Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#50501) KAMELOT


KAMELOT
titán

Tessék itt egy jó cikk miért is éri meg annyira fejleszteni a villanykocsikat!
Továbbá már most is totál le vannak terhelve a kábelok mindenhol és ha mégtöbb villanykocsi lesz akkor mi? Honnét lesz a sok áram?? Komplett új hálózatokat kell húzni, töltőállomásokat kialakítani stb. Sajnos azt veszem észre ez nem kivitelezhető. Villanykocsit könnyű csinálni, de ami hozzá kell az meg horror összeg. Bemutatnak mindeféle innovációkat, amik fele semmire sem jó. Csökkentik a kibocsájtást...akkor hajóra miért nem vonatkozik ez? 1 teherszállító hajó kibocsátása egyenlő 10 000 kocsiéval...vagy ott a repülőgépek. Azokról miért nem szólnak hírek! Sajnos a hazugságookat tudják önteni, meg hülyíteni a népet.

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#50502) Shadowbull válasza KAMELOT (#50500) üzenetére


Shadowbull
addikt

Csak annyit gyartanak amit meg is vesznek. A sok tipus meg a novekedeshez kell, ami a kapitalizmus alapkovetelmenye. Aki nem novekszik az meghal.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#50503) FIREBLADE78 válasza Shadowbull (#50498) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Na végre. Nekem bővebb elég lenne a 400 km. Huzatva 250 is. ;]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#50504) Anubris válasza H.Ezredes (#50486) üzenetére


Anubris
őstag

Priv vagy viberen megírhatnád, hogy kb mennyibe kerül egy ilyen N53 szívósor tisztítás.

(#50505) NoZoli válasza KAMELOT (#50501) üzenetére


NoZoli
tag

"Honnét lesz a sok áram??"

Ez (lesz) a következő nagy biznisz. A megújuló energiaforrások teljes kiaknázása. Nem lesz olcsó minden házra napelemet, napkollektort és szélerőművet telepíteni, de muszáj lesz! És nem csak az elektromos autók miatt.

"1 teherszállító hajó kibocsátása egyenlő 10 000 kocsiéval..."

Van ám ott is fejlesztés és szigorodó norma, csak nincs olyan nagy dobra verve. Csak majd az árakon érezzük meg, amik emelkedni fognak, mert azt a sok fejlesztést is ki kell fizetnie valakinek. És nyilván, nem akarnak a fejlesztésbe és normabetartásba tönkremenni a szállítócégek.

[A Fujitsu mérsékli a hajók által kibocsátott üvegházhatású gázok mennyiségét]
[Egy óriás teherhajó tényleg annyit szennyez, mint 50 millió autó?]

[ Szerkesztve ]

(#50506) freaghill


freaghill
őstag

Valaki ismeri az autót, vagy a szervizt aki árulja?

[link]

(#50507) PeterD_81 válasza freaghill (#50506) üzenetére


PeterD_81
csendes tag

Nekem negatív a tapasztalatom a kereskedéssel. A szervízt nem ismerem. A negatív tapasztalatot ne úgy értsd, hogy becsaptak vagy bármi tisztességtelenség történt. Egyszerűen mint vásárló bementem, érdeklődtem és a srác aki foglalkozott velem flegma volt és lekezelő... Amikor kérdeztem a kocsiról, szervízkönyvről, mondta, hogy ő nem tudja, ha van, akkor nézzem meg a kis tartóban. Kérdeztem a kocsi előéletről.... Azt mondta, hogy akkor vegyek 3 éves autót, ne 10 éveset, ha az előélet érdekel... Meg ilyenek. Meg még volt pár beszólása, mindegy. Én nem álltam le vitázni, meg miegymás, sarkon fordultam és otthagytam az egészet. Jelzem a kocsit, amit néztem azóta is árulják még 200 ezerrel olcsóbban, sőt azok közzül amik év elején ott voltak a hirdetésekben most is ott vannak még. Tudodm mert rendszeresen nézem azt a típust. A szerviz részről itt a fórumban csak jókat olvastam eddig.

(#50508) Silent77


Silent77
veterán

Üzemanyagszűrőt milyen időként cserélni? 2006 E91 330D
Van belőle ajánlott márka?
:R

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#50509) szimi57 válasza freaghill (#50506) üzenetére


szimi57
őstag

Szerintem a VANAUTÓ autókereskedés árulja.

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#50510) mudleeska


mudleeska
újonc

Sziasztok!

Tovabbra is E46 vasarlasban vagyok. Van egy auto, amit szerelovel mar atvizsgaltam, rozsda semmi, belul kivul nagyon rendben van, az alabbi hibak vannak, ami egy reszere arat is kaptam ott hirtelen. Tudom, hogy hasznalt autora, foleg erre kolteni kell vasarlas utan, a kerdesem, hogy mennyire maszok fekete lyukba ezzel az autoval szerintetek, ha megveszem, es havonta ezt-azt rendberakok? Hardy tarcsa, kettos tomegu, valtoolaj, motorolaj lett rajta cserelve nemreg, amit tudott az ember. Azt akarom elkerulni, hogy vasarlas utan tobb szaz ezret kelljen radobni instant.

- Anyos ules legzsak jelzo vilagit - ?
- Benzin szint visszajelzo nem mukodik - ?
- Kezifek nem mukodik - ?
- Szervo szivattyu hamarosan cseres lesz - ?
- Fektarcsa & betetek cseresek lesznek kb 100e
- Bal elso lengokar cseres -
- Gatlok cseresek -> 109e
- Valto folyadek kicsit folyik -> 20e-60e

Errol az autorol van szo: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/bmw/320/bmw_320i-14848084

(#50511) Ummon válasza Silent77 (#50508) üzenetére


Ummon
csendes tag

Hivatalosan 60 ezer kilométerenként.
Mann, Mahle, Hengst -tel nem lehet mellényúlni.

(#50512) aero. válasza mudleeska (#50510) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ez felér egy GTK-val, amit itt leírtàl:)

(#50513) mudleeska válasza aero. (#50512) üzenetére


mudleeska
újonc

es az mit jelent? :D

(#50514) CharlieDrop válasza aero. (#50512) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ha valaki nem sajnálja az 5-6 kilót rádobni a 900 ezres autóra, akkor semmi baj. Ellenben a leírás alapján nem venném meg ezt. Kb. 0 BMW, ami szóvá jöhet. Sajna :(
de esetleg ki lehet fogni valamit.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#50515) aero. válasza mudleeska (#50513) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Gazdasági totálkár (amikor többet költesz rá, mint az autó értéke). Ezen az autón sosem fogod viszontlátni, és mindig lesz rajta olyan dolog, amit cserélni kell, vagy bántja majd a szemed, füled. Légzsák hibával át se megy a műszakin. Lehet csak ülés alatti szenzor, lehet nem. Kézifék nincs? Bukó. Motorolaj, stb cserét elhiszed? Mondani én is tudom. Ez az autó vásárlás után instant 150, de inkább 200k zsebből, hogy legalább műszaki képes állapotban legyen + a kötelező dolgok meglegyenek csinálva. Remélem érted már :)

(#50514) CharlieDrop Nem, persze. Én is csináltam ilyet, sőt. De van egy érzésem, hogy a többség nem azért néz 900-ért autót, mert 1.5m a keret.

[ Szerkesztve ]

(#50516) mudleeska válasza aero. (#50515) üzenetére


mudleeska
újonc

Tehat ha jol ertem, ezzel a kerettel inkabb felejtsem is el ugy altalanan az e46-ot?
Megertem, ha igen, ami minden szempontbol jonak tunt es nem azonnal rakoltos, az valoban 1.5 kornyeken van hahun.

Ja es a limit nem 1M, az azonnali limit annyi :) ha szepen havonta lehet ra kolteni, akkor nincs azzal gond. Nem instant ready autot keresek 1M-ert.

Koszi a kommenteket amugy!

[ Szerkesztve ]

(#50517) Shamat válasza mudleeska (#50516) üzenetére


Shamat
aktív tag

Én 7kilóért vettem egy éve (egy havertól) egy pre facelift 328i-t Mindenki próbált lebeszélni meg okoskodni, hogy ne legyek barom mert a gatyám rámegy. :U Ehhez képest már a harmadik olajcserén vagyunk túl és azt kell mondjam ennyire megbízható gépesem még nem volt, pedig volt már pár...
Alkatrész árak nagyon korrektek, FB csoportokban nincs olyan cucc, amit ne lehetne beszerezni hozzá kb.
Amire költöttem az a futómű, elöl koppra felújítva, hátul még van mit alkotni. Kiegyenlítő tartály csere, hűtő, néhány vízcső illetve kopó alkatrészek. Ezeken kívül csak olyan dolgokra, amik nem életbevágók. Olajat nem eszi, jól fogyaszt, egész egyszerűen imádom. Ráadásul szegénykémet az előző (sajnoshaver :D ) gazdája teljesen elhanyagolta, szinte csak rugdosta.
Kívülről van rajta jó pár harci sérülés, de összességében nagyon mutatós még így húsz évesen is.
Elképzelhető, hogy pont kifogtam, de ezzel csak azt szerettem volna mondani, hogy nem feltétlenül kell lemondanod az E46-ról. :B
Peace! :R

[ Szerkesztve ]

DEAD LIKE ME

(#50518) whitezo88 válasza mudleeska (#50510) üzenetére


whitezo88
nagyúr

engedd el, vagy ő engedjen belőle legalább 3 kilót... ez elég sok hiba egy eladó autónál.

(#50519) Gsx-rr válasza Shamat (#50517) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Itt altlaban tuldramatizaljak a dolgokat es millios szervizkoltsegekkel ilyesztgetik az embereket es az van beallitva , az osszes autora egy vodor penzt biztosan azonnal ra kell kolteni!

(#50520) Chris0321 válasza mudleeska (#50516) üzenetére


Chris0321
addikt

Én 1.1 millióért vettem fl 320i Touring-ot. Nálam volt egy kis kaszni javítás, a szokásos cserék plusz szilentek és kormányösszekötők mert be voltak rohadva és nem lehetett átállítani. Egy olajcsőt is cserélni kellett mert szivárgott és a fényszóró mosó is ereszti a folyadékot amihez megvettem már amit kellett. Plusz műszakiztatni is kellett mert csak egy hét volt már rajta mikor megvettem. Átírással és biztosítással együtt kb. 1.6-ba jött ki. Még lenne csinosítani való az autón, de jelenleg egy motorkerékpár felújítására spórolok amit elhalasztottam az autóvásárlás miatt.

(#50521) KAMELOT válasza mudleeska (#50516) üzenetére


KAMELOT
titán

Akkor inkább azt a 1,5M kocsit vedd meg mert amiket itt felsoroltál tényleg sok vagy ahogy írták engedjen belőle.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#50522) mudleeska válasza KAMELOT (#50521) üzenetére


mudleeska
újonc

koszonom mindenkinek a hozzaszolast! ezt most elengedem, de nem magat az e46-ot :) csak szerelonel atnezettet veszek.

(#50523) CharlieDrop válasza Gsx-rr (#50519) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Muszáj. Mert ha nem, akkor bazi nagy lehet a pofáraesés.

Ott a 328i-nél is írta, hogy le volt rúgva. Szóval azzal is volt dolog. Hogy mennyi az más kérdés ;)

plusz olcsóbb is volt, mint a 20i

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#50524) freaghill válasza szimi57 (#50509) üzenetére


freaghill
őstag

Felhívtam, nem volt túl szimpatikus nekem sem az ember. 2 órára van tőlem legalább, így elengedtem.

Hétvégén megyek Baranyába, ha lesz időm útba fogom ejteni a bonyhádi kereskedést amit linkeltél korábban.

(#50525) Gsx-rr válasza CharlieDrop (#50523) üzenetére


Gsx-rr
veterán

El kell vinni, meg kell nezetni es kesz. Lattatlanban nem lehet ezeket egyertelmuen elmondani.

Ha igy gondolkoznak itt az emberek,hogy mindenkinek legyen 500-1m forintja az uj auto melle akkor azt ezt allitok autoja is ilyen hulladek? Mert ezek szerint igen. Vagy ha nem akkor itt a pelda igenis van sok jo auto a piacon amit meg lehet venni es nem kell kolteni ra.
Tegyuk fel arulnam az autom itt valaki kerne velemenyt mire vigyazzon ha megvennne, tutti megkapna legyen azert 500.000 forintja a szervizre.
Holott aprilisban ugy adtam le a szervizben minden legyen megcsinalva ,kicserelve, gondolok itt a gumikra is. (Futomuben minden csere,valtoolaj, szivosor atnezve, hutok kiszedve tisztitva, turbo felujitva)
Azota ment az auto kb 3000 kilometert, most megint megy a fenyezohoz, egy karc se legyen rajta.
Oraban van 340.000 kilometer mindenki itt is ova intene tole az embert.
En meg siman mernek ra vallalni garanciat.

Es a kornyezetemben az osszes baratom autoja ilyen garantalom egyikre se kellene kolteni valos vagy elore lathato hibak miatt.

Gondos tulajdonos nem varja ki azt ,hogy majd egyben kelljen 200.000 km korul egy vagyont rakolteni.

[ Szerkesztve ]

(#50526) CharlieDrop válasza Gsx-rr (#50525) üzenetére


CharlieDrop
veterán

De ha eladó lesz, akkor nem alja áron. Mellesleg én is mindig mindent rendben tartok, de nem ez a jellemző kár lenne

ha megnézed azt a posztot, csak aminek ára oda van írva majdnem 3 kiló. Szóval az 5 nincs is messze tőle ;)

egy újabbra meg simán rámegy 500 egy átlag javításra.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#50527) KAMELOT válasza mudleeska (#50522) üzenetére


KAMELOT
titán

Inkább legyen drágább, de legyen rendben vagy ha van kedved szórakozni és belékölteni akkor veheted olcsóbban is lényegében ugyan ott vagy még talán jobban jársz mert tudod te cserélted és mikor cserélted!

várom a január 2-át amikor begurul a szervizbe a kocsim! :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#50528) HELLAFLUSH


HELLAFLUSH
őstag

Sziasztok!
Felkészülés a télre...nem gondoltam volna, hogy a FilterABC ennyivel olcsóbb :Y
Bárdinál több mint 50e Ft-ra jöttem volna ki ugyan ezekkel a szűrőkkel és olajjal és még benne se volt a fagyálló... :Y

(#50529) negro válasza Shamat (#50517) üzenetére


negro
őstag

E46 fent tartasa sose volt veszes. Olyan mint 36.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#50530) Gézengúz válasza HELLAFLUSH (#50528) üzenetére


Gézengúz
addikt

Ha igazán jó árakat akarsz, akkor kovacsauto

[ Szerkesztve ]

(#50531) CharlieDrop válasza negro (#50529) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Hát. A futóműve nem olyan strapabíró.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#50532) KAMELOT válasza HELLAFLUSH (#50528) üzenetére


KAMELOT
titán

Korekt árak. kb. helyi üzletben is ennyibe jöttél volna ki. Én ELF 5W-40 öntök most bele. 20eu / 5L. Többi az nálunk is ennyi! Fagyűllót 1:1 öntöd? Én nem keverem vízzel. Ahogy van öntöm bele. Jobban is hűtis a motort!

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#50533) simii16 válasza KAMELOT (#50532) üzenetére


simii16
aktív tag

Én ezt nem így tudom. Tudomásom szerint ha túl sok a hűtőfolyadékban a fagyálló, akkor romlik a hűtőképessége. Úgy hallottam versenysportban - nyilván ahol a körülmények megengedik - nem is öntenek a hűtőrendszerben fagyállót, csak vizet, de javítsatok ki ha tévedek.

(#50534) MoP_FX 57 válasza simii16 (#50533) üzenetére


MoP_FX 57
őstag

Pontosan így van. A (deszt)víz tartalom felelős a tényleges hőközlésért/hőfelvételért, a fagyálló pedig a fagypont beállításáért. A bolti koncentrátum sem tényleges koncentrátum, hanem -72 fokra kevert fagyálló és desztvíz keveréke, amit lehet/érdemes továbbkeverni, de már magában is tartalmaz annyi vizet, hogy hőt tudjon felvenni és szállítani.

[ Szerkesztve ]

(#50535) HELLAFLUSH válasza KAMELOT (#50532) üzenetére


HELLAFLUSH
őstag

szerintem is jó Deal volt :)
fagyállót olyat rendeltem ami már keverve van -35°C-ra.
egyébként én úgy tudom, hogy a koncentrátumot csak keverve szabad beleönteni 50-50 arányban, mert megeszi a csöveket hosszabb távon, de ha rosszul tudom javítsatok ki :))

(#50536) BLINT_PC


BLINT_PC
csendes tag

Sziasztok!
Lenne néhány kérdésem BMW ügyileg.
Kiszemelt típus: E36 316i Compact
1.9-es motorral szeretném (105ló, M43 kód, 165Nm és sok százerer km :)) )
A hírhedt VANOS van már ebben a motorban?
Használható mindennapi autónak egy ilyen még ma is?
Illetve, milyen értéket képvisel egy "gyárias" állapotú?
Keresném a tökéletest, de nem igazán lelem. :W
Mire érdemes figyelni a szokásoson felül vásárlás előtt? :F
Ja igen, a cél semmi racing, élvezetes munkába járás, néha kirándulás lenne.
Remélem tudtok segíteni!
Előre is köszönöm! :B

[ Szerkesztve ]

(#50537) ittakary válasza MoP_FX 57 (#50534) üzenetére


ittakary
nagyúr

Így van, alapvetően a keverékben a víz rendelkezik a nagyobb fajlagos hőkapacitással, ami a tényleges hőszállítást végzi. Itt van egy kis olvasnivaló Kamelotnak. A lényeg: víz fajhője 4200-4300 J/K*kg körül van, a benne lévő etilén glikolnak jó esetben 2500-2700... Tehát minél töményebb keveréket használsz, annál kevesebb hőt tud befogadni a hűtőrendszered, és annál nagyobb eséllyel fog túlmelegedni.

Szóval ezt a "Jobban is hűti is a motort!" mondatot így vegyük meg nem történtnek inkább :D

Ez egy tipikus példája volt annak, ami miatt szokták mondani, hogy nem szabad mindent elhinni, amit az interneten/fórumon olvasol :D

[ Szerkesztve ]

(#50538) Ļantos válasza Chris0321 (#50520) üzenetére


Ļantos
aktív tag

Nekem van egy 2000 évjáratú 320d, benne van vételárral 1.700.000-ba kb. Van egy 2004-es 530d, vételárral benne van most 2.750.000-ben. Egyik se ér ennyit, de nekem igen. Mindegyikben új turbók, szíjtárcsák, vízpumpák, adagoló, porlasztók, stb. vannak, meg még sok cserés dolog. A kisebb át is van fényezve, kasztnizva. Negyvenezer forintos xenonizzók, olaj 10ezrenként, mindenből a legjobb dolgokat kapják. Most nem kell már rájuk ennyire sokakat költeni, de merem állítani, hogy hasonló társaiktól sokkal jobb állapotban vannak. Sőt, hibátlanok. Csodálkozom mikor azt mondja egyik másik ember, hogy ezen árak feléért hibátlan ugyanilyen kocsikat lehet venni. Én biztosan tudom, hogy nem :B

(#50539) Chris0321 válasza Ļantos (#50538) üzenetére


Chris0321
addikt

Hát igen, hónapokig nézegettem a hahu-t mire találtam egy megfelelő autót és nem egy 1 millió alatti 320i-t láttam és jellemzően a képek alapján sem néztek ki túl jól.

(#50540) mudleeska


mudleeska
újonc

Vettem autot (320i) vegul. Ugy gondoltam, megnezem milyen mely kutba ugrok, aztan majd kiderul. Aki nem mer, az nem nyer.

Van par dolog, amit majd nyitasnak rendberakatnek. Tudtok valakit ajanlani megbizhato, jo munkat vegzo szerelot Budapest XVII kornyeken? Ha ott nem, akkor mondjuk 50km-en belul?
Koszi!

(#50541) Gsx-rr válasza mudleeska (#50540) üzenetére


Gsx-rr
veterán

5 er kft

(#50542) KAMELOT válasza HELLAFLUSH (#50535) üzenetére


KAMELOT
titán

Nekem is olyan van. -35C előkevert. Sárgát használok. Egyes színek határozzák meg mi mennyire van keverve, nálunk így van!

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#50543) SeniorTilla válasza KAMELOT (#50542) üzenetére


SeniorTilla
veterán

A színe nem azt jelenti, milyen anyagból van? Én az utóbbi autóimban mindig pirosat használtam, a szerelő azt mondta, ez kell bele.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#50544) MoP_FX 57 válasza SeniorTilla (#50543) üzenetére


MoP_FX 57
őstag

Igen, a szín alapvetően az összetétellel van összefüggésben, vagyis, hogy az adott fagyálló milyen autóipari szabványnak felel meg. (pl. G11 kék, G12 rózsaszín) A tényleges fagypont meg keverés kérdése.

2019-09-17 17:18:07 (#50536) BLINT_PC:

Mai viszonylatban egy egyszerű egyveztengelyes motor, ezáltal változó szelepvezérlés (VANOS) nélkül. Nyilván tönkre lehet ugyanúgy tenni. Változó szívócső (DISA) már megjelent. A helyedben próbálnék egy közepes (vagy magasabb) árfekvésűt választani, mert összességében (TCO) azok szoktak az olcsóbbak lenni. A hathengeresek nem jönnek számításba?

(#50545) adrian14 válasza BLINT_PC (#50536) üzenetére


adrian14
tag

Az a helyzet, hogy én is ezekkel a paraméterekkel vettem az e46-ot. Csak hosszabb utakra járunk vele (200-300km kb) és városban nem használjuk. Autópályán nagyon gyenge, hegynek felfelé menet is. Pozitívum: kényelmes és hát ennyi. Na meg jól néz ki.
Szerintem egy régi alsóbb kategóriás kocsival jobban jársz. (Ford, nissan almera, ha nem rohad...)

(#50546) szimi57 válasza BLINT_PC (#50536) üzenetére


szimi57
őstag

Egy kis infó.

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#50547) whitezo88 válasza BLINT_PC (#50536) üzenetére


whitezo88
nagyúr

Faek motor, se vanos se mas kulonleges cucc. Megbizhato de nem eros. Nekem m43 van 1.9 118 lovas, ennek a tesoja. Ez se egy erogep sajnos. Es sajna sokat eszik. Legutobb 11,5 litert, es ebben a fele orszagut volt. Igaz, nem papasan vezetek.

Ha elfogadsz egy tippet, inkabb erosebb motorral nezd legalabb 20i.

[ Szerkesztve ]

(#50548) KAMELOT válasza BLINT_PC (#50536) üzenetére


KAMELOT
titán

Ha én is ajánlhatok akkor 2.3i vagy 2.8i. Jobban jársz vele!

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#50549) SeniorTilla válasza KAMELOT (#50548) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Egyetértek. Egyszer volt 318i E36-om, hát egy gyenge fing volt az a motor.

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#50550) CharlieDrop válasza whitezo88 (#50547) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Az nem semmi, öcsém városban 7,5-tel szaladgált ugyanilyennel.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.