-
LOGOUT.hu
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Huroq
senior tag
Ma megjártam anyummal a bankot.
Kiszámolták újra mennyit kell fizetnie. KÉP
Első a tranzakciós illeték, amit nem értettem hisz aktuális hónapban gyűlt össze ennyi amit ugye nem kell kifizetni ha teljesíted a feltételeket. Természetesen teljesült.
A számlavezetési díjba nem megyek bele, legyen annyi amennyi.
Következő díjtétel balesetvédelmi biztosítási díj. Na ezt ott helyszínen meg is jegyeztük, amire jött a válasz biztos megrendeltük hisz nem számlázná a rendszer. Mondom akkor nézzük már meg hogy vontak -e bármi hasonlót a közel/távoli múltban. A válasz természetesen nem volt. Mondom akkor mégse rendeltünk semmi ilyet. Erre annyi volt a reakció, hogy írjunk panaszt. Ő nem tud segíteni helyszínen.
SMS csomag már csak hab a tortán, bár hülye voltam, hogy nem kapcsoltattam ki az egészet még előtte.
A 8317 Ft tegnap még csak 8200 Ft volt, mikor megkérdeztük mitől nőtt, nem azt mondta, hogy 1 nappal több az időarányos számlavezetési díj, hanem hogy kamatozott a tartozás. Már bele sem akartam menni milyen tartozás, mert akkor nem érek be a munkahelyemre. Azért elmondanám mind ezt egy fiókvezető helyettes adta elő, arrogáns lekezelő hangnemben.Gondoltam ha már lúd legyen kövér én is megszüntetem a számlát számolja csak ki mennyit kell kifizetnem.
Erre jött is a válasz, hogy 3000 valamennyit. Mondom rendben csináljuk. Kéri a bankkártyámat, amit mondom hogy nincs hisz a letiltáskor újragyártották amit még nem küldtek meg. Akkor nem lehet megszüntetni jöjjek vissza ha megvan a kártya. Mondom és a kettő közötti számlavezetési díjat ki fogja kifizetni? A válasz, hogy senki ez így működik nem lehet mit tenni. Közben megjegyezte kikérő hangnemben miért kértem új kártyát ha tudtam hogy meg akarom szüntetni a számlát. Mondom egy ahhoz semmi köze nincsen, kettő mert még nem tudtam előtte hogy megszívatják az anyámat.Biztos én is hibáztam sok mindenben, de még mindig úgy vélem én vagyok az ügyfél tehát elvárnám a normális ügykezelést, illetve a megoldások felajánlását és nem csak a széttárt karokat meg a nemleges válaszokat (na meg a bunkó stílust). Most irkálhatok panasz leveleket, ami valószínűleg a szarnak egy pofon.
Ezzel a pitiáner hozzáállással olyan messzire fogom kerülni az ERSTE bakot amennyire tudom. Szüntettem már meg sok számlát 4-5 banknál is de ilyennel még nem találkoztam.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Akciókamerák
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Digitális Állampolgárság Program
- Anime filmek és sorozatok
- Linux kezdőknek
- CPU léghűtés kibeszélő
- További aktív témák...