LED kijelzővel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest