Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  HP notebook topic (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#53046) ngyjns


ngyjns
tag

Üdv Fórumtársak!
Segítségeteket kérném, van-volt egy HP pavilion x360 gépem, amit a zsanér hibája miatt garanciális javításra vittek el tőlem még júniusban, húzták az időt, hogy javítani fogják várjak szeptember 25-ig, mivel a zsanért le kell gyártani!!! Szeptember elején szóltak, hogy nincs zsanér, vagy gépet adnak helyette, vagy pénzvisszafizetés lesz. Megint bizonyíthattam, hogy jótállásos, hivatalos számlám van. Kértem, hogy hasonló gépet adjanak. Két hete írtak, hogy pénzvisszafizetés lesz, gyorsan megoldják, tájékoztatnak. Azóta semmi. E-mailre nem felelnek, telefonon az ügyfélkapcsolati osztályt nem kapcsolják. Volt már valakinek ilyen gondja? Vennék hasonló X360 gépet, hogy a HP tollam ne árválkodjon magában otthon, és tudjak vele dolgozni, de az árak is mennek felfelé, rá fogok fizetni. Mit szóltok a garanciális ügyintézéséhez a HP-nak???

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  HP notebook topic (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.