Hirdetés
Legfrissebb anyagok
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bobalazs
nagyúr
válasz Gyuri27 #19897 üzenetére
Én meg biztos nem adnám vissza egy héttel a vásárlás után.
Ott rohadjon meg ha hülye az eladó, viszek neki ásót, vagy kötelet hogy eláshassa magát.
Emlékszem ilyenből régen nem volt ügy, ki volt írva hogy a pénztártól való távozás után... stb.
Egyébként meg ha rosszul adna vissza a pénztáros, akkor az is az én hibám lenne? Nem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Topikgazda
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest