Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#80851) 4Grider válasza Steve_Brown (#80850) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha a VoLTE-t kikapcsolod, akkor is?
Szerk.:
Ja most látom, hogy vodánál nincs VoLTE kapcsoló. Akkor 2G only-ba teszed addig a kapcsolatot, amíg az átirányítást elvégzed.

[ Szerkesztve ]

(#80852) csaszi75 válasza 4Grider (#80851) üzenetére


csaszi75
senior tag

Ez a módszer csakis akkor segítene, ha nem lenne VoLTE állítva az adott telefonszámra a szolgáltatói oldalon..
Az A34-ben is legyen beállítva az internet.vodafone.net APN.. illetve volt már erről itt bejegyzés.. valaki írta, hogy az apn tulajdonságainál legyen beállítva a "default, suppl" S akkor megoldódott a gondja..

(#80853) 4Grider válasza csaszi75 (#80852) üzenetére


4Grider
nagyúr

A 2G-re váltáshoz mi köze a VoLTE-nak?

(#80854) dchard válasza csaszi75 (#80852) üzenetére


dchard
veterán

Az első mondatod nem stimmel. Amikor nálam nem működött VoLTE-n az átirányítás, 2G only-ban működött. Amit írsz már csak azért is lenne vicces, mert akkor nagy bajok lennének CSFB esetén. :)

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#80855) csaszi75 válasza 4Grider (#80853) üzenetére


csaszi75
senior tag

VoLTE szolgáltatás bekapcsolása esetén csakis a HSS-ben beállított értékek játszanak..
Mert ugye épp hiába nincs a készülék 4G-n, akkor is az IMS-be regisztrál be.
A Vodánál tudtommal, akinek nincs VoLTE beállítva, csakis annak játszik a HLR-ben a lehetőség a hívásbeállításra.
Egy tökéletes világban pedig közös lenne a HLR/HSS, de az majd csak az 5G SA-val jön el..

(#80856) csaszi75 válasza dchard (#80854) üzenetére


csaszi75
senior tag

2G-n is az IMS-be regisztrált be a VoLTE képes SIM.. s ut-n megy le az Supplementary service..

(#80857) csaszi75 válasza csaszi75 (#80856) üzenetére


csaszi75
senior tag

#dchard Pont te írtad, hogy beállítottad a "suppl" tulajdonságot az APN konfigban és jó lett az átirányításod :)

[ Szerkesztve ]

(#80858) Steve_Brown


Steve_Brown
aktív tag

2G only módba se megy. Hozzáférési pont pedig internet.vodafone. ezt a "default suppl"-t hogy tudom beállítani?

(#80859) 4Grider válasza Steve_Brown (#80858) üzenetére


4Grider
nagyúr

Biztosan aktív a hívásátirányítás szolgáltatás az előfizetésen?
Mert nekem VoLTE alatt standardnet apn-el is (S23-on) megy a hívásátirányítás, igaz, lekérdezéskor/beállítás közben a telefon leváltogat edge-re...

(#80860) dchard válasza csaszi75 (#80857) üzenetére


dchard
veterán

VoLTE-n igen, ott valóban megjavult, meg VoWIFI-n is.

A poén kedvéért kipróbáltam, hogy beállítok átirányítást VoLTE-n, aztán lekényszerítem a telót 2G only módba, majd megpróbáltam kiolvasni az átirányításokat, és valóban: a VoLTE-n beállított átirányítás 2G-n nem volt meg, a kiolvasás sikerült.

Ez ultragáz...

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#80861) csaszi75 válasza Steve_Brown (#80858) üzenetére


csaszi75
senior tag

Az APN tulajdonságaiban..
supl,xcap,default (helyesen egy p-vel)

[ Szerkesztve ]

(#80862) csaszi75 válasza dchard (#80860) üzenetére


csaszi75
senior tag

Jah, ezt nem most követték el.. ez sztem amióta elindult a Voda VoLTE vagy három éve kb, azóta így van. Teszteltem párszor..

(#80863) mizoli


mizoli
addikt

Sziasztok.
A Voda megszünteti a feltöltőkártyás Net+ csomagot, amiben eddig voltam.
Ha valaki ismeri a Tuti 100+ feltöltőkártyás csomagot, kérem írja már meg, hogyan történik ez a 100 mega adat "megújulás." Semmi más feltöltős lehetőséget nem találtam, csak ezt.
A SIM kártyát csak internet elérésre használom, kizárólag a nyári 3 hónapban, ekkor szoktam venni havi 5GB adatot. Ezen az időszakon kívül, a sim kártyán nem tartok pénzt, tehát nincs miből megújítani a Tuti 100+ csomag 100 MB-ját, amire egyébként nincs szükségem, és kihasználni sem tudnám, tehát kidobott pénz.
Köszi.

(#80864) zzola válasza mizoli (#80863) üzenetére


zzola
félisten

Szia.
A TUT100+-hoz 30 naponta díjmentesen aktivál a szolgáltató 100MB adatot, az el nem használt mennyiség nem vihető át a következő hónapra.

[ Szerkesztve ]

(#80865) mizoli válasza zzola (#80864) üzenetére


mizoli
addikt

Köszönöm a gyors választ.:R
Nehezen tudom elképzelni, hogy a Voda valamit díjmentesen adjon,ezért volt a kérdés 🙂

[ Szerkesztve ]

(#80866) 4Grider válasza mizoli (#80865) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ingyen adja az újabb egy év rendelkezésre állási időt is a sikeres adategyeztetést követően, szóval nem kell egyenleget töltened sem, ha csak a havi 100 MB-ot használod.

(#80867) mizoli válasza 4Grider (#80866) üzenetére


mizoli
addikt

Köszi a választ.

(#80868) Vesa


Vesa
veterán

Gyerekeim MAX kártyás csomagot használtak, amit most ugye sikeresen kinyírt a NER. Ebben az volt a jó, hogy hálózaton belül 3k-ért tudtak gyak. korlátlanul beszélni a családdal, emellett a kártyás megoldás bezárta a lehetőséget, hogy valami marhaságot csinlájanak és hó végén horror meglepetés számlákat kelljen befizetnem. Létezik esetleg itt nyomorultisztánban másik szolgáltató ami hasonló csomagot tud, vagy vehetem meg mindegyiknek a RED-et? Utóbbit nem szívesen tenném, nem akarom támogatni a NER-t, de fogalmam nincs, hogy van-e hasonló képességű csomag máshol?

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#80869) SztiviVander válasza Vesa (#80868) üzenetére


SztiviVander
őstag

Meg szerencse hogy a telekomnal meg a yettelnel sose szunnek meg az ezer eves csomagok/kedvezmenyek. Ja varjal, de... Kartyasra korlatlan 30 napos beszed vodanal 5e, telekomnal 10e, yettelnel 5 napos 1485Ft (azaz 30 napra 8910Ft). De igazad van, kocsog ner. Menj a masik kettohoz :U

(#80870) Lauda válasza Vesa (#80868) üzenetére


Lauda
félisten

Ennél jóval olcsóbban tudnak beszélgetni korlátlanul hálózaton belül. Ezt javasolnám neked is. :)

(#80871) SztiviVander válasza Lauda (#80870) üzenetére


SztiviVander
őstag

Csak ennél semmi sem akadályozza meg hogy a családon belüli vodás számokon kívül ne hívja a haverokat is akik meg nem vodások. Az egyenleg sose fogy el, az a 1.5 óra egyéb irányú hívás viszont kb az első nap. Hónap végén meg nem 2e Ft-os számla jön :D És még le se tudod cseszni a gyereket mert azt mondja 70-es számokat hívott és hát honnan tudja ő hogy valójában ki vodás ki nem... Oké meg lehet nézni, de nem fogja. Szerintem pont ezért (számhordozás miatt) sincs már igazán létjogosultsága az ilyen hálózaton belül típusú csomagoknak. Gyereknek meg én is csak olyat adnék a kezébe ami vagy full korlátlan előfizetés vagy feltöltős. De ha már előfizetés akkor red helyett pl küf flottában egy full korlátlan beszéd csomag 10GB nettel 5e körül van, de biztos van telekomos meg vodás flotta is hasonló árakon.

[ Szerkesztve ]

(#80872) Vesa válasza SztiviVander (#80869) üzenetére


Vesa
veterán

"Kartyasra korlatlan 30 napos beszed vodanal 5e"

Ezt hol látod?

"Menj a masik kettohoz :U"

Pontosan ezt fogom tenni...

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#80873) zzola


zzola
félisten

Január 12-én/től az eSIM-et kiszolgáló rendszer cseréjét fogják elvégezni.
eSIM-esek lehet imádkozni. :DDD

(#80874) goop válasza Vesa (#80872) üzenetére


goop
őstag

Bárhol. Appban is meg weben is rendelhető. 5k/hó korlátlan beszéd a feltöltő kártyásoknak.

(#80875) Bferibörs válasza zzola (#80873) üzenetére


Bferibörs
addikt

Hú,akkor igyekeznem kell,vissza akarom fizikaira cseréltetni az e- t.🤔

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#80876) Vesa válasza goop (#80874) üzenetére


Vesa
veterán

A Tuti100 fantázianevű csoda leírását néztem, ott semmi ilyen nincs.
App-ot nem használok, weboldalon nyomát sem találtam ennek. 3k-ért hirdetnek 100 percet 3 napra és hasonlók.

A tudomány a valóság költészete!

(#80877) Dracula72 válasza Vesa (#80872) üzenetére


Dracula72
senior tag

( ͡° ͜ʖ ͡°) Debrecen Telefon Adás-Vétel: https://www.facebook.com/groups/1953581434945040/

(#80878) Vesa válasza Dracula72 (#80877) üzenetére


Vesa
veterán

Thx! Ez ritka hülye helyen van...Ha a vásárlás menüből nézed a kártyás csomagot, akkor ezeket az opciókat nem is említi. :U

A tudomány a valóság költészete!

(#80879) SztiviVander válasza Vesa (#80878) üzenetére


SztiviVander
őstag

Mert ezek opciok, a feltoltos kartyan alapbol semmi nincs. Ja de, 100MB net havonta :C

(#80880) jesszjessz


jesszjessz
tag

Sziasztok

Vodafone mobilelőfizetésemet szeretném a napokban lemondani, viszont a számot, amihez tartozik, azt meg szeretném tartani sima kártyásként. Szolgáltatás lemondása után automatikusan megszűnik a szám vagy van esély online megoldani, hogy ez összejöjjön és sima kártyásként éljen tovább?

(#80881) Dracula72 válasza Vesa (#80878) üzenetére


Dracula72
senior tag

Igen, tudom. Nekem se 3 perc volt megtalálni annó, hanem 45 perc :K

( ͡° ͜ʖ ͡°) Debrecen Telefon Adás-Vétel: https://www.facebook.com/groups/1953581434945040/

(#80882) ledgeri válasza jesszjessz (#80880) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Fix az idő-ablak? Biztos, hogy "csak online" játszik?

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#80883) ledgeri


ledgeri
nagyúr

Vodás, ugyfélmegtató-ajánlatos kérdés bár vezetékes, így off, de aki ilyesmin átment pillantson már rá! :R

[ Szerkesztve ]

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#80884) zzola válasza jesszjessz (#80880) üzenetére


zzola
félisten

1270-en tudod lemondani és ott kell kérni, hogy váltsák át feltöltősre a számot.

(#80885) dredjudge84 válasza Lauda (#80870) üzenetére


dredjudge84
őstag

Ezt azért már nem adják olyan könnyen. Utoljára azt mondta az ügyintéző nekem, hogy 1 év előfizetés kell ahhoz, hogy utána kiajánlák az ügyfélmegtartó csomagokat. Kártyásról egyből biztis nem engedik. Tudom, mert próbáltam a feltöltőkártyás számokat átvinni úgy hogy van már másik három előfizetésem ügyfél megtartó csomagban de nem engedték, a fenti ok miatt.

(#80886) Lauda válasza dredjudge84 (#80885) üzenetére


Lauda
félisten

Nem teljesen értem amit írsz (szó sem volt ügyfélmegtartó csomagról és maguktól ajánlották fel,), ha gondolod olvasd el újra a linkelt hozzászólásom. :)

[ Szerkesztve ]

(#80887) zzola válasza Lauda (#80886) üzenetére


zzola
félisten

Ha valaki feltöltősről vált előfizetésre, akkor nem kap retention díjcsomagot, már csak azért sem, mert a telesaleshez kerül aki vált előfizetésre...

Manapság bármi elképzelhető, simán beletesznek bárkit egy flottás csomagba, akár a tudta nélkül is.

[ Szerkesztve ]

(#80888) Lauda válasza zzola (#80887) üzenetére


Lauda
félisten

Te már a második vagy, aki valamiért idekeveri a retention csomagot, amit én meg sem említettem.

(#80889) zzola válasza Lauda (#80888) üzenetére


zzola
félisten

Én sem említettem, hogy ügyfélmegtartó ajánlatot kaphatott. :U

De befejezem. :DDD

A lényeg, hogy kis szerencsével és rámenősséggel valószínűleg jóval a publikus árak alatt be lehet szerezni jó csomagot, ha valaki el tud vonatkoztatni a tulajdonosi háttér politikai hovatartozásától. Én nem ezek közé tartozom.

[ Szerkesztve ]

(#80890) nincsnév007 válasza SztiviVander (#80871) üzenetére


nincsnév007
őstag

Mamámnnak most hoztuk át a Vodafonehoz számhordozassal, minden jó működik is. De amikor hívom én egy 30as telefonszámot hívok akkor nem ingyenessen hívom? Ezt pont elfelejtettem megkérdezni bent.

[ Szerkesztve ]

(#80891) zzola válasza nincsnév007 (#80890) üzenetére


zzola
félisten

[itt] le tudod ellenőrizni a mobilszámot, hogy melyik szolgáltatónál van jelenleg. A körzetszámból nem lehet tudni, ki melyik szolgáltatónál van.

(#80892) Lauda válasza zzola (#80889) üzenetére


Lauda
félisten

Dehogynem, a fogalmazás, illetve a mondatvégi kipontozással arra utaltál, hogy hülyeséget beszélek, mert nem kaphatna retention csomagot. Ha elolvasnátok figyelmesen a másik hozzászólását, nem kellene ilyen köröket futni.

(#80893) zzola válasza Lauda (#80892) üzenetére


zzola
félisten

:DDD
Jóvanna.

[ Szerkesztve ]

(#80894) patex1983 válasza zzola (#80891) üzenetére


patex1983
őstag

Ez hasznos, köszi :R

X

(#80895) osonte válasza 4Grider (#80770) üzenetére


osonte
senior tag

Három ügyintézővel beszéltem, kettő leszart és három email is ment, igen az, hogy felnyomom őket mindenhol. Viszont pénteken "belefutottam" egy intelligens, kedves és segítőkész ügyintézőbe. Kedves hangon elmondta mennyire sajnálja, hogy nem kaptam meg időben a telefont és releváns információt mondott, hogy mi történt a logisztikán és 1-2 napon belül küldik a telefont és nyugodjak, mert hiába készlethiányos most a termék, az enyém már ki van számlázva és el van különítve. Így már megértő voltam, mert értettem mi történt. Gyorsan írtam emailt is, hogy az előző nem kellemes hangnemű leveleim vegyék semmisnek, türelmesen várok a telefonra. Az email ment a vezérigazgatónak is és tartalmazta, hogy ki volt kedves és ki akart lerázni, illetve kamuzott. Egy-két órán belül jött is a válasz, egy kedves levél, ahol nagyon köszönték hogy névvel adtam visszajelzést és örülnek neki, hogy így megoldódott a problémám. Azt írták, hogy szeretnék ha elégedett lennék a szolgáltatással. A megfogalmazás alapján, nem egy egyszerű ügyfélszolatos írhatta meg a levelet. Szóval békés lett a vége. Hétfőn feladták a telefont, kedden átvettem. Most azzal írok. :)
Szóval így még mindig pozitív maradt a mutató a számomra, mert a bajai boltban kedves a kishölgy akihez szoktam menni és az 5 telefonos ügyintéző közül 2 volt negatív élmény, illetve az utolsó emailre is 1-2 órán belül válaszoltak, nem 30 nap múlva.

(#80896) 4Grider válasza osonte (#80895) üzenetére


4Grider
nagyúr

Biztosan nagy örömükre szolgál, hogy szolgáltathatnak neked. De legközelebb ne állj meg a vezérigazgatónál, fentebb panaszkodj hogy rosszul mennek a dolgok, hátha kijavítják azt is ilyen gyorsan. :D

(#80897) Lauda válasza osonte (#80895) üzenetére


Lauda
félisten

Hát ha neked pozitív az, hogy a 2-5 napból két hét lett. :D A sajnálkozással nem sokra mesz. :)

(#80898) osonte válasza Lauda (#80897) üzenetére


osonte
senior tag

Jobb mint a "4-ik törlesztőt fizetem és nincs telefon", illetve hasonló hozzászólások. A két ünnep között szerintem nem volt raktári kiadásuk, utána leltároztak 1-2 munkanap és így 9-én megkapni a telefont már nem is olyan sok a valós munkanap. Az más kérdés, hogy ezt lehetne a weben is kommunikálni, de az már tényleg másodlagos. A lényeg, hogy 2 befizetett számla után kaptam egy 400 ezres mobiltelefont 0 Ft mobilelőleggel és kedvező korlátlan flottás csomagban maradtam. Nekem ez így jó, ez pár nap csúszást megér. A két hét nem lett sehogy sem, főleg ha az újévi nem munkanapot is nézzük. :)

(#80899) Lauda válasza osonte (#80898) üzenetére


Lauda
félisten

Nem állítottam, hogy nem jobb, mindössze annyit jegyeztem meg, szerintem semmi pozitív nincs abban, ha két ét alatt (a hozzászólásaid alapján 13 nap) kézbesítenek egy olyan telefont, amit 2-5 napra ígértek. Hogy az eltelt időben mit csináltak, az a kutyát nem érdekli, mert semmi olyan nem történt, amit ne láttak volna előre (leltár, ünnep stb). :) Ha x idő alatt tudok valamit kézbesíteni, akkor azt kommunikálom. Persze az a lényeg, hogy elégedett vagy. A másik oldala, azért tudnak ilyen tróger módon működni cégek, mert valamiért elégedettnek érzik magukat a becsapott emberek. :)

[ Szerkesztve ]

(#80900) simpley válasza zzola (#80873) üzenetére


simpley
őstag

a számlakép is változik.. :D

signed by simpley.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.