Hirdetés
- gerner1
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iRiver: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- joghurt: frenda dsttöytoi
- Steven: Miért váltottam TV-ről projektorra?
- moongoose: Hajópadló (nem parketta) felújítása a realitások talaján maradva!
-
LOGOUT
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz
pinnacle #21048 üzenetére
Akkor Neked is +2 munkanap volt, mint nekem, amit fentebb mutattam példát.
Ez a Refund jóváírás elég lassú folyamat...
Pl. ahhoz képest is, hogy a PayPal-hol társított, új Uni számlaszámra, tegnap késő este, 23 óra után küldtem az egyenlegemről több mint 100 GBP-nek megfelelő Forintot, és ma reggel 9 kor már jóvá is írták az UniCredit számlán.
Ez a CIB-nél 2 munkanap volt fél éve kb. Aztán lehet, hogy most is annyi lett volna, mert felgyorsult a folyamat, vagy a CIB volt lassú. -
pinnacle
nagyúr
Köszi RR-13, MasterMark! Utolsó 3 számmal sem ment. Bementem az OTP-be, azt mondták új kártya esetén nem változik a PIN, Telekód, Újra megadtam a régit, most már működik.
nem értik mi a gond. Lehet tényleg újra meg kell változtatni, de ilyet szerintem nem írtak a melléklet levélben.
Erstére megérkezett a refund. Érdekes módon SMS-t nem kaptam. 3 munkanap után. -
cocka
veterán
Arra nincs valakinek ötlete, hogyan lehet prepaid mobilegyenleget valahogy számlapénzzé konvertálni? Azt hittem, hogy a Barion tárcát lehet mobilegyenleggel tölteni, de ahogy olvastam csak bankkártya, kp. befizetés vagy átutalás opciók vannak.
-
Nah sikerült megszüntetni a cibes számlát. Nem kértek havidíjat, mint anno az ersténél. Az egy állandó megbízás törlését kellet kifizetni (363 ft), de az automata is bedöglő és a pénztáros csaj is elment a kötelező szünetére így nem vártam semmire átutaltam az Unicredites appból a régi számlámra és így már simán lezárták. Egyébként durva volt, hogy az Alléban a cibbe betérő emberek 6-ból 5 a pénztárba akart menni ami nem volt nyitva.
A lényeg a lényeg ha beérkezik az adott hónapban a megfelelő összeg a számlára, akkor nem kérnek semmit a megszüntetésre. Megkérdezte a srác, hogy miért akarom megszüntetni, mondtam hogy lejárt a kedvezményes időszak, nem volt több kérdése. -
pinnacle
nagyúr
Új bankkártyámnál nem működik a régi Telekód, de az utolsó 3 számmal sem megy. Mi lehet a gond?
-
RR-13
őstag
Átírtam, és átszerkesztettem az összefoglaló szövegét. Módosult a banki ajánlási sorrend, mert bekerült a BM UniCredit Partner Zéró új csomagja, és 4. helyen ismét látható a Gránit Bank is ajánlottként.
Mostantól az új összefoglalót láthatjátok.
-
oszi666
őstag
sziasztok megint a csodálatos CIB nevű 60as évekbeli gittegyletről szeretnék kérdezni
hol lehet beállítani csoportos beszedést az online felületen? -
RR-13
őstag
válasz
Palesztin994 #21034 üzenetére
Igen, lényegében az.
Itt van a Hsz-em ezzel kapcsolatban, itt tudod megnézni, meg a BM oldalán, majd csinálhatsz egy kalkulációt is, és akkor ha beküldöd az igényt, akkor felhívnak egyeztetni, aztán küldik az online nyitáshoz a linket.A fenti Hsz-ben csak az alsó link működik!
Az viszont már a 0 Ft-os kalkuláció, tehát semmihez nem volt beírva semmilyen összeg, ezért újat kellene csinálnod, de akkor is felhozza majd másodiknak az UniCredit Bankot. -
RR-13
őstag
válasz
Palesztin994 #21030 üzenetére
Csak a napi limit lehet akadály az utalásnál, ami nem hiszem, hogy gond lesz Neked sem.
Sehol semmit nem vonnak le utalásnál, mindegy az összeg, és az irány is.Miért nem választod az UniCredit Bankot, mert ott 3 év a garantált kedvezmény, pl. díjmentes utalás appban, és a MC kártyának "örökre" díjmentes az éves díja.
CIB BM ECO "csak" 2 év kedvezményt ad fentiekre.
-
RR-13
őstag
-
-
RR-13
őstag
válasz
Palesztin994 #21025 üzenetére
Igen ingyenes lesz 2 évig.
Van megtakarítási számla, ami könnyen nyitható az alkalmazásban is -withSave néven.
Ez díjmentes teljesen, és az ide-oda átvezetés is róla. -
Dinter
addikt
Az jó, ha úgy "zárom le" a CIB ECO-mat, ha egyszerűsített bankváltást indítok az UniCredit-nél?
Olyan előfordulhat ilyenkor, hogy már lezárult a régi számla, de még új nincs, vagy nem kaptam hozzá bankkártyát?
-
Nem csinál valaki az összefoglalóba Unicredites leírást is, hogy mit lehet ingyen és mit nem?
-
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok! A bankmonitoros CIB echo számlához lenne pár kérdésem.
1. bármekkora összeget utalsz bármennyiszer, ingyenes lesz?
2. lehet nyitni mellé egy megtakarítási számlát? Ott milyen díjakkal lehet kalkulálni (pl. számlák közti utalás)?
3. 3.évtől mi várható? (Igaz, gondolom be lehet csukatni a 2. év vége fele és lehet váltani díjtalanul.)2 évig ez tényleg, totál full 0 Ft (ha nem lépem át a kp felvétel limitjeit)?
-
RR-13
őstag
válasz
eron009 #21022 üzenetére
Bármikor elkezdheted a folyamatot online, mert bármikor menthető ott amiket már kitöltöttél.
A mentés 30 napig érvényes, tehát azon belül kell ismét folytatni, de több esetben is menthető, ha éppen tovább haladsz de nem fejezed be.
Lényeg, hogy online kezd el, és vidd végig addig, amíg az azonosítás részig el nem jutsz, aztán eldöntöd, hogy azt választod, vagy a fióki számlanyitást, aláírást.Tehát a banki számlanyitást az összes adat kitöltése után, a videóhívás megkezdése helyett lehetett kiválasztani, és kiválasztani a fiókot, és az időpontot.
Amennyiben ezt választod, akkor a végén csak annyit ír ki, hogy az időpont egyeztetés miatt felhívnak majd.
Engem következő munkanapon hívott is a fiók, és velük pontosabban lehet az időpontot egyeztetni pl. 14:45 stb..Mutatom a folyamat egyes részeit:
-
eron009
tag
Sziasztok
Pénteken megkaptam a Bankmonitortól a linket a Unicredit partner aktív zéró csomaghoz.
Nem találtam rejtett költségeket (kivéve az sms díj, netbank belépés havi 1x kötelező és mobilappból kell utalni, de ezek rendben vannak részemről) így emellett döntöttem.
A BM-es ügyintéző elmondta, hogy számlanyitásra 9:30 és 16:30 között van lehetőség, online. Hasonló idősávban vannak nyitva a bankok is, szóval emiatt a jövőheti szabadnapom során ütném nyélbe a számlanyitást.
Volna pár kérdésem azokhoz, akik már megnyitották innen:
1, olvastam itt,hogy lehet személyesen is nyitni. Ezt mikor/hol kell kiválasztani? Online számlanyitási felület során rákérdez?
2, ha nem találok a közelembe lévő bankba időpontot az időpontfoglalás során, akkor félbe lehet hagyni és máskor folytatni a számlanyitást? Holnap este, 7óra után próbálnék vidéki baknba időpontot foglalni péntekre.
3, ha online nyitom, akkor az adatok kitöltése után mennyi idővel jelentkezik videóhívásban a banki ügyintéző? azonnal, vagy ott is rugalmasak és időpontot lehet egyeztetni? (Szóval muszáj 9:30 és 16:30 között intézni, vagy kitölthetem este is, aztán a videochat részt meglehet csinálni pl másnap is?) -
RR-13
őstag
Igen ezt én is tudom, hogy van ez a tranz. sorszám megadás megoldás a visszavonásra, de arra példát még soha nem láttam a gyakorlatban egy eladótól sem, mert sokan azt sem tudják, hogy lehet visszavonni vásárlási tranzakciót, nemhogy a zárás előtti visszavonásra van lehetőség.
Ahogy sokan azt sem tudják, hogy egyáltalán vissza lehet vonni a terminálon a fizetést.Egyébként én az "egy gombnyomás" miatti visszatérítés okán reagáltam fentebb a Tagnak, az automatikus folyamatban történő visszavonással hogy az utolsó tranzakciót lehet visszavonni lényegében egy gombnyomással + stornó kártyával.
Viszont nem írtam oda, hogy az egy gombnyomásos dolog miatt írom ezt, mert azt csak a fenti hsz-ben írtam. -
sifarr
senior tag
válasz
Gedeon31 #21017 üzenetére
Egy bank kártya cseréhez menjek be a bankba ,mert neki nincs kedve megcsinálni.
Azért az nem mindegy, hogy mi a csereigényed oka. Meglehet, az telecenteres csak abban hibázott, hogy nem magyarázta el, miért lehet ezt csak fiókban intézni.
Ugyanis, ha a kártya meghibásodása miatt kértél cserét, azt valóban fiókban lehet intézni. Ilyen esetben az "új" kártya ugyanazzal a névvel, számmal, pin-kóddal készül el, a CVV/CVC kód lesz új, esetleg a lejárat is hosszabbodik. A régi, hibás kártya pedig nem lesz letiltva, viszont bevonják. Tehát az új megérkezéséig az ügyfélnek nincs kártyája. Nerm használhatja akkor se, ha pl. chip-hiba esetén még a mágnescsíkkal működhetne. A meghibásodás miatti csere ingyenes.
Azt a CIB nem engedi, hogy az ügyfélnél egy ilyen csere miatt 2 fizikai bankkártya legyen, és mindkettő még bőven lejárati időn belül. Ez csak a lejárat miatti cseréknél lehetséges, de akkor a "régi" kártya pár héten belül egyébként is lejárttá válik.
Azt nem tudom, hogy engedi-e rendszerük, hogy a meghibásodott kártyát letiltsd és kérj egy újat. Értelemszerűen ekkor az új a néven kívül minden más adatban más lesz (kártyaszám, pin, stb.). Viszont ha ezt engedné, akkor az évi kártyadíjat is kellene fizetni (és a régi időarányos része visszajár). -
Gedeon31
addikt
Eddig a Cib bank telefonos ügyfélszolgálatával soha semmi gondom nem volt. Csak annyi hétköznap nehezen lehet elérni őket. Erre most telefonáltam ,de bárcsak ne tettem volna , ugye hétvége és boldog-boldogtalan dolgozik ,hát így is lett . Egy bank kártya cseréhez menjek be a bankba ,mert neki nincs kedve megcsinálni.
Ilyen hozzáállás mellett rögtön elköszöntem.
-
RR-13
őstag
válasz
pinnacle #21015 üzenetére
Amennyiben 2-3 nap múlva mentél vissza, akkor az csak Refund lehetett, mert a vásárlás visszavonására csak a POS terminálon történő fizetés után van lehetőség addig, amíg másik kártyával nem fizettek rajta, vagyis az utolsó tranzakciót lehet stornózni a terminálon.
Ezért is írtam fentebb, hogy bármilyen kártyát oda adhatunk a Refundnál, ugyanis ténylegesen "nincs köze" a Refundnak a korábbi vásárlási tranzakcióhoz (csak az összegnek), ugyanis nem a korábbi tranzakciót vonják vissza, hanem azonos összegben küldenek visszatérítést arra a kártyára, amit oda adunk.
-
pinnacle
nagyúr
Igen, az utóbbi volt. 2-3 nap múlva mentem vissza. Szerintem is az azonos POS, kártya miatt jött vissza azonnal, csak gondoltam, hogy sztornózni is lehet napok múltán és azzal gyorsabb a visszatérítés. Mindegy, megtanultam, csak azonos esetben kérem vissza kártyára, egyébként inkább kp-t, ha lehet.
-
RR-13
őstag
válasz
pinnacle #21013 üzenetére
Amennyiben a fenti hsz-edben az egy gombnyomás alatt azt értetted, hogy visszavonták a tranzakciót, akkor azért kaphattad vissza azonnal az összeget igen.
Az nem Refund, hanem vásárlás visszavonása (stornó) pár üzletben arról is adnak POS nyugtát, de nem mindenhol.
Viszont, ha vásárlás visszatérítésként, vagy kártya jóváírásként érkezett meg, akkor az Refund volt, és ez az OTP terminál és az OTP kártya miatt lehetséges lehetett, akár azonnal is. -
pinnacle
nagyúr
Köszönöm mindenkinek a segítséget! Majd beírom mikor kaptam vissza a pénzt. Egyébként lehet, hogy az MM-nél, Edigitalnál sztornóztak és azért jött vissza azonnal a pénz? Annak gyorsabb elszámolás járna az ő tévedésük miatt, mint a refundnak, ami az én "hibám". Volt már rá példa, hogy 1 nullával többet ütöttek be, de még időben észrevették, csúnya lenne, ha erre is napokat kellene várni. Szerintem idáig nem kaptam ilyen Visszavét - Refund slipet, mint most. Mondjuk én inkább az azonos POS, kártyára gondolnék.
INGJOKE tőlem is kérdezték, hogy kp-t kérek vagy kártyára vissza. Eddigi tapasztalatok alapján kártyára kértem.
-
A legdurvább a Tesco. Ott fizetsz kártyával odasétálsz a vevőszolgálathoz, hogy nem kell és visszaadják kp-be. Konkrétan ez a pénzmosási törvény megsértése, de ha elfogyott az adott hónapban a kp felvételi limited...
-
RR-13
őstag
Lehet, hogy te így csinálod, én viszont ez miatt nem utazom fel vidékről Pestre.
Egy születésnap miatt viszont felmentem...
Megjegyzem, hogy nem kell ahhoz sétálni sehol. Álltam én már el a vásárlástól 3 perccel a fizetés után a helyszínen, amikor kibontottam, és megláttam mit adtak el... -
RR-13
őstag
válasz
pictigjis #21004 üzenetére
Egyik sem.
Láthattad az idő különbséget (47 perc volt), nem azonnal vetettem vissza, így alakult az ajándék vásárlás, közben más is vett ugyanolyat.
Tudom, hogy ezt csinálják pár boltban, így a H&M -ben is ezzel okoskodnak, de én akkor is a VISA kártyát adom oda mindenhol ilyen esetben, mert a telefonban lévő Digitalizált kártyát nem lehet.
Egyébként sem látják, hogy milyen kártyával fizetek a telefonnal, így nem szokták összevetni sem.
Sok boltban nem ismerik a fogalmakat, és a folyamatokat, ugyanis az azonnali STORNO-val keverik össze a Refundot, amikor ugyanazt a "kártyát" kérik, az azonnali vásárlás stornóhoz, ott ugyanis azt a kártyát kell adni, amit utoljára használt, olvasott a terminál, és ha jól emlékszem a digitalizált kártyát is elfogadja
STORNO-nál a terminál.
Ide viszont Manager (POS storno, vezetőnél lévő) kártya szükséges, és lényegében törli az utolsó POS fizetési folyamatot, és törli az azonnal a zárolást is a banknál, ezért visszakerül azonnal az összeg. -
Veron
addikt
Valaki tudja biztosra, hogy Gránit Bajnoknál működik a két külön felhasználón keresztüli mobilbankolás?
-
RR-13
őstag
válasz
pinnacle #20991 üzenetére
Szia.
Akkor konkrét Edigitalos, személyes vásárlás (rendelés kifizetése) utáni aznapi Refund esetet írok le:Edigital vásárlás Erste Hitelkártyával 18:04 -kor 87.990 Ft.
Edigital Refund CIB VISA Debit kártyára 18:51-kor 87.990 Ft
Ugyanazon POS terminálon történtek.(mivel a telefonban lévő NFC-t használjuk Erste Hk. vásárlásnál, ezért azt nem tudja lehúzni, vagy bedugni a POS terminálba, kell egy fizikai kártya a Refundhoz, ezért is volt a CIB VISA)
A fenti Edigitalos vásárlás, és a Refund is egy napon belül, hétfőn történt pár hónapja, az OTP-és terminálon lehúzta a kártyát, és elindította a visszaküldést.
Az összeg szerdán, vagyis +2 munkanappal később íródott jóvá CIB folyószámlán, így másnap még nem jött meg, és bankkártya jóváírásként érkezett.Marhaságot beszélt az Erste, soha nem szokott 15 nap lenni, de 5 sem.
Lehet, hogy neked csak +1 nap lesz a jóváírása, ha ugyanarra a számlára indították a Refundot, ahonnan a fizetés történt, ugyanis akkor nincs benne annyi bank a folyamatban mint nálunk.
Mert nálunk lényegében 3 bank is benne volt.Tévhit egyébként, hogy csak arra a kártyára lehet a Refundot kérni, vagy elindítani, amelyikről vásároltunk, nem csak arra lehet, ugyanis ez egy "régi" fajta utalási automatikus folyamat, annyi különbséggel, hogy nem manuálisan pötyögik be a rendszerbe az adatokat, hanem csak a terminálba az összeget, és ahhoz a bankhoz megy a Refund, ahova tartozik a lehúzott kártya.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nintendo Switch
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Computex 2025: megfrissült a Cherry kapcsolókínálata
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Fotók, videók mobillal
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- PowerColor AMD RX5700XT 8GB / Újszerű állapotban / 6 hónap jótállással / számlával
- Lenovo ThinkCentre M720s SFF / M920T tower -Számla, garancia, WIN11
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest