Új hozzászólás Aktív témák

  • devilzero

    tag

    Sziasztok!

    Rendeltem egy karórát egy oldalról. Egy blackfriday-es kupon + egyéb csalogató kupon miatt nem úgy számolták az árát, ahogy én terveztem, emiatt e-mailbe illetve telefonon is próbáltam volna utolérni őket a héten többször eredménytelenül. Ma hívtak, hogy minden szuper, holnap itt a csomag GLS-sel, akciók is benne küldenek majd friss számlát. A helyzet viszont az, hogy én már nem akarom ezt a terméket, mert megvettem egy másik oldalon és már ki is hozták.

    Ilyenkor mi a "legbarátságosabb" elállási mód? Szimplán mondom a GLS-nek, hogy köszi de nem kell a csomag. Esetleg írjak nekik, vagy hívjam fel őket (ha egyáltalán elolvassák/felveszik)? 0 Ft-os házhozszállítási díj volt, ha ez jelent bármit is, de pl. rámháríthatnak valamit, mert nem veszem át (utánvételes a kézbesítés)?

    Köszi. :R

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés