Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#49701) FIREBLADE78 válasza SeniorTilla (#49700) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Bárcsak nekem is 18 évesen x5-öt vettek volna. ;] De legalább 30 évesen sikerült.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#49702) Chris0321 válasza SeniorTilla (#49700) üzenetére


Chris0321
addikt

Kezdő autónak egy ekkora batárt? Én 2001 óta vezetek, egy kocka Ladáról váltottam idén e46 Touringra ami szélesebb, hosszabb de legalább kicsit nehezebb kilátni belőle és azért szokni kellett. A parkolást még gyakorolni kell, mert féltem az alját (lökösöket) ezért másképp használom mint a Ladát amivel ha felmentem kicsit a padkára sem érdekelt mert nem volt mi sérüljön.

(#49703) kisbago


kisbago
aktív tag

Sziasztok! Olyan segítségre lenne szükségem hogy hideg motornál mikor tolatok akkor csunya dübőrgő hang jön háturol ha benyomom a kuplungot akkor elhalgat de ha kezdem felengednibvan mikor ismét csinálja! Eloremenetnél is van mikor hallom ugyan ugy hideg motornál! Valaki valami tipp??!!
Bmw e46 316i
N46b18a

(#49704) MoP_FX 57 válasza H.Ezredes (#49695) üzenetére


MoP_FX 57
őstag

Feltűnik egyébként, hogy nem velem vitatkozol, hanem a BMW-specifikációval? Hogy jön ide akkor az én szakmai tapasztalatom? Komolyan azzal támasztod alá az álláspontodat, hogy a versenypályán hajtott és egyébként is mappolt (személy)autód alapján szar az 5W40? :) Meg szerencse, hogy ez egy tök általanos forgatókönyv, ami a tulajok 99%-át érinti. Ja nem. Vajon az M-esbe miért nem az 5W40 a gyári olaj?

Szerintem zárjuk le, utcai autókról beszéltünk normál használat mellett, amibe gyári specfikációja olajat illik tenni.

(#49705) H.Ezredes válasza MoP_FX 57 (#49704) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Te 1db autót ragadtál ki abból amit leírtam. Felesleges is beszélgetni erről :D Én leírtam,hogy ~20 év tapasztalata ebből volt rengeteg új autó és használt is. kevés km-es illetve magasabb futásteljesítménnyel is.... bontatlan motorral felújított / javított motorral.... És te ezekből 1db autót ragadsz ki.... :) Én összeségében több száz autót írtam le amik ilyen olajjal mennek / mentek....Neked semmi tapasztalatod nincs erről és úgy állítasz valami én pedig úgy,hogy igen és nem 1-2 autón és nem 1 éves használat mellett :)

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#49706) CharlieDrop válasza SeniorTilla (#49700) üzenetére


CharlieDrop
veterán

A balesetek is viszonylag ritkák. Ha ezen aggódnék nem lenne Fiat500 is a családban :R

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#49707) MoP_FX 57 válasza H.Ezredes (#49705) üzenetére


MoP_FX 57
őstag

Még mindig nem velem vitatkozol, de továbbra is hajrá. ;)

(#49708) Gsx-rr válasza SeniorTilla (#49700) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Majd jo kotelezot koss mert X5-el neccesek lesznek a parkolasok. Ilyen autohoz mar kell tapasztalat.
Nem a nagy autoban kell bizni, jo egy kicsi is, inkabb eloszor szerezzen egy alap vezetesi rutint.
Nalam a gyerek E46-al jar 1 eve vezet, nagyobb kocsiban meg messze nem magabiztos.

(#49709) chess001 válasza Gsx-rr (#49699) üzenetére


chess001
aktív tag

Nem a motorerő a fő problémám vele, nekem túl puha a futómű, meg nehéz az egész kocsi. Jó vezetni közúton, nagyon szeretem is, csak az még csapatás...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#49710) Szada85 válasza SeniorTilla (#49700) üzenetére


Szada85
aktív tag

Az autóval önmagában nem fogod megvédeni semmitöl, sokkal inkább azzal, ha idejekorán felelösségtudatot, és önmérsékletet tanítasz neki, szerintem. Talán ez az, ami a mostani fiatalabb generációból hiányzik. Annyival magasabb az ingerküszöb, a "léc", és a közösségi térböl is csak ez ömlik rájuk.

Lásd a hétvégi 82-es föutas esetet, ahol a 20 éves, frissjogsis srác kapott/ vett (bár ez már mindegy) egy E60 535d-t (talán), és jóóval a megengedett sebesség felett telibevertek egy oszlopot. Ö már nem megy többet sehova, az utasa még reménykedhet..
[link]

Valószínüleg ülhettek volna bármiben, X5-ben is akár, az sem sokat változtatott volna a kimenetelén.

(#49711) cOxeR


cOxeR
Ármester

KirándulásON :))

(#49712) JasL válasza SeniorTilla (#49700) üzenetére


JasL
senior tag

Részben fizikailag igazat adok, de azért a kasztni merevséget mint olyan, eléggé lenézed, pedig fontos elem.. mondok példát: B autó áll, A belemegy... csak azért meghalnak B-ban, mert állt?? Hát nem. Ha mondjuk lendületből megy neki egy jó nagy fának a merci, szépen ott hal meg benne a részeg sofőr, pedig a fa lehet, hogy csak egy farönk. Az erőhatások nem úgy működnek, hogy mozgó és álló jármű, hanem irányok és mértékek. Tehát tök mindegy, hogy A mennyivel megy meg B, csak az eredő erő számít, tehát A erőből kivonod B erőt ha ellentétes irányú. Nyilván ha egy irányba mutatnak, és B autó gurul, tényleg levonható az eredőből, de az, hogy azért haltak meg, mert B egyhelyben állt, az hülyeség... azért haltak meg, mert a kasztni merevsége kevés volt és az eredő erő szépen a B autó deformálását idézte elő elnyelés közben. Tehát nem az okozta, hogy ÁLLT, hanem az eredő. Pl 180-al csapódó autó az 50-el halado kocsiba pontosan megegyezik ugyanazon autó 130-al csapódik 0-s kocsiba, mert 130 és 0 között és 180 és 50 között is 130 a különbség. Nem ellentmondtam neked, csak félrevezető volt, hogy HA NEM ÁLLT VOLNA NEM HALNAK MEG.. de igen, akkor is lazán.

[ Szerkesztve ]

(#49713) CharlieDrop válasza cOxeR (#49711) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Még mindig nagyon szép autód van :R

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#49714) Chrys_ válasza Szada85 (#49710) üzenetére


Chrys_
addikt

Ez durva. Nagyon gyorsan mehetett. Egyébként valahol egyetértek a cikk alatti hozzászólással, autóknál is be kellene vezetni kW-korlátozást kezdetben, mint motoroknál. Azt a 350LE-t meg nem tudom, honnan vették. Valami nagyot kellett írni a cikkben, a csattanás nem volt elég...

(#49715) SeniorTilla válasza JasL (#49712) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Azt mondod, amit én is, hogy az eredő erő azért volt akkora, mert EREDŐ volt. Nyilván más lett volna, ha nem áll a target autó, hanem mozog, és pont az erő irányába. Az eredő erő sokkal kevesebb lett volna, a mozgás miatt a target előrevetődik és csillapítja a rá eső erőt, magyarul átalakítja mozgási energiává, és túlélik.

Másik példa: két autó megy 50-nel, az egyik bemegy a másik elé a kereszteződésben merőlegesen, és a második nekimegy oldalról. Majdnem fel fogja borítani, mert az elsőnek a másodikhoz képest nulla volt a sebessége, és nem volt az irányába mutató erővektor. Tehát nem volt ellenerő (max. a tömeg tehetetlensége, és a súrlódás a 4 gumin). Annyiban szerencsésebb, hogy mivel mozgásban volt, a test mozgási iránya elmozdul, ezzel átvéve és csillapítva az energiát, amit az első adott át neki. Ha áll a második, sokkal rosszabbul jár.

Még egy észrevétel: Pl 180-al csapódó autó az 50-el halado kocsiba pontosan megegyezik ugyanazon autó 130-al csapódik 0-s kocsiba, mert 130 és 0 között és 180 és 50 között is 130 a különbség - a különbség valóban ugyanaz, de a lendület nagyon nem! A lendület viszi tovább az agyadban és a szívedben (és minden más szervedben) a folyadékot, vért, ami menni fog tovább ha kell, ha nem. 180-nál már borítékolhatod, hogy szétfröccsen belül valami, mert nem bírja ki a robbanásszerű nyomásemelkedést. Kisebb sebességnél (még ha a különbség ugyanannyi is), kisebb a lendület, kisebb erőhatások érik a szervezetet. És a két kocsi is sokkal nagyobb deformációt fog szenvedni ugyanezen törvények miatt, ha nagyobb sebességgel (nem különbséggel) csapódnak egymáshoz.

Szada85:

Igen, igazad van. A fiam 10 éve kempozik, mellette zeneiskolába jár, most megy zeneművészetibe középfokon. Tudja, mi az önmérséklet, kitartás és küzdelem. De én is voltam fiatal, most sem kell a szomszédba mennem vagányságért, és lesz úgy, hogy az adrenalin győzni fog a józan ész felett. Úgyis lesz. Akkor jön majd jól a nagy kocsi. De elég hozzá egy drogos vagy részeg barom is, aki hátulról belemegy 170-nel a Szentendrein...

[ Szerkesztve ]

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#49716) SeniorTilla válasza cOxeR (#49711) üzenetére


SeniorTilla
veterán

tényleg szép a vas! :)

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#49717) Chris0321 válasza Chrys_ (#49714) üzenetére


Chris0321
addikt

A cikk szerint 180-al ment. Esélye nem volt. Az a baj, hogy ha valaki száguldozni akar akkor fog tudni egy 1.2-1.4-es autóval is hisz az újabbak azok közül is elég jól mennek viszont nem biztos, hogy jól is védenek ha baj van. Az is benne van a pakliban, hogy a kis autóval már csak azért is megmutatja aztán abból lesz a baj.

(#49718) slashpm


slashpm
csendes tag

Sziasztok!

F30-cal (2016 facelift) kapcsolatban lenne kérdésem, bár valószínűleg más típusokat is érinthet. Nyaralás alatt a nagy melegben 2x is előjött a következő: klímával több órás kocsikázás után megálltunk egy kis pihire, majd indulás tovább szintén klímával. Ekkor viszont a klíma valahogy sokkal gyengébben fújta a hideget a szellőzőkbe. A keringető motor működött rendesen, a levegő is hideg volt, amit fújt, csak éppen alig fújt valamit és maxon is meg lehetett sülni a kocsiban. Hosszabb megállás után a jelenség megszűnik.
Próbáltam utánaolvasgatni a dolognak, pl itt is ugyanerről írnak:
https://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=847107

Találkozott esetleg valaki ilyennel? Van rá megoldás? Sajnos szerelőhöz így hiába vinném, mert nem tudom reprodukálni a problémát..

Előre is köszönöm

(#49719) Anubris


Anubris
őstag

Mit művel a néni?

(#49720) CharlieDrop válasza Szada85 (#49710) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Itt még kis info a 82-es úti balesetről.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#49721) szimi57 válasza SeniorTilla (#49715) üzenetére


szimi57
őstag

Ha az eredő erőt nézzük, akkor, ha két kocsi egymásnak ütközik egyformán százzal, akkor az 0. Tehát karcolás nélkül megussza mind a kettő :R

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#49722) Shadowbull válasza SeniorTilla (#49658) üzenetére


Shadowbull
addikt

Na és miért teszik hátra a vezérlést? Erre milyen épeszű magyarázat van?

Azert mert ha hatrarakod a vezerlest, akkor a fotengely sokkal kisebb terhelest kap torzios lengesek szempontjabol, mintha elol lenne.

A fotengely mukodes kozben a sajat hossztengelye korul csavarodik es leng ide-oda. Ugy kepzeld el a dolgot, mintha a fotengely egyik veget lefognad, a masik veget pedig elkezdened egy bazi nagy fogoval a hossztengely korul tekergetni. Pontosan ez tortenik vele a motorban is. A motor jarasa nem egyenletes, a hajtaslanc iranyabol is erik mindenfele gerjesztesek. Ha a fotengely elejen van meg a vezerles is, akkor maga a vezermulanc is beszall a tekergetesbe, ha viszont a masik vegere teszed akkor ezt a negativ hatas kikuszobolod. Ezaltal kisebb lesz a fotengely terhelese, masreszt ezek a torzios lengesek nem mennek at a vezerlesbe, hogy ott is zavarokat okozzanak. Emiatt tudsz vekonyabb vezermulancot is alkalmazni.
Mivel a torzios lengesek kisebbek lesznek, ezert a motor elejen levo lengescsillapito tarcsa is egyszerubb-konnyebb lehet, a fotengely is konyebb lehet.

A gyalogosvedelem szempontjabol is valoban elonyosebb, hiszen akkor nem a motor elejen vannak a vezermutengely-allitok, laposabb tud lenni a szelepfedel, "puhabb" az auto eleje. De ez csak masodlagos szempont, a fo szempont a torzios lengesek csokkentese.

Tervezett avultatas pedig nem letezik.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#49723) FIREBLADE78 válasza CharlieDrop (#49720) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Pont ezt akartam írni. Ezek a mai fiatalok csak mennek és mennek eszetlenül. Na joccakát,holnap meló.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#49724) MoP_FX 57 válasza Shadowbull (#49722) üzenetére


MoP_FX 57
őstag

Valóban a torziós lengések volt a másik, köszi az alapos kifejtést. :R

(#49725) Szada85 válasza CharlieDrop (#49720) üzenetére


Szada85
aktív tag

Nagyjából 3 nap telt el a legutóbbi hasonló eset óta, akkor Újpesten, a Váci úton maradt ott egy 18, és egy 21 éves srác. [link]

Biztos vagyok benne, hogy fiatalon (söt, van, aki nem csak fiatalon) szinte mindegyikünk csinált hülyeségeket, amiknél utólag visszagondolva szerencsénk volt, hogy nem lett gond.

Én emiatt gondolom azt, hogy a legfontosabb az önmérséklet, és a személyiség fejlesztése, föleg mióta a mindenféle közösségi média, és az abban szereplök súlyosan eltorzították a határokat, és ezáltal a "lécek" is megemelkedtek.

A mi fiatal korunkban az volt a nagy szám, ha valaki fel mert mászni egy magas fára, ma már akkor vagy valaki ha a világ legmagasabb toronyházainak tetején lévö daruk legtetejére mászol ki.
Régen vígan elvolt az autós kultúra a Hajógyári-sziget kietlen, néptelen bekötöútjain, ma már az a "menö", ha Váci úton 200-zal veretnek a Focus RS-sel, M3-mal, vagy RS3-mal, esetleg az M5-ön 270-el egy RS6-tal.

Nyilván a technika is rengeteget fejlödött, míg én elsö autónak friss jogsival egy Trabin kezdtem megtapasztalni milyen, amikor csak mozizol a lefagyott úton, addig mára könnyedén elérhetö bárkinek egy E60, E90, vagy bármi más 150-200-250 lovas autó, aminél már a sok lufi, meg az elektronika sem biztos, hogy meg fog védeni, legyen az egy 3er, vagy egy X5.

No de elég az offból, elnézést, maradok továbbra is hü olvasótok. :R

(#49726) FIREBLADE78 válasza Szada85 (#49725) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Emlékszem csapattam egy darabig a régi 5-sön 206cc-vel olyan 180 körül. Igaz csak egy egyenes útszakasz volt. Tini diszkóból haza. Atta :P visszagondolva egy barom voltam, őz kiugrik és nekünk annyi. Ha lesz gyerekem,akkor tuti nem veszek neki kocsit. Vagy rakatok bele tiltást.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#49727) szimi57 válasza Shadowbull (#49722) üzenetére


szimi57
őstag

Ez logikus, de hülyeség volt e miatt hátra tenni a vezérlést. Vagy már töredeznek a főtengelyek is? Amikor az első hengerben megtörténik a robbanás akkor éri a legnagyobb torziós terhelés a főtengelyt, ahhoz képest a vezérlés bolhacsipés, kükönösen úgy, hogy a biciglilánc ennek a felét elnyeli. De van egy igazán jó megoldás a torziós, lengő terhelés csökkentésére. Hátra kell tenni az első hengert! :R

[ Szerkesztve ]

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#49728) Ck. válasza Shadowbull (#49722) üzenetére


Ck.
addikt

"Emiatt tudsz vekonyabb vezermulancot is alkalmazni." ---> Ami jellemzően gyengébb, szakadósabb.

Senki sem kérte a felhasználók közül, hogy a gyártó bicikliláncra váltson.

[ Szerkesztve ]

(#49729) CharlieDrop válasza Szada85 (#49725) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ja
én is csináltam pár marhaságot. De mákom volt.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#49730) Newlachka válasza mudleeska (#49694) üzenetére


Newlachka
őstag

az extrázottságot vedd fő szempontnak..
sajnos MO-n egy alap modellre is ráírják,hogy jól felszerelt.
Példa:tegnap be nevetőfejeztem fb-okon egy E46 sedánt 98-as autó.A felszereltsége:
-könyöklő!,busz multi kormány,digit klíma,2 elektromos ablak,hátul utólagos PDC!.
És oda írta,hogy gazdagon felszerelt. :) :C .
És még privátban megkérdezi,hogy miért szmájliztam be.
FL előtti M-es motorok jók,de költeni fogsz rá bármit is mondanak.
Én személy szerint nem szeretem a Kompótokat.
Ha sedánt veszel arra figyelj,hogy próbálj olyat választani, ami hátul dönthető üléses(vagy síboxos),mert elég "kicsi" a csomagtartó.

Összességében:ívek rohadnak már,ajtó alatt a küszöb is problémás,első futómű főleg ha sport vagy M-es akkor nem szereti a hazai utakat.
Heves megyei vagy? Ha gondolod, egy KV-ra a vendégem vagy,és megnézheted az enyém, elmondom a szopóroller köröket stb.

(#49731) SeniorTilla válasza szimi57 (#49721) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Fasza. Akkor holnaptól ezt csinálom. De ha beledöglök, akkor nálad reklamálok majd!!! :P

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#49732) SeniorTilla válasza Shadowbull (#49722) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Ez tényleg alapos volt, köszi az infókat! Ilyen egy profi válasza :)

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#49733) SeniorTilla


SeniorTilla
veterán

Ha minden igaz, hozni fogunk egy 2017.09. havi 7-est a barátomnak, 30d. Létezhet, hogy nincs benne Head-Up Display? Az extralistában nincs benne, amit a német küldött. Ők is angolul írják a listában igaz? Ha jól tudom a 610-es extra, bár erre már nem emlékszem pontosan. Van valakinek infója erről?

Ez alapján a két kép alapján szerintem nincs benne:

[ Szerkesztve ]

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#49734) Anubris válasza SeniorTilla (#49733) üzenetére


Anubris
őstag

Kép alapján nincs benne.

(#49735) szimi57 válasza mudleeska (#49689) üzenetére


szimi57
őstag

N46B18A motoros Compactom van, nagyon jól vezethető, körforgalomban bajnok lenne :) Inkább a facelift utániakat kellene nézegetni. Két éve hozták be németből, itthon az első tulaja vagyok, több, mint 30 ezer km-rel.
Eddig két első lengőkar gumiszilentet cseréltem. A vezérmüláncot kötelező volt. Nagyon meg kell nézni, hogy mi lehetett az előélete. Bizonyos jelekből lehet következtetni. Ezt egy szaki be tudja lőni. A FB-n két compactos fórum is van, találkoztam eladó compactokkal. Ami lényeges, hogy legyen tartalék pénzed. A javitása nem egy Astra G kategória Forintra vetitve.

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#49736) Chrys_ válasza SeniorTilla (#49733) üzenetére


Chrys_
addikt

Elég gyengén felszerelt. Sem HUD, szerintem ülésszellőztetés sincs benne, a kormányon a lespórolt gombok sem sok jót mutatnak (radaros tempomat hiányozhat belőle, annak lennének ott a beállításai, ha olyan, mint az F11-ben). Vagy nagyon olcsón vegye (és utólag bele lehet szerelni sok mindent, de idő és pénz), vagy hagyja.
Ja és létezhet, hogy ebben valami olcsó hifi van? Semmi márkafelirat a rácson.

[ Szerkesztve ]

(#49737) Gsx-rr válasza Chrys_ (#49736) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Pont ezek az extrak nelkul nagyon jol meg lehet lenni.
Most voltunk Szloveniaba oda vissza eselyem se volt bekapcsolni a tempomat-ot.

Ja hifi sincs, ott kellene lenni a Harman Kardon-nak.
Hozzateszem az offtopic autom alap hifije jobban szol szerintem ,mint a G11 HK

[ Szerkesztve ]

(#49738) SeniorTilla válasza Chrys_ (#49736) üzenetére


SeniorTilla
veterán

A sima gyári hifi is elég jól szól az F11-ben, ettől max. a térhangzásban tud többet a nagyobb hifi, feljebb teszi a színpadot, és lesz 5.1-es élmény. Na ez jó. Plusz van benne többsávos equalizer, aminek az a lényege, hogy egy jól megcsinált hifi rendszerben semmi szükség nincs rá. Ha ezzel kell variálni, az már régen rossz, sosem lesz jó :) nincs is rá szükség. 3 hétig használtam a kocsimat úgy, hogy a magas és mély kiemelések nullán voltak, tök jó volt úgy is. (előtte mókoltam a bimmerrel, és ugye minden változtatás után reseteli az adott computert, pl. az MFD-t). Észre sem vettem, hogy le lett nullázva a hifiben minden. Oké, persze legyen állítási lehetőség, mert úgy szép az élet. :)

A hetesnél a lényeg az a tulajnak, hogy fehér külső, világos belső legyen. Ez az, ami nagyon kevés van.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#49739) SeniorTilla válasza Gsx-rr (#49737) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Na! Én is ma jártam meg, hát kemény forgalom volt az M7-esen!

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#49740) SeniorTilla válasza SeniorTilla (#49733) üzenetére


SeniorTilla
veterán

rosszul írtam a dátumot, 2016. 09.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#49741) Chrys_ válasza Gsx-rr (#49737) üzenetére


Chrys_
addikt

Én beállítom, aztán még nyomom a pedált... amúgy éppen erősebb forgalomban érdemes használni. Ez a radaros lényege. Akkor deaktiválom, amikor erősebben kell fékezni, hogy ne kopjanak el túl gyorsan a hátsó betétek. Mivel kényelmi szempontok miatt a radaros csak azzal fékez. Aztán lehet is rögtön aktiválni.
F11-ben nem szól rosszul a HK. B&O-t nem hallottam még.

[ Szerkesztve ]

(#49742) cOxeR válasza SeniorTilla (#49739) üzenetére


cOxeR
Ármester

Én 18-án jöttem Ljubljana-ig 143-as átlagtempót, meg 10 literes fogyasztást ;)
Utána beeestem 9.1-re, meg 110-es átlagra.
kiváncsi vagyok mi lesz a teljes út átlaga

(#49743) H.Ezredes válasza Gsx-rr (#49737) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Na ez-az..... Már pár éve mondogatom az összes tesztautóban,hogy egy rakat szar a HK... Ma már csak a nevet fizeted... ~10 éve még a hangzás is olyan volt HK-nak. Ma már csak TOP HIFI a jó csak..... szomorú.....

Azért a HUD meg az ülésszellőztetés nekem nagyon hiányozna a kocsiból.....

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#49744) Chrys_ válasza H.Ezredes (#49743) üzenetére


Chrys_
addikt

"Azért a HUD meg az ülésszellőztetés nekem nagyon hiányozna a kocsiból....."

Főleg egy hetesből.

(#49745) Gsx-rr válasza H.Ezredes (#49743) üzenetére


Gsx-rr
veterán

En azt se nyomattam most, de hazafele kis masszir jo volt :)

(#49746) Chrys_ válasza Gsx-rr (#49745) üzenetére


Chrys_
addikt

BMW-ben is csak felfúj kis légpárnákat? '19-s Audi A8-ban próbálgattam, abban a masszázs vicc.

(#49747) JasL válasza Chrys_ (#49746) üzenetére


JasL
senior tag

BMW-ben is vicc a masszázs. Az 50 ezres masszázs fotelbetétem röhögve szénné alázza. Gondolom azért olyan harmatosak, mert ha igazán jó lenne, akkor nem a vezetésre figyelne a sofőr :) Tudom, mert próbáltam.

[ Szerkesztve ]

(#49748) SeniorTilla válasza cOxeR (#49742) üzenetére


SeniorTilla
veterán

900km-es távon pályán az 525d-vel, 160-180-as tempóval (időnként 200 körül is, ha van valaki akivel jól együtt lehet menni, és szinte mindig van :) ) 6,5 - 6,8 körül van a fogyasztás. Amióta meg lett csinálva a vákuumrendszer, és be lett állítva minden, nagyon jól fogyaszt a kocsi, és jól is megy.

[ Szerkesztve ]

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#49749) SeniorTilla válasza H.Ezredes (#49743) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Ha tud valaki nagyobb felszereltséget fehér színben és világos belsővel, megnéznénk.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#49750) adrian14


adrian14
tag

Sziasztok!
Tulajdonunkban van egy e46 316i típusú autó. A kocsi nincs rossz állapotban (sőőt a többihez képest szerintem még jó is), mindig van rá költve... . Jelenleg szervizelés előtt állunk (szept-okt körül lenne esedékes az olaj és szűrőcserék, fékfolyadék csere.) Az év elején vettem észre, hogy a hátsó kerékjárati ív elkezdett rozsdásodni. Ti mit tanácsoltok, megérné szerintetek költeni az autóra közel fél millát? A szervizelést nyilván megcsináltatom. De vigyem fel Szegedről-Pestre alváz és üregvédelemre + festésre + ha kell lakatolják is (pl.: 150-200k ha normálisan megcsinálják) és még jövő év első negyedévében egy futőműfelújítás is kellene (pl.: 150k). 800-ért vettük, rálocsoltam már 4-5-százat tuti és 4 év múlva vajon mennyiért tudom eladni? Nem panaszkodásképpen, csak most nehéz eldöntenem, hogy mivel járnék a legjobban? Használom és csak kvázi kötelező szervizeket csináltatom meg, majd bontó/szotyi pénzért eladni vagy ráköltök összesen 1 millát a megvétel óta és ha eladom, majd 800-at ha kapok érte jó esetben... Ezeknek a kismotoros e46osoknak nem hiszem, hogy nagyon fel fog menni az ára az a helyzet. Javítsatok ki, ha tévedek.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.