Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Invázió egy novellában 3-4. (Update) +5. fejezet! (18+ nyelvezet)
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- LordAthis: Mission: Imposible? - Együtt 1333 és 1600 MHz, ECC/Non-ECC
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SoulReaver
veterán
válasz
Thunderzolee
#36038
üzenetére
Köszönöm és a többieknek is!
Átrágtam a dolgot. Gps miatt vettem volna főleg, de amiatt nem kockáztatnék.
Amúgy is nagy tok van a telón(UAG Plasma Ice), lehet nem találnék olyan tartót, ami stabilan megtartaná.Max plusz lámpát rakok majd rá, az hasznosabb...

Ez a gyöngyszem... Ez már komoly
-
Golota
senior tag
válasz
Thunderzolee
#35992
üzenetére
Köszönöm, ez hasznos. Azt nem írtam, de szerencsére városon kívül végig bicikliút van, vagy földút, de ott amúgy sem mennék gyorsabban.
A biztosítás + jogsi nem szempont, van korlátlan jogsim motorra. Inkább a saját testi épségem miatt lenne a 25 km/h "önkorlátozás"
Még a Joyor S5 Z is látókörbe került, az éppen 22 kg a leírás szerint, szóval határeset. Azt nem tudom mennyire megbízhatóak ezek.
-
BlacKSouL
addikt
válasz
Thunderzolee
#35996
üzenetére
És arról van már infó, hogy az F3/G3 pótakksikat lehet már kapni itthon valahol?
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#35992
üzenetére
Nem lehet, hogy a 25 km/h a besorolás miatt érdekes a kollégának? Ez a 22 kg is gyanús: a biztosítás kötelezettség csak a 25 kg fölöttieket érinti, ha nem gyorsabb 25 km/h-nál.

Ha van bicikliút, és gyér a forgalom, 25-nél többel is mehetsz.
Ez egy érdekes kérdés lesz, hogy legálisan mivel, mennyit... Ha elbasszák a szabályozást, akkor nem opció, amit írsz, miközben a bringások tolhatják 30-cal.Hogy számolták ezt ki. -
Mustármag
őstag
válasz
Thunderzolee
#35765
üzenetére
Én csak a rövidebb féktáv miatt kérdezem.
De igazából nem vettem észre jelentős változást -
válasz
Thunderzolee
#35765
üzenetére
Az elektromos fék nem kopik.
Érdemes használni. A hajtásból a fékezésbe átmenet fokozatmentes. A nyálkás - nedves úton biztonságosabb és sokszor hatékonyabb az elektronikus fék.
A visszatöltés hatásfoka nem kiemelkedően magas, ez nyilvánvaló.
Ezzel csak a gyorsításba befektetett energia egy részét lehet visszanyerni. A sebesség tartásba fektetett energia nem nyerhető vissza. -
Mustármag
őstag
válasz
Thunderzolee
#35755
üzenetére
Az aksi élettartamát mennyire befolyásolja a visszatöltés/elektromos fék?
-
N. Gabi
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#35755
üzenetére
Még mielőtt ezt kaptam g2-t akartam venni pontosan ezèrt de az akkoriban azért árban fentebb volt épp annyival hogy már az ne legyen opció .
F2 plus- roller feloldását csak a vezérlő módosításával lehet elérni ha jól tudom viszont én szeretném használni a gyári applikációt az nem tudom ilyen esetben meg marad-e ?
Azért van ritkán feltöltve teljesen mert azt gondoltam az akkumulátor fog majd elhullani de igazából így is el voltam vele azért remélem még sokáig bírni fogja , új akkumulátoron meg akkor felesleges is gondolkodni ha jól értem mert nagyobbat nem tudok már bele rakni jelenleg .
Alapvetően egy hely van ahol használnám a 35km/h-s tempót ott végig jó út van többi helyen maradna a 25 szóval ez is lényegtelen .
Azt én is be látom hogy felfüggesztés nélkül a 35 az nem túl ideális a legtöbb esetben mivel még a biciklis út is hepehupás ugye …
Új ninebot rollerek nem igazán jönnek be de mire ez elhullik addigra már úgyis ki jön még pár széria -
N. Gabi
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#35752
üzenetére
Gyári segway mobility applikáció ki írja a maximum tárolt Ampert amiből ki lehet számítani százalékosan mennyi.
Olyan 157 ciklus volt amikor legutóbb néztem -
N. Gabi
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#35750
üzenetére
Ezt szomorúan hallom, mivel ingázok ez még pont megfelelő súlyba és nem szeretnék sokkal súlyosabb és gyorsabb rollert .
35km/h amit ez tudna még nem eu-s vezérlővel az még talán kellene de a 25km/h-val is megvagyok elégedve , inkább a hatótáv amiből lehetne kicsit több .
Szóval ha szeretnék nagyobb hatótávot akkor mindenképpen cserélnem kell rollert ?
És akkor ugye abba a másik rollerbe is ha nagyobb akku kapacitást rakok akkor új vezérlő kell gyári appal nem fog működni ?
Annyira nem vagyok ott a témába de köszönöm a válaszokat
-
N. Gabi
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#35745
üzenetére
Nem akarom még cserélni jelenleg 95% állapota van az app szerint ami még teljesen jó viszont nem akarom azért a végtelenségig hajtani egyszer úgyis cserélni kell ezért még időben felraktam a kérdést
-
N. Gabi
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#35409
üzenetére
Elvileg annak kellene lennie de szerintem van benne belső mert már eléggé eresztős és nem is egyenletes a kerék ahogy megyek vele sima aszfalton mintha köves úton mennék , de az első kerék az tartja magát talán hátulja motor miatt nehezebb és azért érett el
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee
#35409
üzenetére
de.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#35350
üzenetére
Elektromos rolleren nem egy kamera megoldást láttam már visszapillantó tükör helyett.
A kormányra helyezett kijelző a legkisebb probléma,
a kamerát van aki a hátsó sárvédő környékére tette, de ez a bCam elég ígéretes, még ha csak prototípus fázisnál is tart.
Ez mégis lopásbiztosabb megoldás, mint a roller hátulján hagyott kamera.
És ezt könnyebb árammal ellátni (powerbankról mehet a kijelzővel együtt.)
A képminőség meg csak pénz kérdése, és elég jó fejlesztések vannak.Hátizsákba épített kamera is működhet, a képet vezeték nélkül is át lehet küldeni a kijelzőnek (telefonnak).
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#35299
üzenetére
Ez így önmagában nem tartalmaz túl sok információt.
Normál használat közben törött szét, vagy elcsapták, vagy mint egy korábbi videóban láttuk hogy valaki frontálisan nekiment egy fának és akkor törött ketté a rollerje?
Az más sokkal többet elárul az illető technológiai ismereteinek hiányosságairól ha a ragasztás egyáltalán szóba kerül nála. Amúgy a hegesztés se jó megoldás.
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee
#35310
üzenetére
én asszonyt küldtem magam mögé (gyalogosan) kb 100m-röl simán kiszúrni. Nyilván függ a használótól, mennyire fog rá a lámpára is. (mert simán le lehet takarni a túl széles fogással) én evégett, ha indexelek, szűkebbre fogom azon az oldalt, vagy behúzom a könyököm. korábban írtam, hogy más autós ismerős is észrevett, röhögve konstatálták, hogy erősebb a rollerem indexe, mint az ö Opeljének (6 éves astra)
Erre szoktam mondani, hogy jó lett volna látni, hogy miért nem vetted észre.
de amíg nem néztem oda, nem tűnt fel.
Na erre mégis hogy lehet reagálni?
Nézz oda, és akkor látod.
Az már más tészta, hogy olyan napsütés miatt egy autó indexét se látnád, voltam én is olyan helyzetben. (poros szélvédö) -
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee
#35305
üzenetére
Segway F2 Pro: igenis észrevehető napfényben is. Este zavaróan erös.
-
válasz
Thunderzolee
#35299
üzenetére
Na ez se kukirin....
-
pdave
aktív tag
válasz
Thunderzolee
#35277
üzenetére
A gyerek 45 kg, hatótáv 20-25 km, emelkedő nincs a környéken, a súly fontos, ez a 15-17 kg pont jó. Jó lenne az első teleszkóp/rugó, irányjelző. Saját webáruházuk van, ettől függetlenül noname, gagyi? Abszolút nem ismerem a márkákat a Xiaomin, Kukirinen meg a Segwayen kívül, hogy melyik megbízható. Sok kínait látok itthon is, viszonylag nagy áruházaknál, ha adnak rendes garanciát, érdemes olyat is nézni? Árban kb 100-120 a limit
-
válasz
Thunderzolee
#35280
üzenetére
Duplán tegyed.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#35223
üzenetére
Pont te vagy az, aki leginkább össze vissza használod ezt a kifejezést!
Vegyünk akkor egy példát:
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_16034-16034.htmlAz olcsóbb, ún. pálcikarollerek sebessége 25km/h-ra le van korlátozva.
Nos, akkor a fenti példában szereplő eTwow S2 GT 46 km/h a végsebessége képes, 13 kg-os roller az most micsoda?
Meg egyáltalán, mi a francnak kell kitalálni ilyen hülyeségeket?
Ettől csak hibásabb, pontatlanabb lesz a mondandó. Elég lett volna azt mondani "25 km/h végsebesség feletti rollerek már más kategóriába tartoznak".Például a Ducati rollerek végsebessége jellemzően 25 km/h, ez az 500.000 Ft feletti példányra is igaz. Ez is olcsó pálcika roller lenne?
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#35137
üzenetére
Szerinted ki lesz az a vállalkozó szellemű, aki "csak azt az egy cellát" kicseréli?

Tudod mekkora munkával jár a megbontása, kimérése? Mi a garancia, hogy "csak" egyetlen cellácskával van probléma, és honnan szerzel ugyanolyan cellát? Miután elkészült a javításod, ki garantálja, hogy a többi nem fog megmurdelni "ugyanúgy", esetlegesen felgyújtva az ügyfél lakását, aki rád fog mutogatni, hogy te javítottad?Szerintem egy ilyet kevesen fognak bevállalni, jó érzéssel, de ne legyen igazam!
(Magam nevében tudok nyilatkozni, mert én biztosan nem vállalnám, hiába vannak mérőeszközeim, meg ponthegesztőm, meg minden, ami kell. Új akkut építeni: oké! Megjavítani egy saját magad által építettet még szintén, habár nekem sose kellett, hálistennek, hiszen eleve jó minőségű, és pontosan tudod mi van benne... Ellenben kendácsolni egy kínait? Véleményes. Ha nikkelszalag törés, és felül kell hegeszteni, megoldható, de a cella cserebere, az ilyen esetben szerintem teljesen zsákutca.
)NOKA32: mekkora akkura lenne szükséged? Ha nem túl nagy, beleférhet 100K-ba...
13s6p-t csináltam anno párat... Ezeknél az okos BMS dobja meg az árat, de megéri. (Pontosan nem emlékszem, mennyi, de anno tuti belefért 100K-ba: nem nagy akku.) -
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Thunderzolee
#35145
üzenetére
Gondolom láttad, ez ilyen teknő, ezek szerint:
-
NOKA32
aktív tag
válasz
Thunderzolee
#35137
üzenetére
Az remek hír lenne már csak kellene egy megfelelő szervíz aki javít akku pakkot is.
-
arcsin
senior tag
válasz
Thunderzolee
#34894
üzenetére
A tüsi haj mekkora menő dolog már
12 éveseknél se menő már -
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee
#34894
üzenetére
Fekete pont. Nincs kobakvédő??
-
heavygrip
senior tag
válasz
Thunderzolee
#34924
üzenetére
Nem, a 2025-ös modell tubeless. 3.7-re fújtam először, az nem volt komfortos, most 3.3.
A Xiaomi4 is tubeless, ott 3.5-4 bar van a gumira írva,de 3 bar az ideális mert afölött szét ráz rossz minőségű úton.
-
heavygrip
senior tag
válasz
Thunderzolee
#34916
üzenetére
Nekem 36 psi (250kpa) van rá írva.
Kb 2 hónapja voltam fent Pesten, bementem 4 roller szervizbe (nem, a roller mágushoz pont nem
) és egy öntetüleg azt mondták 3.5 - 4bar.. hát de mondom a gumira 2.5 van írva,akkor?..nem, 3.5-4 bar...mondom oké
-
válasz
Thunderzolee
#34916
üzenetére
Olyanokat tudsz kérdezni. Nézte a tököm mi van a kerékre írva
-
válasz
Thunderzolee
#34866
üzenetére
Az Angwatt F1-nél mi a jó keréknyomás? Full városi használat és mindennel (én+cuccok+táska az ebéddel) max 80kg.
-
Repsol600
addikt
válasz
Thunderzolee
#34856
üzenetére
Csak ide-oda, szórakozás..

70kg.
Hatótáv kb lényegtelen mert max 5-10km-re használnám annyit meg kibír a legolcsóbb is.
Inkább sík terep. -
válasz
Thunderzolee
#34869
üzenetére
Köszi, csodálkoztam volna is ha egy ilyen olcsó rollerbe ilyet tettek volna.
-
válasz
Thunderzolee
#34866
üzenetére
De lenne benne szenzor a keréknyomás méréséhez vagy csak rutin?
-
eddie17
addikt
válasz
Thunderzolee
#34861
üzenetére
De ebben 10Ah akksi és 400/700w motor van.
Csak 36V-os.
45km az elméleti hatótáv.
Azért is választottam az alap Ninebot E3 ellenében mert olcsóbb volt és E3 Pro méretű akksija van.
Ja és több mint 20kg, ahhoz képest már szinte nem is pálcika
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#34850
üzenetére
Elvileg nyavalyogni kellene azon, miért nem lehet majd a buszokon roller szállítani, de érthető az indokolásuk.
Saját magamon is szoktak lenni apró sérülések, amikor a roller mellett állva néha bokával vagy sípcsonttal belerúgok roller taposójába. Elég kellemetlenül érezném maga, ha a busz szűk utastérben mások az én rollerem miatt szereznének sérüléseket. Vészfékezésről nem is beszélve.
-
válasz
Thunderzolee
#34633
üzenetére
-
válasz
Thunderzolee
#34687
üzenetére
Ezt tuti ide?
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee
#34633
üzenetére
ezt láttam én is. reméljük elég lesz a gyerekeknek. Amúgy sajnos néha a birság sem szokot segíteni az ilyeneknek, csak a bukás. sajnos!
-
Cheesy
őstag
válasz
Thunderzolee
#34593
üzenetére
Köszönöm a típusokat, megnézem őket.
Nincs a lányon felesleg, a roller önsúlya a lényeges szempont.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#34534
üzenetére
Az éremnek két oldal van.
A roller árának nagyon jelentős részét az akku teszi ki.
Nagyobb akku = drágább, több helyre van szükség az akkuhoz, nagyobb méretű a roller, nehezebb, ezáltal kevésbé hordozható.Ha szükséges a nagy hatótáv, azt nem lehet kikerülni, nagy akkuval rendelkező rollert kell venni. De normál gyártóknál (akik eleve jobb minőségű cellákból építik az akku csomagjaikat) évente egyre jobb rollereket dobnak piacra, már csak amiatt megéri rollert váltani még az előtt, hogy az akkucsomag kapacitása érezhetően elkezdene romlani.
-
válasz
Thunderzolee
#34534
üzenetére
I13PM-em van. Lassan 4 éves lesz ezen élem az éltem 86%-os az aksija és simán többet kibír, mint egy nap.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#34534
üzenetére
Nem feltétlen a tervezésük hibás, inkább a kivitelezés: három gond szokott lenni.

Egyik maga a cella, hogy az milyen minőségű, terhelhetőségű, kapacitású (alja fos).
Másik az összeszerelés minősége, amikor az adott műszaktól függ, hogy épp hogy
sikerült a hegesztés. Ja: nem rézlemez, hanem jó esetben nikkelszalag. Bár inkább
nikkelezett acél, mert az olcsóbb, persze az áramot szarabbul vezeti: nikkel is csak
azért jut rá, hogy ne rozsdáljon el (olyan hamar). Az a baj, hogy papír vékony/eltörik.
Végül a harmadik a BMS. Mit tud, mit nem tud, milyen paraméterekkel rendelkezik...
Egy komolyabb akkuban maga a BMS 20-30K-ba fáj, mivel úgy van méretezve, tudja
az okostelefonos kapcsolódást, paraméterezhető, van rajta több hőmérő és a többi.
Egy random kínai akkuban meg olyan BMS van, ami valamitől véd, valamitől nem.
De szinte soha nem lekérdezhető: üdítő kivétel a Xiaomi akku, ami kommunikál.
-
válasz
Thunderzolee
#34530
üzenetére
2 méterre van az ágyamtól nem örülnék neki ha kapna egy zárlatot, ugyan vettem poroltot de lehet h mélyen alszom és nem ébredek fel.
Gondolom ha gyengül az akku akkor más eladja még időben a rollert.
-
Mustármag
őstag
válasz
Thunderzolee
#34505
üzenetére
Azzal megy.
-
.-..-.
tag
válasz
Thunderzolee
#34499
üzenetére
Koszonom, akkor megnyugodtam.
A felesegemnek fel sem tunt, csak egyik alkalommal en toltam odebb, mert rossz helyre allitotta le egy domboldalon es a feket huzva eszrevettem. -
.-..-.
tag
válasz
Thunderzolee
#34497
üzenetére
Nem vagyok biztos benne, hogy latszodna a videon.
Erezni, hallani lehet a kotyogast (elore-hatra, jobbra-balra), de nem igazan latvanyos (szerencsere)Es nem az osszecsukhato resz csinalja. Kicsit olyan erzesem van, mintha a teleszkop csinalna, de nem biztos.
-
válasz
Thunderzolee
#34458
üzenetére
Ja nem mondtam végig, felbosszantott, mikor az utca végén befordultam átkapcsoltam race módba, addig sport módban voltam, és ráfeküdtem a gázra, eltartott egy ideig amíg megelőzött.

Sok autós lenézi a rollerest, de ha kifog egy arravalót (70 km/h) akkor pisloghat.

-
eddie17
addikt
válasz
Thunderzolee
#34355
üzenetére
Köszi a választ.
Sebesség nem érdekel, így is bőven elég nekem a 25km/h.
Igazából a stabilitás lenne érdekes, persze tudom ebben a kategóriában nincsenek csodák, de sima pálca rollert nem szeretnék, mindenképpen legyen benne csillapítás, ezért lett izgalmas először az E3 majd jött ez az Elite.
Buszon lenne hordozva, szóval valamennyire a súly méret is lényeges, ott az E3 nyerne mert könnyebb.
Viszont amit írtál az akksiról az talán az E3-ra vonatkozik, mert az Elite-ben 36V 10.000mAh akksi van, elméletileg nagyobb is a hatótávja, egész jól bírja tesztek alapján is.
Hajlok a Xiaomi felé, még úgy is hogy ott csak elől van csillapítás, a Ninebot-ban elől-hátul, igaz az csak “gumis” megoldás. Viszont a Ninebot meg tömör gumis, a Xiaomi pedig nem.
Most hétvégén lenne árelőnye a Xiaomi-nak, de amúgy nehéz, kb ezt a 140 ezret szánnám rá, és mindenképpen újat szeretnék. -
Méray88
friss újonc
válasz
Thunderzolee
#34373
üzenetére
Nem kérdőjelezek meg semmit! ✌️
Full tudatlan (analfabéta) vagyok a rollerek világában!
Nekem (azon kívül, hogy esztétikus) semmi elvárásom, csak az, hogy kibírjon, ezáltal legyen biztonságos a közlekedés vele! 🙂
Bármilyen tanácsot, infót szívesen veszek, nem zárkózom el.
Tudom, lehetnek buta kérdéseim, de ez betutható a feljebb írtaknak.
Az E3 f3 g3 között van lényeges különbség? -
Méray88
friss újonc
válasz
Thunderzolee
#34357
üzenetére
Most nézem, hogy nem ment ki a válaszom, most újból kell írnom.
Nekem arra kellene, hogy munka után el tudjak menni valahova, ha el kell intézni valamit vagy vásárolni.
Mivel vonattal járok dolgozni, így nagyban megkönnyítené ez utakat és nem kéne néznem, hogy elérem-e a vonatot. 1 ilyen alkalom max. 1-2 km.
Hatótáv abszolút nem érdekel, mert tudom otthon is és esetleg munkahelyemen is tölteni.
Sebesség még úgysem érdekel. Soha nem sietek. Otthon is egy dögnehéz cruiser kerékpárral járok.Szemezgettem az általad írt Segway f3 pro-val.
Brutálisan tetszik az is.
Tényleg kibírna az a típus?
Dombra abszolút nem mennék vele. -
válasz
Thunderzolee
#34364
üzenetére
Akkor nem lehetett érteni benne az iróniát?

-
válasz
Thunderzolee
#34358
üzenetére
Ott kerestem alin, temun pont erre nincs, a múltkor is egy zacskót húztam rá amit a szél lefújt.
-
válasz
Thunderzolee
#34355
üzenetére
Hol találok a g2-re kijelző védő tokot, ami esőben nem engedi beázni, mind csak arra a másik szögletesebb kijelzőre (pl. g2 master) találok.
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Thunderzolee
#34243
üzenetére
Autógumisnál is láttam, felújításnál a régit levágják (pl. rejtélyes nyomásvesztésnél), újat behúzza. Ha tömlőt épít be valaki, akkor is levágható.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#34243
üzenetére
Meglepő módon ez egy szelep: becsavarásról szó sincs, szelepbehúzó szerszámmal lehet a helyére varázsolni... Igen, akkor kell kicserélni, ha az eredeti megsérül, elromlik stb.
Vagy ha veszel egy új felnit, és abban nincs szelep, valamit venned kell hozzá, hogy legyen.
-
norrberth
addikt
válasz
Thunderzolee
#34241
üzenetére
+ lovak
-
Trailblazer
veterán
válasz
Thunderzolee
#34203
üzenetére
Nem ismerek itt senkit, teljesen newbie vagyok errefelé.
-
Troy66
kezdő
válasz
Thunderzolee
#34188
üzenetére
F2 Plussz
-
Trailblazer
veterán
válasz
Thunderzolee
#34199
üzenetére
Igen, látom, hogy szétszereli a középkonzolt ahhoz, hogy kihúzza az indexdrótot. Viszont az kizárt dolog, hogy ebbe így belemélyedjek (a szétszedés mindig jól ment, vissza kevésbé), tehát ebből szerviz lesz. Kösz azért.
-
Trailblazer
veterán
válasz
Thunderzolee
#34190
üzenetére
A Segway oldala aligha segíthet egy Xiaomi roller esetén...
Egyébként YouTube keresgéléssel kezdtem, és mivel nem találtam semmit, azután jöttem ide. De ezek szerint tizensokezer ft-os, szervizes javításnak kell következnie, amit inkább kihagytam volna az életemből. Arra volna szükség, hogy a francos indexledet el tudjam távolítani roncsolásmentesen.
-
hunluki
senior tag
válasz
Thunderzolee
#34187
üzenetére
Váci úton gurultam ki és a kettesen mentem, követtem a bringautat ahol tudtam. Google bringás tervezője szerint így néz ki:
-
Troy66
kezdő
válasz
Thunderzolee
#29388
üzenetére
Segwayeknél ha megveszed, és nem frissíted a szoftverét, akkor át lehet váltani a régiót még, de csak egyszer, és utána lehet használni nagyobb sebességgel is. Így nem kell vezérlőt cserélni a nagyobb sebesség eléréséhez.
De ha jól rémlik, az applikáció egyből felajánlja a frissítést, anélkül nem is lehet csatlakozni a rollerrel, így ezt már elég nehéz kivitelezni.
Én nem frissítettem a szoftvert, netet ki szoktam kapcsolni, app bezár újra elindít, akár net nélkül, ha feljön ez a dolog így frissítés nélkül használtam az appot.
Most gondolkodom azon, hogy régió csere vagy mi legyen. Régió csere tűnik egyszerűbbnek.A sebesség mellett, a tempomatot is lehet így aktiválni (hasznos, hosszú egyenes szakaszokon, ahol nincs senki).
Most, hogy érdemes ennek neki fogni?
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_31761-31761.html
olvastam, ezt a vezérlős dolgot is, de ez bonyolultabbnak tűnik.
A régió csere esetén, szoftver frissítés nem szünteti meg a funkciókat ugye? -
kriszti@n
tag
válasz
Thunderzolee
#34147
üzenetére
Nem vagyok FB-on szerencsére
75kg, biciklivel napi 30-40km amit megyek, annyit jó lenne ha minden esetben bírna. iscooter ix8 amit néztem még. -
.-..-.
tag
válasz
Thunderzolee
#34065
üzenetére
Szerintem félreértetted a dolgot.
Nem azért nem vettem kerékpár jegyet, mert "úgysem kéri a kalauz", hanem azért, mert amikor az automatában kiválasztottam a kerékpárjegyet, jött a választási lehetőség a kerék átmérőről. Ennek 11" átmérője van és az ingyenes (<16"), tehát nem ad hozzá jegyet.
Tehát kerékpárnak minősül nem összecsukott állapotban, viszont olyan kerékpárnak, ami ingyenesen szállítható. Feltételezem ezért nem is érdekelte a kalauzt. Megkérdezte, hogy a kerékpárok hozzánk tartoznak-e, mikor mondtam, hogy csak a roller, továbblépett a következő csoporthoz.
És igen, a nem összecsukott roller kerékpárnak minősül. Viszont a kerékméret miatt úgy tűnik ingyenesen szállítható kerékpárnak.
Szóval ... ezért érdekes ez a helyzet és ezért vezettem le fentebb, hogy jól értem-e a dolgot. Én úgy értelmezem, ez egy 11" kerékátmérőjű kerékpár volt.
Akkor a töltésről is egy gondolat...
Mivel kimondottan a kerékpárszállító részhez volt felszerelve 2db hálózati csatlakozó (annak a korlátjára szerelve egészen pontosan) azt feltételeztem, ez pontosan ilyen célra van kihelyezve. Ezért töltöttem róla. Nyilván egy utasülésnél lévő aljzatot nem jutna eszembe felhasználni. -
.-..-.
tag
válasz
Thunderzolee
#34054
üzenetére
Nem szolt. Es jegy sem kellett ra, mert 20 col kereknel kisebb. Voltak kerekparosok a vonaton, utanam eppen el is akadt az egyiknel, mert nem vett jegyet.
Amugy arrol nem tudtam, hogy tilos tolteni. Ott volt a kerekpar tarolohoz kihelyezett dugalj, hat hasznaltam. -
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#33954
üzenetére
És az mire is lenne jó? Hosszú távú tárolás esetén ideális, amúgy értelmetlen...
A nagyobb DoD jobban gyilkolja, mint a magasabb feszültség... Persze elmélet
van rá, hogy a legnagyobb cikluszámot 75-65% között éri el, csak életszerűtlen.
(Mármint gyakorlati haszna nem sok van ennek. 10%-át használni. Kevesebbet
tud leadni a több ciklus alatt, mintha jobban kihasználod és kevesebb a ciklus.)
Tangerine: ezzel amúgy remekül ki lehet nyírni az akkut... A balancer nem tud
dolgozni, mert jellemzően passzív, és a töltés végén szokott, adott fesz fölött. -
Tangerine
senior tag
válasz
Thunderzolee
#33954
üzenetére
Rakjál a konnektorba időzítőt. A sonoff s60-at javaslom, még mérni is tudja, hogy mennyi ment az akkuba, napi/heti/havi összesítő, telefonról lehet állítgatni, ki/bekapcsolni.
Előbb utóbb, kitapasztalod, hogy X km-hez mennyit kell tölteni. Pl. nálam 1 km-hez 20 perc tartozik. A melóhely 6,2 km, azaz naponta kb 4 és negyed órát töltöm, akkor kb minden nap ugyanannyi lesz benne reggel. -
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee
#33827
üzenetére
Én a meglévő tapasztalataim alapján írtam, meg kihiperventilláltam magam mert majd összekakkantottam magam aznap azzal a rollerrel.
De eddig nekem a 0-tól gázkar még tabu! Gyerek lodult meg így is 3kmh felettivel is, hogy “jé, apa ez nem is meeeeeeeeeeeeegy…!!” Akarta szívem mondani, hogy fix 3kmh-nál még nem megy, alatta pöcköltette próbaképpen. Pedig mondtam neki hogy ne! Rollert nem engedte el (13 éves) de előre szaladt vagy 10m-t a rollerrel. Be is ütötte a lábát. Ez kb 6 órával később volt, hogy én a másikat megröptettem. Ezért fakadtam ki annyira.
van egy pedelec (? Kínai amúgy) bringám, azon tempomatot meg gázkart egy gombbal tudsz aktiválni hogy aktív legyen, amúgy csak pedálhajtáskor hajt. (Meg ugye a fő bekapcsoló gomb) -
válasz
Thunderzolee
#33831
üzenetére
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#33833
üzenetére
A HUP a Unix-szerű operációs rendszerek használóinak fóruma, és a szerverek általában ilyen rendszereken futnak. Üzemeltetésről és üzemzavarról sokkal értelmesebb beszélgetést lehet ilyen helyen olvasni, mint a rendkívül alacsony belépési küszöbbel rendelkező facebookon és hozzá hasonló platformokon.
A leállás az indokoltnál hosszabb volt, a kommunikáció is a szükségesnél gyengébbre sikerült (napokig kellett várni egy árva statikus oldalra), a magyarázatok sem állnak túl stabil lábakon.
Nem az a probléma, hogy a CPU hiba miatt április óta rosszul archiválódnak a mentések, hanem hogy erre az integritási hibára hónapok óta nem derült fény. (Kimaradt egy lépés: nem jött hiba arról, hogy hibásan archiválódnak az adatok. Ennél azért kicsit komplexebb, de nagyjából ez a lényeg. A CPU hiba nem csak az archiválásnál szokott némán jelentkezni, az idő alatt számos figyelmeztető jelzést kellett hogy kapjanak.)
Lényeg hogy túlélték, újra működik! A nyilatkozatok alapján belátták hogy változtatni kell pár dolgon (stabilabb technikai háttérre van szükségük).Sajnos kihaló félben vannak ezek a hagyományos módon, fórum-szerűen működő oldalak. Pedig igény azért lenne a régi blogokra is, ahol egyesek mélyebben bele ássák magukat dolgokba. Most a rövid és felszínes kommunikációból van sok, a platformok többsége annak kedvez.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#33743
üzenetére
Ha inkább olyanoktól szeretnél olvasni, akik maguk is rendszer üzemeltetők és ezt lényegesen magasabb szinten űzik, akkor ne facebookról tájékozódj, hanem mondjuk a HUP-ról.
https://hup.hu/node/188294
Nem sok dicséretet kapott a prohardver.
Post mortem értekezés pedig itt olvasható:
https://prohardver.hu/allando/leallas_adatvesztes_tudnivalok.htmlAz eset folyományaként sürgősen cseréljük a teljes szerver infrastruktúránkat, 25 év után végleg lemondva a saját vas üzemeltetéséről.
-
enginev3.0
félisten
válasz
Thunderzolee
#33741
üzenetére
Első szava hogy miért mentem gyorsan?
Amire mondtam hogy pont nem mentem gyorsan, és mutattam neki hogy stop táblája vanAztán onnantól normális volt, mondta hogy igen, az ő hibája, nem állt meg, kérdezte van e bajom vagy a rollernek
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee
#33745
üzenetére
Ment a PÜ.
-
h1mpi
félisten
válasz
Thunderzolee
#33743
üzenetére
Nézd meg a Facebook csoportot, ott minden le van írva, egy hibás CPU rántott mindent magával.
-
Mustármag
őstag
válasz
Thunderzolee
#33719
üzenetére
Igen, simán felkapta

És az egy lengés csillapító ellenére is ég is föld a dotthoz képest. -
Mustármag
őstag
válasz
Thunderzolee
#33633
üzenetére
Találtam egyet 2500km van benne 76 töltési ciklussal. Le is csaptam rá. Barátnőmnek fülig ér a szája
130E
Kép -
válasz
Thunderzolee
#33649
üzenetére
Autószerelővel ment, főleg a motort fülelték nagyából alánéztek de nem szerelő gödör alatt csak úgy kukintásra, valahogy nem gondoltak arra, hogy van olyan hülye aki hegeszt alkatrészt nem cserél. Jó árban volt lecsaptak rá.
-
Mustármag
őstag
válasz
Thunderzolee
#33629
üzenetére
Nekem az van, csak az túl nehéz a barátnőmnek neki szeretném a F2 pro-t 7kg-val könnyebb és van egy kis csillapítás elöl.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Thunderzolee
#33597
üzenetére
"De hogy tud így "kifordulni" a kerék? Értem, h szitál, és ha nem fogjuk elég erősen a kormányt, ki tudna fordulni, "
Konstrukciós, vagy másképp tervezési hiba hogy nincs un. kormányvégállás.A kormányvégállás az, amikor csak bizonyos szögben lehet elfordítani a kormányt, nem lehet körbefordítani a kormányt, hogy pl. a bal kormányszarv a jobb oldalra kerüljön. A legtöbb rolleren ilyen nincs.
Azokon a rollereken viszont, amin van, vagy utólag felszereltek rá, a szitálás gátló végállásként működik, és megakadályozza az aláfordulást.
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#33597
üzenetére
De hogy tud így "kifordulni" a kerék?
Úgy, hogy megint PociAti légből kapott agymenésit olvashattuk, amit a rettenetesen nagy fotelszakértelmével hozott össze, csak arra már volt nem képes, hogy összerakja, hogy a szennylapja nem dokumentarista stílust képvisel, hanem illusztrációnak használ képeket.Tessék már rákeresni, hogy hol jelent meg először az a kép: 3 hete, Székesfehérváron egy rollerest elsodort egy autós (nyilván ettől tört el a kormány), szemtanúkat keresnek...

SEMMI KÖZE NINCSEN A KÉPNEK A 17 ÉVES LÁNY ESETÉHEZ, de ő leírja az okoskodást.
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#33597
üzenetére
Nem tudom hogy van összerakva. Mantisnál pl a dió ami el szokott törni akkor a kezedben marad a kormány. Van javított verzió az már jobb .
-
enginev3.0
félisten
válasz
Thunderzolee
#33598
üzenetére
Múltkor a csaj elöl állt, a pasi mögötte, és a csaj a kormányon támaszkodva telefont nyomkodott
FelfoghatatlanMondjuk ma meg jöttem haza bicikli úton, piac napon, 2 öregasszony beszélgetett állva az út közepén, mindenki más meg kerülgette őket
Egyik tábor sem jobb mint a másik -
enginev3.0
félisten
válasz
Thunderzolee
#33593
üzenetére
Mondjuk ahogy helyben is látom ketten - hárman állnak egy rolleren és úgy mennek
+ itt lehetett a szerviz is hibás ha épp elfelejtett valamit meghúzni -
Leslie1966
senior tag
válasz
Thunderzolee
#33587
üzenetére
Köszönöm.
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
Thunderzolee
#33578
üzenetére
Igen csak a Xiaomi 5 Max rendesen rugózik elöl, A Navee GT3 Max meg szinte semmit . Van minőségi különbség köztük.
-
XenN25
újonc
válasz
Thunderzolee
#33557
üzenetére
Lengéscsillapítósat az utak minősége miatt. Sebesség nem annyira fontos. Kugooktól tartok kicsit (sok rossz tapasztalat ismerősöktől, főleg G2 esetén). Xiaomik alattam nem biztos, hogy tudnának 40 km közeli távot. Segway, Naveee vagy Mantis maradt. Navee ST3 Pro-ról esetleg vélemény? Inkább a GT3 max-t preferálod? Javíts ki nyugodtan, ha valamit rosszul gondolok.
-
AGE-T
őstag
válasz
Thunderzolee
#33556
üzenetére
Köszönöm az összeszedett választ, nagyon kedves volt!
Van motoros jogosítványom, és valami gyorsabb járgányt keresek, mert a 25 km/h-s korlát nekem kevés. Nem vagyok túl nehéz, nagyjából 80 kg körül ingadozom. A hatótáv olyan, amilyen – ami belefér, az belefér – most az alsó-közép kategóriában nézelődöm, nagyjából 300 ezer forint körül.
A Ninebot szimpatikus, főleg azért, mert itthon is elérhető részletfizetéssel, garanciával, ami számomra fontos szempont.
Az iScooter esetében tudsz esetleg ajánlani jóáras hazai forgalmazót? Eddig csak elég húzós árakat láttam itthon, miközben külföldön már 700 euró körül mozog.
Apropó Ninebot, azt modjátok van erre is valami okosítás, amivel tud menni 40et?
-
Gergőke88
addikt
válasz
Thunderzolee
#33376
üzenetére
Sziasztok
ha egy árban van akkor Xiaomi 5 pro vagy Navee Gt3 max?
koszi
gergo -
abrtom87
tag
válasz
Thunderzolee
#33513
üzenetére
Ok koszi, nem talaltam eddig magyart.
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee
#31780
üzenetére
F2 Pro miért nincs a listában, az miért nem ajánlott? (549 most MM-ben kint)
-
Kis Tigris
tag
válasz
Thunderzolee
#31784
üzenetére
Erre gondolsz? A törlésre?
-
Emunem
őstag
válasz
Thunderzolee
#31780
üzenetére
Köszönöm a tippeket!!
(Azt elfelejtettem írni, hogy osztrák oldalon lesz használva)
IScooter gyári csippes, 25/45 a limit. Egyenlőre ez az ár érték bajnok nálam, de a xiaomi meg a segway szervízháttere is nagyon kecsegtet…
Meg amúgy is, csak apa vadulna a géppel, család 25-el használhatja…![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
t1
veterán
válasz
Thunderzolee
#31750
üzenetére
Köszi a hozzászólást
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#31709
üzenetére
Nem létezik olyan roller hogy Mantis Dual. Csak egyes Bulgáriában és egyes magyar boltoknál majomkodnak ezzel.
A 11 különböző Mantisból csak egyetlen egymotoros típus van.
Az illető a 10-es kerekűből a legkisebb akkus típust, az ECO 800-at rendelte, és abból az egymotoros változatot küldték el neki? Az könnyen megeshet.Vagy mondjuk Mantis 8-ast rendelt, abból nem is létezik egymotoros, így "üres" Mantis 8-as kerék sem létezik. (Skywalkerből mondjuk van hátsó kerék meghajtású 8-as, legfeljebb annak a kerekét kaphatta meg.) De akkor mit csinál a motorhoz menő kábellel? Elcsípi? Meg az egész rendszert (szoftvert) nem zavarja ha hiányzik egy motor?
-
BBpeter
tag
válasz
Thunderzolee
#31709
üzenetére
Esetleg egy jó sisakot tudnátok ajánlani hozzá?
-
balintka
addikt
válasz
Thunderzolee
#31716
üzenetére
Köszi szépen a linkeket, este elmentem őket. Mindenképp újat akarok venni.
-
.-..-.
tag
válasz
Thunderzolee
#31717
üzenetére
Nem értek hozzá, de első ránézésre a Mantis Dual váza nekem gyengének tűnik.
Elbírja az a súlyomat?
Például néztem a Kukirin G2-t, annak vastagabb a talp része. Arra gondoltam az esetleg utall amasszívságára. Vagy tévedek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Megette az internet felét az AI?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vicces képek
- Ha a koreaiakon múlik, még évekig ingünk-gatyánk rámehet a memóriákra
- EarFun Air Pro 4+ – érdemi plusz
- EAFC 26
- Linux kezdőknek
- AliExpress tapasztalatok
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Samsung Bluetooth Mouse Slim egér
- ÚJ BONTATLAN Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Silver - HUN- MW1G3MG/A 3 év gar
- AKCIÓ! MSI MAG 325CQRXF QHD VA 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi 14C / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi







