Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#50051) SeniorTilla válasza freaghill (#50050) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Német nem játszik? Sztem ott van a legtöbb, és a legtöbb autópálya is, azaz hiába sok a km, nem lesz leharcolva a kocsi.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#50052) SeniorTilla válasza kissusuly (#50049) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Lehet, hogy az EGR hűtőből?

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#50053) szimi57 válasza freaghill (#50050) üzenetére


szimi57
őstag

Én rénéznék ezekre, három is van. Legalább a kasztnival nem lesz gond. A motor pedig a helyszinen adja magát. Közeledben nem igen találsz olasz kocsikat, nem beszélve a hollandról. Ha nagyon fent fog a kuplung és hosszú a váltokar útja, akkor valószinü városi autó, ha nem, akkor többségében hosszabb utakon használták.

[ Szerkesztve ]

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#50054) kissusuly válasza SeniorTilla (#50052) üzenetére


kissusuly
csendes újonc

Lehet de nem latok rajta sehol lyukat meg semmit :/

(#50055) szimi57 válasza kissusuly (#50054) üzenetére


szimi57
őstag

Nem igazán lehet észrevenni, mert amikor nyomás alatt van a rendszer csak akkor jön ki valahol és egyből el is párolog. Hideg motornál kell egy nyomáspróba 1 bárral.

[ Szerkesztve ]

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#50056) kenguru99 válasza freaghill (#50035) üzenetére


kenguru99
aktív tag

"Vagy inkább nézzek más irányban, ha rohadásmenteset akarok, jó felszereltséggel?"

Marha nagy szerencsével fogsz csak olyat találni ami nem vagy alig rozsdás. Meg a felszereltsége is jó. Meg nem is drága. Ezek már nagyon öreg autók, csodák meg ritkán vannak.
Az alvázvédelemnekakkor van igazán értelme ha nem a rozsdára van ráfújva.
A holland autók is rozsdásak többnyire. Viszont az olaszok tényleg jók ilyen szempontból.

[ Szerkesztve ]

(#50057) freaghill


freaghill
őstag

Ezekre a bonyhádiakra ránézek, annyit megér, kéthetente szoktam menni le Baranyába, akkor majd átmegyek és átnézem őket.

Igazából úgy hozatnék Hollandiából, meg Olaszországból olyantól aki több éve vállalja az autó átnézését, exportálását, és importálását is.

Például ez tetszett meg nagyon, de itt is látszik a hátsó ívek felett, hogy valaki megfújta.

[ Szerkesztve ]

(#50058) Chrys_ válasza kissusuly (#50054) üzenetére


Chrys_
addikt

Itt sem sok minden látszódott, csak szétszedéskor (az F11-s második kép) találták meg a vízveszteség okát H.Ezredesék, belül folyt el a víz: [link]

(#50059) kenguru99 válasza freaghill (#50057) üzenetére


kenguru99
aktív tag

Vételár: 1.000.000
Hazaút, regisztráció, átírás: ~ 500.000
Olajak szűrők, gumik, fékek, futómű, vezérlés: ~500.000
És akkor még nem romlott el rajta semmi. Ezzel számolj mielőtt belevágsz egy ilyenbe.
És annyi rozsda biztos lesz rajta mint a másikon.

[ Szerkesztve ]

(#50060) szimi57 válasza kissusuly (#50054) üzenetére


szimi57
őstag

Nálam fent a beöntötől pár centire, ahol a rögzités is van ott találkozik három él is a müanyagon, ott engedett. Az új Xadó hütőtömitő megoldotta. Egészen véletlenül találtam csak rá. Kérdés meddig birja? A tömitő a müanyag szilárdságát nem állitja helyre.

[ Szerkesztve ]

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#50061) KAMELOT válasza freaghill (#50057) üzenetére


KAMELOT
titán

Én a helyedben Ezredes verzióját választanám. Kis alku + felújítás és akkor tényleg jó lesz. Kintről behozott kocsi macerás és drága lesz mindennel együtt. Azok a rozsdák kevesek azon a kocsin.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#50062) kissusuly


kissusuly
csendes újonc

Koszi a segitsegeket! :D

(#50063) NoZoli válasza SeniorTilla (#50045) üzenetére


NoZoli
tag

Elhanyagoltnak nem mondanám. Csak régóta áll. Belül, ami látszik, szép és tiszta. Persze, elgondolkodtató, hogy miért áll ilyen rég óta? Talán, mégsem olyan jó vétel? De legalábbis, alkudni tuti lehet belőle. A "madáreledel" talán valami rágcsálók elleni megoldás.

(#50064) SzlobiG válasza Def26 (#50048) üzenetére


SzlobiG
félisten

Én is ilyeneket nézegetek szintén baromira bejön, de nem csak a kigyulladástól kell tartani sajna. :(

150-200e km körül számolni kell egy vezérlés cserével ami kb 300-400e ft ki kell szedni a motort, nem kis meló...a harmincezres olajcsere intervallumnak köszönhetően a turbo is 200e körül szeret elhasalni és a legtöbb pláne céges autók mind harmincezrenként cserélték az olajat.

A kigyulladásra meg van visszahívási akció fel kell keresni a hivatalos szervizt és alvázszám alapján megmondják, hogy érintett-e az adott típus, de ahogy olvasgattam még ez se garancia arra, hogy nem fog kigyulladni mert eléggé hitványul kezelik a problémát. Szvsz a legjobb megoldás ahogy ezredes is szokta mondani, ha ki van írva a fenébe az EGR...

Amúgy a 16D ugyanaz mint a 18D csak szoftveresen van butítva szóval egy programmal simán feljebb lehet tornászni, ha meg még több kell akkor olyan 170-180 ló körül ki lehet belőle hozni.

(#50065) lali81


lali81
tag

nah felimádkoztam a vasat ahahu-ra (E60 LCI 25d 306D3) ha valakit érdekel, elküldöm a linkjét. Jó kis turbó képeket is pakoltam, hadd látszódjon, hogy nincs széthullva.

(#50066) Def26 válasza SzlobiG (#50064) üzenetére


Def26
félisten

Benzinesekkel is vannak a fenti problémák?

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#50067) CharlieDrop válasza Def26 (#50066) üzenetére


CharlieDrop
veterán

azokkal más baj szokott lenni, attól függ melyik motor...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#50068) SzlobiG válasza Def26 (#50066) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ott sem sokkal jobb a helyzet az 1.6 turbo benzin PSA-val közös fejlesztés egy igazi betegágy még rosszabb szvsz mint a 2 literes dízel. A 2 literes turbo benzin meg ritka és nagyon drága is. F30-ba meg már szerintem 2 literes szívó benzin nincs.

Amit már itt többször említettek aki ilyen autót akar annak a megvétel után maradjon a zsebébe zseton az esetleges javításokra.

(#50069) freaghill válasza KAMELOT (#50061) üzenetére


freaghill
őstag

Felújítás alatt mit értesz? Ennek az alját meg lehetne menteni ha elvinném valami céghez aki vállal alvázvédelmet?

Nagy fóbiám sajnos a rozsda.

(#50070) KAMELOT válasza freaghill (#50069) üzenetére


KAMELOT
titán

Egy olyanhoz vidd el aki komplett vállal minden.

SzlobiG: még mindig jobban jársz ha felújítod, mint egy újjal, ami megy pár évig, aztán veheted a drága alkatrészeket.
550xd, 4 turbó, 400hp. Az sem fog sokat bírni.

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#50071) freaghill válasza KAMELOT (#50070) üzenetére


freaghill
őstag

Tudsz is valakit ajánlani?
Ezredes, te vállalsz ilyet?

(#50072) KAMELOT válasza freaghill (#50071) üzenetére


KAMELOT
titán

Csakis ő!

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#50073) szimi57 válasza freaghill (#50069) üzenetére


szimi57
őstag

Alvázvédelem erre a kocsira kidobott pénz. A legtöbb helyen, de lehet, hogy mindenütt szarnak a rozsdára, nem csak azért mert nem mindenütt férnek hozzá. Egyszerűen csak rányomják az anyagot és kész. Tovább fog rozsdásodni, rohadni, csak éppen egy darabig nem fogod látni. Ha nagyon fóbiás vagy a rozsdára semmiképp ne foglalkozz vele, mert pszichésen folyamatosan fog nyomasztani. 2004-es évjáratú rozsdamentes BMW-t simán lehet találni.

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#50074) SzlobiG válasza KAMELOT (#50070) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ha a turbora gondolsz, akkor én se vennék újat, hanem felújítanám, ahogy tettem is már korábban. :)

(#50075) freaghill válasza szimi57 (#50073) üzenetére


freaghill
őstag

Ebben nagyon is igazad van, hogy zavarna tudatalatt!

Hagyom, várok, keresek másik M csomagos nem rohadtat.

Köszi.

[ Szerkesztve ]

(#50076) Ganz-[HUN]


Ganz-[HUN]
addikt

sziasztok!
Adott egy BMW E39 Facelift 520i, Xenon trafó hibával. A trafó típusa 5dv007760651, viszont e-bayen csak 5dv007760-29-est találunk. Mi a különbség a kettő között? Használható e a 651-es helyett? 35 euró a -29, és a 651 pedig... nos csak újonnan vásárolható, 200+ euró körül.
őszintén megmondom nem nagyon értek a témához :U
A tulaj (édesanyám) kint él Németországban, így a segítségnyújtás még nehezebb.

[ Szerkesztve ]

Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch

(#50077) H.Ezredes válasza Ganz-[HUN] (#50076) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Jó lesz bele !

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#50078) Ganz-[HUN] válasza H.Ezredes (#50077) üzenetére


Ganz-[HUN]
addikt

mi a különbség a kettő között?

Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch

(#50079) H.Ezredes válasza Ganz-[HUN] (#50078) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Más a száma. ( Van rajta gumi / nincs rajta gumi ) Maga a trafó / kábel ugyan az.....

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#50080) Ganz-[HUN] válasza H.Ezredes (#50079) üzenetére


Ganz-[HUN]
addikt

:R :R :R :R isten vagy

Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch

(#50081) KAMELOT válasza SzlobiG (#50074) üzenetére


KAMELOT
titán

Okos megoldás az ez! :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#50082) SzlobiG


SzlobiG
félisten

Úgy látszik Németbe is gyulladnak a dízelek. :(

(#50083) SeniorTilla válasza SzlobiG (#50082) üzenetére


SeniorTilla
veterán

2017-es, ez még elvileg garis nem?

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#50084) Def26 válasza SzlobiG (#50082) üzenetére


Def26
félisten

pedig annyira gyönyörűek. :(

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#50085) Anubris válasza CharlieDrop (#50020) üzenetére


Anubris
őstag

18i igen.

Azt mondták a kocsi úgy érzékelte, hogy kevés benne a motor olaj ezért visszavett a teljesítményből.
De megnézték és az olaj szint megfelelő.
Hibát törölték és azóta jó......

(#50086) Gsx-rr válasza Anubris (#50085) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Ez nem valami biztato!

(#50087) SeniorTilla válasza Anubris (#50085) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Érzékelő hiba? Ha igen, én kicseréltetném azt az érzékelőt, ami ezt méri.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#50088) KAMELOT válasza Anubris (#50085) üzenetére


KAMELOT
titán

Nekem 1x jelezte ki. Oil level low. Ekkor volt benne 6.5 liter a 8.5 helyett. Semmiféle safe üzemmódot nem dobott. Váltóval más volt, ott 0.1 liternél nem engedte sebességbe rakni. :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#50089) SzlobiG válasza SeniorTilla (#50083) üzenetére


SzlobiG
félisten

Valszeg igen.

(#50084) Def26 Akkor nézd meg ezt M paket. :K Ez azért olcsó, mert váltó hibás. Egy ilyesmit eltudnék képzelni magamnak. :))

(#50090) CharlieDrop válasza Anubris (#50085) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Köszi, ez érdekes, nem sűrű hiba (legalább is én sohasem hallottam ilyenről).

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#50091) Gézengúz válasza KAMELOT (#50088) üzenetére


Gézengúz
addikt

Márhogy mínusz 1decinél?

(#50092) SeniorTilla


SeniorTilla
veterán

Nem árt néha olajszintet ellenőrizni. Az újabbaknál már menüből is látod, csak pár kattintás. 2 liter elfogyása nagyon sok, de még 1 is megengedhetetlen egy olyan gazdának, aki gondos az autójával.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#50093) SeniorTilla válasza SzlobiG (#50089) üzenetére


SeniorTilla
veterán

M paket egycsövű kipufogóval? Na ne vicceljünk már :O

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#50094) Chris0321 válasza SeniorTilla (#50093) üzenetére


Chris0321
addikt

A kipufogó az nem a ccm-től függ?

(#50095) SzlobiG válasza SeniorTilla (#50093) üzenetére


SzlobiG
félisten

Engem nem zavarna a legtöbb egy kipus, ahogy nézem őket már ami 2 literes motorral van.

(#50096) KAMELOT válasza SzlobiG (#50089) üzenetére


KAMELOT
titán

318xd 217k km és váltóhiba 10k €???
Olyan 2k € ér a kocsi.

Gézengúz: igen 1dcl volt a váltóban a 6.5l helyett. :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#50097) CharlieDrop válasza KAMELOT (#50096) üzenetére


CharlieDrop
veterán

azért érne 2 ezret, mert rossz a váltója?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#50098) Gézengúz válasza KAMELOT (#50096) üzenetére


Gézengúz
addikt

Uhhh. Az, hogy lehet? Azt hittem csak 1dl. hiányzik.

(#50099) LZs?!


LZs?!
aktív tag

Sziasztok,

Z3 illetve Z4 típusokat nézegetek hétvégi/túrázós/krúzolós kocsinak. Saját magamnak időnként kikapcsolódni (É-Buda, Pilis, Dunakanyar), illetve kettesben kirándulni.

A Z4 inkább tetszene páromnak, mivel autósabb kinézete van, illetve markánsabb kiállású; de egyébként meg semmire-se-jó, idióta dolognak tartja a roadster-eket.

A Z3 viszont nekem tetszik, mivel puritán, hangos; általában mechanikusabb érzése van...és nem mellékesen szervizeltetni is nekem kell majd. ;)

A HaHu-t böngészve Z3-ból van 1.8, 1.9 és 2.8, 200-300e km között mind (egy-két kivétel: pár alatta, pár felette).

Természetesen a 2.8 S6 kéne, de nem értek hozzá és vélelmezem, hogy az a leginkább komplex/komplikált.

Az 1.9 élhető kompromisszum? Specifikációiban az Alfa 1.8TS-re hajaz (ezzel tudom összehasonlítani), és az nem fenntartásokkal városon kívül is megállja a helyét.

Mit érdemes tudni ezekreől a motorokról (karbantartás, olajfogyasztás, gyengeségek, kényesek valamire)?

A fenti írt futásteljesítménnyel esélyesen akut motorgenerál (gyűrűk, tengelyek, etc.) vagy bírják?

Váltó, illetve általában a hajtáslánc, a katalizátor, stb. mennyire időtálló?

...és adja magát a kérdés: bele lehet-e tekerni 1000-1500km-t egyhuzamban két szervizlátogatás között megbízhatóan és a roadster-hez mérten komfortosan, t.i. túrázás (autópálya, országút)?

PS: a jelenlegi hobbi autóm, egy Alfa GT JTS, roppant komfortos és pár száz km-es kiruccanásokat remekül tolerál, de a legutóbbi ausztriai hosszúhétvége (1000km) után is hazafelé nekiállt hisztizni. Disc: tudom, hogy kocsiknál ez nem 'lelki' alapon történik... ;)

[ Szerkesztve ]

Nevermind...

(#50100) FIREBLADE78 válasza LZs?! (#50099) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Nekem z4 jobban bejön. Mekkora a keret? Van egy kolléga itt akinek z4 van. Majd megmondja,hogy mit és hogyan.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.