Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23977) Marci112233 válasza Lauda (#23976) üzenetére


Marci112233
őstag

Ezek után lehet nekem is az lesz.

Viszont megint van fejlemény, de hogy mi lesz belőle nem tudom. Ugye tegnap este az Aqua áruházból rendeltem egy másik lemezt, és indítottam az Alza fiókban a jóváírást. Megadtam a számlaszámot, kaptam egy SMS-t amit úgy szint megadtam, de semmi értesítő hogy sikerült-e a dolog. Ma reggel dobtam egy e-mailt hogy elindult-e a folyamat. Dél után nem sokkal jött a válasz amiben kérték az IBAN számlaszámot és a számla tulajdonosának nevét, hogy vissza utalják a pénzt. Meg is írtam nekik, erre kb fél órára jön egy levél csak úgy hogy kapok egy másik HDD-t, amikor én rögtön beléptem az Alza fiókba, és tényleg ott volt mint rendelés, de azonnal rányomtam a törlésére. Onnan el is tűnt és berakta törölt rendelésnek. Mondom így már oké, de megint kb 10 perc és jön megint e-mail hogy postázzák a másik HDD-t, de nem értem miért mikor már töröltem a rendelést elvileg. Meg is írtam a kiküldési levélre hogy ne küldjék, mert már nem kell, és elindítottam a jóváírási folyamatot. Azóta még nem jött válasz, de berosálok, ha az Alza is ki küld egy HDD-t, mert az Aqua már értesített hogy postára adták rendelésem, ami valószínű holnap itt lesz.

Gigabyte B660 Gaming X DDR4, IntelCorei5 13600K/Arctic LF III 360,Kingston 4x8GB DDR4 3200MHz,MSI RTX 3070 Gaming X TRO,Samsung 970EVO Plus 500GB, Samsung 980 1TB SSD,Phanteks Eclipse P600S ,FSP Hydro G 650W

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.