Hirdetés
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Gurulunk, WAZE?!
- MaxxDamage: (TongFang) Medion Erazer Beast 16 X1 benchmark
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Emunem
#35922
üzenetére
Hadd ne soroljam fel, hogy hány törésem volt. Igen, tapasztalat...
Egy totálkáros* autót, amit utólag így összetákolnak, simán lehet
hasonlítani egy gyenge vázas rollerhez. Amíg nincs baj, nincs baj.*: és itt nem GTK-ra gondolok, hogy csak anyagilag "nem éri meg".
(Te is írtad, hogy nem félsz tőle, mivel neked nem lehet belőle baj,
kivéve, ha a gyárilag gondosan megtervezett gyűrődési zónát egy
jó erős zártszelvénnyel helyettesítik. Akkor téged is lerombolhat...
Ahogy egy széttörő rolleres is eshet a te autód elé, az meg szar...) -
DigitXT
félisten
-
-
heavygrip
senior tag
válasz
Emunem
#35846
üzenetére
Igen, vagy csak szorul a kormánya
Más
Olvasta valaki a mai Roller vs Fiat storyt?
A videó ott kezdődik hogy kapja hátulról a dudát aztán megelőzi, többször megfékezte a Rollerest, majdnem el is ütötte, aztán el állta az útját,ki is szállt a Fiat -ból a csávó, majd nem tettlegességig fajul a dolog...
Na most, ha hihetünk az emberünknek (Rolleres) , tehát elmondása szerint ok nélkül történt az incidens és tényleg nem volt előzménye az agresszívitásnak, akkor azért ez elég durva.
Mi késztetette erre a csávót ?? Oké, azt tudjuk hogy utálják sokan a rollereseket és nagyon sok a gyűlölködő, de ez már abszurd amit csinált.Én bezzeg sose fogok ki ilyen hülyét , volt nekem is hogy dudáltak párszor( nyilván ok nélkül),de hiába mutogattam nekik kézzel- lábbal eddig senki nem állt meg, mentek tovább, pedig eskü nem bántottam volna egyiket sem.
Ma reggel mondjuk két értelmű volt a dolog,mert jóval mögöttem volt egy autós (kb 40-60m) és dudált,de hátra néztem nem láttam se az arc mimikán, meg nem is mutogatott semmit, így hagytam, nem tulajdonítottam neki nagyobb figyelmet, gondolván valami ismerősnek szólt a hang jelzés.
-
PociAti
őstag
válasz
Emunem
#35604
üzenetére
A jelenlegi állapot is a történelem része. És 1972 óta mai napig, tehát jelenleg is amerikai a Sequoia Capital, a Segway egyik felvásárlója. Továbbra is Amerikában zajlik a tervezés egy része, illetve tartották meg az ottani szakemberek egy részét az anyacég felvásárlása után. (Az eredeti gyártó üzem már bezárt.)
Például a Segway Powersports részleg is teljesen amerikai volt, amíg a Textron Inc-től meg nem vásárolták és lett ilyen félig amerikai, félig kínai hátterű.Autóipar az sokkal jobban széttagolt. Nagyon sok Audihoz a motor itt helyben Győrben készül, a műszerfal Szlovákiában, de ha azt is tovább bontjuk elemeire, akkor legalább 30 másik ország is szóba kerülhet. Az alap tudás, a tervezés, gyártás, minőségellenőrzés módszertana és követelményrendszere attól még német marad. Az országhatárok nem igazán számítanak abból a szempontból, hogy a tényleges operatív munka hová lett kiszervezve.
-
DigitXT
félisten
válasz
Emunem
#35605
üzenetére
"Papíron".
(Mindenesetre tényleg olaszok forgalmazzák, PMT gumival
meg már a roller értékének a nagyobb fele valóban olasz gyártmány.
)kicsit T alaku a profilja a küllöknek, ami oldalirányú eröt hivatott felvenni
Nem sikerült.
Viccen kívül, nem is kapott oldalirányú terhelést, viszont
konkrétban görbe az egyik küllő, ami maradt: csavarodhatott az egész.
-
DigitXT
félisten
válasz
Emunem
#35602
üzenetére
Annyira lesz olasz az iBike, mint amennyire amerikai ma a Segway: semennyire.

De valóban olaszok forgalmazzák... Szinte biztos, hogy nem gyártanak helyben semmit.Az öntött alu kerekem szerintem semmilyen merevítéssel nem bír: szar a konstrukciója. Ezen kívül az anyagminősége is kérdéses. A csillag is kínai. Ellenben egész más dizájn! Sőt, a megmunkálása nekem vmiféle forgácsolásra utal, bár én nem vagyok gépész.

A gyári olasz a képen van, ugyanis rendeltem egy ugyanolyat Kínából. Az tört szét...
(Gyárilag ugyanis tömör gumis volt, és nem volt kifúrva a szelepnek a helye...) Szóval az eredeti kereke megvan, de ránézésre semmi különbség nem látható, az öntvényen még a számok is pontosan ugyanott, ugyanúgy vannak, szerintem tök ugyanaz a gyártmány.
Amit egyébként számtalan kínai rollerre szereltek. Többször hivatkoztam már a Bogistot. -
PociAti
őstag
válasz
Emunem
#35588
üzenetére
Eu gyártmány (Olasz papiron) Segway meg kínai (nem csak papiron )
Ez ezért megér némi pontosítást.
A Segway céget egy amerikai mérnök, feltaláló alapította, Dean Kamen. Amerikában volt a székhely, számos dolgot ott is állítottak elő (bredfordi gyártóüzemben), és olyan megrendelői voltak, mint a rendőrség és a hadsereg.
2015. április 1-jén a Segway-t felvásárolta a Ninebot Inc., egy pekingi székhelyű közlekedési robotika startup, amely 80 millió dollárt gyűjtött a Xiaomi és a Sequoia Capital társaságoktól.
Xiaomi gondolom mindenkinek ismerős, a Sequoia Capital pedig egy amerikai kockázati tőke társaság, amelynek székhelye Menlo Parkban, Kaliforniában található... 2025 januárjában a társaság körülbelül 56 milliárd USD értékű vagyont kezelt.Tehát a Segway a tulajdonosi háttértől kezdve mai napig sok szálon kötődik Amerikához. Nem a terméknevet vették csak meg, majd kezdték előröl a gyártást kínai mintára. Termékfejlesztési is zajlik még Amerikában, és hivatalos jelenlétnek köszönhetően ha probléma van valamely termékkel a helyi hatóságok tudnak hová fordulni. Az engedélyeket, tanúsítványokat sem holmi török és egyéb könnyen korrumpálható helyen szerzik be.
A gyakorlatban a "kínai cég" alatt azért teljesen mást szoktunk érteni, mint ami a Segway esetén ez elmondható. Amerika és Európa lehet a két legerősebb piacuk, és ezt tervezési is szabályozási oldalról eléggé komolyan is veszik.
-
DigitXT
félisten
válasz
Emunem
#35588
üzenetére
Ez pont sz.r példa, mert nemhogy erősítve nem volt, hanem ki is van könnyítve, magánál a kerékagynál meg tök vékony a csatlakozás. Valószínűleg ott roppant először, aztán reccs.
A másik konstrukció sokkal jobb lett volna (ma már arra cserélve árulom, a vevő ne haljon meg vele), de rajtam ez nem segít. Sajnos lehet, hogy csak annyira olasz, ami a marketing része, maga a kerék egy kínai, AliExpresses rendelés volt, ami 1:1-ben egyezik a "gyárival".

Szerk: amúgy sajnálom, hogy "elvette a kedvem" a rollerezéstől, mivel úgy néz ki, hogy a cég autós megközelíthetőségét most teszik teljesen tönkre (parkolási mizéria a köbön), szóval nem ártana alternatíva, ami akkor valószínűleg a több éve leparkolt motorka lesz.
-
PociAti
őstag
válasz
Emunem
#35575
üzenetére
tehát nem gond, ha lemezböl van
De gond, ha sima sík lemez! Gépészmérnök vagyok, számoltunk eleget. Nézd meg a normálisabb rollereket, nem alkalmazzák ezt a megoldást. Pedig ez a legolcsóbb.mert nagyon egyszerü javítani, pótolni,
Mégis mit kellene egy villán javítani?
Ha elgörbül, akkor visszagörbítést követően már adott ponton fellágyul az anyag, meggyengül a rácsszerkezet.lehet vele számolni, mert szög egyszerü a statikai modellje is,
A számítógépes tervezés világában nem az a lényeg, hogy papíron is pár perc alatt kiszámolható legyen. Know how hiányára vezethető vissza. Nem rendelkeznek releváns gyártási (esetükben tervezési) tapasztalattal. Nem szükséges hogy öntött forma legyen, készülhet lemezből is, de legyen préselve, kapjon bordázatot. Megfelelő bordázat keresztirányban is tartást biztosít.
Figyeld meg a küllőket, azok is fel vannak készítve oldalirányú terhelésre. -
.-..-.
tag
válasz
Emunem
#35576
üzenetére
Feltetelezem vizualisan el tudod kepzelni, hogy ha az auto alatt az arok szele beomlik akkor a fold az auto alatt van es az auto van a foldkupac tetejen az arokban az oldalan.
Az auto oldalra fordulva a sajat sulyanak toredeket nem birta el, amikor az arokpart masik fele a tetejehez ert es oldalra nyomta a komplett tetot.Es mondhatsz barmit, a forgalmazasi engedely nem minosegbiztositasi tanusitvany.
Ezt tessek osszerakni

-
-
.-..-.
tag
válasz
Emunem
#35569
üzenetére
A minoseg vitaba nem szeretnek beszallni, bar van sajat velemenyem, de ugy latom vagytok itt elegen vitazni. Meggoldjatok.
Csupan arra szeretnek reagalni, hogy azzal hogy valaminek engedelyezik a forgalmazasat, nem jar egyutt a megfelelo minoseg.
Arra nincs szabalyozas, hogy valami nem eshet szet hasznalat kozben vagy torhet kette. Ne szennyezze a kornyezetet, indokolatlanul ne jarjon zajterhelessel, ne jelentsen masokra (nem a tulajdonosra, masokra) veszelyt, megfeleljen a kozlekedesi szabalyoknak, stb.Pelda regrol... Suzuki Ignis ... ha nem magam latom, nem hiszem el. Allunk az ut szelen, jobbra egy kozepes vizelvezeto arok egy faluban. Az arok szele beomlott, az auto lassan!!! beborult oldalra az arokba. Az arok masik oldala ugy oldalra nyomta a komplet tetoreszt, mintha papirbol lett volna. Szerencsere nem ult benne senki. Nem csak engedelyezve volt az EU-ban hasznalni a jarmuvet, de tudtommal M.O.-n gyartottak.
Ez csak egy pelda arra, hogy azert mert valamit lehet forgalmazni, kozelsem biztos hogy veszelytelen a tulajdonosara nezve.
-
PociAti
őstag
válasz
Emunem
#35565
üzenetére
Szerintem nem kell ezt a szálat OFF-ba tenni.
Modern közlekedési eszközökkel túl könnyű nagy sebességet elérni. Legyen az e-bike, e-roller, stb.
Nagy sebesség mellett pedig nincs idő lereagálni a hirtelen felmerülő közlekedési szituációkat. Kiemelten igaz zsúfolt (szűk, rosszul belátható) kereszteződéseket.
Ha biztonságosabb körülmények között élnék át tucatjaival ezeket a szituációkat, akkor ezt követően sokkal óvatosabban, előrelátóbban közlekednének. De ez a lépés kimarad. És ezt nem lehet csak KRESZ könyvből, vagy más módon megtanulni.
Talán ha a balesetes videókat, ok okozati összefüggéseket sűrűbben néznék, minthogy milyen őrültséget (menő dolgokat) lehet csinálni rollerral.Úgy vesznek részt a közlekedésben, hogy el se tudják képzelni az autósnak (vagy egyéb résztvevőnek) mennyire kevés esélye van észlelni őket mondjuk akkor, amikor járdáról, takarásból 30-al kivágnak eléjük.
-
-
válasz
Emunem
#35309
üzenetére
Jó.
Pdave, akkor a Segwaynek mindig, minden körülmények között észrevehető.
Akkor is, ha én már tapasztaltam autóból, h velem szembe jött, és alig láttam, mert olyan napsütés volt. Persze miután észleltem, már kivehető volt, h indexel a rolleres, de amíg nem néztem oda, nem tűnt fel. -
-
-
PociAti
őstag
válasz
Emunem
#34667
üzenetére
40 másodperccel előttem küldted el a hozzászólást, így akkor még javában írtam a hozzászólásomat.
A füstjelzőt tényleg erősen ajánlott dolog lenne.Ezt például tényleg kötelezővé kellene tenni minden olyan társasházban, ahol az alagsorban akkumulátoros eszközöket tárolnak, vagy pl. robogót, melynek kipufogója rendesen fel tud hevülni. Aztán a zsúfolt lyukban letámasztják azt egy cirokseprű vagy más éghető dolog mellé.
A mi házunknak olyan a felépítése, hogy a csak a kazánház és a garázs van talaj szinten, többihez lépcső vezet. Tűzvédelmi okokból a garázsajtó közeli helyet választottam ki a rollerek tárolására.
A másik ház (szintén Szabadhegy városrész) csak ingatlan befektetési szándékból van, ott nem szoktam a rollert tölteni, de nem is tudnék olyan helyiséget mondani ami ideális lenne töltésnek. -
válasz
Emunem
#34669
üzenetére
Már útban van ali-rol a füstjelző még a telefonra is küld riasztást ha nem vagy otthon. Anyám is nézi a hiradót azóta ki akarja vágni a rollert (velem együtt
) Nekem a szobám melletti kis előszobában van kb. minden éghető körülötte.
Ezekkel a füstjelzőkkel meg az van, h sok a téves riasztás, majd éjjel ha megszólal a 85 db. minden emelet boldog lesz alattam is meg felettem is.
Cigaretta - 1 szál volt amióta megvagyok, soha többet. -
PociAti
őstag
válasz
Emunem
#34665
üzenetére
5 elektromos rollert említenek, abból 4 felismerhető és még látni lábbal hajtós rollereket a z összeégett kupacban.
Abból
- 2 db tömör kerekű m365 klónnak tűnik,
- és 2 db KuKirin jellegű gép. Formára legalábbis nagyon úgy néz ki.
Társasház esetén nem sok ez az 5 roller, nem én vagyok az egyetlen, akinek több rollere van. Van egy közeli boltba rohangálós kis méretű rollerem, meg van nagyobb kerekű a hosszabb utakhoz.
-
Tibee86
nagyúr
válasz
Emunem
#34640
üzenetére
Szintén pro. Tavalyi telet kényszerből végignyomtam, max ha özönvíz szerű eső volt akkor nem indultam el vele. Nekem azért sok eső kellett mire megadta magát az első kerékcsapágy, de ezek a gyári csapágyak nem is túl jók.
Mivel annyira bevált munkába járásra, hogy idén télen is tervezem használni, viszont mivel már nem muszáj nagy esőben nem fogom. Hozzáteszem, hogy nem is csak 9 perc rollerrel munkahely. -
.-..-.
tag
válasz
Emunem
#34610
üzenetére
Lehet, de talan egy masikat meggatol majd, hogy ilyen allat legyen.
Ha nincs kontroll es nincs retorzio, akkor nincs hatar sem.Update:
Amugy epp visszaneztem a telefonon az utvonalamat, es a Frangepan utcan jottunk mindketten es mentunk at a Vaci uton a Dagaly utca iranyaba. [kép] (kicsit pontatlan a gps a hazak miatt, de az utvonal azert lathato) -
DigitXT
félisten
válasz
Emunem
#34471
üzenetére
ne vedd magadra
Olasz motorom van (Malaguti Madison K400 RST), nincs is több kérdésem...
Mondjuk annak legalább jó a felnije, bár megköpködte a gumis, hogy szar "Grimecsa". (Miután az előző tulajnál meg lett ütve, és belsőt raktak bele, én megkérdeztem, hogy javítható-e, nem szeretnék belsővel járni, erre volt az a válasz, hogy nem, széttörik.
Vettem belőle egy vadonatújat. Azóta is köszöni jól van, több sérülés nem lett rajta...) -
DigitXT
félisten
válasz
Emunem
#34447
üzenetére
Azért ez ebben a formában nem igaz, mert olaszok forgalmazzák, de valószínűleg kínai alapja van ennek is, és ugyanilyen kereket AliExpressről vettem annak idején... És a Bog által tesztelt, biztonságosnak ítélt Bogist (nomen est omen?) rolleren is ilyen kerék volt.
-
clon
senior tag
válasz
Emunem
#34449
üzenetére
Nem lehet ésszel haladni a gyalogosok között hanem "lehetne" DE mivel mint a példák mutatják sajnos nem kevesen ész nélkül mennek a gyalogosok között ezért szabályozni KELL hiszen az autósok között is sokan betartják a szabályokat (pedig autó esetén kötelező vizsga tehát jogosítvány szükséges - roller esetén meg "semmi") mégis a kisebbség akik szabálytalankodnak azok miatt hozzák a szabályváltozásokat, korlátozásokat. A roller esetén 0 a szabályozás ezért mint kiderült nem lehet a rolleresekre bízni a közlekedés kialakítását ezért lesz január 1-től szabály bevezetve DE ez csak alapszabály amin tuti fognak tovább szorítani mert lesznek akik nem fogják betartani ami azt eredményezi túl "megengedő a szabályozás".
Én a járdán a gyalogosok között cirkálóknak csak azt kívánom, hogy gyalogosan találkozzanak olyan rolleressel akik miatt szabályozni KELL - szerintem gyorsan változik majd a véleménye. -
enginev3.0
félisten
válasz
Emunem
#34180
üzenetére
Hát szerintem ezt az idő dönti el
Ha jól tudom az autók is megsínylik a sós tengervizet, mármint amit olyan helyen használnak sokáig ahol ilyen érhetiBár kétlem hogy ez nagyban befolyásolja majd a rollered élettartamát, azért nem 1-2 hét alatt fog károsodni ezekután, főleg hogy azért a rajtalevő festékréteg tuti megvédte stb...
-
-
-
válasz
Emunem
#33792
üzenetére
Szerintem sem a 0Km/h startot kell betiltani.
Egy nagyobb tömegű rollert képtelenség belökdösni folyton. Vagy ahogy írták már, elég egy kis emelkedő. Vagy mint amikor nekem fájt kb egy hónapig combtőnél izületem, rendesen belesajdult minden egyes belökésnél.
De araszoljál csak a forgalomban, mondjuk 2métereket haladva a kocsisorban, majd megunod a belökdösést, vagy csak simán lámpánál várva, vagy bármilyen kereszteződésben; hát szépen lehet haladni, ha a gázadásra egyből indul a roller, míg ha be kéne lökdösni, ott bénáznál az autósok rosszalló tekintetének kereszttüzében.
Én is jártam már úgy, h véletlenül megpöccintettem, és ugrott a roller, de szerintem ilyen kb egyszer történik meg mindenkivel, aztán soha többet, mert örök emlék marad, és onnantól kezdve már nem csinálunk ilyet véletlenül sem.
Pl elég gyakori, h járdán sétálunk barátnőmmel rollerrel, tolom, és ha sűrűn van padka, mert ez egy olyan szakasz, ahol folyton kereszteződések szakítják meg a járdát, 10-15centi magas padkával, akkor a padkára felemeli még az ember az első kereket, de a hátsót már nem kell, elég egy gázfröccs, és felteszi magát a roller.
Ha épp belökős roller van nálam, agyfxszt kapok, és megfogadom, h az utolsó ilyen rollerünk is át fogom szoftvereztetni záros határidőn belül, mert ez így nem állapot.
Egyébként igazad van, veszélyes, ezzel egyetértek.
De én inkább mittudomén, egy tolókapcsolót tennék a gázkar mellé, amit eltolva lehetne aktiválni/deaktiválni a gázkart, aztán ha valaki tolja, takarítja, ne felejtse el eltolni.
Ugyanez a véleményem a tempomatról is, egy gomb lenne a gázkar mellett, azzal lehetne aktiválni, akkor nem kell kiszedni a szoftverből, mint lehetőséget.
Csak ugye nem az volt a cél, h egy ésszerűen működő jármű legyen, hanem, h okosroller legyen, okosgombbal, okosszoftverrel, egygombos működéssel. Hányszor bénáztam már azzal is, h a lámpát akartam csak bekapcsolni, aztán sikerült módot váltanom..
-
Tangerine
senior tag
válasz
Emunem
#33802
üzenetére
Ilyesmi velem is történt régebben ebben a kereszteződésben, pedig nekem nincs is beállítva a zéró start. Bicikliúton mentem, és át akartam menni a 6-os úton. Már le is szálltam a rollerről, de még mozgott egy picit, vagy talán előrébb toltam (nem is tudom pontosan), mikor valahogy meghúztam kicsit a mutatóujjas gázkart. A roller abban a pillanatban felugrott a a levegőbe(!) kicsit féloldalasan, majdnem kiugrott a kezemből (Mantis 30kg) de valahogy nagy nehezen sikerült nem elengednem. Aztán valahogy sikerült úgy visszatennem a földre, hogy a kerekekre esett, ehhez fordulnom kellet 90 fokot a rollerrel. Szép lett volna, ha beengedem az autók közé a főúton. Nem sokon múlt...
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
Emunem
#33792
üzenetére
Kisebb tömegű, gyengébb, illetve első meghajtású rollernél nem olyan vészes, jártam már így. Kipörög a kerék, de a kezemben marad, ebben nagyon hasznos a jól tapadó gumimarkolat.
Ami egyébként menet közben is fontos. Néha előfordult olyan bukkanó, rántás, látszólag "békés haladás" közben, kicsit elbambulva, lazán fogva, hogy hirtelen majdnem kiugrott a kezemből. De a gumi tapadása sokat segített a megfogásban. Ellenkező esetben nem úszom meg eldobás nélkül. Ilyen esetek persze tanulságosak is, oda kell figyelni mindig.
Mindamellett 1 év használat után utolért a Hall-szenzor időszakos hibája, amitől néha csak beadta a piros hibakódot, főleg hűvösből melegre kimenve. Ha ilyenkor lassan fordítom, eléri a megfelelő köszöbfeszültséget, a processzor már jónak érzékeli. Tehát ez is indikálja a Hall-szenzor hibáját, nem a csatlakozó van szétesve stb.
Ráadásul néha lerakás után magára hagyva, lecsukott kormánnyal megindult magának, úgy találtam rá felborulva. Mivel az automatikus kikapcsolást is csak ráhagytam, nem nyomtam ki. Tehát ilyenek ellen is jó lehet, ha tiltott a start.
Guide to Hall Sensor Throttle operation, testing, and modification.
-
norrberth
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz
Emunem
#33792
üzenetére
Ez csak azt jelenti, hogy szar a vezérlő... Egy normális vezérlő nem késik a gázadással, és véletlenül se hagyja rajta semeddig, pláne nem 1-2 másodpercig, miután visszaengeded a gázkart. Átfogalmaznám az igényt... az ilyen életveszélyes kínai csodákat kellene betiltani, nem a 0 km/h startot. Az önmagában kifejezetten hasznos. Főleg, ha mondjuk emelkedőn kellene elindulni. Olyankor lehet problémás egy nehezebb rollert lendületbe hozni.
(Ha valami veszélyes, akkor az a tempomat, miközben a pilóta bámészkodik. Aztán csatt.) -
DigitXT
félisten
válasz
Emunem
#33780
üzenetére
Nincs baj azzal, hogy elküldted, sőt (lévén FB-on is a PH-s csapat írta az infókat, szóval a helyi idióta véleményével ellentétben csak attól nem lesz vmi hülyeség, hogy FB-on jelent meg, vica versa nem lesz hiteles valami, ahol kívülállók(!) szakértenek, csak mert papírjuk van róla), én azt nem értem, hogy miért kell ezt egy szemforgatós smiley-val az orrom alá dörgölni a nyilvános fórumon... (Mondjuk ha privátot írsz róla nekem, azt se tudtam volna hova tenni. Elküldted: és?) Szerintem természetes, hogy a tagok egy 1 hetes leállás után a probléma okaira kíváncsiak, megírták az üzemeltetők FB-on is, meg (miután lehetett) itt is. Azóta sikerült jobban elérhető helyre is kitenni, talán most már mindenkinek megvan.

Ui: amúgy édesítőszerrel.

-
DigitXT
félisten
válasz
Emunem
#33751
üzenetére
Tudod, a PÜ az pont azért privát, mert konkrétan kettőtök dolga, más nem látja. (Sosem értettem ezeket a hozzászólásokat, hogy ment PÜ. Semmi értelme. Akinek szól, az látni fogja enélkül is, akinek meg nem, miért kell tudnia, hogy ti most valamiről beszélgettek?)
Ui: én nem Fb-tartalmas posztot linkeltem, hanem az itteni hivatalosat, bárki olvashatja...
-
DigitXT
félisten
-
PociAti
őstag
válasz
Emunem
#33509
üzenetére
Zselé sem csodaszer, és bár lehet nem fog elfolyni, de a gyakorlatban megfolyik. Vagyis inkább úgy helyes: az is megfolyhat.
Konkrétan Segway-Ninebot abroncs, dokumentációk szerint a megnevezése:
- Tubeless Pneumatic Tyres with jelly layer,
- Tömlő nélküli gumiabroncsok (zselés réteggel a kevesebb karbantartás érdekében). -
-
-
válasz
Emunem
#31777
üzenetére
Ezek elmennek minimum 50km-t:
Xiaomi 4 Pro (2nd gen)
Xiaomi 5 Pro
Xiaomi 5 Max
Segway G2
Segway F3
Segway F3 Pro
Ezek 60-at:
Segway G3
Navee GT3 MaxA G2-es global verziója alapból 35-el megy, annál a 25-ről szerintem kb mindegyik roller szervizben tudják módosítani így vagy úgy, de a többinél érdeklődj körbe, h melyik szerviz tudja emelni a sebességet, ha egyáltalán lehet.
Ha gyorsabban mész, kevesebb a hatótáv.
Itt össze tudod hasonlítani a tulajdonságaikat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Projektor topic
- Apple asztali gépek
- Kivégezheti a kisebb VGA-gyártókat az NVIDIA döntése
- 5 kilowattos GPU-k előtt nyitná meg az utat az Intel
- Milyen egeret válasszak?
- Építő/felújító topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 320GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3897, 100% Akkumulátor
- Nintendo switch oled, Új,Dobozával, 12 hónap garanciával
- Eladó One Plus Nord 2T 5G 8/128GB / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
pl a Xiaomi 5 alja vastagon állt a sártól
)

Amit egyébként számtalan kínai rollerre szereltek. Többször 
Figyeld meg a küllőket, azok is fel vannak készítve oldalirányú terhelésre.

Más is ennyire átgondoltam terveztek meg ennél a rollernél?

(Természetesen, ha bárkinek van ezzel ellentétes tapasztalata, azt kíváncsian várom.)

