Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kory24

    őstag

    Sziasztok!

    Van arra szabály, hogyha egy termék nem javítható akkor cseréljék ugyanolyanra?

    Vásároltam egy HyperX Cloud Stinger Gaming fejhallgatót, ami elromlott, szervíz válasza, hogy nem javítható...

    ezt a választ kaptam:

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Tájékoztatjuk, hogy az eMAG szervizben regisztrált xxxxxxxx számmal ellátott terméket a következő státusszal véglegesítettük, mert a termék nem volt javítható: SZTORNÓZVA AZ ÜGYFÉLNÉL.

    Kérjük, a további ügyintézés kapcsán értesítsen bennünket:

    1. Ha új rendelést szeretne leadni, úgy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az (1) 885 5500 telefonszámon, és hivatkozzon a jelen értesítőben szereplő azonosítóra. Kérjük ellenőrizze, hogy a kiválasztott terméket az eMAG forgalmazza-e.

    2. Abban az esetben, ha a vételárat szeretné visszakapni, kérjük jelezze ezen irányú igényét is felénk az alábbiak szerint:

    Amikor vettem a fejhallgatót épp akciós is volt, a mostani 25 helyett 19e, illetve volt rá 4ezres kuponom, tehát 15 ezerért vettem.

    Tehát a visszatérítéssel rosszul járnék....

    emag-nál van most is ez a fejhallgató, de forgalmazza: "BestMarkt"

    Az emailben meg az van írva ellenőrizzem emag forgalmazza-e...

    Ez mit jelent pontosan?

    Mit kérhetek?

Új hozzászólás Aktív témák