Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#80901) zzola válasza simpley (#80900) üzenetére


zzola
félisten

Bármi (is) lehet.

(#80902) Lauda


Lauda
félisten

Az emelés témához:

A friss számlámon már nekem is jelezték a díjkorrekciót, a flottáknál az alapdíjat emelik meg 22,01%-kal, viszont az abból kapott kedvezményt csak 15,4%-kal emeli, tehát már itt meg is vágták az embert. Érdekes egy számítási módot alkalmaznak. Ez a cég pont abba az irányba tart, mint az ország.

[ Szerkesztve ]

(#80903) karlkani


karlkani
aktív tag

Sziasztok!

Március elején, mobilkészülék-csere támogatási programban vásároltam telefont az eMAG-nál. Kaptam hozzá egy TUTI100 feltöltőkártyát ajándékba, amiről teljesen megfeledkeztem. 2024.01.12-ig aktiválható, a folyamatot elkezdtem. Meglévő fiókomba aktiválnám, cím információnál, a lakcímkártya száma mező ki van szürkítve, benne egy számmal, amit biztosan nem én adtam meg korábban. Beállításokban nem találom, valahol lehet ezt a fiókomban módosítani, vagy ne foglalkozzak vele, lépjek tovább? :F

(#80904) simpley válasza zzola (#80901) üzenetére


simpley
őstag

biztos az átállást készítik elő ezzel is, ki tudja... :U

signed by simpley.

(#80905) osonte válasza Lauda (#80899) üzenetére


osonte
senior tag

A kommunikációban igazad van, ha az első ügyintéző mondja, hogy leltározni fognak/meg vannak csúszva stb. vagy kiírják a weboldalra, máris megértőbb lettem volna az elején is.
Viszont nem 13 napnak kell számolni, mert azt ígérik a weben, hogy 5 munkanapon belül kiszállítják, amelybe nem tartozik bele a megrendelés napja. Amennyiben így nézzük és nem számolok rosszul (dec. 27-én rendeltem és számlázták -> jan. 9-én kaptam meg), dec. 28, dec 29, jan 2, jan 3, jan 4, jan 5, jan 8, jan 9. Ezek alapján január 4. az 5-ik munkanap és jan 9-én a 8-ik munkanapon kaptam meg a telefont, így csak 3 napot csúsztak. Amúgy két ügyintéző próbált becsapni, de nekik nem is hittem, az utolsó meg reális érveket mondott, nem érzem magam becsapva. Ettől sokkal nagyobb gondok vannak az országban, sok ember van megvezetve, nem ez a 3 munkanap az év csalása.

[ Szerkesztve ]

(#80906) zzola válasza Lauda (#80902) üzenetére


zzola
félisten

Ezen miért csodálkozol? Tudjuk kihez tartozik a Voda. :DDD

(#80907) Lauda válasza osonte (#80905) üzenetére


Lauda
félisten

Korábban nem azt írtad, hogy a weben ígérik, hanem:

Életem első online mobiltelefon rendelése a Vodafone-nál, tegnap rendeltem telefonon és tegnap el is készült a számla a mobiltelefonról. Az ügyintéző 2-5 munkanapot mondott, hogy így fogja hozni a futárszolgálat házhoz. [link]

Lehet ezt szépítgetni bármeddig, ha azt mondják 12.27-én, hogy 2-5 munkanap alatt kiszállítják és 01.09-én kapod kézhez, akkor be lettél csapva. :)

Ettől sokkal nagyobb gondok vannak az országban, sok ember van megvezetve, nem ez a 3 munkanap az év csalása.

Ez pontosan így van sajnos. A magyar emberek többségének ez így megfelel, hogy ott verik át, ahol csak lehet.

#80906zzola Már a legutóbbi hosszabbításkor is lehetett érezni a hatást. Olyan kedvezményeket már nem adtak meg, mint korábban. Mondjuk nekem így is megfelel a csomag és a havidíjam sem nőtt, viszont hallottam nem egy esetet, hogy a korábbinál jóval kedvezőtlenebb csomagot kapott csak meg a user.

Az is kemény, hogy belépek a számlákhoz és ezt látom:


Holott nem is fizettem be semmit. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#80908) zzola válasza karlkani (#80903) üzenetére


zzola
félisten

Ha engedi a tovább lépést, akkor csinálhatod, ha nem, akkor 1270-en tudsz aktiválni, az aktiválandó számról kell hívni a 1270-et.

(#80909) csaszi75 válasza karlkani (#80903) üzenetére


csaszi75
senior tag

Lépj tovább, de menj be és pontosítsd az adataid személyesen..

(#80910) karlkani válasza zzola (#80908) üzenetére


karlkani
aktív tag

Közben volt egy kis dolgom, azért csak most írok. Továbbengedett, sikerült aktiválni. :)

#80909 csaszi75
Decemberben lejárt a személyazonosító igazolványom, azt még az aktiválás előtt frissítettem. A videóban látható az állandó lakcím felett a lakcímkártya száma is, nálam se számítógépen, se telefonon nem jelenik meg. Egyébként SIM aktiválásakor ugyanaz a szám volt a kiszürkített mezőben, mint a videóban...

(#80911) zzola válasza Lauda (#80907) üzenetére


zzola
félisten

Én hallottam azt, hogy inkább elengedték az előfizetőt, mintsem hogy jó ajánlatot adjanak neki. Lehet itt is vége lesz egyszer ezeknek a jó ajánlatoknak...

(#80912) Jabby


Jabby
őstag

Sziasztok!
Tutti100+ kártyára van valami hűségidő, vagy bármikor át lehet vinni a tel. számot egy másik szolgáltatóhoz?

(#80913) jesszjessz válasza ledgeri (#80882) üzenetére


jesszjessz
tag

Idő-ablak?

Nem csak online játszik, de jobban szeretem itthonról, online intézni a dolgaimat vagy esetleg telefonon.

zzola: akkor ott fogom intézni, köszönöm!

(#80914) domper2015 válasza Jabby (#80912) üzenetére


domper2015
senior tag

30 nap aktiválás után

(#80915) Lauda válasza zzola (#80911) üzenetére


Lauda
félisten

Simán el tudom képzelni, hogy itt is ez lesz majd. Az invitelnél is frankón lehetett alkudozni, aztán miután beolvadt a digibe, ez megszűnt. Ha nem tetszik, mehetsz. Mondjuk én már el is jöttem onnan. :D

(#80916) Jabby válasza domper2015 (#80914) üzenetére


Jabby
őstag

:R

(#80917) Bferibörs válasza zzola (#80911) üzenetére


Bferibörs
addikt

Ha van más lehetőség,téreő a vodán kívül,ugyan azon az áron,vagy olcsóbban akkor mi tartana vissza a távozástól? A szar hálózat,vagy a szar ügyintézés?

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#80918) Lauda válasza Bferibörs (#80917) üzenetére


Lauda
félisten

Amúgy vannak sokan, akik simán beragadnak cégeknél akár évtizedkre, holott máshol lenne kedvezőbb ajánlat/jobb szolgáltatás stb. Itt a vodánál is hallok olyan előfizetésekről, hogy csak nézek. Nekik mégis jó, nem akar váltani, telefonálni, semmit. :DDD

(#80919) ledgeri válasza jesszjessz (#80913) üzenetére


ledgeri
nagyúr

szeretném a napokban lemondani
Csak azért kérdeztem, hogy "a bemenni, vagy utánanézni" belefér-e.
A csak online meg igen, arra vonatkozott, hogy hívás is-e vagy sem. Azért, mert mikor én ide hoztam a számom, akkor azt lehetett volna telefonon is csinálni, de az "papír kipostázós, majd visszapostázós" lett volna.

És nem tudom, hogy jól tudom, vagy rosszul, de mintha külön sim kellene pre-/post-paid váltáskor, így arra gondoltam, hogy elő rendelni egy feltöltős sim-et megérhetné... De (már?) telefonozva többet tudsz!

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#80920) jesszjessz válasza ledgeri (#80919) üzenetére


jesszjessz
tag

Beszéltem velük, ahogy a kolega is írta, a 1270-es számon megoldható a dolog, nem kell hozzá semmi személyes megjelenés és új sim sem szükséges a váltás utan.

(#80921) Bacusuz


Bacusuz
őstag

Sziasztok
Samsung telómon próbálom beállítani hogy kapjak hivásértesítő smst de nem emlékszem a telefonszámra melyet oda be kell írni.
Tudnátok ebben segíteni légyszíves?

ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

(#80922) zzola válasza Bacusuz (#80921) üzenetére


zzola
félisten

+36709090998, elvileg a hívásértesítőt a szolgáltató mindenkinek aktiválja/aktiválta. Amúgy nem igazán érdemes erre a szolgáltatásra hagyatkozni, van amikor 1 nap késéssel megy ki az SMS. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#80923) Bacusuz válasza zzola (#80922) üzenetére


Bacusuz
őstag

bármilyen telefonszámot is írok bármelyikhez ezt a választ kapom

mi lehet a gond?

ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

(#80924) simpley válasza Bacusuz (#80923) üzenetére


simpley
őstag

tiltsd le a 4g-t, nálam úgy működött egy pár hónapja..

signed by simpley.

(#80925) Bacusuz válasza simpley (#80924) üzenetére


Bacusuz
őstag

nálam nem segített
valakinek egyéb ötlet?

[ Szerkesztve ]

ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

(#80926) simpley válasza Bacusuz (#80925) üzenetére


simpley
őstag

igaz, voda topik, de talán működnek még ezek az ussd-kódok is: [link]

signed by simpley.

(#80927) ledgeri válasza jesszjessz (#80920) üzenetére


ledgeri
nagyúr

:R Költség keletkezett extra ebből?

[ Szerkesztve ]

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#80928) csaszi75 válasza zzola (#80922) üzenetére


csaszi75
senior tag

Sztem a Voda hívásértesítő az nem úgy működik, mint a Telekomos.
A Telekomnál valóban annyi, hogy beírod ezt a számot foglaltság esetére: +36309876543
Azonban a Vodánál valami más van, ott valami operátori beállítás, nekem egyszer azt mondták, ezt nem lehet kikapcsolni sem.
Telefonon kérdezd meg..

(#80929) zzola válasza csaszi75 (#80928) üzenetére


zzola
félisten

Én egy szóval tudnám jellemezni: sz@r. :DDD

(#80930) jesszjessz válasza ledgeri (#80927) üzenetére


jesszjessz
tag

Még nem jutottam el odáig, hogy fel is hívjam őket. :D Reggel intézem Telekomot, utána jöhet Voda. Elméletileg nem kéne semmi költségnek lenni, nincsen semmilyen készülék tőlük, hűség már lejárt, minden számla befizetve.

(#80931) ledgeri válasza jesszjessz (#80930) üzenetére


ledgeri
nagyúr

:R

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#80932) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

Olyan létezik, hogy kapok egy sms-t hogy a havi számlám hátralékos és az sms-ben szereplő linkben befizethetem, miközben nincs havidíjas szolgáltatásom a vodafonnál, csak feltöltős? Egyébként az sms arról a számról érkezett, amelyiken a Vodafone szokott pl adategyeztetéses sms-t küldeni, és a link Vodafone-os, tehát nem valami fake.com/www.vodafone.hu

(#80933) zzola válasza lugosi (#80932) üzenetére


zzola
félisten

Ha egy másik előfizetőnek be van állítva kapcsolattartói számnak a számod, akkor igen, létezik. Ha olyan tartalmú SMS-t kapsz, ami számodra nem releváns, akkor hívd fel a 1270-et. (Előfordul, hogy rossz számot diktálnak be és/vagy a kezelő elüti, ilyenkor félre tudnak menni SMS-ek is.)
Van az SMS-ben egy 200-zal kezdődő szám/azonosító?

[ Szerkesztve ]

(#80934) lugosi válasza zzola (#80933) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Igen van 200-zal kezdődő azonosító benne. Lehetséges hogy ez van amit írsz, valaki elírta a számot. Ez a szám nincs megadva senkinek, így ezt szándékosan senki nem állíthatta be kapcsolattartó számnak.

(#80935) zzola válasza lugosi (#80934) üzenetére


zzola
félisten

1270-et kell hívni, hogy kéretlen, nem neked szóló SMS-eket kapsz. Ha a panasz gombot nyomod, akkor kerülsz leghamarabb sorra (végülis ez panasz lesz).

(#80936) lugosi válasza zzola (#80935) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Köszi. Leginkább azért fogom akkor jelezni, mert így viszont valaki lemarad az értesítésről.

(#80937) prsq válasza Lauda (#80753) üzenetére


prsq
tag

Neked lett igazad.
Kaptam választ.

"Nyilvántartásunk alapján szerződésed jelenleg 500 Ft mobilhang havidíjkezdeményt biztosít"
Ez egyszerűen nem igaz, az elmúlt tizen+ év számlái bizonyítják.

Totál káosz. Az a nyilvántartás egy rakás sz@r.

[ Szerkesztve ]

(#80938) memate


memate
lelkes újonc

Vodafone-os felöltőkártya valamilyen adatopcióval alkalmas lehet routerben való használatra?

(#80939) 4Grider válasza memate (#80938) üzenetére


4Grider
nagyúr

Minden adatopcióval alkalmas lehet routerben való használatra. De sokkal egyszerűbb előfizetni egy xxl csomagra.

(#80940) dse


dse
tag

444.hu/2024/01/12/egy-honapig-nem-volt-vodafone-szolgaltatas-ket-nogradi-faluban

remélünk mindig, elfeledve, hogy születésünk idején senki sem állította, hogy igazságos világba érkezünk

(#80941) Evo50 válasza Bacusuz (#80925) üzenetére


Evo50
tag

Én is ezzel küzdöttem egy ideje és ma sikerült újra beállítani.
Első lépésben a voda appban konfiguráltam az átirányítást, ekkor még csak annyit írt hogy folyamatban van a feldolgozás, aztán a tárcsázóban a szokásos módon beállítva már működik. Innentől már többször is ki-bekapcsoltam és megy mókolás nélkül. :)
Aztán az is lehet, hogy az egyik fórumtárs szerint ma konfigurált valamit a a voda az esim rendszeren és ez a megjavulás "csak" egy mellékhatása a mókolásuknak.. :DD

[ Szerkesztve ]

(#80942) yanna válasza dse (#80940) üzenetére


yanna
őstag

Szerintem simán ellepte a hó a tornyokat.

(#80943) miku84


miku84
tag

Kedves Mindenki!

Segítséget szeretnék kérni, mert van 1 elég nagy problémám. Szóval telefon ellopása miatt szeretnék SIM kártya pótlást kérni (MOL flotta).
Személyesen az ügyfélszolgálaton 3 embernél is megpróbáltuk és mindegyiknél "vmilyen rendszerhiba volt". Erre nyitottak ticketetet IT- nál, amivel 2 hónap alatt sem történt semmi.

Szóval elfogadhatatlannak tartom a dolgot, h 2 hónap alatt nem tudnak 1 SIM pótlást megcsinálni és nem látom, h bármi is történne (havi számla persze jön). Nem tudok mobilbankolni, ismerősök keresnének, de nem vok elérhető stb.

Telefonos support vonalon annyi volt, h "nagyon sajnálom" (level 1), a tickettel semmi sincs (level 2). Eszkalálni, managerrel beszélni nem lehet!

Hogyan tovább szerintetek?
Köszi!

(#80944) 4Grider válasza miku84 (#80943) üzenetére


4Grider
nagyúr

Csak sok türelmet tudok kívánni hozzájuk, nekem volt 8 hónapos ügyem is velük (ami egy másik szolgáltatónál 5 perc ügyintézéssel járt volna). Mint bizonyára tudod, bő két éve szétverték az ügyviteli rendszerüket, azóta is tákolják az újat. A 4ig támogatás állítólag nagyon ügyes, ennek tapasztalod az eredményét...

(#80945) zzola válasza miku84 (#80943) üzenetére


zzola
félisten

Vegyél egy zsák türelmet, mert más lehetőség nincsen.

(#80946) Pityu.


Pityu.
nagyúr

Mi a tököm van a vodafonnál most?Havonta van 150 perc lebeszélhetőségem volt még a havi keretből 66 perc és 12 nap erre most ránézek van 11 nap ez oké és újról kezdte 150 percről a számolást :F

Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.

(#80947) Lauda válasza miku84 (#80943) üzenetére


Lauda
félisten

Őt keresd meg szerintem ötlet ügyben és 1 óra alatt megoldódik a dolog. ;]

[ Szerkesztve ]

(#80948) bostone


bostone
addikt

Media Markt-ból vásárolt készülék voda függő, amelyet vodás előfizetéssel vásárolnak?
Ha részletre kíván vásárolni a polgár, de már rendelkezik otthoni előfizetéssel, ebben az esetben is szükségesek a hiteligényléshez az igazolások a munkahely részéről? Vagy előnyt jelenthet, ha az adott bank már több éve biztosít hitelkártyát az ügyfél részére?
Illetve a számhordozás megoldható-e, vagy a Media Markt ügyfélszolgálata nem foglalkozik a témával?

(#80949) Bogyi007


Bogyi007
veterán

Múlt hét szombaton (01.06.) végre a nevemre került faterom előfizetése ami a holnapi nappal lejár. Nem szándékozom maradni mivel már így is Telekom Magenta 1-es vagyok (Otthoni IPTV + rézkábeles 50 megás net + alap vezetékes telefon + muter mobilos előfizetése) így számhordozással vinném is a számot hozzájuk.

Elég lesz kedden bemennem a Telekomhoz (időpont már lefoglalva) és elindítani a számhordozást vagy esetleg váltsak le feltöltőkártyára még előtte a Vodafonenál?

Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

(#80950) 4Grider válasza Bogyi007 (#80949) üzenetére


4Grider
nagyúr

Miért váltanál feltöltőkártyára? Annyira drága a havidíj, hogy nem bírja azt a pár napot?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.