Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
E34M5
csendes tag
Persze egy M5 elég ugrós de ha vezettél már ilyet nem alélsz el tőle elsőre.
1770kg elég nehéz. Alul szinte semmit nem csinál. OK 5000-től elszabadulnak az indulatok, de napi szinten azért nem szerepel vele az ember. Alul aránytalanul halovány volt.
A chip után alul is rendesen tol.
Mit számít a chip? Lóerőre a fene tudja mennyivel lessz több. Csúcsban mérve biztos kimutatható valami. De talán nem is ez a lényeg hanem ha odatolsz lendüljön rendesen.
Chipekben is van több féle "stílus". A legy szimplább aminél csak a limitert tolják fel. (nem ér semmi és veszélyes is.
Van aminél csak a padlógáz karakterisztikát módosítják.
Szerintem a leg tutibb aminél a "részterhelés" mezőt is feltupírozzák meg a padlógáz mezőt is.
A chippelésnél az alapjárati részt nem szokták birizgálni...ugyhogy a zöldkártyánál nincs gond.
Pia,nők,száguldás...