Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6001) FF23 válasza band1103 (#5999) üzenetére


FF23
senior tag

A 720p-t nem tudom miért -szerintem ez viszonylag ritka xvid-ben- én a 2 giga körüli BD ripekre gondoltam.

Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1

(#6002) band1103 válasza FF23 (#6001) üzenetére


band1103
őstag

Én meg a 4GB körülikre. Erre most figyeltem fel. Apám :Y most leesett az állkapcsom: ahogy nézelődtem konkrét számok után hát rátaláltam egy ilyenre:

Formatum : AVI
Fajlmeret : 8071,8 MB
Filmhossz : 1o 57perc

Kep

Adatsebesseg : 8 942Kbps
Szelesseg : 1 920keppont
Magassag : 800keppont
Keparany : 2.400
Kepsebesseg : 23,976fps
Scan type : Progressive
Bit/(keppont*kepkocka) : 0.243
Codec ID : XVID

Így hát belenéztem a hsz.-eibe és ezt találtam:

"amúgy nagy parák lehettek itt tegnap, mert az összes hozzászólás ki lett törölve, pedig volt belőle bőven..... és szerintem nem rossz dolog ez az avi hd. ...pl az xbox media centerem nem szeresse a 264 kódolást. de az avi félékkel elvan. a 720at még szeresse. a 264 kódolás meg nagyon jó dolog. relatíve kis helyen gyönyörű minőség!!! .... a lényeg, hogy én pl szívesen vennék sok 720 xvidet. de ez persze én vagyok....."

Most már értem a motivációt!

[ Szerkesztve ]

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6003) Matthewus


Matthewus
őstag

Üdv!
Egy 8600GT-nek vinnie kéne szaggatás nélkül a killa sample-t MPCHC-ben, DXVA-val?
/op. rendszer Win7/

(#6004) band1103 válasza Matthewus (#6003) üzenetére


band1103
őstag

Az attól függ hogy a kari PCI-E vagy PCI-E2.0-ás szabványú a kari. Ha 2.0-ás akkor igen.

Most nézegetem a karid gyártói honlapját és nem tér ki rá pontosan hogy 2.0-ás-e vagy nem. Viszont ki merészelte tenni a HD utótagot a Purevideo után sőt még a CUDA logóját is használja. Ebből én arra következtetek hogy vinnie kellene a killa-t w7 alatt frissitet dx-el friss driver-el és friss MPC-HC bétával.
Bár kicsitt keveslem a vga 256MB-ját. Ha mégis akad akkor azért akadhat mert 512 kellhet neki.

[ Szerkesztve ]

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6005) Matthewus válasza band1103 (#6004) üzenetére


Matthewus
őstag

Eléggé akadozva játssza le, de eddig szerencsére csak ezzel akadt gondja. Ezek szerint ennyit tud a kártya.

(#6006) stevve válasza band1103 (#6002) üzenetére


stevve
nagyúr

A srác el van tévedve, mert egy codec-et (x264) hasonlít egy konténerhez (avi). :U

Igaz, hogy x264-gyel is lehet avi-ba kódolni, de egy de facto szabályt érdemes szem előtt tartani:

"Do not encode x264 in avi. " :DDD

Matthewus:
Többen említették már, hogy a 256 MB-os kártyák a brutál kódolású HD-t nem annyira szeretik. (gondolom, nem DDR2-es) Ebben úgy tűnik, lehet valami, ha nálad se megy. A 8600GT CUDA-s és ha viszonylag új driver van fent, akkor nem kellene, hogy akadálya legyen.
Attól azért nincs miért aggódnod, mert az átlagos filmek 95%-a értelmesen (vagy közel értelmesen) van kódolva, nem úgy, mint a killa sample. :)

[ Szerkesztve ]

(#6007) FF23 válasza Matthewus (#6005) üzenetére


FF23
senior tag

A Videó átalakító beállítások-> Megjelenésnél állítsd be az asztali-összeállítás kikapcsolását -felszabadul kb. 30-40MB- és akkor elég lesz ennél is a 256MB.
Az EVR puffer se legyen 5-nél több.

[ Szerkesztve ]

Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1

(#6008) band1103 válasza stevve (#6006) üzenetére


band1103
őstag

Na meg a srác jobban szereti a számokat mint a betűket :DDD .
De mindezektől függetlenül az igény valós lehet a 720p-s xvid-ekre xbox-ok esetében.

más: Sajnos gyártottak nem CUDA-s 8600GT-ket is. Az nV már csak ilyen.

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6009) stevve válasza band1103 (#6008) üzenetére


stevve
nagyúr

Tényleg, erre én sem gondoltam, mert nincs konzolom, de akkor már inkább egy PS3. Az tud HD-t. :)

"más: Sajnos gyártottak nem CUDA-s 8600GT-ket is. Az nV már csak ilyen."

Ezen már meg sem lepődök... :U

FF23:
Azt mondod? Na akkor ezt a hsz-t ki is másolom egy txt-be, hátha kell még később a tipp. :K

[ Szerkesztve ]

(#6010) band1103 válasza Matthewus (#6005) üzenetére


band1103
őstag

Próbáld ki még FF23 tanácsát és írj tapasztalatot.

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6011) PuMbA


PuMbA
titán

[link] Az Xbox tud h264 HD-t L4.1-ig,az egyetlen limitáció,hogy nem lehet 5.1-es a hang. A PS3 jobb multimédiára,mert mindenféle lehet a hang.

[ Szerkesztve ]

(#6012) stevve válasza PuMbA (#6011) üzenetére


stevve
nagyúr

Az jó. :) Na akkor vissza is tértünk az XviD HD-re értelméhez - mire jó ez nekünk a passzión kívül? :F

[ Szerkesztve ]

(#6013) band1103 válasza PuMbA (#6011) üzenetére


band1103
őstag

Ami igazán furcsa hogy a múlt októberi tesztem során sok olyan 720p filmmel találkoztam ami L5.1 ben készült :U . Úgyhogy ha a kedves user nem akar szenvedni akkor kényelmesebb ha nem is nézi a H264-es filmeket hanem rögtön az xvid-re cuppna rá.

Szvsz írhattad volna on topikban is. Annyira nem üt el a témától mint ha a sertésdagadó készítéséről írtál volna. :DDD

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6014) FF23 válasza stevve (#6009) üzenetére


FF23
senior tag

Aero-val 60MB körül foglal, nélküle 25MB.
Még így is 200MB fölötti a memória használat ilyen killa meg samsung... demóknál
Ez a Samu demo:

Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1

(#6015) band1103 válasza FF23 (#6014) üzenetére


band1103
őstag

Nálam ez van a killaval: Több mint 256MB használat bekapcsolt aero-val:
Úgyhogy jó tanács a 256-osoknak az Aero kikapcsolása. :R

[ Szerkesztve ]

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6016) Matthewus válasza band1103 (#6010) üzenetére


Matthewus
őstag

Így már viszi rendesen. Köszönöm a tippet.

(#6017) stevve válasza band1103 (#6013) üzenetére


stevve
nagyúr

Ezzel az L5.1-gyel is az ember agyára mennek. Az, hogy milyen a leve értéke, önmagában semmit nem jelent és a szabvány szerint az L5.1 használata egy 1080p-s filmnél is még teljesen felesleges... ergo hiba. Sokan azt hiszik, hogy azért jó, mert akkor több ref, több macroblock belemegy és az megint milyen jó nekünk - de ez badarság. :U

(#6018) stevve válasza band1103 (#6015) üzenetére


stevve
nagyúr

Nekem nincs a GPU-Z-ben memóriahasználat ( WTF :F ). Meglehet, hogy a CUDA miatt használ többet... ?

afene, két hsz-be ment :U

[ Szerkesztve ]

(#6019) band1103 válasza Matthewus (#6016) üzenetére


band1103
őstag

Szívesen bár én csak alátámasztottam. Valójában FF23-t illeti a köszönet :R .

stevve: Mármint egyáltalán nincs vagy nem ekkora? Egyébként meglehet hogy a Compute Shader miatt nagyobb a mem használat. A CUDA más. Vagy az egyik megy vagy a másik.

[ Szerkesztve ]

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6020) stevve válasza band1103 (#6019) üzenetére


stevve
nagyúr

Egyáltalán nem mutatja a memória használatát. :(

Az MPC-HC DXVA-t ír nV kártyáknál. Ez szerintem a CUDA használatát jelenti. Vagy tévedek? :B

(#6021) band1103 válasza stevve (#6020) üzenetére


band1103
őstag

Az MPC-HC mindig kiírja azt hogy "(DXVA)" amennyiben hardveres gyorsítás működik. Ez egy kis bug a playerben mert akkor is kiírja ha a CUDA megy a CoreAVC segítségével, pedig annak ugye semmi köze sincs a DXVA-hoz hisz a DXVA az DX-et használ. De ez utóbbit te is tudod.
DE az a helyzet hogy a 1.9.5.0-ös CUDA-s CoreAVC még w7 alatt sem tudja CUDA-val kezelni a killa sample-t. Mondanom sem kell hogy ekkor nem a CUDA-val van a gond. Akkor miért folyamatos a lejátszás? Mert a a W7-es DXVA II már az ugyancsak W7-es DX11-es Compute Shader api-ját hívja be segíteni. Bár ez a C.S. is a shader procikat dolgoztatja meg mint a CUDA de máshogy nyúl hozzájuk mint a CoreAVC.
Tehát a killa alatt jogosan írja ki hogy DXVA . De nem jogos a "(DXVA)" kiírása amikor a CUDA megy a CoreAVC-val.

[ Szerkesztve ]

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6022) band1103 válasza band1103 (#6021) üzenetére


band1103
őstag

Tehát a Compute Shader nem a CUDA-t hívja be. Saját algoritmusai vannak a Shaderek használására melyek azért is különböznek a CUDA-tól mert a C.S. OpenCL-ben íródott hogy egy közös és nyílt felületet tudjon biztosítani a hardverfejlesztőknek.

[ Szerkesztve ]

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6023) stevve válasza band1103 (#6021) üzenetére


stevve
nagyúr

Hát... ha ez igaz lenne, hogy a DXVA a killa sample esetében a compute shader-eket használná ugyanúgy, mint a CUDA-t a CoreAVC, akkor ATI-n is kellene működnie. Ott is vannak shader processzorok és akkor lenne DXVA felirat MPC-HC-ben alul, ami nincs.

Most úgy beszélek, hogy nincs nV kátyám, ezért meglehet, hogy nagyon nem így van, de én a CUDA-nak tualjdonítom egyedül az ál-DXVA használatát MPC-HC-ben. Nem a shader effektekre gondolsz? Azokat is shader-ek számolják.

(#6024) band1103 válasza stevve (#6023) üzenetére


band1103
őstag

Nem az effektekre gondolok.

"...akkor ATI-n is kellene működnie."

Működne is csakhogy ne feledd hogy van még egy feltétel a C.S. használatához aminek az nV eleget tett viszont az ati csak részlegesen és kicsitt bug-osan. Ez pedig a megfelelő Driver.
Az ati a 9.12-es hotfix-el próbálkozott először olyan drivert írni amiben a saját Stream sdk-ját OpenCL kompatibilissé tette csak nem végzett jó munkát mert nem minden vga-n működik megfelelően a dolog.
De ez szvsz alapból kudarcra lett itélve mert ez olyan mintha az nV a CUDA sdk-ját-t tette volna OpenCL kompatibilissé. Persze nem ezt tette az nV hanem letette a seggét és nekiállt egy CUDA-tól független OpenCL -es driver megírásához.

[ Szerkesztve ]

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6025) PuMbA válasza band1103 (#6021) üzenetére


PuMbA
titán

"DE az a helyzet hogy a 1.9.5.0-ös CUDA-s CoreAVC még w7 alatt sem tudja CUDA-val kezelni a killa sample-t."

A 2.0-ás CoreAVC-vel sem? Ez van írva a honlapon: "CoreAVC 2.0 fully supports GPU hardware acceleration with NVIDIA CUDA Technology, and works with other compatible NVIDIA Platforms like ION running on Windows XP, Vista, or 7. "

[ Szerkesztve ]

(#6026) stevve válasza band1103 (#6024) üzenetére


stevve
nagyúr

Értem, hogy a driver szar, magam is próbáltam az előbb OpenCL-t tesztelni ATI-n és persze nincs támogatás... :(((

De szerintem a compute shader másra való. Én úgy tudom, az inkább post process és ráadásul nem is használhatná a DXVA-HD (Win7-ben már ez a neve) API-t, ha a forrás nem felel meg a követelményeknek.

(#6027) band1103 válasza PuMbA (#6025) üzenetére


band1103
őstag

Eddig nem próbáltam de a kíváncsiságomat felkeltetted, ezért letöltöttem és kipróbáltam. Az eredmény:

ÓÓÓ igen. W7 alatt a 2.0-ás CoreAVC már tudja CUDA-val futtatni a killa-t. Ikon zöldre vált + CPU load max 28%.

stevve: Ez elgondolkodtat. Nem tudod hogy a "DXVA-HD"-nak pontosan mik a követelményei? Bár én nem úgy gondoltam hogy a C.S használná a DXVA-HD-t hanem hogy a DXVA-HD használná a C.S.-t.

(az aláhozott szó arra akar utalni hogy ezek tőlem csak találgatások)

[ Szerkesztve ]

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6028) stevve válasza band1103 (#6027) üzenetére


stevve
nagyúr

Eh, én túlságosan belebonyolódtam már. :DDD Minden kételynélkül elfogadom, amit mondasz, mert ha nem CUDA és nem DXVA, valami mégis dekódolta a GPU-n azt a sample fájlt nálad is. :K

A DXVA-HD a DXVA új neve a Win7-ben. Változott pár dolog, amik az ipar fejlődését követik, de szerintem a killa sample még mindig nincs a támogatottak között. :)

[ Szerkesztve ]

(#6029) band1103 válasza stevve (#6028) üzenetére


band1103
őstag

"...mert ha nem CUDA és nem DXVA, valami mégis dekódolta a GPU-n azt a sample fájlt ..."

Óóóó, hogy én miért nem tudok ilyen szépen és egyszerűen fogalmazni :R Pedig ez az egésznek a lényege.

[ Szerkesztve ]

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6030) band1103 válasza PuMbA (#6025) üzenetére


band1103
őstag

Újdonság kollégák!:Ez a 2.0-ás CoreAVC mintha jobb lenne a DXVA-HD-nál mert bekapcsolt Aero-val is csupán 228MB-ot eszik a killa a vga-ból miközben megy a play 24fps-el.

Tehát a másik tipp a 256-osoknak hogy tegyék fel a 2.0-ás CoreAVC-t.

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6031) Balinov


Balinov
félisten

Sziasztok

MPCHC (x64, build-et nem tudok, melohelyrol irok epp) eseten mitol van az, hogy rohadtul nem jo a keparany egy csomo esetben.Mindegy, hogy 1080p BRrip, 720p-s TV rip (mkv) vagy tvrip baratokkozt. Pl. utobbinal levagja a kep szeleit, alul es felul. Nem emlekszem, hogy varialtam volna valaha is a keparannyal az MPCHC-ben, van valami gyorsbillentyu, hogy gyari ertekre allitsam vissza? Tovabba most ugrott be, hogy igazabol ezt azota vettem eszre, miutan felraktam a 9.12 Catalystot (nem hotfixes, WHQL-t). HD4870 512MiB, Win7 x64 prof a kornyezet es frissitett dx9 runtime

Nem jovok ra az istener se magamtol, mi lehet a gond.

Koszi a tippeket

Balinov

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#6032) band1103 válasza Balinov (#6031) üzenetére


band1103
őstag

Egyszer nálam is volt ilyen hogy elszállt az MPC-HC-ben a képarány és az istennek sem tudtam visszaállítani. Nálam az volt a baj hogy előtte egy fura ötlettől vezérelve telepítettem a wmp11-et és az mindent összebarmolt. Még jó hogy volt mentésem a rendszer partícióról így gyorsan vissza tudtam állítani az előtte lévő állapotost és rögtön megjavult az MPC-HC.

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6033) Balinov válasza band1103 (#6032) üzenetére


Balinov
félisten

wmp11-et miota vegleges win7 van fenn talan meg el sem inditottam, talan a media center lejatszot igen, de az is inkabb asszonyka volt. Ha legyalulom, majd reinstall neki a legutolso build-el (tenyleg x64 OS ala x64-es buildet hasznaljak, vagy teljesen megfelel az x32 is?) vajh megjavul?

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#6034) siriq válasza Balinov (#6033) üzenetére


siriq
őstag

Nalam tokeletes a keparany win7 x64, 64 bit-s mpc-hc val. A wmp pedig hasznalatban van.

[ Szerkesztve ]

Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.

(#6035) Migee


Migee
tag

Üdv.

Hd filmezésre Gigabyte GTX 260?Jó választás?

Giga 3850-et cserélném le. Meg az XP-t is.

(#6036) stevve válasza Balinov (#6031) üzenetére


stevve
nagyúr

A lejátszón jobb klikk és a Video frame vagy a Pan&Scan menükben nézz körül vagy az Options-ben a Playback-nél is van AutoZoom, meg ilyesmi.

Migee:
Persze. Jó az a kártya bőven és erősebb is a 3850-nél, úgyhogy játékra is jó lesz. :K

[ Szerkesztve ]

(#6037) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Tegnap én is feltettem és kipróbáltam a CoreAVC 2.0 verzióját. Sokkal jobb, mint az előző, nálam konkrétan végre eltűntek azok a csúnya képhibák, amelyek miatt az előző CoreAVC csomagot néhány filmnél blokkolnom kellett, azonban ezzel az újjal már tökéletesen mennek.
Plusz néhány filmnél mintha egy picit szebb lenne a kép, nem annyira szemcsés, bár ebben nem vagyok annyira biztos.
A legújabb, 1.3.1488 verziószámú MPCHC-vel használom.
Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem:
Az Output menüben mi a Sync Renderer?

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#6038) FF23 válasza huskydog17 (#6037) üzenetére


FF23
senior tag

[link]

Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1

(#6039) Balinov válasza stevve (#6036) üzenetére


Balinov
félisten

ott kerestem legeloszor, de vagy egy orat elbaszakodtam a lehetseges kombokkal, minden pozitiv eredmeny nelkul. Most uninstall, friss x64 letolt, telepit, regi beallitasok megorzese ignoralva, ffdshow kivesz dxva mellol es gyonyoruen es helyesen jelenit meg 1080p/720p-t es a teszt bkoztot. Viszont erdekes, feladatkezelovel nezve kb 25-30% mondjuk az Angyalok es Demonok 720p (dvd5 meret) a prociterheles. DXVA-val tamogatva. Azert az adatlapomon lathato wassal kevesebb procihasznalatot vartam volna. :U

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#6040) stevve válasza Balinov (#6039) üzenetére


stevve
nagyúr

Nah, a kép akkor már rendben van, de ennek tényleg kevesebb használatot kellene produkálnia DXVA mellett. Főleg 720p-ben. :F

Más.
Használ itt valaki G45-öt (GMA X4500HD)? A blogomban van egy registry átírás arra vonatkozóan, hogy 16 ref-es filmeket is támogasson. Ki tudja ezt valaki próbálni, hogy megy-e?

[ Szerkesztve ]

(#6041) Balinov válasza stevve (#6040) üzenetére


Balinov
félisten

Bocsanat, tevedtem, meg a 9.11-es WHQL Win7 X64 driver van fenn, meg kevesebb a CPU load, csak 14% (proci is csak 11*266-on megy, nem 8*400-on).
[link]

GPU-Z szerint viszon a GPU load csak 9%? Nem keves ez? :F

Szerk: faradt vagyok, nem megy a Picasa-s linkeles :B

[ Szerkesztve ]

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#6042) band1103 válasza Balinov (#6041) üzenetére


band1103
őstag

Az nem mérvadó mert a GPU-t nem dolgoztatja meg annyira egy filmlejátszás mintha transzkódolás lenne.

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6043) Balinov válasza band1103 (#6042) üzenetére


Balinov
félisten

Tenyleg? Kozben gyorsban lekaptam egy 1080p BR rip samplet es ott is 10% a GPU load, mig 30% a CPU
[link]

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#6044) stevve válasza Balinov (#6043) üzenetére


stevve
nagyúr

Az már mindjárt jobb. :) Szerintem nagyjából ez rendben van, használja a GPU-t. Egy teljes BD lemezt tesztelj jobban használja a GPU-t vagy ha bekapcsolsz pár shader effektet - már ha érdekel a magasabb GPU kihasználtság. :)

[ Szerkesztve ]

(#6045) Balinov válasza stevve (#6044) üzenetére


Balinov
félisten

olyanom sajnos nincs, helyhiannyal kuzkodok, keves a 1.4 TB...

Erdekelne meg a postprocessing-es lejatszaskori kepminosegjavitas? Errol nincs valami jo leiras HD4xxx sorozathoz? Kivancsi lennek, egy dvd5 meretu 720p-bol mit lehet meg ilyen uton kihozni.. :U

6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/

(#6046) PartyShan válasza FF23 (#6038) üzenetére


PartyShan
aktív tag

Hello.

Ezt nem lehetne valahogy magyarul? Vagy a lényeget?
köszi

(#6047) band1103 válasza Balinov (#6043) üzenetére


band1103
őstag

Kár hogy a vga-m nem támogatja a GPU Load jelzését ezért az nem látható de legalább a memória Load látszik. egy példa arra az én gépemen hogy mit bír egy valójában már régi és gyenge gpu (8400gs):

2HD (1080p) DXVA-val (nem CUDA-val) W7 alatt:

Láthatóan magasabb a memória Load mint a killa sample-nál. De 24 fps még mindig megvan.

A 2.0-ás CoreAVC használatával tehát CUDA-val már sajnos más a helyzet. szvsz a 2.0-ás CoreAVC még mindig nem 100-as feltehetőleg azért mert nem tudja olyan jól kezelni (még mindig) a vga memóriáját mit a DXVA:(ugyanazon sample-k)

[ Szerkesztve ]

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6048) FF23 válasza PartyShan (#6046) üzenetére


FF23
senior tag

Nekem is magas.

(#6044) stevve -Jaja, a (#6014)-ben bicubic resizer, meg shader miatt magas a GPU load, ezek nélkül nálam is tizen % lenne.

[ Szerkesztve ]

Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1

(#6049) band1103 válasza FF23 (#6048) üzenetére


band1103
őstag

Melyik bicubic -ot használod és miért pont azt?

"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #

(#6050) bobalazs


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog (1)

Írtam cikket arról, hogy én hogy nézek max 5%os CPU használattal 1080 HD filmet.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.