- Meggyi001: Hogyan legyek író? Ha érzem magamban az írói vénát.....
- Ivqkzy-: Eddig
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz
trassher #47064 üzenetére
Nah wazze... Mondjuk nézd a jó oldalát, ha műszakilag faja kit érdekel az alváz szám, ütnek bele újat. Jó problémás de megoldható.
Most képzeld el ha ezen felül az egész autó egy hulladék lenne. Műszakilag legalább rendben van.
Azt a csatit meg vágd ki az ülés alól és kösd be rendesen.Nekem október végén lesz teljes alváz és üregvédelem, aztán jövőre muszáj lesz lakatoltatni, fényezni... Csak úgy pörögnek a százasok....
Ezek mind nem érdekelnének ha nem zörögne a belseje. De egyszerűen agyfaszt kapok, mérhetetlenül idegesít hogy zörög az autó menet közben. Jövőre biztos hogy atomjaira szedem, mert így is hangosan kell a zenét hallgatni hogy ne halljam.Az már más kérdés hogy a mélyláda miatt ugyan úgy zörög minden. -
trassher
addikt
válasz
F_Gergely #47063 üzenetére
Műszaki vizsga bukta. Alvázszám nem olvasható, így nem tudja lefényképezni. Azt mondta az autó maga tökéletes. Így még el sem tudom adni mivel eredetvizsgán nem menne át. Most fogom hívni a Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztályt. Új alvázszám kell, más lehetőség nincs.
F_Gergely: Nem én raktam bele, így volt. Előző tulaj tákolmánya, én ilyenekkel nem kókányolok.
-
trassher
addikt
válasz
zolikaDB #47061 üzenetére
Már vettem sima halogén hella-t ma.
Ez is jó lesz mert az izzó is ilyen színű. Jó lenne valamilyen erősebb emelt fényű mint a mostani hella de annyit nem adnék érte. Amilyen az én szerencsém tuti kiégne 2-3 hónap alatt, akkor meg ezt a kevés hajamat is kitépném.
Na meg látod van mire költsek az autóval kapcsolatban, egy komolyabb izzó majd akkor jöhet ha nem lesz fontosabb. -
trassher
addikt
Ma megcsinálták az ülés alatti csatlakozókat. Anyós ülés alatt simán ment, sofőr ülés alattihoz nem nyúltunk. Az övfeszítő helyett egy ellenállás van összekötve a légzsák kábelével. Hiba ki lett törölve, jó is volt most estig. Ahogy beálláskor indítottam az autót újra kidobta a hibát. Ismét velkám tú májámi.
-
-
F_Zolee
nagyúr
Jövő héten ha odajutok adok a kocsinak.
Gyertyacsere(NGK), olajcsere(5w40), olajszűrő-légszűrő csere, egr-map szenzor tisztítás. Vezérlés csere majd csak jövő év elején. Ja meg a lyukas hátsó kipufogó is jövőre lesz abszolválva. Remélem idén még kihúzza, hogy nem vált át paragira.
-
válasz
Nordik #47055 üzenetére
Kipufogós véleményét mondom: ha ott rohad, akkor máshol is, mégha kívülről nem is látszik.
Mert ezek leginkább belülről rohadnak, a kondenzvíz miatt.
Vagyis ha 4 évig bírja egy dob átlagosan (nálam a hátsó ilyen, az első 13 évig húzta), akkor nem éri meg 1 évvel kitolni a cserét (ami sokszor kevesebb) féláron (ez lehet kevesebb is, de az arány számít).
Ha terveid szerint megtartod az autót, jobb is és költséghatékonyabb is a csere.
Plusz nem is mindig hegeszthető, korrekt kipufogós nem is vállalja ha látja rajta hogy nem érdemes, mert pl. ha rámelegít, szétmegy az egész, olyan vékony már az egész.
Sokkal rosszabb eset ha a cső mellett lukas, mert ott ha rohad, akkor tényleg rövid időn belül kiszakad a cső, az a leggyengébb pontjuk ezeknek, a rázkódás miatt. -
Nordik
őstag
Van egy 99es B Corsam. A problémám az, hogy a középdobnál ahol a cső becsatlakozik van egy kb. 1-1,5cm-es lyuk illetve a hátsó dob alján egy picike lyuk. A víz itt már csöpög ki, de ki nem fúj. Érdemes illetve lehet ezeket hegeszteni vagy csere?
-
haddent
addikt
válasz
Declare #47051 üzenetére
Fúúújj modder!
Érdemes kicsit is izgulni azon, hogy az alapjárat ici-picit vadabbnak érződik? Akkor kezdte, amikor a brutális melegből átcsaptunk 10 fokba és fázom én is kinnt kabátban is
Minden más tökéletesen rendben, érzésre még jobban is esik neki ez a "hegyi levegő" és fürgébb.
Vagy EGR? Azért nem gondolnék az EGR -re, mert én azért meghajtom néha, meg soha nem használom ilyen 2000 alatt ..? De lehet, hogy ránézek majd. HAstra Z16XER hol van elrejtve?
-
trassher
addikt
válasz
AMD Power #47034 üzenetére
Ebay-ről rendeltem egy 10-es csomagot. Ausztráliából jött, 1$.
F_Gergely: Ez nem a fotonágyú féle de van fénye az igaz.
Gondoltam jó lesz de igazából semmi extra. Nem is passzol az emelt fényű izzóhoz, már eddig is gondolkodtam a cseréjén. Ez a fajta 5 ledes abszolút nem vakít de nem is bír sokat. Tavasszal vettem, a jobb oldaliban már 1 led pislákol ami nem éppen esztétikus.
Declare: Én is így tudtam de az a biztos ha ezeket kihajítom és megy be egy normális halogén hella.
zolikaDB: Melamine sponge néven rákeresel ebay-en és lesz sok. A 100-as csomag is 1600 forint körül van. Ez a fajta helyzetjelző is szerintem elütne a halogén emelt fényűtől sajnos. Meglátom mi lesz a boltban.
Amúgy ha a Légzsák és övfeszítő ikon világít a műszerfalon akkor műszakin baszogatnak? Még nem volt idő megcsinálni és nem akarom hogy esetleg emiatt bukjon. Alvázszám miatt is fosok mondjuk, azt is a héten fogja kasztnis szépen lefújni.
-
zolikaDB
veterán
válasz
Findzs #47042 üzenetére
Cirka 2000 hsz óta nem voltam erre
Nem, nem adtam el, kezdek megbarátkozni vele így 4 év utánMeg igazából túl sok időm most nincs, alig látom a napot!
A Mannol 5W30 szépen kiszolgált, 13e km van benne, cirka 2 decit öntöttem rá.
Kapott a gép 4 szép Szatuna légterelőt.
Most lesz olaj, gyertya, szűrőcsere. Meg valahogy neki kellene állnom kipucolni a fojtószelepházat, redvás a lelkem.
Meg vettem 2 "beragasztós" dudagombot, tehát azt is megcsinálom.
Tavasszal meg klímajavítás, ereszt a dugó a hűtőn. De az odébb van.De amúgy, nem biztos, h eladnám, max menne asszonykának, én meg beújítanék egy 3 ajtóst/kabriót, 2.2 mocival
Dream
Skizz: te milyen gyertyát használsz?
-
zolikaDB
veterán
válasz
trassher #47033 üzenetére
Üdv mindenki!
Honnan van a radír?
Amúgy, LED helyett ezt ajánlom neked, ez egyedülállóan halogén, és nem szabálytalan, a fénye gyönyörű és erős: Osram 2825HCBI Volt, szerettem.Más dolog: ki milyen gyertyát használ, mi vált be? Cirka 35e km van az enyéimben, lassan cserélném őket.
Hallottam jókat az iridiumról, van valakinek tapasztalata konkrét típussal? (Densot, NGT-t szokták javasolni) Érdemes áldozni rá?
Köszi -
Declare
őstag
[link] Opel astra K 1.0 ecotec, fapad hirdetes.
Hat öööö jajj....ezek a kepek, pict megdöbbentettek
azok a kapcsolok, müanyagok, müszer fal, közepkonzol.....fehher szin szvsz tree neki....ülesek sem bizalomgerjesztöek....a csomagtartot meg nem is ertem
nem egyenes a padloja
hat erre igy ha ingyen adnak sem cserelnem el a H mat
-
Declare
őstag
válasz
F_Gergely #47038 üzenetére
Amiröl Te beszelsz az a tompitott
nyilvan a tompitottba nem szabad es nem is jo.
A helyzetjelzö 5w os kis izzo, a par lumenes fenye elveszik a tompitott mellett, nem vakithat
mod: joooo persze, biztos van olyan kinai sufni led, ami 500 lumen
nem erröl beszelek, de egy sima led helyzetjelzö, aminek a fenyereje megeggyezik a normal 5w izzoval az nem vakithat. Trassher röl feltetelezem nem az elsö variaciot keresi
-
F_Gergely
őstag
válasz
Declare #47037 üzenetére
Akikkel én szoktam útközben találkozni vakítanak. Jóval erősebb a fényük mint a sima izzónak. Ronda srága a sima izzó, veszel egy normálisabbat pl osram (ez van nekem is) annak már szép fehér a színe
Ugyan ennyire dühít mikor a sima lámpatestbe berakják a kinai gyagyi after xenont világítják az eget és vakít mint az állat. Ilyet elszoktam engedni aztán mögötte meg felkapcsolom a refit - érezze a törődést...
Nem tudom miért nem lehet megérteni, hogy hiába cseréli ki a világító részt attól még maga a lámpatest, pontosan úgy lett kialakítva hogy azzal világítson amihez tervezték. -
Declare
őstag
válasz
trassher #47033 üzenetére
elvileg nem megy at, mas kerdes, hogy egy normalis LED helyzetjelzöt nem valoszinü, h eszrevesznek. Müszakira jobb kivenni
(#47035) F_Gergely hogy vakitana a led helyzetjelzö?
ugyanannyi fenyt ad, mint a normal 5W nak megfelelö. Azt este a tompitott mellett 0 fenye van, viszont nem fogyaszt semmit es a fenye is szep feher.
en is azt akartam venni, mert ha csak kezd szürkülni nem kapcsolom fel a tompitottat csak a helyzetjelzöt, illetve a xenon mellett ronda sarga a normal helyzetjelzö izzo es nem tetszett. Mivel nekem a csere kb csak szervizben megy nem lett led (pont ezert mert müszakin nem megy at), hanem ilyen philips. Kek az izzo, a fenye viszont hofeher, amikor vilagit
nem led, de szep
es nincs baj a vizsgan
-
Declare
őstag
válasz
korgoth #47029 üzenetére
Irtak itt többen is, hogy a motorvezerlövel vannak gondok a J astra eseten az 1.6 motorral. Ezen a vonalon is el lehetne indulni, mert olyan, mintha a szoftver hülyülne (ECU szoftver). Valami szakszervizben egy kerdest meger, illetve ök radugja a szamitogepre es ott meg tudjak nezni pontosan milyen hibat tarolt a kocsi.
-
F_Gergely
őstag
válasz
trassher #47033 üzenetére
Nagyon jó cucc én már ismerősnek is vettem, csak ámult és bámult
LED-es cucc elvileg nem lehet a lámpában mivel azt halogénhez tervezték. Amugy (és ezt ne vedd bántásnak) én az összes LED-es helyzetjelzős, meg tompítottas jóembernek kalapáccsal betörném a lámpáját... Magyarázza már el nekem valaki, hogy a helyzetjelzőnek miért kell úgy világítania mint egy reflektornak? Benne van a nevében helyzetjelző, tehát csak egy jelzőfény, nem azzal kell látni! Hócipőm tele van, hogy éjjel a sok barom, ilyennel megy, vakít mint az állat, és semmi értelme.... Vegyen bele egy jóminőségű izzót és ennyi. Jaaaa hogy azzal nem fog elvilágítani a román határig? ...Más:
Töltésre visszatérve, tegnap multival mértem, az kiderült hogy ami belül volt mérő az szar... 13,2-t meg 13,4-et mutatott multival meg 14,4-et mértem. Viszont a töltés ugrál, hol tölt 14,4-et hol meg csak 13,7-et. Na ez mitől lehet?
Mértem aksit is indulás előtt 12,46 volt (itt már ajtók nyitva égett a belső világítás-kilépőfény), szerintem az úgy jó, azzal nincs gond. -
trassher
addikt
Megérkezett a koszradír. Holnap megnézem mit tud. Youtube videók alapján nagyon ígéretes cucc.
Szerk.: Jól gondolom hogy ledes helyzetjelzővel az autó nem megy át műszakin?
-
lolka1980
aktív tag
sziasztok!
Mi a véleményetek az elektromos rögzítőfékről? -
korgoth
csendes tag
Sziasztok!
Az alábbi problémában kérném a segítségetek/véleményetek:
Apum kórházba került, és az ő autójával hoztam a családot látogatóba Budapestre, ahol műtötték.
Opel Astra J (2012) 1.6 (benzin, ca. 110 lóerő, sajna nem tudom pontosan), 35000km kb
Győr-Budapest
Fel az autópályára, tempomat 130. Domboknak felfele nagyon gyengének tűnik, de azt mondták ne lepődjek meg rajt (nem olyan mint a H Astra). Valahol Tata után Pesthez közeledve kezdem el érezni a jelenséget: lassítok mert gyorsabbak jönnek mögöttem, gyorsításnál mintha szaggatva húzna, szinte ugrál. Beérve a városba alacsonyabb sebességnél/fokozatnál is érezni gyorsításkor. ESP hibajelző világítani kezd, kiírja, hogy Service ESP.Budapest-Győr
Indítás után az ESP hibajelző nem világít. Az autó továbbra is produkálja a jelenséget, indulásnál nem érezni míg 2-be nem váltok (óvatosan nyomva nem érezni vagy nem érezhető). ESP-t kikapcsolva is ugyanúgy csinálja. Autópályán haza sebességet tartva, amennyire lehet kímélve.. közben beszorulok egy busz mögé, de visszaváltva sem bírom megelőzni nem vízszintes úton (nem kell nagy emelkedőre gondolni).
+Útközben egy alkalommal villan párat a Meghibásodás-jelző ("Olyan meghibásodás történt amely a katalizátor károsodásához vezethet. vegyen vissza a gázból amíg a villogás abbamarad." Kezelési útmutató).Másnap:
Ablakmosó folyadékot is tölteni kell ezért kiállok és felnyitom a motorháztetőt. Alapjáraton (750 talán) a motor zavaróan rezeg/mozog/kileng (nem tudok jobb szót rá, mellesleg nem járó motornál töltöm az ablakmosót).. előtte nem láttam így csak furcsállom (pár youtube videó után sem tűnik jónak). Gázt adva valamivel kisebb kilengéssel jár a motor (?).Kigurulok az utcára megnézni mi a helyzet és mintha nem jelentkezne a hiba. Megyek egy nagyobb kört, semmi.. kimegyek az autópályára egy lehajtónyit oda-vissza, semmi.. Meg kell jegyezzem közben kicsit vadabbul hajtom (az éjszakába nyúló fórumolvasgatás közben írtak valamit arról, hogy meg kell hajtani). Megállok a ház előtt.. nem igazán hiszem el, ezért mielőtt beállnék megyek még egy rövid kört az utcában.. előjön a hiba megint.
Mi lehet a probléma? Megoldható vajon komolyabb belenyúlás nélkül?
Előre is köszönöm a válaszokat! -
SPF
senior tag
Kuplung benyomásakor hallható "nyikorgó" hang mire utalhat?
-
F_Gergely
őstag
válasz
7Sony7 #47014 üzenetére
az a gáz hogy tegnap is ott voltam, és hibátlan volt minden. Lezárt kocsinál is nulla volt a fogyasztó.
Nekem az izzítólámpa fel se villan, semennyire sem. Sokáig azt hittem nem is működik vagy kiégett. Egyébként van amikor hazafele is szarul tölt, délután vagy este. De tegnap pont jó volt... Szerelőm is csak vakarja a fejét, mondta mérjek rá, ha rossz akkor generátor ki. -
7Sony7
addikt
válasz
F_Gergely #47013 üzenetére
Ezért gondoltam, hogy valami olyan cucc lehet benne, ami a külső hőmérséklet alapján kapcsol. Pl. gázolajszűrő fűtés. Bár az nem hiszem, hogy ennyire lefogná, csak példának mondtam. Amúgy ha beindult a motor, az izzítólámpa nekem is elalszik, de attól még izzít. Persze nem 3/4 órát... Jobban jársz, ha elviszed egy jó villamosságihoz.
-
F_Gergely
őstag
válasz
7Sony7 #47012 üzenetére
Nem tudom, az enyém elvileg 5 fok felett nem izzít, izzítás lámpáját én évente pár alkalommal látom égni ha nagyon hideg van.
Oké hogy indításnál mondjuk nem tölt, de ma is autókáztam háromnegyed órát, és menet közben is tompított és fűtés mellett 13,4-et töltött.
Tegnap meg hazafele töltött 14,3-at. Valami nem oké csak nem tudom hogy mi. Ha relé lenne rossz megmagyarázná a lezárt kocsi alatt merülő akksit, viszont a töltés hibáját nem. Valahogy a kettő összefügg csak nem látom még hogy hogyan. -
7Sony7
addikt
-
F_Gergely
őstag
Beszéltem szerelővel, azt mondta mérjek rá indulásnál, ha szar akkor generátor ki. Csak azért bosszant, mert igy megint nem lesz kocsi, ha nincsen kocsi nekem ez marha nagy költség...
Engem ez dühít megcsinál valaki valamit, kifizeted, utána ha szar oké hogy megcsinálja garanciába, de wazz nekem az arra az időszakra keletkező költségemet ki a rossebb téríti meg? Senki.... -
-
F_Gergely
őstag
Elektromos szakik egyesüljetek:
Sztori röviden, generátor fel lett újítva. Tölt is szépen 14,4. No de reggelente nem töltikézik csak 13,8-at és ha rátolok némi elektromos fogyasztót pl tompított, fütés, leesik 13-ra.
Tegnap kicserültük a szijfeszítőt, új szij is van. Hazafele végig 14,4-et töltött ülésfűtés, tompított, fütés stb 14,3-ra esett le.
Most reggel jövök be és 13,2-13.4-et töltött fogyasztók mellett. Mi a franc lehet? És miért csak reggel? Arról nem is beszélve hogy szerintem valami szívja az akksit. Én rámértem 0,11 volt.
Tegnap mértük semmi fogyasztás nem volt.Szóval mi az a hiba ami a két tüntetet egyszerre produkálja:
Rossz töltés, és lezárt autónál merül az akksi.
Rossz test? Más nem jutott eszembe, de ha rossz a test miért csak reggel?
Bármilyen tippet szívesen fogadok, ezzel szenvedek két hete és fogalmam sincs mi lehet a hiba. -
AMD Power
titán
[TESZT] Opel ADAM S 1.4 Turbo – parányi autó, hatalmas élmény
Amennyire nekem ez az Adam nem jön be ahhoz képest minden teszteb ajnározzák.
-
Markizmark
addikt
Gyerekek ... gurulok a városban 3-ban, csöpög az eső, akarok egyet törölni és ahogy bekapcsoltam a törlőt, rántott egy marha nagyot a motor. De nem ilyen generátoros rántás volt, hanem mint amikor be van húzva az autó és épp a kuplungot engedném rá az álló motorra. Ilyen sem volt még.
Mintha kimaradt volna a gyújtás.
Utána nem tudtam előhozni még egyszer a hibát, kód sem volt.
Amúgy X14NZ. -
haddent
addikt
válasz
F_Gergely #47002 üzenetére
Az bizony. Baromira nem érdekel, hogy "csak" max. 200 ló körülre lehet kihozni turbo nélkül, meg hogy nem turbos meg stb. Meg régi. Meg "csak egy opel". Nekem oda-vissza veri az összes retkes porsét meg ultra-hiper-szuper lambó fostaligát
Gyönyörű autó.
Mondjuk szerintem párszázezerért már van jobbacska, akár 2.5 V6
A kedvencem a 8 szelepes V6 de most sajna olyat nem találok használautón. Vol egy, el is vitték -
F_Gergely
őstag
válasz
AMD Power #46995 üzenetére
Kár az autóért mert egyébként a Calibra egy nagyon jó autó (szerintem), és még a felfelé nyíló ajtók is lehetnek jók. De sajnos látszik az igénytelenség, a gagyiság. Undorító módon le van lakva. Valószínűleg szét is van hajtva, azért is sürgős.
Azért nem véletlen hogy egy egy jobb állapotú calibra 1-1,5 millió körül megy....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Immax - EV utazó töltőállomás elektromos autókhoz AC Type 2 32A/380V 22kW + dugó 230V 5m Wi-Fi Tuya
- Eladó Zenga Giulia gamer szék
- Eladó Gamer szék párna csomag!
- Xiaomi BHR7109EU Electric Scooter 4 Lite elektromos roller (GARANCIA!)
- BMW E39 - 540i V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- AKCIÓ! ASUS MAXIMUS VIII HERO Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged