Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#7851) Huroq válasza #41133696 (#7850) üzenetére


Huroq
senior tag

Ez Erste bankos kártya volt és dombornyomott. Ezért volt annyi amennyi. Most lépek épp Erstéről CIB re, mert céges szerződés miatt a kártyázó maxot 0 Ft ért vesztegetik. Na meg a dombor letiltása itt 0 Ft os tétel. :)

(#7852) windlord válasza Huroq (#7846) üzenetére


windlord
őstag

Az csinos összeg.

A Full -os Privilegium L csomagnál csak az nem fér a fejembe, hogy miért nincs az érkező jóváírásokról ingyenes sms...

[ Szerkesztve ]

(#7853) nimfas válasza windlord (#7852) üzenetére


nimfas
addikt

Nekem jön arról is sms... igaz én fizetem a havi 4-500 Ft-os SMS díjat. :DDD

(#7854) #41133696 válasza nimfas (#7853) üzenetére


#41133696
törölt tag

Nos nekem Domino Maratonom van Mobilinternetből. Amiben az a jó, hogy addig használható fel az 1 GB, ameddig vagy el nem fogy, vagy pedig a kártya aktív:
[kép]

Na most ez ott jön képbe, hogy innentől kezdve a CIB Mobilapplikációval nekem kb ingyenben van az értesítés, és nem havi x összegbe. Amint fizetek a kártyámmal egyből meg is kapom, ahol van minimum 3G lefedettség (a városban pl szerencsére 4G is), ott egyből kapom. Tehát takarékos. Ha csupán erre használnám 100 évig sem fogyna el az 1 GB :) Persze úton fórumozok is, de arra meg ott van az Adguard for Android Premium :)

Az SMS-es értesítés már olyan régimódi. Plusz még drága is :D

(#7855) windlord válasza nimfas (#7853) üzenetére


windlord
őstag

Ma rendeltem meg a Privilégium L -hez én is az SMS csomagot.
Asszem 216HUF, és sms -enként 16HUF.

Egy toppos, prémium csomagba igazán lehetne ilyen.
Vagy az Estre Mobil App bátran ismerhetné a push üzeneteket...

(#7856) eastsider válasza windlord (#7855) üzenetére


eastsider
nagyúr

nézzétek meg nem olcsóbb-e véletlenül:
sms max

(#7857) windlord válasza eastsider (#7856) üzenetére


windlord
őstag

Ehhez a csomaghoz szerintem csak a Számlaőr játszik.
De most lehet hülyeséget írtam.

(#7858) Huroq válasza windlord (#7857) üzenetére


Huroq
senior tag

Minden SMS ingyenes. De külön kell kérni, hogy mindenre aktiválják.

"A csomag minderre választ ad: SzámlaŐr, KártyaŐr, TeleBankŐr, Interaktív egyenlegközlő, HitelŐr szolgáltatásunkat, az elsődleges telefonszám esetében fix havidíjért veheti igénybe, az SMS-ek számától függetlenül."

[ Szerkesztve ]

(#7859) nimfas válasza Huroq (#7858) üzenetére


nimfas
addikt

Nekem ez a fullos van, 4-500 Ft/hó és korlátlan számban jöhet az sms. Sokat vásárolok E-bay, Ali-ról így szerintem jobban megéri mint egyesével fizetni érte.

(#7860) Huroq


Huroq
senior tag

Ma édesanyám be akart menni megszüntetni az Erste Privilégium L számlát és közölte vele az ügyintéző, hogy kb. 8000 Ft -ot fizetnie kell számlavezetésre + kártya díjra + sok más kitalált ilyen-olyan díjra.
Kért róla részletes kimutatást ha hazaértem meglesem, mert vicc kategória ez a díj.
Az OTP -nél nem fizettem ennyit mikor megszüntettem a számlát.
Úgy érzem a full ingyenességet a távozó ügyfelektől akarják behajtani...

(#7861) nimfas válasza Huroq (#7860) üzenetére


nimfas
addikt

Név és egyéb személyes adatok letakarásával nem töltenéd fel?
Szívesen megnézném én is.
Egy privilégium L tulaj. :)

(#7862) odrif válasza nimfas (#7861) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

És én is.
De ha jól tudom ezeket a feltételek nem a végtelenségig biztosítja a bank.

20 éve a Prohardveren

(#7863) nimfas válasza odrif (#7862) üzenetére


nimfas
addikt

2018-19 körül jár le ha jól tudom.
Nekem BudapestBank-nál mikor megszüntettem a számlám kiszamolta a csaj hogy mennyit hagyjak rajta a költségekre a többit vegyem fel. KB 1-2eFt volt az egész vége. Azért érdekes a 8eFt....

(#7864) Huroq


Huroq
senior tag

Természetesen feltöltöm ha hazaértem.

Közben beszéltem még anyummal, nagyjából azt mondta, hogy kiterhelnek +1 hónap számlavezetési díjat, mert 30 nap a felmondási idő és akkor nem teljesítjük a feltételeket + a kedvezményes 1. éves kártyadíjat is ráterhelik + egyéb díjak, ami majd csak a papírból fog kiderülni valószínűleg. Nem tudom milyen eljárás ez, de más banknál a felmondás alatt lévő számlákat átrakják technikai számlának.
Nagy következtetést nem vonnék le a dologról míg nem olvastam el, de hogy terhelhet ki egy bank 1 havi számlavezetési díjat, amikor ha az ügyfél szeretné is teljesíteni a feltételeket, de nem engedik mert felmondás alatt van és a számla már használhatatlan.

Nem baj mazochista vagyok és azért kicsit utána járok majd a témának. :)

(#7865) odrif válasza nimfas (#7863) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

Nagyon jó.
Akkor megint kereshetek új bankot.

20 éve a Prohardveren

(#7866) Huroq


Huroq
senior tag

Egy kis frissítés:

Amit anyum kapott papírt az így néz ki (google drive) van még pár oldal, de semmi extra infóval a lényeg szerintem látszik. A kiszámolt fizetendő díj 0 Ft mindenhol (még a számlaegyenleg is, pedig 9 kemény forint van még rajta), ellentétben a az elmondottak alapján 8200 Ft -os díj helyett. Anyum elmondása szerint nem is 1 hanem 2 hónapi számlavezetést kellett volna fizetni, mert az ügyintéző állítása szerint a kedvezményes számlavezetés visszamenőleges. Ami természetesen nem igaz, mert ha aktuális hónap 15. és következő hónap 14. között teljesíted a 150 ezres jóváírást, akkor az, az azutáni hónap díjmentességét biztosítja. Ha ezen túl lépünk még felsorolt biztosítási díjat is, ami soha nem lett kötve bár az csak pár százas tétel volt, amit nem is tudom honnan vett.
Kihagytam az elejéről, de a számlához kapcsolódó bankkártyát bevonta, majd csak ez után szólt hogy ja, amúgy 8 ezeret kell fizetni csak úgy szűnik meg a számla. Ekkora jött az a rész, hogy részletezze mit is kell fizetni. Édesanyám sajnos nem figyelte, hogy mindenhol 0 Ft van írva, de mindegy is.
Következő lépcső, hogy felhívta a TeleBankot, hogy tájékoztassák mennyibe is fáj a számlazárás. A következő mókás dolog, hogy hosszas tanakodás után senki nem tudta megmondani. Javaslat... mennyen vissza a bankfiókba ott tudják.

Ahogy mesélte anyum, én az egészen szakadtam a röhögéstől, hogy ennyire inkompetens bagázst a szél se tudna összehordani.
Holnap bemegyek anyummal, mert szerencsétlent csak félretájékoztatják, na meg meg is akarják kopasztani.

Bocsi a hosszú posztért, holnap még jelentkezem hátha valami infó azért kiderül.

(#7867) kew válasza Huroq (#7866) üzenetére


kew
senior tag

Ez a 30 napos felmondási idő is humbuk szerintem, egy ismerősömet is pont az erste akarta ezzel szopatni. Közben a másik banknál azt mondták neki, hogy a banknak ennyi ideje van megszüntetni a számlát, viszont ez a max idő, csak szeretik kihúzni a plusz havidíj miatt :)
Erőltetni kell, hogy te aznap mondod fel és kész.

(#7868) windlord válasza kew (#7867) üzenetére


windlord
őstag

Most szuntettem meg az Unicredit -nel a szamlam.
Azonnal es szinte dijmentesen sikerult.

(#7869) axioma válasza Huroq (#7866) üzenetére


axioma
veterán

Hat a kedvezmenyes kartyadij elvben lehet, hogy igy mar fizetos hogy felmondja, de csak idoaranyosan lehet, ha eves a kartyadij koltsege (ha gyartasi dijnak irtak, akkor szivas, akkor a teljes is jogos lehet).
A 30 nap egy dolog, de akkor valtson elobb masik, olcsobb csomagra aztan szuntesse meg... ha mashogy nem hajlandoak. Na mivel ez nekik is szivas, valoszinuleg inkabb a nem kotelezo elemekrol lemondanak...
Egy teny: hatarozottnak kell lenni. Ja es jobb lenne ha nem arra varnal, hogy vmelyik ugyintezo elarulja a tutit, hanem fogod magad es fellapozod a szerzodest vagy a vonatkozo reszet a szerzodesnek/ASZF-nek. Szolgaltatasonkent. Te tudd, hogy melyik hol van leirva hogy nem ennyi hanem annyi. Akkor siman arra valtozik a keplet, hogy a kozponttol arra fog segitseget kerni, hogy a szerzodes szerinti dijjal nem tudja felmondani... megjegyzem nem egyszer elinteztek mar nekem hasonlo szituacioban, hogy reklamacio miatti kedvezmeny cimen ingyenes lett, ha annak kellett volna lennie de a rendszer nem azt dobta... ezt jo esellyel tudjak helyben engedelyezni (bar nem remlik, hgoy ersteben is volt-e).

(#7870) grabber válasza Huroq (#7866) üzenetére


grabber
addikt

Én a BB-nél úgy jártam,hogy egy hónapig megtartották a számlaszámomat,mert ha esetleg érkezik egy utalást azt még megkapom. Majd levonják az összegeket amivel tartozok és a maradékot,pedig elutalják egy általam kért számlára.
Ezért van 30 nap egyes helyeken. Visszakaptam az éves bakkártya díjból arányosan,amit nem használtam fel. Nem volt vele problémám.

(#7871) mmdms


mmdms
addikt

Heló!

Szeretném aktiválni a cib-es kártyám online, de sehol nem találok a belépéshez jelszót. Hol kellene lennie? :)

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#7872) Huroq válasza mmdms (#7871) üzenetére


Huroq
senior tag

A belépési jelszó elvileg a token által generált kód.

(#7873) mmdms válasza Huroq (#7872) üzenetére


mmdms
addikt

A CIBmToken alkalmazás szerint nem jó a regisztrációs kódom, pedig ők küldték ugyebár smsbe, a sima alkalmazásban nem tudok regisztrálni, 500-as hibakódot dob mikor jelszót akarok megadni. Neten meg ugye token kód nélkül nem megyek semmire. Ez tényleg biztonságos, még én se férek hozzá a számlámhoz online. Tököm kivan már.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#7874) #41133696 válasza mmdms (#7873) üzenetére


#41133696
törölt tag

500 - as hibánál a CIB Bank telefonos ügyfélszolgálat tud segítséget nyújtani.

(#7875) Huroq


Huroq
senior tag

Ma megjártam anyummal a bankot.

Kiszámolták újra mennyit kell fizetnie. KÉP
Első a tranzakciós illeték, amit nem értettem hisz aktuális hónapban gyűlt össze ennyi amit ugye nem kell kifizetni ha teljesíted a feltételeket. Természetesen teljesült.
A számlavezetési díjba nem megyek bele, legyen annyi amennyi.
Következő díjtétel balesetvédelmi biztosítási díj. Na ezt ott helyszínen meg is jegyeztük, amire jött a válasz biztos megrendeltük hisz nem számlázná a rendszer. Mondom akkor nézzük már meg hogy vontak -e bármi hasonlót a közel/távoli múltban. A válasz természetesen nem volt. Mondom akkor mégse rendeltünk semmi ilyet. Erre annyi volt a reakció, hogy írjunk panaszt. Ő nem tud segíteni helyszínen.
SMS csomag már csak hab a tortán, bár hülye voltam, hogy nem kapcsoltattam ki az egészet még előtte.
A 8317 Ft tegnap még csak 8200 Ft volt, mikor megkérdeztük mitől nőtt, nem azt mondta, hogy 1 nappal több az időarányos számlavezetési díj, hanem hogy kamatozott a tartozás. :D Már bele sem akartam menni milyen tartozás, mert akkor nem érek be a munkahelyemre. Azért elmondanám mind ezt egy fiókvezető helyettes adta elő, arrogáns lekezelő hangnemben.

Gondoltam ha már lúd legyen kövér én is megszüntetem a számlát számolja csak ki mennyit kell kifizetnem.
Erre jött is a válasz, hogy 3000 valamennyit. Mondom rendben csináljuk. Kéri a bankkártyámat, amit mondom hogy nincs hisz a letiltáskor újragyártották amit még nem küldtek meg. Akkor nem lehet megszüntetni jöjjek vissza ha megvan a kártya. Mondom és a kettő közötti számlavezetési díjat ki fogja kifizetni? A válasz, hogy senki ez így működik nem lehet mit tenni. Közben megjegyezte kikérő hangnemben miért kértem új kártyát ha tudtam hogy meg akarom szüntetni a számlát. Mondom egy ahhoz semmi köze nincsen, kettő mert még nem tudtam előtte hogy megszívatják az anyámat.

Biztos én is hibáztam sok mindenben, de még mindig úgy vélem én vagyok az ügyfél tehát elvárnám a normális ügykezelést, illetve a megoldások felajánlását és nem csak a széttárt karokat meg a nemleges válaszokat (na meg a bunkó stílust). Most irkálhatok panasz leveleket, ami valószínűleg a szarnak egy pofon.
Ezzel a pitiáner hozzáállással olyan messzire fogom kerülni az ERSTE bakot amennyire tudom. Szüntettem már meg sok számlát 4-5 banknál is de ilyennel még nem találkoztam.

(#7876) mmdms válasza #41133696 (#7874) üzenetére


mmdms
addikt

360 Ft+ AFA/perc? :D

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#7877) #41133696 válasza mmdms (#7876) üzenetére


#41133696
törölt tag

Ingyenes vezetékes telefonról :)

(#7878) #41133696 válasza #41133696 (#7828) üzenetére


#41133696
törölt tag

Ma megint belefutottam, arra emlékezett, hogy mindig bankkártyával fizetek, de arra már nem, hogy múltkor mivel hárítottam el a dolgot, sőt, hogy elhárítottam volna... legalábbis ezt a következtetést vonom le abból, hogy most azt mondta, sokat fizetsz bannkártyával, nálunk is van már 370 Ft-os számlavezetésidíjtól, mondom nekem a CIB-nél 0 Ft-os van, azt mondja: ja, bocsi :D

Egyébként ilyen vacak kondíciós listával mint amit a "család bankja" összeadott, beleértve a korlátozásokat is, meg a fapados felületet az elavult SMS-eses megoldással és mindezt drágán, tényleg csak a nagyon világtól elzártakat tudják megfogni :)

Holnap fateromnál elkezdem a Budapest Bank mobilbank igénylést is, hga már ott bankol... igazából csak azért teszi, mert az ERSE-vel megbánta, ezeknek meg van itt bankfiókjuk. Viszont a mobilbank azért lesz jó, mert az SMS díjat elfelejtheti, Internet van, mobilapplikációjuk (most már) van. Nekem meg azért lesz jó, mert levideózhatom azt a felületet is, és pár napon belül (igénylés, faterom személyes tempója mire beér ide a helyi fiókba) lesz a CIB-es mellett legalább olyan videóm is :)

(#7879) #41133696


#41133696
törölt tag

A közelmúltban volt némi változás, a Huawei MediaPad M3 táblagépemen beállítottam, hogy a megjelenés olyan legyen, hogy több hely legyen a hasznos információknak.

Ma vettem észre, amikor megérkezett az egyik jóváírás, hogy a CIB mobilapplikációban is már van reklám, vagy korábban nem vettem észre, vagy kijelzőmérethez (felbontáshoz) igazodik. Mondjuk emailben is kaptam reklámot tőlük, de egyrészt mindenhol ajánlgatnak extra szolgáltatásokat (nyilván azoknak, akiknél látják, hogy a havi bevétel lehetővé tenné, hogy ezt + azt rendeljenek, különböző biztosításokat stb), másrészt az előző két bankom sokkal agresszívebben tette, és harmadrészt ha idővel utolérik amazokat ezen a téren, akkor érvénybe lép az első pont, telefonon csak azok érnek el, akik fent vannak a névjegyzékben, és a CIB Bank mobilapplikációja, illetve a jelenlegi kondíciós listája számomra a legfelsőbb kategóriát képviseli. Ezt a két reklámot, meg elviselem. Az Adguard egyébként kiszűrné, csak úgy nem tudnék belépni :P

(#7880) #41133696 válasza #41133696 (#7724) üzenetére


#41133696
törölt tag

Na megnéztem, hogy az OTP-s 100 000 Ft-os szívatás áll e BB-nél is CIB-es ügyfelekre. 101K-t lekaptam, és nem volt semmi akadálya. 1:0 a BB ATM javára.

BBATM_Bizonylat

(#7881) #41133696 válasza #41133696 (#7880) üzenetére


#41133696
törölt tag

Az az érzésem, hogy a Budapest Bank ATM-nél 150 000 Ft limitet állították be. Ez logikus is, hiszen annyit lehet felvenni ingyenesen egy hónapban, meg még BB-s korszakból is úgy rémlik. Bár a városomban nincs CIB és ATM de elég jó helyen lakom, ALU "rózsadombján" közel az OTP, s a Budapest Bank ATM-je is. Mondjuk én nem szoktam készpénzt levenni, csak kivételes esetben , mint például most amikor szájsebészetre megyek, fogimplantátumot intézni megint. Megjegyzésem a másik fogorvosomnál (csak neki nincs meg a szájsebészetre minősítése) van kártyás fizetésre is mód, és még ráadásul CIB-es is :)

(#7882) xenom0rph


xenom0rph
őstag

Sziasztok,

Szeretnék nyitni egy folyószámlát (ami nem OTP-s) alacsony fenntartási költséggel és a lényeg, hogy járjon hozzá valami digitális internetes vásárlásra alkalmas kártya (ami nem maestro) vagy egy ugyanilyen feltételekkel rendelkező sima bankkártya. Diák vagyok, ez nem tudom mennyire befolyásolja a dolgokat. Havi fix befolyó összeg nem lenne. Csak néha-néha.
Melyik bankhoz kellene fordulnom?

Köszönöm!

halahala

(#7883) dptrsk válasza xenom0rph (#7882) üzenetére


dptrsk
addikt

Gránit Digitális

[ Szerkesztve ]

(#7884) xenom0rph válasza dptrsk (#7883) üzenetére


xenom0rph
őstag

Igen, én is ezt találtam, vagyis a Sztár számlacsomagukat. Az egyetlen bökkenő, hogy vidéki vagyok, de látom most van ez az akciójuk, hogy ingyen kiszállnak az első 25 embernek hetente személyes ügyintézésre. Szimpatikus. Majd hétfőn felhívom őket beférek-e még az akcióba.

halahala

(#7885) Predator2 válasza nimfas (#7838) üzenetére


Predator2
addikt

Voltam bent pénteken a bankokban.

Hogy lehet, hogy ti olyan számlacsomagokat ajánlotok amit a bankos hölgy meg sem említett mint lehetőség?

Mindegyiktől kaptam papírt, de nem szerepel benne az általatok említett.

Elveszek a sok bankos szarságban, és nem tudok dönteni, hogy nekem melyik lenne az olcsóbb.

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#7886) dptrsk válasza Predator2 (#7885) üzenetére


dptrsk
addikt

Erste Privilégium csak közvetítőn keresztül köthető.

(#7887) Predator2 válasza dptrsk (#7886) üzenetére


Predator2
addikt

Nézd el a tudatlanságom, de ez mit jelent? Kihez kell mennem ha ezt szeretném?

Mert az Erste-nél csak az EgySzámla jött fel mint lehetőség!

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#7888) odrif válasza Predator2 (#7887) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

Én itt jelentkeztem és meg is tudtam nyitni gond nélkül a Privilégium számlát.
[link]

20 éve a Prohardveren

(#7889) dptrsk válasza Predator2 (#7887) üzenetére


dptrsk
addikt

Azért van a fórum, hogy kérdezzünk.
Ahogy előttem írták, pl. Bankracio.hu egy közvetítő, aki közvetít Privilégium számlákat.
A lényeg, hogy a bank nem akar foglalkozni a számla közvetlen terjesztésével, így csak közvetítőn keresztül elérhető.

(#7890) windlord válasza odrif (#7888) üzenetére


windlord
őstag

Szinten zenesz.

(#7891) szilva01


szilva01
őstag

Nem egészen illik a topik címéhez, de nem találtam mást.

Erste bankszámlám van, nem tudom módosítani a limitet. Azt írja: "SMS küldés sikertelen. Belső hiba!". Kb. 2 hete külföldre szerettem volna utalni, ugyanezt írta. Most beszéltem egy segítőkésznek nem modható úrral, azt mondta ha van tpinem, majd ő módosítja a limitet. Mondtam neki, hogy egyrészt nem tudom a tpinem, másrészt nem szeretnék életem végéig telefonálgatni online vásárlás előtt. Annyit tudott mondani, hogy próbáljam meg fél óra múlva. Neki is elmondtam, hogy 2 hete utalni sem hagyott emiatt, nem baj, próbáljam meg fél óra múlva. Megpróbáltam, ugyanaz, de már nem szeretnék még negyed órát várakozni... Valakinek van valami ötlete mi lehet ez?

Üdv.: szilva :R

[ Szerkesztve ]

(#7892) axioma válasza szilva01 (#7891) üzenetére


axioma
veterán

Rokonsagban is van kuzdes az Erstevel. Mintha me'g mindig a migralast fesulgetnek kifele... pont ilyen limitallitgatos problema, csak kp-felvetre. Allandoan visszamegy az egyszer mar maxra beallitott a default-ra (az adott szlacsomag raadasul partnercsomag, es sajat automatabol 4x ingyen a 200e/db erejeig).

[ Szerkesztve ]

(#7893) Predator2 válasza dptrsk (#7889) üzenetére


Predator2
addikt

Tetszik a számlacsomag.

De nem találtam részleteket, a hozzá tartozó bank kártyákról.
Sokat vásárolok Paypal segítségével. Visa vagy Mastercard kártyára lenne szükségem.

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#7894) Huroq


Huroq
senior tag

Csak, hogy korrekt legyek az Erste számlazárással kapcsolatban.
3 x voltam a Rákoskresztúri fiókba mind a háromszor valami kifogással elutasítottak egész gusztustalan stílusban. Elmentem a 8. kerületbe hátha több sikerrel járok és láss csodát végtelenül udvarias volt mindenki. Mindenben segítettek még a kártyás balhét is elintézte nekem úgy, hogy nem kellett volna neki, de szívességből megcsinálta. Nem vártam volna kedvességet csak minimális udvariasságot, de le a kalappal előttük. Nem tudom miért kellett heteket szivatniuk a "kedves" ügyfélszolgálatosoknak máshol.

(#7895) odrif válasza Huroq (#7894) üzenetére


odrif
MODERÁTOR

De most akkor mi a történet vége?
Ha bemegyek holnap a bankba és közlöm hogy megszüntetem a számlámat, akkor készülhetek, hogy lehúznak 8 ezer forinttal?

20 éve a Prohardveren

(#7896) Huroq válasza odrif (#7895) üzenetére


Huroq
senior tag

Ha "véletlen" nem kötöttél bármiféle biztosítást, akkor az aktuális hónap tranzakciós illetékét terhelik ki + esetleges SMS díjakat és kb 1,5 hónap számlavezetési díjat. Ez nagyjából 3k körül volt nekem, anyumnak azért lett 8k, mert a meg sem rendelt biztosítást kiszámlázták, ami miatt panaszt tettünk.

(#7897) szilva01 válasza szilva01 (#7891) üzenetére


szilva01
őstag

Na, hajnalban még kétszer felhívtam a bankot. Először azt mondták, küldjek egy screenshotot az erste @erstebank.hu/com-ra, már nem emlékszem, meg hogy az előző kollega rendeltetés szerűen járt el. Mondom OK. Kb negyed órával később visszahívtam őket, elmondtam megint az egész történetet, érdekes módon ez a hölgy (nem csak azért, mert úgy tűnik megoldotta) tudott segítőkész lenni, azzal kezdtem, hogy nincs telepinem, ez a bajom, kétszer elhajtottak. Bediktáltam a netbank azonosítóm, és feltett kb 10 kérdést (anyja neve, állandó lakcím, van-e telebank kölcsöne stb.). Ezután mondta, hogy nincs aktiválva a telefonszámom... Kérdeztem, hogy ezzel mit lehet tenni, "a kollégák holnap délelőtt aktiválják, de melyik bankfiókban változtatta meg?", merthogy november eleje környékén megváltozott a telefonszámom, be is mentem a köki ügyfélszolgálatra emiatt. Szívem szerint még veszekedtem volna, hogy ehhez miért kell háromszor felhívni őket, a legelső ember akivel beszéltem elmehet a pics*ba a próbálja meg fél óra múlva szövegével, valószínűleg tudta nagyon jól, hogy nem fog működni. Na mindegy. Eddig akárhányszor valami panaszom volt, nem voltam tolakodó és bunkó, de szerintem ez meg fog változni a (közel)jövőben.

Üdv: szilva

(#7898) Thome


Thome
addikt

Sziasztok,

Nem kimondottan tartotik ide, max annyiban hogy k&h, szóval elnézést kérek az offért.

Volt egy autóm, eladtam s érdekmúlás végett elküldtem a k&h-nak levelet, hogy felmondom a kötelezőről szerződést.

Történt ez 10 napja, azóta semmi reakció. Simán lehet, hogy én hibáztam, mert nem a levelezési címükre küldtem, hanem most vettem észre hogy a lechner ödön fasor 9-re ami a központi cím.

Esetleg van valakinek tapasztalata ebben és lehet ebből gond és rossz helyre küldtem, vagy rendben van ez így?

Ha nem jó, mit tudok tenni hogy ne legyen gond belőle?

[ Szerkesztve ]

(#7899) axioma válasza Thome (#7898) üzenetére


axioma
veterán

Sztem ha az a level el is keveredik, az erdekmulas datuma az eladas datuma, szoval ha ujra benyujtod (hivd fel elobb oket, mert nem lehetetlen hogy megkaptak), akkor se vesztesz semmit.
Egyebkent majd eleg sokara (sztem ez is 30 napos) kapsz egy minuszos szamlat, mas reakcio nem lesz.

(#7900) Thome válasza axioma (#7899) üzenetére


Thome
addikt

Köszi!
Bementem, nem ért oda a levél, most lefénymásolta amit kellett, el emailezte, pipa. :R

Sebaj, másnak okulás, csak a postafiókra szabad küldeni mert különben ez lesz, vagy személyesen. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.