Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [oriic:] A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Samus:] Könnyűfém felni festése
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nem értem, hogy tudnak tekert órás kocsit megvenni (persze tudom, hogy így megy, és a vevő km órát vesz, nem valódi autót valódi állapotában). Pár ezer forintért lekérdezhető a kocsi előélete 5 perc alatt online, ott benne van az egész európai kár- és kilométeróra történet. Nem feltétlenül a sok km a baj, hanem a karbantartás hiánya. Az utolsó két kocsimat kintről hoztam, végig kint vezetett szerviztörténettel, márkaszervizben. A német sokat megy, sok a pálya, nagyok a távolságok. Aki elhiszi, hogy egy utazólimuzin 5er-ben 5 év alatt 120e km van, és eladják a piaci ár alsó szegmensében, az ......
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.