Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [bitpork:] Bú. Boci bú- a bornyú kétszer pusztul
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Német nem játszik? Sztem ott van a legtöbb, és a legtöbb autópálya is, azaz hiába sok a km, nem lesz leharcolva a kocsi.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
Lehet, hogy az EGR hűtőből?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
szimi57
őstag
Én rénéznék ezekre, három is van. Legalább a kasztnival nem lesz gond. A motor pedig a helyszinen adja magát. Közeledben nem igen találsz olasz kocsikat, nem beszélve a hollandról. Ha nagyon fent fog a kuplung és hosszú a váltokar útja, akkor valószinü városi autó, ha nem, akkor többségében hosszabb utakon használták.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
kissusuly
csendes újonc
Lehet de nem latok rajta sehol lyukat meg semmit :/
szimi57
őstag
Nem igazán lehet észrevenni, mert amikor nyomás alatt van a rendszer csak akkor jön ki valahol és egyből el is párolog. Hideg motornál kell egy nyomáspróba 1 bárral.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
kenguru99
aktív tag
"Vagy inkább nézzek más irányban, ha rohadásmenteset akarok, jó felszereltséggel?"
Marha nagy szerencsével fogsz csak olyat találni ami nem vagy alig rozsdás. Meg a felszereltsége is jó. Meg nem is drága. Ezek már nagyon öreg autók, csodák meg ritkán vannak.
Az alvázvédelemnekakkor van igazán értelme ha nem a rozsdára van ráfújva.
A holland autók is rozsdásak többnyire. Viszont az olaszok tényleg jók ilyen szempontból.
[ Szerkesztve ]
freaghill
őstag
Ezekre a bonyhádiakra ránézek, annyit megér, kéthetente szoktam menni le Baranyába, akkor majd átmegyek és átnézem őket.
Igazából úgy hozatnék Hollandiából, meg Olaszországból olyantól aki több éve vállalja az autó átnézését, exportálását, és importálását is.
Például ez tetszett meg nagyon, de itt is látszik a hátsó ívek felett, hogy valaki megfújta.
[ Szerkesztve ]
Chrys_
addikt
Itt sem sok minden látszódott, csak szétszedéskor (az F11-s második kép) találták meg a vízveszteség okát H.Ezredesék, belül folyt el a víz: [link]
kenguru99
aktív tag
Vételár: 1.000.000
Hazaút, regisztráció, átírás: ~ 500.000
Olajak szűrők, gumik, fékek, futómű, vezérlés: ~500.000
És akkor még nem romlott el rajta semmi. Ezzel számolj mielőtt belevágsz egy ilyenbe.
És annyi rozsda biztos lesz rajta mint a másikon.
[ Szerkesztve ]
szimi57
őstag
Nálam fent a beöntötől pár centire, ahol a rögzités is van ott találkozik három él is a müanyagon, ott engedett. Az új Xadó hütőtömitő megoldotta. Egészen véletlenül találtam csak rá. Kérdés meddig birja? A tömitő a müanyag szilárdságát nem állitja helyre.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
KAMELOT
titán
Én a helyedben Ezredes verzióját választanám. Kis alku + felújítás és akkor tényleg jó lesz. Kintről behozott kocsi macerás és drága lesz mindennel együtt. Azok a rozsdák kevesek azon a kocsin.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
kissusuly
csendes újonc
Koszi a segitsegeket!
NoZoli
tag
Elhanyagoltnak nem mondanám. Csak régóta áll. Belül, ami látszik, szép és tiszta. Persze, elgondolkodtató, hogy miért áll ilyen rég óta? Talán, mégsem olyan jó vétel? De legalábbis, alkudni tuti lehet belőle. A "madáreledel" talán valami rágcsálók elleni megoldás.
SzlobiG
félisten
Én is ilyeneket nézegetek szintén baromira bejön, de nem csak a kigyulladástól kell tartani sajna.
150-200e km körül számolni kell egy vezérlés cserével ami kb 300-400e ft ki kell szedni a motort, nem kis meló...a harmincezres olajcsere intervallumnak köszönhetően a turbo is 200e körül szeret elhasalni és a legtöbb pláne céges autók mind harmincezrenként cserélték az olajat.
A kigyulladásra meg van visszahívási akció fel kell keresni a hivatalos szervizt és alvázszám alapján megmondják, hogy érintett-e az adott típus, de ahogy olvasgattam még ez se garancia arra, hogy nem fog kigyulladni mert eléggé hitványul kezelik a problémát. Szvsz a legjobb megoldás ahogy ezredes is szokta mondani, ha ki van írva a fenébe az EGR...
Amúgy a 16D ugyanaz mint a 18D csak szoftveresen van butítva szóval egy programmal simán feljebb lehet tornászni, ha meg még több kell akkor olyan 170-180 ló körül ki lehet belőle hozni.
lali81
tag
nah felimádkoztam a vasat ahahu-ra (E60 LCI 25d 306D3) ha valakit érdekel, elküldöm a linkjét. Jó kis turbó képeket is pakoltam, hadd látszódjon, hogy nincs széthullva.
Def26
félisten
Benzinesekkel is vannak a fenti problémák?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
CharlieDrop
veterán
azokkal más baj szokott lenni, attól függ melyik motor...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
SzlobiG
félisten
Ott sem sokkal jobb a helyzet az 1.6 turbo benzin PSA-val közös fejlesztés egy igazi betegágy még rosszabb szvsz mint a 2 literes dízel. A 2 literes turbo benzin meg ritka és nagyon drága is. F30-ba meg már szerintem 2 literes szívó benzin nincs.
Amit már itt többször említettek aki ilyen autót akar annak a megvétel után maradjon a zsebébe zseton az esetleges javításokra.
freaghill
őstag
Felújítás alatt mit értesz? Ennek az alját meg lehetne menteni ha elvinném valami céghez aki vállal alvázvédelmet?
Nagy fóbiám sajnos a rozsda.
KAMELOT
titán
Egy olyanhoz vidd el aki komplett vállal minden.
SzlobiG: még mindig jobban jársz ha felújítod, mint egy újjal, ami megy pár évig, aztán veheted a drága alkatrészeket.
550xd, 4 turbó, 400hp. Az sem fog sokat bírni.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
freaghill
őstag
Tudsz is valakit ajánlani?
Ezredes, te vállalsz ilyet?
KAMELOT
titán
Csakis ő!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
szimi57
őstag
Alvázvédelem erre a kocsira kidobott pénz. A legtöbb helyen, de lehet, hogy mindenütt szarnak a rozsdára, nem csak azért mert nem mindenütt férnek hozzá. Egyszerűen csak rányomják az anyagot és kész. Tovább fog rozsdásodni, rohadni, csak éppen egy darabig nem fogod látni. Ha nagyon fóbiás vagy a rozsdára semmiképp ne foglalkozz vele, mert pszichésen folyamatosan fog nyomasztani. 2004-es évjáratú rozsdamentes BMW-t simán lehet találni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
SzlobiG
félisten
Ha a turbora gondolsz, akkor én se vennék újat, hanem felújítanám, ahogy tettem is már korábban.
freaghill
őstag
Ebben nagyon is igazad van, hogy zavarna tudatalatt!
Hagyom, várok, keresek másik M csomagos nem rohadtat.
Köszi.
[ Szerkesztve ]
Ganz-[HUN]
addikt
sziasztok!
Adott egy BMW E39 Facelift 520i, Xenon trafó hibával. A trafó típusa 5dv007760651, viszont e-bayen csak 5dv007760-29-est találunk. Mi a különbség a kettő között? Használható e a 651-es helyett? 35 euró a -29, és a 651 pedig... nos csak újonnan vásárolható, 200+ euró körül.
őszintén megmondom nem nagyon értek a témához
A tulaj (édesanyám) kint él Németországban, így a segítségnyújtás még nehezebb.
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
H.Ezredes
őstag
Jó lesz bele !
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Ganz-[HUN]
addikt
mi a különbség a kettő között?
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
H.Ezredes
őstag
Más a száma. ( Van rajta gumi / nincs rajta gumi ) Maga a trafó / kábel ugyan az.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Ganz-[HUN]
addikt
isten vagy
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
KAMELOT
titán
Okos megoldás az ez!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
SzlobiG
félisten
Úgy látszik Németbe is gyulladnak a dízelek.
2017-es, ez még elvileg garis nem?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
Def26
félisten
pedig annyira gyönyörűek.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
Anubris
őstag
18i igen.
Azt mondták a kocsi úgy érzékelte, hogy kevés benne a motor olaj ezért visszavett a teljesítményből.
De megnézték és az olaj szint megfelelő.
Hibát törölték és azóta jó......
Gsx-rr
veterán
Ez nem valami biztato!
Érzékelő hiba? Ha igen, én kicseréltetném azt az érzékelőt, ami ezt méri.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
KAMELOT
titán
Nekem 1x jelezte ki. Oil level low. Ekkor volt benne 6.5 liter a 8.5 helyett. Semmiféle safe üzemmódot nem dobott. Váltóval más volt, ott 0.1 liternél nem engedte sebességbe rakni.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
SzlobiG
félisten
Valszeg igen.
(#50084) Def26 Akkor nézd meg ezt M paket. Ez azért olcsó, mert váltó hibás. Egy ilyesmit eltudnék képzelni magamnak.
CharlieDrop
veterán
Köszi, ez érdekes, nem sűrű hiba (legalább is én sohasem hallottam ilyenről).
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Gézengúz
addikt
Márhogy mínusz 1decinél?
Nem árt néha olajszintet ellenőrizni. Az újabbaknál már menüből is látod, csak pár kattintás. 2 liter elfogyása nagyon sok, de még 1 is megengedhetetlen egy olyan gazdának, aki gondos az autójával.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
M paket egycsövű kipufogóval? Na ne vicceljünk már
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
Chris0321
addikt
A kipufogó az nem a ccm-től függ?
SzlobiG
félisten
Engem nem zavarna a legtöbb egy kipus, ahogy nézem őket már ami 2 literes motorral van.
KAMELOT
titán
318xd 217k km és váltóhiba 10k €???
Olyan 2k € ér a kocsi.
Gézengúz: igen 1dcl volt a váltóban a 6.5l helyett.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
CharlieDrop
veterán
azért érne 2 ezret, mert rossz a váltója?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Gézengúz
addikt
Uhhh. Az, hogy lehet? Azt hittem csak 1dl. hiányzik.
Sziasztok,
Z3 illetve Z4 típusokat nézegetek hétvégi/túrázós/krúzolós kocsinak. Saját magamnak időnként kikapcsolódni (É-Buda, Pilis, Dunakanyar), illetve kettesben kirándulni.
A Z4 inkább tetszene páromnak, mivel autósabb kinézete van, illetve markánsabb kiállású; de egyébként meg semmire-se-jó, idióta dolognak tartja a roadster-eket.
A Z3 viszont nekem tetszik, mivel puritán, hangos; általában mechanikusabb érzése van...és nem mellékesen szervizeltetni is nekem kell majd.
A HaHu-t böngészve Z3-ból van 1.8, 1.9 és 2.8, 200-300e km között mind (egy-két kivétel: pár alatta, pár felette).
Természetesen a 2.8 S6 kéne, de nem értek hozzá és vélelmezem, hogy az a leginkább komplex/komplikált.
Az 1.9 élhető kompromisszum? Specifikációiban az Alfa 1.8TS-re hajaz (ezzel tudom összehasonlítani), és az nem fenntartásokkal városon kívül is megállja a helyét.
Mit érdemes tudni ezekreől a motorokról (karbantartás, olajfogyasztás, gyengeségek, kényesek valamire)?
A fenti írt futásteljesítménnyel esélyesen akut motorgenerál (gyűrűk, tengelyek, etc.) vagy bírják?
Váltó, illetve általában a hajtáslánc, a katalizátor, stb. mennyire időtálló?
...és adja magát a kérdés: bele lehet-e tekerni 1000-1500km-t egyhuzamban két szervizlátogatás között megbízhatóan és a roadster-hez mérten komfortosan, t.i. túrázás (autópálya, országút)?
PS: a jelenlegi hobbi autóm, egy Alfa GT JTS, roppant komfortos és pár száz km-es kiruccanásokat remekül tolerál, de a legutóbbi ausztriai hosszúhétvége (1000km) után is hazafelé nekiállt hisztizni. Disc: tudom, hogy kocsiknál ez nem 'lelki' alapon történik...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben