Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz zsotesz81 #20063 üzenetére
Van szerviz munkalapod, vagy valami, hogy mit miért adtál be?
Minden szóban történt, esetleg emailben, üzenetben?Próbáld meg kérni a beadott állapotra való visszaállítást. A kicserélt alkatrészek megvannak?
Olyan, hogy fogyasztóvédelem már gyakorlatilag nincsen. Békéltetőtestület lett helyette, ott tudsz bejelentést tenni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Attix82
addikt
válasz zsotesz81 #20063 üzenetére
Végülis a telefonos beszélgetés is szerződésnek minősül....amikor mondtad, hogy mehet a szerviz elkezdte javítani...az hogy nem raktál le előleget az más dolog, a szerviz úgyis ad egy papírt amin rajta lesz miket cseréltek.
A bolt csak továbbító, Ő nem fogja megállapítani mi a gond.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Milyen légkondit a lakásba?
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- DIGI Mobil
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Napelem
- Motorola Edge 40 Pro - szélsőséges eset
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest