Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #50 üzenetére
te kecskeméti vagy?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gézengúz
addikt
válasz venember83 #48 üzenetére
Sziasztok........
Na itt egy kép.........
[link]
Hogy ázott be?? Szal a szélvédő előtti összefolyónak van két kis gumikifolyója ami a motor mögött két irányban köpi kifelé a vizet de hogy ezt meglásd le kell szedni a műa. borítást....na ez a két kis gumicső teljesen el volt rakodva minden ganajjal.... feltelt a kis vályú aminek el kellene vezetni innen a mocskot......ezekután elég egy kemény balos kanyar (körforgalom) és minden ganaj megindul jobbra kifelé------a vezérlők irányába..a váltóvezérlő megússza mert a mocivezérlő felett van de egy idő után a Siemenses kütyü is megadta magát.........
Ennyi lenne...
Hali mindenkinek...... -
trassher
addikt
1000 Le: [link]
Redmi Note 7
-
Dumb
senior tag
Nem tudja vki véletlenül, egy E39-es 530D kézi váltósban, mit csinál(na) az S.EDC gomb a műszerfalon?
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Sensei
aktív tag
Hallgassátok a hangját: [link]
Nem vagyok hülye, csak van a fejemben néhány hibás szektor.
-
tomcsi23
veterán
Kár, hogy el van szállva az ára [link]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Dumb
senior tag
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
dragonfx
veterán
-
tomcsi23
veterán
-
dragonfx
veterán
Én mondtam ezeknek ennyi az ára.
Úgy vedd hogy a maga ketegóriájában ez akkroa etalon autó mint a civic vti a magáéban, vagy egy supra egy skyline....
Csak más géposztályban vannak ugye.A motor többszörös díjnyertes felsorolni nehéz 10 éve mekkora ujdonságokat hozott be. És ez a 321 ló nagyon meghajtja ezt az autó, ha mindne igaz gyári spec. szerint 5.6 alatt van 100on. Az optika egy kegyetlenül eltalált, kezdve a lökösöktőla felniiig.Egy baja van fenntartása szervízelése méregdrága, de akinek van kapcsolta netán szerelő annak ninc sjobb sportkocsiválasztás mostanság.
A 2.5 millások igen széthajtottak, nézd meg a lamboajtósat??....egy röhej, a kasztni az optika szép, amugy műszakilag egy roncs lehet szerintem, nem ebszélbe usa motoros......vagy ott van a piros flockolt, megtudva hogy motorgenerál volt rajta már.
Szóval azért ezeknek azért ennyi az ára, mert még feltételezhetően 150e-t elmennek."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
tomcsi23
veterán
5.5 a gyári
Még egy bibi van itt Mo-n (most az utakról nem beszélek), nagyon kevesen értenek hozzá, kókányolni viszont sokan tudnak.
Emiatt is nem igazán ésszerű választás egy ilyen komoly etalon. Sajnos.
Ott is van sok kókány, amiket említesz, látszik is. Annak a pirosnak pl elszállt a motorja 240-nél....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dragonfx
veterán
Igen vagy tán 270nél de én is arra emlékszek valami ilyesmit írt a srác.....de hogy lehet egyből első hazaút során végsebb.próbát tenni?
Simán vinnie kéne, ha normálisan van karbantartva...persze mondjuka s rác is megnézhette alaposna ha így sózták rá.....mega motorgnerál írta mennyi...na persze annyit még a hülye se fizetne ki rá...inkább vesz még1et és a ocit átteszik abból, ami mondjuk lehet többet bír, de nem sokkal. Igen angyona kókány meló, aki saját tulajdonára hazsnára csinálja az csinálja meg rendesen."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vangelis
félisten
egy gyors kéréds, néztem me agy BMW-t diesel 320D 2001 es.
Ezek hol elngedik el a klimából lecsapódó vizet:?
Mert volt alatta tócsa, és hát nekem eléggé olajosnak tünt,
A kereskedő szerint a klíma.
Visszamegyek és emgnézem, árréb állítatom vele az autót, és megkóstolom mi az@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Norbo03
őstag
Csak annyit szeretnék megtudni h minek a röviditése a PTDI?
-
Bubu79
addikt
Üdv Mindenkinek
Több mint egy hónapja vagyok boldog ( és egyre boldogabb ) tulajdonosa a képeken látható feketeségnek.
Sajnos még sokat kell dolgozni rajta, hogy olyan legyen, amilyennek elképzeltem, de a kitartás és az elszántság megvan, úgyhogy előbb-utóbb a végére érek a dolgoknak
Az előző tulaj meglehetősen mostohán kezelte, de mostani gazdája igyekszik jóvátenni minden vétséget, melyet elkövettek a gép kárára
A kicsike egyébként egy 1997-es gyártású E36-os 318i - tudom, nem egy drugster, de nem is betyárkodni vettem - egyszerűen 12 éves korom óta vágytam rá... És most megvan
[link]
[link]
A következő két képet csak erős idegzetűeknek ajánlom, mert a tulaj is rajta van :
[link]
[link]
Mentegetőzés on :
A képek tegnap délután készültek - szégyellem a pofám, de sajna nem mostam le fotózás előtt a drágát Amint lesz alkalmam megint fotózni, ígérem jóváteszem a hibát
Mentegetőzés off
[Szerkesztve]"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Norbo03
őstag
UP! A topiknak.
-
dragonfx
veterán
Nagyon szép a fénye én olvasás nélkül polírozás utáni képeknek mondanám.
Tippek:
első lököshöz vegyél rácsot, feketét, hogy a ködlámpatakarók után ne kelljen kajtatnód, fekete hütőrács+előre embléma rendel ebayről
Látom ez már az újabb fajta stíle mert alapból nem sárga hátúl az indexüveg hanem fehér és az égő a narancs, netán invisible ..ahogyna az index is.
kipufogóvéget szerezz rá valahonnan.
amugy meg welcome."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
bbazsy
őstag
hali
új 1esek lóerőbe hogy vannak?
120i, meg 130i.. (2 adatot találtam, de sztem egyiknél elírták a kw -t).
130i v6 24v, hmmm..
-
dragonfx
veterán
szia!
120i 170 lovas enyhén meghuzott 2.0ás moci ami a 3asban is van si néven.
130ba pedig a régóta élő sor6 265 lovas moci van, ami 3asba 5ösbe is bekerült régebben.
V6 tuti nincs a 130ba.
120d 177lovas ez viszont tuti."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
Hááát az erős túlzás, hogy polír lenne a festés, élőben bizony látszik itt-ott, hogy kutyául bántak vele sajna, de ha minden igaz, akkor jövő ilyenkor már az új kabátkájában feszülhet a drága, mert telibe fújatom Ha minden igaz, akkor valószínűleg metál fekete lesz, vagy egy schwarz-blaunak nevezett árnyalat, mert a mostani egyszerű fekete ( nem rossz ez sem, de az talán kicsit elegánsabb ).
A ködlámpákat pótolni kívánom, valamint tervezem, hogy az első emblémát is cserélem, mert kicsit lekopott róla a festék ( nem egészen értem mi módon... )
Speciel nekem bejön a króm keret a hűtőrács körül, úgyhogy ahoz nem nyúlok
A kipufogó egészében lesz cserélve, mert a hátsó dobot kicsit megkezdte a rozsda ( ugyan még nem hallani, hogy hangosan csámcsogna rajta, de azért cseréljük ), és kap valami szép véget is majd
A fehér index búrák ugyan nem voltak elsődleges szempontok, de örülök, hogy eleve azzal van szerelve, mert ha nem így lett volna, akkor is cseréltem volna ilyenre
Sok meló lesz még rajta, de nem bánom, mert lépésről lépésre szebb lesz a gép"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
igen nekem se gömbölyű kicsit a dolog.
Ott kezdődik hogy az e36ba a 2.0 már 6hengeres volt, miért degradálták volna vissza a mostaniba 4 hengerre? ...tán fogyi miatt.....
A 2.0 mindig 151lovas volt, most hirtelen nem tom hogy lett 170...A 170es egyedül a 320si-be...értsd sport verzióba van benen ami limitált....
Az a +20ló nem jön elő csak abból hogy kisebb az 1es kasztnija...utánanézve súlyban nincs is akkora különbség nagyon köztük ...az is érthetetlen lenen hogy mér pont az 1es kapná meg azta kitüntetést, hogy gyárilag chippelve kapja a 2.0ás mocit...
Szerintem a márkakereskedében talán egy műszaki emberke tudna ezekre érdemben válaszolni.
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
God Vazzeg
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #95 üzenetére
sose arról??
melyik? a 2.0i vagy a 2.0d???
szeritnme mindkettő megy szépen.
igen mondjuk a sor6 gyári chippelés 170re sokkal ésszerűbb lenne, tovább bírná a moci valszeg, kisebb terhelés miatt.Manapság nem dívík 4 hengerből 170lovat kihozni feltöltő nélkül."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
Köszi a pozitív válaszokat mindenkinek - sajna a fényképezőgép sokmindent elfed, amit nem láthattok, hogy a fényezésen sok apró karc van, és néhány helyen valami állat összekarcolta az előző tulaj idejében a festést...
God Vazzeg: Köszi
Calogero: Már filóztam én is rajta, hogy megkeresem Dodit a topikjában, de félek, hogy a hibák egy részén a polírozás nem segít
A másik két link... Uhh... Nem semmi amit művelnek az autókkal - de azt hiszem előtte mindenképpen meg kéne ejtenem a festés teljes javítását, mert sok a cudar részlet szegénykén... És sajna annyira nem vagyok most vastag
[Szerkesztve]"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
szeritnem elsőre próbálj ki egy sima 2e-s polírozást amit te csinálsz otthon, el sme hinnéd mennyit javít csak egy kis erő kell hozzá, mega akarat.
A telibefújást felejtsd el, 200e alatt ki nem jössz, de inkább 300."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest