Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1542) keIdor válasza #48967168 (#1535) üzenetére


keIdor
titán

Az SLi azért nem működik rendesen DX12 címek alatt, mert ebben az API-ban a fejlesztőknek kéne gondoskodni róla. DX11-nél megoldható driverből, ezt az nVidia csinálta is, egészen eddig volt beleszólásuk.
Nem véletlen nincs SLI GP106-tól lefele már. Szállnak ki belőle. GP102, GP104-nél is csak két GPU-ig van support. Aztán a Volta ki tudja mit hoz.
A DX12 arról szól, hogy a konzolos fejlesztés minimális munkából és pénzből hozható legyen PC-re is.
Nem a usereknek jó az új API, hanem a fejlesztőknek. Ebből mint felhasználó esetleg annyit profitálsz, hogy talán, PC-re is megírják neked rendesen, hiszen nem sok munka van már vele.
Ezt látni a Gears of War 4-en, ami tisztességes munka lett. A Forza Horizon 3 is hasonló, meg fogják csinálni még jobbra, de ennek több idő kellett/kell.

Viszont a multi GPU annyira minimális kis szelet már a kis PC szeleten belül eleve, hogy nem foglalkoznak vele. Ez tény.

Az általad felsorolt játékok meg DX11-esek, ezeknek az SLI supportja az nVidiának köszönhető.

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.