Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45951) SeniorTilla válasza Czimby (#45950) üzenetére


SeniorTilla
veterán

hozz be kintről egyet, jobban jársz vele

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#45952) CharlieDrop válasza Czimby (#45950) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Amúgy most milyen Accordod van? 7g?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#45953) Czimby válasza SeniorTilla (#45951) üzenetére


Czimby
addikt

Hol érdemes nézelődni?

Osztrák, Német ahogy hallom esélytelen mert ha van valami jó vétel a helyi kisebbség azonnal lecsap rá, szóval mire te kiérsz már jóval többe fog kerülni kevesebb Km-el. :))

Haverom fiának a 335D Svájcból lett hozva, azóta szokott is behordani(igaz csak Németből) a srác kocsikat de Jazz-re van ráállva mert azt azonnal elviszik itthon.

Más kérdés, ez az interface jó valamire, meg tudom vele nézni vissza volt-e tekerve az óra?
Ha jól tudom a BMW több helyen is tárolja, motorvezérlő, műszerfal...

Ja amúgy vicces, de melóban a BMW műszerfalakat gyártó gépeket javítom :-D Meg Audi, Merci, RR :))

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#45954) Czimby válasza CharlieDrop (#45952) üzenetére


Czimby
addikt

Igen, 7g NonFL 2.0
Nézegetem a 8G Accordokat is :))

[kép]

Mert egy ilyet azért el tudnék képzel, csak sajnos vakondhajtásos,
meg ha nem 0w-20al használták lehet spórolni a motorfelujításra.

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#45955) CharlieDrop válasza Czimby (#45954) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Szuper,
A 7g 2.0 szerintem súly/le arányba jobb.
A K20-s moci kevésbé nyűgös, mint a BMW 25i motorja, de a 30i már kellően nyomatékos tud lenni.

Bár nem tudom, hogy Sport, Exec, vagy milyen a felszereltséged, de az Accord elég jól felszerelt tud lenni, mert csomagszintű volt az extralista, BMW-nél meg lehet sportülés mellé fapad kormány, meg ilyen hülyeségek. Viszont ha 4 elektromos ablak van benne, akkor az mind automata :D

Ha 2006 előttit nézel, tehát nonFL verziót, lehetnek nagyon hülye meglepetések, ami az Accordnál hírből sincs, inkább nézz FL verziót, ha már...

8g Accordnál ugyanaz a baj, mint minden 2010 körüli benzinesnél, szereti csipegetni az olajat és iszonyat nehéz (1700 kg mint egy 5er)

Kérdezz még ha gondolod, de csak privátba :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#45956) mr_kickass válasza Czimby (#45953) üzenetére


mr_kickass
tag

Osztrák, Német ahogy hallom esélytelen mert ha van valami jó vétel a helyi kisebbség azonnal lecsap rá, szóval mire te kiérsz már jóval többe fog kerülni kevesebb Km-el.

Hulyeseg. De az teny, hogy figyelned kell a piacot. Erdemes a mobile-t, Autoscout24-et es az eBay-Kleinanzeigent push notificationre allitani megfeleloen specifikalt keresesi parameterekkel, es ha valami jonak tunik, felvenni az eladoval a kapcsolatot (nemet nyelven).

(#45957) Czimby válasza CharlieDrop (#45955) üzenetére


Czimby
addikt

"Ha 2006 előttit nézel, tehát nonFL verziót, lehetnek nagyon hülye meglepetések, ami az Accordnál hírből sincs, inkább nézz FL verziót, ha már..."

Ezt kifejtenéd bővebben?
Mindenhol azt olvasom, hogy az FL előtti motorok a megbízhatóbbak, most akkor hogyisvan???

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#45958) CharlieDrop válasza Czimby (#45957) üzenetére


CharlieDrop
veterán

A motorok igen. De az autó nem csak motorok ők áll. Fura helyen tud rohadni. Az iDrive is szarakodós és még sorolhatnám

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#45959) SeniorTilla válasza Czimby (#45953) üzenetére


SeniorTilla
veterán

Én németből hoztam, a sharant meg osztrákból. Profi csapat intézte, én nem foglalkozok ezzel az üzlettel. Mondjuk barátom az egyik srác, tehát nem a lehúzásról volt szó.

Nem volt gond a km állással sehol, de nyilván észnél kell lenni. Csodák kint sincsenek, csak a magyarok fejében :)))

[ Szerkesztve ]

HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.

(#45960) Vincsaba


Vincsaba
csendes tag

Sziasztok!

2008-as E93-mam van 25D automata váltóval. Azt vettem észre, hogy 2-es fokozatban gyorsításkor olyan 1800rpm körül, így “megáll” a fordulatszám (tudom, hogy ez így nagyon furán hangzik, de nem tudnám máshogy megfogalmazni :D ).
Nézegettem YT-on videókat, és mondjuk, ha ezt megnézitek 1:55től, szintén ugyanezt csinálja.

Akkor ez így lenne normális?

(#45961) 1audista


1audista
újonc

Sziasztok!
2007-es E90 325d boldog tulaja vagyok. Olyan problémám volna az autóval, hogy az automata váltóm hidegen csúsztatja a fokozatokat. Kb 1-2 km után tökéletes. hibakód nincs. Esetleg valakinek valami ötlete? A váltóolaj frissen cserélve.

(#45962) Czimby válasza mr_kickass (#45956) üzenetére


Czimby
addikt

Kleineinzaigen-ről vettünk már tök jó áron Akrapovic rendszert S1000RR -re iszonyat korrekt eladótól.
De volt már, hogy majdnem átvertek, csak kiszimatoltam a simlit, utána meg jött is üzenet, hogy más userek feljelentették az eladót...

Esetleg Svájci autót, hol lenne érdemes nézni, úgy hallottam ott jobb vételek vannak. (Lehet urban legend)

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#45963) Xero válasza Czimby (#45962) üzenetére


Xero
nagyúr

Kevesebbet futnak, többet költenek rájuk, jobban felszereltek, de drágábbak.
Itt érdemes nézelődni.

(#45964) H.Ezredes válasza 1audista (#45961) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Semmi probléma. Ne várjad,hogy hideg olajjal úgy működjön mint üzemmeleg váltónál. Kell neki ,hogy elérjen bizonyos üzemi hőfokot mint ahogy a motornál is megvan ez. :)

(#45960) Vincsaba

Én nem látok itt akkor problémát de ha gondolod gyere el ránézünk.

Jó kis DPF takarítás 35D Brutálisan el volt dugulva alapjáraton ha már 10mbar-t eléri az ellennyomás akkor már dugulás van itt 70mbar volt alapjáraton. Takarítás után az elvárható értékek lettek :)



[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#45965) bitpork válasza H.Ezredes (#45964) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Te magad takarítod a DPF-t? Milyen technológiával?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#45966) aero. válasza Vincsaba (#45960) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Teljesen normális. Miután "elindul" a fordulat, akkor zár össze, addig csúsztat.

(#45967) KAMELOT válasza 1audista (#45961) üzenetére


KAMELOT
titán

Ahogy Ezredes írja. Kicsit várni kell, hogy a váltóban az olaj felmelegedjen.
Én múltkor 3 hét után gyújtottam a kocsit, majd 5 perc után el si indultam. 500m megtétele után TRANSMISSION FAILSAFE. Majd leállítottam, kulcs ki majd be . Újra gyújtottam és hagytam melegedni legalább 10 percig a kocsit majd elindultam gond nélkül.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#45968) Gsx-rr válasza KAMELOT (#45967) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Akkor ott mar gond van a valtoval!

Baratnom regi autoja meg megvan szeptember ota par hete lett beinditva, meg is lepodtem ,mikor mondtak ,hogy siman indult 4 honap utan,ja es van benne 330.000

[ Szerkesztve ]

(#45969) GasBang


GasBang
csendes tag

Üdv
Adott egy BMW E91 320D M47, az lenne a probléma, hogy menet közben ha kidobom üresbe a semmiből leáll az autó. Az alapjárat stabil, menet közben is minden jó. Viszont néha indulásnál észre lehet venni, hogy kuplung elengedésére nagyon visszaesik a fordulat és leakar fulladni. Persze ekkor üresbe téve leáll a motor. Ezt a jelenséget nem mindig csinálja, valamikor teljesen jól működik az autó.

"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."

(#45970) KAMELOT válasza Gsx-rr (#45968) üzenetére


KAMELOT
titán

Nincs ott semmiféle gond. Fél éve lett cserélve az olaj és a filter.
Írtam mivel hideg volt a váltóolaj így nem tudott sebességet rakni és leállította, majd mikor melegítettem még 10 percet akkor már simán ment.
Lényeg azon van, hogy van használva és törődve a kocsival.

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#45971) 1audista


1audista
újonc

Köszönöm a gyors válaszokat.
Dpf tisztításban tud valaki segíteni? Érdemes tisztítani vagy inkább iktassam ki?
Esetleg ezredes tudnál valami élérhetőséget küldeni?

[ Szerkesztve ]

(#45972) Czimby


Czimby
addikt

E60 525D LCI ahogy látom butított 530D, miben tér el a 30D-től, csak szoftver vagy valamit cserélni is kellene.

Vicces, hogy alig többért jóval fiatalabbakat kapni és végülis ugyanaz a motor ami ráadásul kisebb eséllyel van széthajtva, gondolom a váltó is örül a -100Nm-nek.

Off: Kinti autót le lehet úgy infózni mint most már idehaza?

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#45973) CharlieDrop válasza Czimby (#45972) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Pontosan nem tudom, de ma megnézek én is egy ilyen motoros F10-et

Még nem tudom akarom-e igazán. Ha igaz mennyi a fenntartása

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#45974) FIREBLADE78 válasza CharlieDrop (#45973) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Van a ház előtt egy feha m pakkos új 5 40i,az kell neked :D

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#45975) Gsx-rr válasza KAMELOT (#45970) üzenetére


Gsx-rr
veterán

10 percet kell varni,hogy elindulj egy jo valtoval?
Ezt ugye nem gondolod komolyan?

(#45976) KAMELOT válasza Gsx-rr (#45975) üzenetére


KAMELOT
titán

Igen mivel mínuszok voltak és 3 hetet állt kint! :) Ez csak 1x fordult elő!
Nekem 10 perc mire eléri az üzemi hőfokot a motor, ha álló helyzetben van. ilyen hidegben. Mindennek rendesen át kell melegedni utána indulok csak. Gondolom a tied sem melegszik fel 1 perc alatt! :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#45977) H.Ezredes válasza KAMELOT (#45967) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Azért ez nem normális dolog akárhogy akarod mondani.... :DDD Egyébként találkoztam már ilyennel,hogy elmegy vészprogramba újraindítod és semmi probléma de azért nem ez a normális... Alap esetben ilyen hidegben beindítod az autót jár 1-2 percet és elindulsz az első pár váltás ilyen ( az enyémben is egyébként ) utána ahogy melegszik ez el is tűnik.

(#45971) 1audista

Persze. Keress meg privátban

(#45972) Czimby

Teljesen más befecskendezők illetve automata váltó esetén a gyengébb 6HP21 van a 6HP28 helyett

(#45973) CharlieDrop

F10-be a az N57 25-30D ugyan az viszont a váltó a 25D-n szintén a gyengébbik 8HP45 a 30D-n meg 8HP70

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#45978) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

46 misi, hát nem tudom :U

[ Szerkesztve ]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#45979) GasBang válasza GasBang (#45969) üzenetére


GasBang
csendes tag

Esetleg valaki találkozott már hasonlóva? Még azt is hozzá tenném, hogy megfigyeltem inkább akkor csinálja ha már bemelegedett a motor. Ma mentem vele rövidebb távot és minden úgy működött ahogyan kell. Jól startol jól húz az alapjárat is stabil nem ingadozik....

"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."

(#45980) Chris0321 válasza KAMELOT (#45976) üzenetére


Chris0321
addikt

Tudtommal az a rosszabbik választás, hogy ha egy helyben járatod a motort melegítésképp. Én garázsban parkolok, beindítom az autót és elsétálok kinyitni a kaput. Visszaséta, kiállok a kapu elé, becsukom majd indulok. Persze míg hideg a motor kerülöm az erős gyorsításokat és nem pörgetem de így sokkal hamarabb bemelegszik plusz nem csak a motor hanem minden.

(#45981) H.Ezredes válasza GasBang (#45979) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Rá tudunk nézni ha akarod.

(#45980) Chris0321

Teljesen okés. Én mondjuk beállítom az állófűtést így reggel mikor beülök eleve már kellemes hőmérséklet van az utastérben illetve ha le van fagyva az szélvédő akkor már olvad lefelé. Indítás után meg kellemes hőmérsékletű levegőt fúj és sokkal-sokkal hamarabb be is melegszik.

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#45982) Chris0321 válasza H.Ezredes (#45981) üzenetére


Chris0321
addikt

Jó de az állófűtés azt teljesen más ott maga a motor nem jár hanem a fűtés melegíti fel a vizet és az fűti fel az utasteret is. Ha viszont alapjáraton járatja valaki a motort akkor az terhelés nélkül lassabban melegszik plusz a motor olaj nem lesz üzemi hőfokon és a váltó és difi olaj attól nem lesz melegebb így így is úgy is finomabban kell hajtani csak a fűtés lesz használható plusz még a feleslegesen elhasznált üzemanyag a járatás miatt.
Plusz tudtommal nem egy nyugati országban még büntetik is azt aki 5-10 percig vagy tovább járatja az autóját melegítés céljából.

[ Szerkesztve ]

(#45983) Anubris válasza FIREBLADE78 (#45978) üzenetére


Anubris
őstag

Egy kicsit tényleg fura, hogy most az új 3-as, 8-as, X5 kapott egy hasonló belső design-t és az 5-ös, X3 meg igaz picit korábban jöttek, de belsőleg meg inkább ők passzolnak egymáshoz.
Kíváncsi vagyok, hogy fog majd az új 4-es kinézni.

Egyik ismerős vett most új 911-et a 440 F33 mellé. Kb ugyanilyen árban kapható, mint a 850i.
Lehet ha ennyit szándékoznék kocsira költeni én is inkább más márkát néznék, mert sokalnám az árkülönbözetet a 4-es és e között.

(#45984) Ck. válasza Anubris (#45983) üzenetére


Ck.
addikt

Sose fogom megérteni, hogy Magyarországon ezt hogy. :Y

(#45985) Anubris válasza Ck. (#45984) üzenetére


Anubris
őstag

Amúgy tényleg off, de csak érdekességképpen.

Nemrég voltam Izraelben, amin meglepődtem, hogy Tel-Aviv, ami egy nagyon drága város, magasak a fizetések, tele IT meg más központokkal stb. Mégis alig látni jó autót. Szinte csak Kia (abból sem Stinger) és Hyundai autók mentek, még Lexus sem szaladgált az utakon. A kocsi színek is 90%-ban ez az alap fehér/koszos fehér. Akivel találkoztam az is, van 8 lakása ott, darabja 700.000 dollart ér, de Renault Megane autója van.

Míg nálunk sok ügyvéd, orvos ismerősömnek, függetlenül, hogy nem hú de gazdag emberek, (persze átlag magyar keresethez képest jól elvannak), de 20-30 milliós autókkal szaladgálnak meg milliós órákat viselnek. Mindenkinek más a fontos, más a mentalitása.

(#45986) Xero válasza H.Ezredes (#45977) üzenetére


Xero
nagyúr

Az E46-nál picit kevesebb olajjal és hidegen kevés gázzal indulva és hirtelen elvéve ütött egyet. Ha nagyobb gázt kapott semmi baja nem volt. Kb 1 percig csinálta nagy hidegben. Ugyan így limp-be dobta magát emelkedőn 4-ből 3-ba visszaváltásnál. Teljes mosással, teli töltettel semmi baja nem volt.

10 perc az röhejesen sok. :U

(#45984) Ck.: Nem nagy kaland, ha jó vagy abban amit csinálsz és az keresett, jövedelmező üzletág. Vagy elég egy nagy bevételt termelő vállalkozás, ahol kevés a költség és generálni kell. Lízingelsz pár komolyabb autót és megy szépen le az adóalap. Volt ismerősöm szomszédja, aki mindenféle tréningekkel, esemény szervezéssel foglalkozott. Nem nagyon keletkezett költsége, így 1-2 évente cserélte az autókat a családban.
De elég ha elmész Telkibe. Tele van relatív nagy halakkal. Mindennapos a Porsche, Lambo, Ferrari és egyéb 50+-os autó. A kedvencem kb 10 éve a kisboltnál a távol keleti 150 magas hölgy és a kisgyereke volt a fekete Murcielagoval. Alig bírt beszállni és alig bírt kiállni, de Lamboval megy a boltba azért is. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#45987) szabi325 válasza Ck. (#45984) üzenetére


szabi325
tag

3 betű, kft vagy ner :DDD

(#45988) PeterD_81


PeterD_81
csendes tag

Sziasztok!
Egy ideje gondolkodom azon, hogy veszek egy BMW 320i E90 sedant. Visszaolvastam ezzel kapcsolatban a fórumban. Tudom, hogy nyűgös az N46 motor. Van aki nem ajánlja, van aki azt írta, hogy ha karban van tartva, akkor nem rossz motor. A kérdésem arra irányulna, hogy szakszervizes állapotfelmérés, motordiagnosztika során kiderülnének a hibák? Mennyire megbízható egy ilyen vásárlás előtti átvizsgálás? Nyilván az lenne a célom, hogy ne érjen meglepetés. Kaphatok valós képet egy autó állapotáról? Hagyatkozhatok az átvizsgálás eredményére? Előre is kösz az infót. Üdv.

(#45989) steven84 válasza PeterD_81 (#45988) üzenetére


steven84
tag

Megveszed, rádobsz 400k-t, és nem lesz gond vele többet.

(#45990) KAMELOT válasza H.Ezredes (#45977) üzenetére


KAMELOT
titán

Igazad is van, de csak 1x fordult elő! Nem volt semmiféle vészprogram. Kihúztam kinullázta majd visszatettem a kulcsot és okés volt.

(#45978) FIREBLADE78: Már nem tudják mit kérjenek a kocsiért. Sajnos ez nem néz ki olyan jól mint a régi 850ci.

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#45991) PeterD_81 válasza steven84 (#45989) üzenetére


PeterD_81
csendes tag

Kösz, ezzel tisztában vagyok. A kérdésem az állapotfelmérés, motordiagnosztika megbízhatóságára irányult.

[ Szerkesztve ]

(#45992) H.Ezredes válasza PeterD_81 (#45991) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Az autó adott állapotát meg lehet mondani de az nem garancia arra,hogy később nem lehet vele probléma.... Egyébként az N46 pont egy gyenge motor nem is fogyaszt jól. Szoktunk vásárlás előtti átvizsgálást csinálni abban benne van a hibatárolók olvasása / élő adatok nézése , futómű / fék / lengéscsillapító ellenőrzése motortérebe szíjak / görgők szemrevételezése stb...

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#45993) PeterD_81 válasza H.Ezredes (#45992) üzenetére


PeterD_81
csendes tag

Köszönöm a korrekt választ. Azt tudom, hogy a jövőre vonatkoztatva nem garancia. Csak szeretném majd elkerülni a nagyobb szívást... Ezért vásárlás előtt minden képpen megejtem az átvizsgáltatást majd. Egyébként a 320i E90 melyik motorral lenne szerencsésebb választás? N43, N45, N46?

[ Szerkesztve ]

(#45994) szimi57


szimi57
őstag

Sziasztok. A Carbon Cleanerről valami infó?

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#45995) cseppelcs válasza szimi57 (#45994) üzenetére


cseppelcs
csendes tag

Szia!

Megcsináltattam. Ha hiszel a kártyajóslásban a Te beavatkozásod.

Bye

(#45996) molnarpeter válasza szimi57 (#45994) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Sehol nem láttam még előtte-utána képeket, sem diag adatokat... azért kíváncsi lennék, mi és mennyi szabadul fel, nameg hová kerül.

(#45997) CharlieDrop válasza PeterD_81 (#45993) üzenetére


CharlieDrop
veterán

M47 :D

De tudom nem ez volt a kérdés

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#45998) H.Ezredes válasza molnarpeter (#45996) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Ismerős szerelőmhöz ment egy autó a tisztítás után levették a szívósort ugyan olyan retkes fos volt.... Le kell venni és úgy lehet tisztességesen megcsinálni a többi az humbug...

(#45993) PeterD_81

Igazából az N43 még szeret hajtókarcsapágyas is lenni. ( persze cserélni kell időben) Az egy újabb bonyolultabb motor NOX katalizátorral közvetlen befecskendezéssel ahol még a befecskendezők is szeretnek tönkre menni.

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#45999) szimi57 válasza cseppelcs (#45995) üzenetére


szimi57
őstag

Nem hiszek. Akkor marad a Spuri.

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#46000) H.Ezredes


H.Ezredes
őstag

Gyerek első útja természetesen BMW-be :B

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.