Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23459) inferno88


inferno88
őstag

Sziasztok!

Vettem 7 darab egyedi méretű beltéri ajtót tokkal. Áprilisban szállítva, májusban beépítve. Beépítés után vettem észre, hogy ezekből 6 darab hibás: fólián gyárilag sérülések, amire gumis kencét gányoltak(fürdőszobainál a sérülés mentén már tapintható a kezdődő leválás), üveges ajtónál zárványok az üvegben.

Forgalmazónak jeleztem, azt mondta, hogy én szereljem le, "csomagoljam be szakszerűen"(sic!) és ha ez megvan akkor leszállíttatja. A javításra egyik alkalommal 10-12 hetet, másik alkalommal 1-2 hónapot mondott.

Jól gondolom, hogy nem kérheti tőlem, hogy én vegyek csomagoló anyagot és csomagoljam be vele "szakszerűen" az ajtót? Több száz km-t fog utazni, nem vagyok hajlandó ilyenért felelősséget vállalni.
Az új jogszabály szerint max 30 napja van javítani a terméket, utána csere/pénz visszatérítés jár. Ez ugyanerre az esetre is igaz, ugye?

Semper fi!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.