Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23670) QUEST-ION válasza asdf_ (#23669) üzenetére


QUEST-ION
csendes tag

köszönöm!

a hirdetésben újként szerepelt, erről van elmentett képem is. "új, 2év gyár Samsung garanciával, bontatlan dobozában" így hirdették, de amúgy bontott volt a doboz mikor megkaptam. (De benne minden még gyári fóliás volt.)
blokkom van de nem tudom áfás e. azt nem írja

elsőre nem találtam rá, de lehet ez érvényes?

(#21408) MaxxDamage válasza Kaci84 (#21407) üzenetére 2020-04-03 18:39:41

Nem olyan egyszerű az, mint gondolnád.
1. Csere új/használt/javított (ha kifutott darab, de Asus szakszervizbe van még javított darab, akkor arra)
2. ha nincs csere darab egyáltalán, akkor kp. vissza térítés van
-nagyjából ennyi... összességében-
Asus VGA ügyem olvashatod (keresés alapján) és ha "használt" kártyát (javított) kaptál és arra 3 évet (garit), akkor szerencsés vagy, mert hivatalosan használt csere kártyára 2 évet ad az Asus. :K

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.