Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
b.vr
őstag
Csak egy gyors, egyszerű példa. PS-ban készítettem egy gradienst, és erre egy curve, minden ugyanaz csak a középső sáv a 16 bites, a jobb oldali pedig a 8 bites feldolgozás. Elég jól látszik a sötét részeken a sávozódásban a különbség, hiszen 8 biten ugye csak 256 érték áll rendelkezésre, míg 16 biten pedig 65 536 ...
Ilyen dolgokat lehet elkerülni (curves, levels, de hát persze kontrasztosítás, színek manipulálása, stb, stb, stb, akár a PS saját eszközeivel, akár pluginekkel (pl. Nik Collection), és ehhez csupán arra van szükség hogy ne jpg hanem 16 bites tiff legyen a kiindulás (megjegyzem, hogy a CGI-iparban pedig 16 vagy 32 bites _lebegőpontos_ képeket renderelnek, úgy még extrémebb nyúzást is artfactek nélkül elviel a kép)
Még egyszer, nem arról van szó hogy e nélkül ne lehetne élni, viszont ettől még tök jó hogy végre a Fuji is eljutott idáig. Akinek meg nincs rá szüksége az nem használja.
"Oscar bácsi meg nem gyütt"
Téma tudnivalók
Üzletelni a Hardveraprón lehet csak!