Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pitu
aktív tag
Tegnap eladtuk az astra-t. Ez volt az első autó amiből anyagilag pozitívan "szálltunk ki".
Kicsit sajnálom, de mennie kellett.
Az alacsony szerviz költségek miatt a következő is valószínűleg Opel lesz.
84le-s 1.6-os g astra-kat nézegetek, de most ismerős miatt képbe jött egy 1.7-es diesel H caravan is.
A benzinestől nem félek, mert az a 8 szelepes motor nem problémás. Diesel autóm még nem volt, illetve H astra-s tapasztalataim se nagyon vannak. -
hvb
tag
válasz
INMOTEP #44990 üzenetére
Sziasztok, Horvátországba jövet az autópályán egyet rángatott motor és a hibakód lámpa kigyulladt. Azota nagyon nehezen indul a szekér, da ha beindul van alapjarat, de ritkán azért leáll menet közben is.
Mit nézzek meg szerintetek? Nem sok szerszám van nálam, de jó lenne hazamenni is a géppel.
97` vecta b 2.0, x20xev.Ja, ha gyújtást raadom, akkor az alapjárati motor búg egy kicsit, nem hangosan, de hallhatóan.
-
haddent
addikt
Hát a villanymoci (mondom villany, nem hibrid fosszar
) az brutálisan hatékony és erős. A Teslához most jön egy "update" interneten nekik, hogy 0-100km/h az 3mp. legyen
És cserébe nevetségesen egyszerű maga a motor, minimális kopóalkatrész van benne, az egész autóban kb. csak az akksi tud elkopni. Ha az (elektromos) energiatárolást megoldanák, akkor elvérezne minden. Bár már most se rossz, de azért a "tankolás" stb. miegyéb, még van előtte egy kis út.
-
F_Gergely
őstag
válasz
szekfizsolt #44951 üzenetére
gyújtáskapcsoló!
-
BigBlackDog
veterán
Tegnap kocsitakarítás (még mindig egy A Zafira) közben lettem figyelmes rá, hogy valami furcsa, néhány másodpercig tartó zizegés, búgás jön a középkonzol felől, majd egy relé kettőt kattan és újra csönd lesz. Ha ráadom a gyújtást, akkor szintén hallani a jelenséget. Most még a kulcs sem volt bent, csak az ajtók voltak nyitva. Minek a hangja lehet ez?
Másik számomra megdöbbentő tapasztalat; a kuplung- és a gázpedál alapanyaga is műanyag. Ezt nem gondoltam volna azért, de lehetséges, hogy csak én várok el sokat. Van erre egyébként valami ésszerű indoklás (balesetben esetleg kevésbé veszélyes, stb.)?
-
TasiA
senior tag
Sziasztok! Keresek SIMTEC 70-es vezérlőhöz B Vectra motortéri kábelköteget (Asszem x18xe1, vagy G Astra X20XEV). Köszi
-
adorjant
őstag
válasz
7Sony7 #44982 üzenetére
1.8 benzin,nem világít semmi. De mondom ez fixen 12.8-at tölt,bámit kapcsolsz be.
Néha nehezebben indult mostanság,de csak pár napja mértem rá,aztán ma leállított motor mellett ment kb fél órát egy elektromos hűtőtáska,és indításkor azt mondta az autó hogy ehhhhhhhhh
Szerencsére a ház előtt,de érhetett volna kellemetlenebb meglepetés is,így viszont be tudtam bikázni otthon -
adorjant
őstag
Srácok,most nekem is szükségem lenne némi segítségre, azt hiszem keveset tölt a generátor.
Alapjáraton,magasabb fordulaton,ki-be kapcsolt klíma esetén,bármilyen fogyasztót használva, fix 12.8 voltot mérek az akkusarun,ez ugye kevés? Feszültségszabályzó hiba lenne? Mindenképpen viszem holnap szerelőhöz,csak tájékozódni szeretnék,hogy ne nagyon húzzon le -
w333
félisten
válasz
mohabá 007 #44975 üzenetére
Aha ... igen felhúz balra és előre (ez a hátramenet) akkor F18 lesz
(#44976) F_Zolee
Brutális
-
mohabá 007
aktív tag
A bontóban a szeme előtt próbálták ki,ott működött az önindító.
(még az is lehet, hogy mégse olyan szuper az akku,vagy laza a saru)
Szerintem az F16 neked túl rövid.(1.6 B vekiben van) F18,vagy F23 lehet benne. Ha a hátramenet balra előre van, az 1-es mellett, akkor F18. Ha jobbra hátul a 4-es mellett, akkor F23Azért az teccik,hogy210 től 230 km/ó sebesség között a ford szám mérő 5ezerről meg se moccan.
-
Nerazim
őstag
Esetleg nincs valakinek Nyíregyháza és környékén 16 pines opcom-ja ? Egy B corsa hibakód kiolvasásához kellene.
-
w333
félisten
válasz
szekfizsolt #44970 üzenetére
Nem lehet hogy megszorult ?
Mindenképp le kéne venni azt az önindítót, lehet elkopott a szénkefe !
(#44971) mohabá 007
Szerintem F16 de fogalmam nincs, 93 -s C20NE
Én 5 -ben 3000 -s fordulaton egy picivel 130km/h felett vagyok már
-
szekfizsolt
senior tag
Ismét lementem az autóhoz (panel parkolóban élmény a gép és a kocsi között szaladgálni), a negatívat (testet) rákötöttem az akksi negatív részéhez, a két pozitívat az ön9ndítón egy csavarkulccsal rövidre zártam, gyenge szikra van és ennyi, meg sem moccan... ...mondjuk elég halovány dróttal tudtam összekötni a testet, mert más nem volt itthon, de semmi. Az önindító nem kaphat áramot ezek szerint? Vagy kap, de nem mozdul... Holnap veszek egy autós fázis ceruzát...
-
w333
félisten
Azért ez a Tesla valami brutálisan jó lehet ... Link
-
w333
félisten
válasz
szekfizsolt #44966 üzenetére
Különben a legegyszerűbben így tudod ellenőrizni ... adj gyújtást az autóra majd egy csavarhúzóval hídald össze a két pólust egy pillanatra, ha elkezd forogni akkor az önindító biztosan jó illetve áramot is kap, szóval végig kell menni a vezetéken egészen a műszerfalig a slusszkulcs -íg, de az is lehet hogy az önindítón van egy kicsi vékony vezeték ami leszakadt róla
Sok lehetőség van még ... ha nem mozdul akkor szénkefe vagy nem kap áramot !
-
w333
félisten
válasz
szekfizsolt #44966 üzenetére
Persze simán lehet ...
Én mikor kerestem a hibát mert a Full -tól is többet mutatott a benzinóra akkor lehúztam valami kábelt és nem indult az autó (pedig gyújtás volt) aztán végülis kiderült hogy szerintem mikor túltankoltam (úgy hogy már a benzin fojt ki a földre, akkor felakadhatott az úszó (azóta inkább óvatosabban tankolok)
-
w333
félisten
válasz
szekfizsolt #44963 üzenetére
Csak egy sima kérdés ?
Kormányborítás alatt a gyújtáskapcsoló kábeleit nézted ?
Simán eltudom képzelni hogy kontaktos vagy lelazult egy vezeték !
-
szekfizsolt
senior tag
Az önindító hiba szerintem kizárva. Ha felkapcsolom a fényszórókat és a rádiót... ...és minden fogyasztót, amit lehet, akkor indításnál el kellene, hogy halványuljon valami. Itt nem történik semmi, vagyis az önindító nem vesz fel áramot, vagyis valamiért ezek szerint nem kap áramot...
Marad a kábel probléma, vagy a gyújtás kapcsoló...
-
w333
félisten
Az a végtelenül hosszú váltó ... Link
-
haddent
addikt
válasz
BigBlackDog #44960 üzenetére
Puhányok vagytok, hónapokig jártam lyukas-szakadt dobos F astrával, és leengedett ablaknál parkolóházban direkt élvezkedtem
-
haddent
addikt
válasz
trassher #44955 üzenetére
Hát nem tudom. Én a mi 1.6 -os 8 szeleps F astránkat 80 alatt nem rakom 5 -ösbe soha az is biztos. Négyesbe is csak 50-60 körül. A 8 szelep miatt elfogadható 50-60 körül, és hiába tenném lejjebb, akkor se indulna úgy húdenagyon meg.
A dohc ecotec ötöst városban meg gyorsan kell elfelejteni... négyesbe 70-80 nál pont jó, hármasba 50-60 nál megint pont jó. Ilyenkor pörög 2800 körül, ahol már van valami erő féleség. Na nem a multkori tárgyalt dinamika, de olyan jó érzés már. Ha igazán dinamikusan akarok valamit akkor 4000 -ig tuti elpörgetem és folyamatos haladás közben sem engedem 3500 alá az k*** élet
Persze ezt csak egy kis melengetés után, még szívó moci esetén is. ..És emiatt, ilyen felhasználás mellett, 10 ezrenkénti mocsokpiszokdrága turbódízelbe is való az (egyik) legjobb olajjal, kis bemelegítéssel előtte, egyáltalán nincs lelkiismeretfurdalásom. Ezt tudni kell, tudja is, nincs is gond.
És itt a topikban "tanultak", meg úgy mindenhol olvasottak alapján szerintem így kapja meg a lehető legjobb "kezelést".BigBlackDog az a hangos F astra az nem 8 szelepes? Azok bőgnek, azok még tudták mi a jó
Meg akkoriban még talán kevésbé volt divat ez a jajistenem mi lesz ha 20 utcával odébb felébred a hangszigetelt szobában a kutya
-
szekfizsolt
senior tag
válasz
kutyman #44956 üzenetére
Ezt hogyan tudnám ellenőrizni? Én is már hasonlón gondolkodtam. Állítólag a bendix jó, vagy valami kábel probléma, vagy ez lehet, de próbálnám kizárni, mi nem...
Gyújtáskapcsoló nélkül valahogyan tudom indítani? Nem kell, hogy beinduljon, csak "lássam", hogy teker...
mohabá 007: Hol mennek a vezetékek az önindítótól a gyújtáskapcsolóig? Bocs a hülye kérdésért, de látható helyen vannak?
-
w333
félisten
-
kutyman
aktív tag
szekfizsolt
Szia!
Nekem is ilyen problémám volt. Ha az immot látja, akkor szerintem ez lehet a gond:
A gyújtáskapcsolóban elkopott az elektromos betét, kicseréltettem, (anyag + m.díj volt 3000Ft) azóta minden oké. -
trassher
addikt
válasz
mohabá 007 #44954 üzenetére
Esélyes hogy automatán felkapcsol 60-nál 5-be de csak magával b@szik ki mivel ott egy padlógáznál nem történik semmi. Hirtelen dobhatja is vissza 3-ba míg az ember kielőz egy tötymörgőt városban aztán 60-nál újra 5.
-
-
gban
veterán
válasz
szekfizsolt #44951 üzenetére
Nekem is pont azok ugrottak be mint az előttem szólónak, vagyis kontakthiba, illetve hogy a behúzót is meg tudtátok nézni, vagy csak a motort?
Annyival egészíteném ki, hogy lehet esetleg immobiliser még, akár a gyári, akár egy utólag beszerelt - trasshernél is talán ott a helye, de ki van iktatva. Ez is okozhat ilyen jelenséget. -
mohabá 007
aktív tag
válasz
szekfizsolt #44951 üzenetére
Első körben a vezetékeket kellene leellenőrizni,az önindítótól a gyujtáskapcsolóig.(test,kontakthiba,vezetékszakadás..stb)Próbáld megindítani,és közben a kulcsot minden irányba óvatosan megfeszíteni,lehet ki van kopva és nem érintkezik.Hirtelen csak ennyi,mivel állítólag az önindító ki lett próbálva,és működik. (Amúgy a behúzótekercs a próbáláskor működött,behúzott?)
-
szekfizsolt
senior tag
Srácok, hátha tud valaki segíteni...
Az autóm már harmadik hónapja csinálja meg velem, hogy pár napig minden hiba nélkül megyek, aztán egyik pillanatról a másikra nem hajlandó indulni. Az akksim rendben van. Generátor rendben.
Önindító állítólag jó (kivettem és elvittem egy bontóba, ott próbálták ki az orrom előtt).
Elfordítom a kulcsot, gyújtás van, viszont semmi nem történik. Meg sem moccan. Nem kattog, nem csinál az ég világon semmit. Már próbáltam direktre kötni az akksiról a testet, semmi.
Ötletem sincs. Ütögettem a bendix-et, de semmi.
Utoljára mikor ezt csinálta délelőtt ott hagytam a parkolóban, délután pöccre indult.
Ma a benzinkúton ragadtam ott, betolásra azonnal indul, egyszerűen csak indítani nem hajlandó.
Mi lehet a gond?
Új hozzászólás Aktív témák
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Nők, nőügyek (18+)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Májusi bemutató, júliusi piacra kerülés, áremelés
- Villanyszerelés
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Belekezdeni egy vállalkozásba
- Milyen légkondit a lakásba?
- Megújult a PROHARDVER!
- További aktív témák...
- Teljes magyar Logitech Mx Keys Mini billentyűzeted lehet.
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHz LGA775 Processzor
- Lenovo Thinkpad T14 üzleti i5-10310u 10th gen. 8-24Gb RAM 256GB-1TB SSD gar.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest