Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [kraftxld:] Apróságok amik felcs*szik az ember agyát.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Jack Hunter:] A 300 ezredik kilométer
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
PuMbA
titán
Ezt is meg lehet magyarázni, ugyanis a zaj olyan halk, hogy nem hallod:
"The one true thing you have said is that 16bit is way noisier than 24bit. What you failed to mention is that it's 48dB noiser (without the use of noise shaped dither) and that the 48dB of noise starts at -96dB (or -120dB perceptually with noise shaped dither). You tell me who is going to notice noise 60dB below the quietest signal in the most dynamic commercial recording. In fact noise lower than -120dB is roughly the same level of noise caused by the electrons colliding inside a single 3k resistor. If you can do a DBT where you can hear the noise of a single resistor and differentiate it from all the other resistors and circuitry in your signal chain, I will personally write to the Guiness Book of Records on your behalf. Where did I get this figure of 120dB (150dB in some frequency bands) perceptual dynamic range from 16bit? I'm quoting from Bob Katz, now go and argue with him!!"
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
● A topicban tilos a warez mindennemű formája!
Ennek értelmében nemkívánatos témák:
- filmek, sorozatok torrent- és egyéb letöltőoldalakon való fellelhetősége
- ki, mit, hogyan, mikor, milyen minőségben warezolt magának
- a különféle release-ek, illetve az azokat készítők munkásságának kitárgyalása
- másolási és egyéb védelmek kikerülése, rip-készítés, letöltött tartalmak konvertálgatása, szerkesztése