Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13451) Zewa válasza Tálydi (#13446) üzenetére


Zewa
senior tag

Fújj te jó ég ezmiez?! :W

3kilóval repeszteni egy E36-al... Ahhoz már bátorság kell. :U
Nem értek a fizikához meg az aerodimanikához de mennyire lenne stabil ez a vas ekkora segességnél ugy hogy hátul nem igazán van súly és leszorítóerő...?
Hangjától borsoízika hátam kr hogy egy gázfröccsnél halottam esik össze a benzinszint mutató. :DDD

850csi... 1900kg?! Van benne anyag. :Y irigylem én is a mostani és a leendőbeli tulajt is bár 8,5gurigáért lehet kapni már 1-2 jó féle vasat.... :K

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#13452) MPowerPH válasza Zewa (#13451) üzenetére


MPowerPH
félisten

"bár 8,5gurigáért lehet kapni már 1-2 jó féle vasat...."

Lehet, de az a nyomába sem érnek ennek. Első tulajdonos, és limitált darab. Nálunk nehéz lesz eladni.

Don't Tread On Me

(#13453) Zewa válasza MPowerPH (#13452) üzenetére


Zewa
senior tag

Félre értés ne essék tényleg iszonyat nyálcsorgatós darab de -mint ahogy te is írtad- nem könnyű eladni az ilyen autókat...
8,5kk környén már ilyenek is vannak. Modernebb, biztonságosabb de a feelinget nem adja... :U

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#13454) MPowerPH válasza Zewa (#13453) üzenetére


MPowerPH
félisten

Persze. Ha nem CSI lenne, akkor 1/6-ede lenne az ára. De mivel CSI, amiből ugye limitált darabszám van, és ráadásul első tulajos, így reális. Ezt nem azért veszik, hogy mindennapi autóként használják. Nem arra való, sokkal inkább kiállításokra, kisebb hétvégi találkozókra. Ez már egy érték, és az ára egy idő után fölfelé fog kúszni, nem lefelé. Hosszú távon akár jó befektetés is lehet, mondjuk 10 év múlva, ugyan ilyen jó állapotban. Akkor elképzelhető, hogy dupla ennyit fog érni. Míg az a 6-os bagóért se nagyon fog elmenni 10 év múlva. :DDD

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#13455) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Gusztustalan, visszataszító.

Don't Tread On Me

(#13456) Eagl3 válasza MPowerPH (#13455) üzenetére


Eagl3
veterán

Visszasírjuk még Bangle-t... :D

(#13457) Tálydi válasza Eagl3 (#13456) üzenetére


Tálydi
senior tag

Nem megmondtam vazzeg? ;]

Eeeeh, what’s up, doc?

(#13458) dízelracer válasza MPowerPH (#13455) üzenetére


dízelracer
senior tag

Az. Én az 5GT-re és az X6-ra is furcsa szemmel nézek mai napig is. Kár volt Bangle-t elengedni.

(#13459) Gyok2 válasza MPowerPH (#13455) üzenetére


Gyok2
aktív tag

Azért az mégiscsak egy fél sorhat :)

Tiszta Windows rendes ház

(#13460) dragonfx válasza MPowerPH (#13455) üzenetére


dragonfx
veterán

:O

e60 éra rulez mondtam.
hogy néz már ez ki??ford-opel öszvér, 3 henger, bio hidro aukkus, elsőkerék.ez már nem bmw :( :(
5 GT is mia xar??hányás...és lesz 3GT és 1GT is ha jól tom.
x6 nagy dög.x1 kéne.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#13461) Tálydi válasza dragonfx (#13460) üzenetére


Tálydi
senior tag

:K kivételesen mindenben egyetértek! :C

Eeeeh, what’s up, doc?

(#13462) saguaro válasza MPowerPH (#13455) üzenetére


saguaro
tag

A totalcar ezt a képet kb 2-3 éve minden egyes következő kis bmw-ről szóló hírbe benyomja.
Kb annyi valóságalapja van, mintha egy ovis által rajzolt triciklit rajzolnának oda. Semmi köze hozzá.

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13463) MPowerPH válasza saguaro (#13462) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem a képre gondoltam Tiii.... ;]

Hanem a 3 hengerre és az első kerék meghajtásra. :W :W :W Az a gusztustalan. Nekem az új design -el semmi problémám nincsen, F10 a valaha legyártott legszebb BMW. Amióta úgy láttam, hogy egy E60 és egy F10 áll egymás mellett, rájöttem, hogy óriási minőségi ugrás történ minden téren, kinézetben is. ;)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#13464) Tálydi


Tálydi
senior tag

Tudják mi a jó :K 1:02 és 1:06-nál főleg :DDD

Eeeeh, what’s up, doc?

(#13465) aero. válasza Tálydi (#13464) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Kocsiból ... zenéből nem. :DDD

(#13466) Tálydi válasza aero. (#13465) üzenetére


Tálydi
senior tag

Határozottan :K :DDD

Eeeeh, what’s up, doc?

(#13467) dragonfx válasza MPowerPH (#13463) üzenetére


dragonfx
veterán

e36 :K :K

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#13468) Zewa válasza MPowerPH (#13454) üzenetére


Zewa
senior tag

No igen a CSi sokat dob rajta.
Az fogja megvenni aki szerelmes ebbe a típusba.
Befektetésnek azért nem olyan jó mert sokat elvisz de ezért legalább ad élményt is!
Félre értés ne essék a seggem verném örömömben a falhoz ha csak egy icsit birtokolhatnám..... :B

Elsőkerék hajtás? 3Henger?! Mi ez egy Fábia?! :Y
Kép az csak kép.. Tényleg van sok fikció de a BMW mostanság igen jó uton van!
Egy-két szép mozzanat van a videoban de ez az ocsmány nyivákolás... Fújjj!
Lehet akár milyen luxus kurv@ ha meglátnám hogy az F10-em motorháztetején fetreng tuti lerángatnám! ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#13469) dragonfx válasza Zewa (#13468) üzenetére


dragonfx
veterán

miután megdugtam, elvettem a keresett pénzét, és a "kulcsot" odadta ;]
aztán irány az első autokereskedés :C

jo ez a csi..csak tudjad eladni.én eladnám.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#13470) Tálydi


Tálydi
senior tag

A bangle előtti érának (e30-34-36-38-39-46) ki volt a tervezője? :U

Eeeeh, what’s up, doc?

(#13471) Tálydi


Tálydi
senior tag

picsába, 2szer ment el

[ Szerkesztve ]

Eeeeh, what’s up, doc?

(#13472) Tálydi


Tálydi
senior tag


Ne mááááár :W

Eeeeh, what’s up, doc?

(#13473) saguaro válasza Tálydi (#13472) üzenetére


saguaro
tag

Ez valami házibarkács szar photoshop kép.
Egyébként a 4 ajtós BMW kupé előfutára lenne, nem a 3-as széria, mint a kép nevében írja. :U

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13474) Tálydi válasza saguaro (#13473) üzenetére


Tálydi
senior tag

Remélem is, ez undorító(na jó, elfogadnám de a faceliftes e90 az ezerszer szebb).

Eeeeh, what’s up, doc?

(#13475) Tálydi


Tálydi
senior tag

Átalakul az 1es BMW

Első löki aljáról a tengeri malacok szája jut róla eszembe :DD .

Eeeeh, what’s up, doc?

(#13476) saguaro válasza Tálydi (#13475) üzenetére


saguaro
tag

Kivételesen jól néz ki, amennyi rossz bekerült ide topikba utóbbi pár napba, ahhoz képest felüdülés. :)

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13477) MPowerPH válasza Tálydi (#13474) üzenetére


MPowerPH
félisten

Arra számíts, hogy az első is így fog kinézni. Előre álló vese, ami hasonlóan nagy lesz, mint az 5-ösnék és a 7-esnél. Így BMW a BMW, nem a Bangle féle gusztustalansággal. Ez lehet látni hogy fake, F10-es méretű nem lehet a 3-as.

Don't Tread On Me

(#13478) dragonfx válasza Tálydi (#13475) üzenetére


dragonfx
veterán

a jót csak tökéletesíteni lehet.

nem tom eza fenti kép miléyne bmw de ormotlan.

esika hó végre. ;]

bangle.t vissza!!!!

[ Szerkesztve ]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#13479) MPowerPH válasza dragonfx (#13478) üzenetére


MPowerPH
félisten

E36-od van, és Bangle -t vissza? LOL, pedig óriási különbség van egy Bangle féle gusztustalanság, és egy E36 között. A BMW-sek többségének tetszik az új style, végre felvehetik a versenyt a Mercedes -el pl. a belső tér kialakítását nézve. Mert eddig a puritánságával sajnos a középkategóriába sorolta a BMW-t, kivétel a 7-es, mondjuk az is ocsmány volt.

Don't Tread On Me

(#13480) Tálydi válasza MPowerPH (#13479) üzenetére


Tálydi
senior tag

:U
Neked E39-ed van és a holland tervező tetszik, kb ennyi az összefüggés :) .

Eeeeh, what’s up, doc?

(#13481) MPowerPH válasza Tálydi (#13480) üzenetére


MPowerPH
félisten

Igen. Mert ha elolvasod a prezentációt megtudhatod, a BMW az új modellekkel azt folytatja, amit az E46/E39/E38 -al Bangle miatt abbahagytak. Mert Bangle eltért minden eddigi BMW-s filozófiától a megjelenésben. Ilyen az autó oldalán hosszában végigfutó vágás, a nagyobb, kicsit cápára hasonlító vese, és pl. a vezető felé forduló premium -os középkonzol. Olvass utána, mert így van. ;) Az F10 az E39 folytatása, csak 2 generáció különbségét viseli.

Don't Tread On Me

(#13482) dragonfx válasza MPowerPH (#13479) üzenetére


dragonfx
veterán

nem LOL.lehet nem Bangle és az e36 ég és föld.de ez a mostani 5ös gány.ennyi smemi köze a régi érához.pl e34.

a vágás igenis jol mutat az e90en.
és az e60 az egyik legsikeresebb 5ös szóval ennyit arról kinek a munkája volt ütős.

[ Szerkesztve ]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#13483) saguaro válasza dragonfx (#13482) üzenetére


saguaro
tag

Kb 100.000-el több E39 kelt el, mint E60.
Igaz, akkor nem volt válság. :)

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13484) MPowerPH válasza dragonfx (#13482) üzenetére


MPowerPH
félisten

saguaro megmondta azt, amit én is akartam. E39 még sikeresebb volt, pedig akkor még a BMW nem volt jelen ennyi piacon. ;) És a válság csak az E60 éra kis részén volt jelen.

Dragon, akkor nekem ne higgy, olvass utána, bizony az E39 utódja ez, nem az E60-é. De ha mind okosabbak vagytok, mint a BMW-s promoterek, akkor le a kalappal. Nem tudom még mit kerestek a fórumon, már BMW-nél kellene dolgozni, marketing stratégia osztályon.
Pont az E34 után csinált a BMW egy minőségi ugrást az E39-el, ezzel zárkóztak rá a Mercedesra ami az E34 alatt igen csak elhúzott. Ugyan ez történt most is, csak most az F10 csinálta az E60-al után. Olvasd el a BMW törikönyvet, ott ezt is leírják.

1, 2 És ezek szerint az F10 elég sikeres az eddigi adatokat nézve, hiába a magasabb árazás.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#13485) dragonfx válasza MPowerPH (#13484) üzenetére


dragonfx
veterán

felőlem lehet akármelyik sikeresebb statisztikába történeembe az e60 fényévekkel veri a mostanit kinézetre. :K .
én nem mondtam az közel el bármeliyk 5ös egymáshoz.

az e60 minden tekintetben tesztben jobb volt mint a merci.
régebben pláne.motorválaszték miatt.
a merci már más kategória.
úgy érzi abmw.t csak az audi.val lehet összevetni.merci más.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#13486) MPowerPH válasza dragonfx (#13485) üzenetére


MPowerPH
félisten

"az e60 minden tekintetben tesztben jobb volt mint a merci."

Nem volt jobb minden tekintetben. A BMW luxusautóként elmaradt a Mercedestől, a puritán belsővel együtt a maga kényelmetlenségével. Az Audi-val pont nem kellene összevetni, ha mégis azzal akarod, akkor nagy szégyen, hogy így lehúzod a márkát.

Az F10-el a BMW újra belépett a luxus autók világába, és ez mellett megmarad a sportosság is, ami jobb mint az E60 esetében. Hiszen laposabb, és egy jávorszarvas teszten nem borul fel, mint ahogy az E60 ezt majdnem megtette. Ráadásul sokkal biztonságosabb lett. Mindenki elfelejtette, hogy az E60 csak a BMW nyomására kapta meg a 4 csillagot az Euro NCAP -n a 3 helyett. Egyszerűen papír volt, az E39 biztonságosabb volt egy frontális ütközésnél.
És Nálad veri, a többség ezt nem így gondolja. ;) Ormótlan Bangle bálna, nincs semmi alakja, csak úgy van. Végre megint van legalább derékszögű hűtőrács, így már BMW-nek néz ki.
Ha nem érted meg a statisztikákat, akkor ne mondj hülyeségeket. Az a tény, hogy ott az igazság. És azok szerint az E39 és az F10 a jóval magasabb induló árához képest, és a válság mellett is sikeresebb, mint az E60 volt. Pont. ;)

Don't Tread On Me

(#13487) DreaD88 válasza MPowerPH (#13486) üzenetére


DreaD88
tag

"Az F10-el a BMW újra belépett a luxus autók világába, és ez mellett megmarad a sportosság is, ami jobb mint az E60 esetében."

Pont amiket linkeltél a #13484 hsz-edben az első videóban mondja a csóka, hogy valamivel kevésbé sportos az F10 a elődeihez képest, de sokat rádobtak a belső kényelemre.
Tehát lehet, hogy "belépett" a luxus kategóriába, de a sportosság enyhe rovására...
Néhányszor volt alkalmam ülni E60-ban, nekem az eléggé luxusautónak tűnt :)) felesleges csokiszökőkutat szerelni a váltóbokszra :) (mondom én :DDD )

Mondjuk szerintem mond failokat a csávó a videóban, a hátsó lámpákra azt mondja, hogy "szerintem az E34-es (a hárommal ezelőtti generáció) lámpáihoz hasonlítanak..." eközben húzza az ujjait a felfelé kunkorodó hátsólámpán.

Ja "az új 5-ös BMW-ben már kulccsal is kinyithatjuk a csomagtartót".
WTF? Eddig nem lehetett? Dehogy nem (akkor mért "már", mért nem "is")?

[ Szerkesztve ]

"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)

(#13488) MPowerPH válasza DreaD88 (#13487) üzenetére


MPowerPH
félisten

Igen, kinézetben. A megjelenés az, amiből faragtak, mert gusztustalan volt, a sportosság megmaradt maga az autóban. Kanyarstabilitásban az új F10 messze az E60 előtt áll, még az ezt segítő elektronika nélkül is. És hogy őszinte legyek, egy kanyargós pályán még egy E39 is beveri a széria E60 -at, ugyan azzal a motorral. A sportosság fogalma nálam itt kezdődik. Egy erősebb kanyarban félő, hogy egészen elemelkednek a belső íven lévő kerekek. Ekkora szégyent még nem élt a BMW, amit az E60 megjelenésekor kapott. És ezt is kár tusolni ,mert óriási bajok voltak, amit csak sok pénzel, és mellébeszéléssel tudtak orvosolni, csak hogy védjék a jó hírnevet.

E60 annyira nem volt luxus autó, hogy az A6-al kezelték 1 lapon, ami elég lekezelő volt, belegondolva, hogy az A6 mennyire puritán. Bangle még ennél is rosszabbat alkotott, a gagyi utastérrel, és a kezelhetetlen i-drive -al.

Don't Tread On Me

(#13489) DreaD88 válasza MPowerPH (#13488) üzenetére


DreaD88
tag

Az iDrive-hoz nem tudom mennyi köze van Chris Banglenek, ő nem csak formatervező volt?

"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)

(#13490) MPowerPH válasza DreaD88 (#13489) üzenetére


MPowerPH
félisten

De. Az i-drive -nak az E60-hoz van köze. ;) Ugyanis benne van.

Don't Tread On Me

(#13491) DreaD88 válasza MPowerPH (#13490) üzenetére


DreaD88
tag

Ha nem Bangle szapulás van, hanem E60 szapulás, akkor értem az iDrive dolgot.
Bár haverom az E60-ban olyan gyorsan állít bármit az idriveval, hogy csak lesek, hogy mi volt.
Első alkalommal mikor vele utaztam, akkor vezetés közben 20 percen keresztül mutatta, hogy miket jelez ki, mit hol lehet beállítani rajta, stb. Nekem totál nem tűnt "kezelhetetlennek", de majd rákérdezek nála, hogy mennyi idő volt megtanulnia kezelni és mennyire volt szenvedés az elején...

Lehet azt is meg lehetett volna csinálni egyszerűbbre, de ha tesztekben azt írják, hogy kezelhetetlen nem biztos, hogy aki megveszi saját magának az autót és már x hónapja azzal jár az nem tudja megtanulni.

Kb. mint egy új szoftvert, azt is meg kell tanulni.
Vagy E60 tulajdonosok véleménye, hogy "kezelhetetlen"?

[ Szerkesztve ]

"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)

(#13492) Tálydi válasza MPowerPH (#13481) üzenetére


Tálydi
senior tag

Tudom, de attól még az E39 és az F10 között kinézetben is jelentős különbség van, ezt lásd be :K

Az E60 szapulásoddal nem értek egyet, a belseje is rendben van, igaz tény, az F10 belseje kibaszott szép, még hasonlót sem láttam! :K

(#13491) DreaD88: Azt elfelejtetted, hogy még a facelift nélküli I-drive van neki, az újabb(E60 ban 2007től) már sokkal egyszerűbb.

Eeeeh, what’s up, doc?

(#13493) DreaD88 válasza Tálydi (#13492) üzenetére


DreaD88
tag

Akkor pláne :)

"INGYEN ÉLŐ PIÓCÁK" by Mr. Burns (Simpson család)

(#13494) MPowerPH válasza Tálydi (#13492) üzenetére


MPowerPH
félisten

Még szép, hogy van különbség. A vonal tovább vitelét nem úgy értettem, hogy ugyan úgy néz ki. Hanem azok a stílusjegyek, amik az E60-ból kimaradtak.
Újra legalább derékszögű a vese, ami BMW-s stílusjegy. Az autó oldalán végigfutó vágás, ami formát ad a kasztninak, már nem is olyan bálna. A motorháztető ívei, és a belső vezetőközpontuság. Ezek pl. olyan stílusjegyek.
De azt már nem mondom, hogy újra lapos az autó, és kanyarban, vagy hirtelen irányváltásnál sem jön zavarba.

Az F10 belseje méltó ellenfele lehet a Mercedes -ének, ami ebben nagyon elhúzott.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#13495) dragonfx válasza MPowerPH (#13486) üzenetére


dragonfx
veterán

e60 szebb, jobb.nekem nem kéne az uj 5ös.gány.
M-packkal brutálisan jol néz ki. :K

de mint mondtam egyik se kéne csak ha már dönteni kell.
e36/e46.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#13496) MPowerPH válasza dragonfx (#13495) üzenetére


MPowerPH
félisten

Tudom, Te 3-as párti vagyol. :)

Don't Tread On Me

(#13497) Tálydi


Tálydi
senior tag

játszik :D

Eeeeh, what’s up, doc?

(#13498) dragonfx válasza MPowerPH (#13496) üzenetére


dragonfx
veterán

jaja.
e30\e36\e46.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#13499) Tomics


Tomics
addikt

FAIL :DDD

PH! addikt since 2004

(#13500) MPowerPH válasza Tomics (#13499) üzenetére


MPowerPH
félisten

Azért ennyire nem vészes a helyzet, de tud meglepetéseket okozni.

mod: Jah, most látom... :DDD A gyökér. Remélem mikor a férj hazamegy, jól elveri. ;]

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.