Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz FIREBLADE78 #10904 üzenetére

    Akkor mi a kérdés?:D Esőben motorozni szar. De ott legalább van egy
    rendes bukó a fejeden, és ha van tempó, meg olyan a plexi, néha még
    az esőcseppek is leperegnek, tehát van esélyed látni... emellett simán
    lehetsz vízálló, protektoros öltözékben. Rolleren ez nem jellemző! Bár
    szerintem melegen ajánlott, mert motorral nem estem akkorát, mint a
    tuningolt rolleremmel, aminek elköszönt az első kereke. Lényeg, hogy
    nem akarsz esőben rollerezni: ha nem is megy tönkre (ahogy előttem
    írták, bizonyos gyártók konkrétan garanciavesztésnek tekintik a vizet),
    akkor is egy szar élmény. És csupa víz leszel... Szerintem: mentem én
    szakadó esőben haza. Radarképen láttam, hogy talán belefér, de nem
    volt elég gyors a tempó, az utolsó 5 percen mintha dézsából öntenék!
    Csak azért nem ment tönkre, mert már eleve át volt alakítva a cucc.:DDD
    Gyári állapotában meg 3-4 km gyenge eső után elköszönt a vezérlő.:(

    Ja és mindez nyáron, 30 fokban: az nem gond! De ha 3 fokban ázol át
    akkor elég komoly egészségügyi kockázatot vállalsz, én nem tenném.

    Ui: egyik legrosszabb motoros élményem, mikor átázott nyári kesztyű
    és közel 3 fok kombó mellett már a kormányt alig bírtam fogni.:))
    Nyilván télen ahhoz megfelelő öltözet is kell, szóval ha bárki folyamat
    nyomni akarja a rollerezést, akkor be kell ruhaznia motoros cuccokba.
    (Nem hinném, hogy pl. a térdízület jól tolerálná akár a hideg szelet.:N)

    Szóval így jött ide a motor: a roller pont ugyanolyan szar esőben, talán
    még balesetveszélyesebb* is, de az átlag rolleresek mégsem öltöznek
    be motoros védőfelszerelésbe, pedig két kerék az két kerék, az aszfalt
    meg aszfalt, és 30 km/h-nál is csúnyán össze tudod törni magad.:R

    *: hú erre megint meg fogom kapni, hogy linkeljem már be az idevágó
    tanulmányt, mert ezt így kijelenteni nem lehet: én csak a saját párezer
    km tapasztomból indulok ki, amiben több esés volt, mint motorral 10x
    annyi km-en. És az esések komolyabb sérülésekkel jártak esetemben,
    mint a motorral való elcsúszás, nagy mértékben azért, mert ott védett
    a protektor: legutóbb rolleren is az mentette meg a könyökömet.:R

Új hozzászólás Aktív témák