Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Trump vagy Harris
- Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Janaboy
Topikgazda
Nem is arról van szó, hogy ajánlani nem szabad, de attól még lehet mondani, hogy igen nem lesz optimális, jobban jársz a sötét falakkal és terekkel stb.
De amikor mást nem ajánlunk fel csak a legjobbat, az szerintem nem szerencsés.
(Olyan mintha mindig azt mondanánk, hogy vegyél Lexust mert az a legjobb, de más alternatívát nem kínálunk.)Janaboy
-
Ijk
nagyúr
válasz Janaboy #46703 üzenetére
Azért olvasd vissza az igényeket, itt nem csak a falakról van szó.