Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23699) ttomas2005


ttomas2005
csendes tag

Sziasztok!

Van egy Samsung Galaxy S10+ telefonom, Vodafone vásárlás volt (én vagyok a második tulaja). Jövő júliusig garanciás, idén januárban már volt a Vodafone-nál szervízen töltő csatlakozó hiba miatt (a TMX javította, valószínűleg csak egy tisztítást csináltak). Most a probléma újra előjött. A Samsung Experience Store-ban megvizsgálták a készüléket és azt mondták hogy ez töltő port hiba és cserés. A kérdés az lenne, hogy igénybe vehetem vodás papírokkal azonnal a Samsung szervízét, vagy megint a Vodafone-on keresztül kell csinálnom?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.