Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A fénynél gyorsabban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
őstag
Mindjárt jön dragon és mindenkit kizavar innen...
-
dragonfx
veterán
válasz tomcsi23 #11400 üzenetére
hát 180lótól 9.3as gyorsulás elég gyengus.gondolom rugalmasabb, de anagy súly megöli.egy 18is is odaveri ha kicsit meg van piszkálva.
Hát néztem a 2.0 meg 2.8 turbo 220 meg 260 lóereje sem sekély.és hát nem csoda angyot lép.csak hát a forma, felejtős....bmw001>>pesten van belőlük azért, napi szinten látni, kb annyi van belölük mint az x6osból.
"éjjel a városban inni kell, vagy dugni valami jó csajjal.".. .ennyi meg bulizni.de azért egy kis bebeforozás előtt hangulatkeltés nem lenne rossz játékszer mondjuk egy lancer evolution
dízelracer>>na és mivel verted oda 160ig a 750i.t??nem az számít 0-160ra ki a jobb. hanem hogy a képzeletbeli célvonalon ki halad át előbb, ha már streetracerkedés....
tyűha....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
keIdor
titán
Hazafele franciából Németországban annyi F10-et láttam, mint a kur.. annya. Fájt a szívem.
5GT-ből is rengeteg van, annyira nem ronda, mint hittem, bár szokatlan egy alakja van nagyon.¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Szplöttyy
senior tag
válasz dízelracer #11395 üzenetére
(#11395) dízelracer:Kell idő amig meglódul, pl a dízel E39 is, 50-70között mármár kezdett elhúzni, de ledületbe jött a gép.
(#11396) tibi666:Nemtudom, én élvezem. Ja nickeről jut eszembe, vicces volt, hogy megálltunk egy temetőnél, de az utcán, elöte kb 4fekete macska ment át elöttünk, és ahogy megálltunk 666.6km-t tettünk meg nullázás óta. Nemmentünkbe a temetőbe.
(#11397) BMW001:Hát 255km/h-nál limitál, ott forog vagy 4500-at kb. Hát végülis el lehet dönteni, hogy luxus kell, vagy sportosság.Smoke & Torque
-
Cxgrav
senior tag
Na most egy baromi buta kérdést fogok feltenni, amire úgy is tudom hogy "NEM" lesz a válasz, de hátha:
BMW 118d -ben a kijelzőn nem lehet valahogy filmet nézni? Cd-n már próbáltam megetetni vele az .avit de nem ismeri fel a formátumot. Gondolom mp3 lejátszóra és auxon átlőtt jelen sem fog átmenni. Esetleg valami trükkös megoldás létezik?
Picture me Rollin' by 2pac
-
MPowerPH
félisten
válasz Kinder #11410 üzenetére
Hát nem. Ezeket az új 530D-et még az enyémmel is odaverem. (no persze az enyém chippelt, igaz szívó benzin. Ha a D is chippelt lenne, nem sok esélyem lenne) 0-170 -re olyan 18-19s alatt gyorsul fel egy 530D, míg egy 123D olyan 17-18s. Vezettem mindkettőt, és ilyen formában. És a 123D a két turbo miatt sokkal rugalmasabb, ha pl. előzésbe kezdesz, míg az 530D kicsit hezitál. Ezeket mind tapasztalatból írom le, 530D nem egy van itt Pakson. E60-ból van vagy 8db. Végsebbre lehet jobb, de az kit izgat? Közúton úgyse nagyon mész 200 fölött.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11411 üzenetére
ok akkor xar driver vagy.
a tiéd 207le.re van chippelve. 1500kg.
az e60 530d 218 vagy 231 lovas.1610kg.
de akkor legyen fer játék>>chippelve>>Bmw 5 SERIE E60 530 D 218LE
160
218
500191
260
590Bmw 5 SERIE E60 530 D 231LE
170
231
500207
281
600van 100kg hátránya de cseréve van 50 meg 70 ló előnye, de te odavered.aha.600nm nyomatékot mi??170re??aha....
ezt a gizdázást abba kéne hagynod mert szégyent hozol a topikra!!kár agyba főbe dícsérni az 528asod.
egy 91es 325i széjjelcsap.
még chipp nélkül is le kell hogy turjon ha nem xar a driver.
őbennük tuti ennyi ló van tiédbe meg kétséges ténylegesne emnnyi is van meg a 207ből.tulajdonképpen én is odaverem a 140 lovas 1.8as mostani lancert.és végülis az már majdnm evolution packos is lehet.mondtam egy hasonlatotja ha nem nyomja akkor igen.na ez lehet nálad is kb.
aztán most oszthatod azt észt..egy e60 mindne szempontból jobb mint a tiéd.egy 530d meg pláne.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11412 üzenetére
A régi 218 lovasról beszélek Te ..., és nem chippelve. Olvasd már el mit írok. Mikor épült az M6, oda jártak a paksiak gyorsulgatni. Csak tudom, hogy mi ellen mit mentem, és ott 200-ig nyomtuk. És E60-nál szar driver nincs, automata, csak a gázt kell nyomni. Meg indulásnál lehet trükközni, azt mindenki ismeri hogy.(gondolom neked gőzöd nincs róla...)
Nem 207, hanem 204. És megvan az összes.Itt egy festő gyereknek van egy 530Dje és egy számtechbolt tulajdonosnak. Mindegyik nagyon jó haverom, egyszer leugrottunk. Volt még E39 525D meg 530D is, és barátom a 20i-vel.
A sima alap 218 lovas E60-t odavertem, ellenben a farek(festő) piszkosul elagyalt, főleg 140 fölött. Nah, neki 268 lóra van húzva az autója, és piszkosul megy. Igaz, már 3x volt turbo csere, meg kétszer 3db porlasztó. 231 lovas nem volt lent, olyan is van, de azt a srácot nem ismerem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11412 üzenetére
És ha kicsit okosabb lennél, tudhatnád, hogy a nyomaték magas fordulaton nem játszik. Meg kellene nézni egy nyomatékgörbét diesel autónál úgy 3000RPM környékén, meg 4000RPM környékén. Annyira látszik, hogy még életetben nem ültél ilyen diesel autóban, hogy fogalmad sincs róla mit is tud valójában, és hogy viselkedik. Engem anno az A6 3.0TDi-vel a hasonló katos benzinesek szarrá aláztak, hiába volt nem tom hány NM-em.
Azt még nem mondtad meg, hogy kell automatával szépen-gyorsan elindulni. Ha akkora tudor vagy, várom a válaszodat.
Jah, és csak olyanról tudok nyilatkozni, amit ki is próbáltam. Az erősebb 30D-ben nem ültem, biztos jobban megy, főleg végsebbre lehet erősebb a réginél.
"egy 91es 325i széjjelcsap."
Megint ide jutunk. Igen, széjjel csap. Asszem könnyebb is, és 14 lóval erősebb. Ez logikus, már volt szerencsém. Hallod, BMW talira szerzek valami 1.3-as Swiftet, csak miattad. Elmegyek azzal, és kicsit megagyallak vele. Elég kínos lehet mikor egy Suzuki levillog.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11417 üzenetére
már vártalak.
ezzela dumával pláne.
szerezz akármit lexarom.
aztán hidd azt faja vagy.és???
ettől nekem még akkor is bmw.m lesz.ha te fejen állva 3asból indulsz isja és ennél jobb sosme kéne.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11418 üzenetére
Én nem hiszek semmit, megint Te jössz a hülyeségekkel, úgy hogy 0 tapasztalatod van, és még életedben nem vezettél ilyen autót. Assze most se én kezdtem, hanem Te ugrottál nekem. A kérdésemre nem kaptam még választ, egyikre sem. Vagy gondolom ne is várjak rá, igaz?
Don't Tread On Me
-
-
Szplöttyy
senior tag
Mi úgy szoktunk, hogy be D-be aztán sport mód, álsz a féken, és elkezded nyomgni a gázt, de még ne forogjon el a kerék(ha van DSC, akor akár parketta is lehet), aztán leugrasz a fékről. Öreg mercikkel meg ezt lehetett, hogy N-be kiforgattad a motort, de közbe nyomtad a féket, és berántottad D-be, abb a pillanatba fékről le, de nemhiszem hogy jót tesz az neki.
Smoke & Torque
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #11424 üzenetére
Ahogy Szplöttyy fórumtárs is mondja. Automata nem tudom mennyire szereti, mikor az A6 volt, a városban elindulásoknál a lustaságot úgy kompenzáltam, hogy próbáltam kilőni az autóval. DSC az mindig off ilyenkor, gyorsuláskor ez mondjuk alap.
A második variáns elég gyilkos, az újabb autók váltója nem sokáig tolerálná. Nem is merném megpróbálni. Egyébként farek is így csinálja az 530D-vel, és eddig a váltó/kuplung párossal nem volt probléma.
Azért kérdeztem rá, mert szerintem tök alap dolog, logikus is. De hát Dragon úr nem tudta a választ. Ez olyan, mint a jobb láb fék, ha auto váltós autód van, nem lehet mellőzni.Egyébként igen, TU, dual Vanos. Elég jó fogyival már ennek köszönhetően.
Most nézem ezt az autót amit Dragon linkelt. Gyönyörű, az biztos. De 20-as motorral nem venném meg. Legaláb 28-assal, vagy az M3-as valamelyik variánsával. Mondjuk az szánalom, hogy kint fityeg hátul az M3-as jelecske. Attól azért fényévekre van. Felnit dobnám le róla...
dragonfx: Már megint a busszal jössz? Múlt héten is ültem buszon, végigaludtam az utat, jól kipihentem magam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Szplöttyy
senior tag
Féken állástól semmi baja nem lesz egy autómatának.Csak az olajat kavargatja, nyilván, ha több percig álsz vele így, akkor felgyullad a hibajelző, mert túlmelegedett a váltóólajad, és Safe módba kapcsol. A második, ez pedig, elég nehéz is, mert féken állsz, de nyomod a gázt is, és behúzod d-be és mikor kapcsolja a D-t már nem szabad a féket nyomnod. De nyilván, ez igen egészségtelen. Szerintem jobbak az autómaták, ott nincs gond az elindulásnál túlnagy vagy tálkicsi gázzal, és a váltással se. Meg autómata váltóba, nem is igazán van kuplung, ami égne, mint egy kézisbe, nem?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11428 üzenetére
engem nem érdekelnek a tesztkérdéseid mert automata váltós autom sosem lesz.az neked való.
ez a sárga e36 nagyon jó.ha igaz a km, akkor megér ennyit, egy életre szól.nem ugy tünik mint amelyik törve volt.a felni meg gyári M3 nem tudom mi bajod vele.jajj már látom itt a gond....szóval bmw.be már a 20as motor se elég...értem. . .ez alapján az 5ösbe is minimum 30as kell nemde?? szóval a tiéd is fos nem??
én még az uj 3as is elfogadnám 18d motorral.143 ló azért elég autozni.cserébe fogyaszt 5 litert."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Kinder
senior tag
válasz MPowerPH #11417 üzenetére
nekem 530d chippelt van, dehát jó, egy A6 3.0tdi-t még akkor is lenyomok alapverzióban is, ha én csak akkor szállok be a kocsiba, amikor az már elindult. jóhogy azzal mindenki lenyomott téged. ( még a peugeot 607 2.2 dízel váltója egy szép jószág, na azzal ne vagánykodjon az ember, egész egyszerűen nem megy )
amúgy meg, nagy teljesítményű autómata dízelnek előzésnél nem padlót kell nyomni 0,01 másodperc alatt, hanem szépen 0,5 mp alatt, és akkor láss csodát, folyamatosan gyorsul, nem gondolkodik előtte. ezzel a fél másodperccel többet nyer az ember, mint a 2 mp gondolkodással egy gyors, brutál, ámde értelmetlen padlózás után. -
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11430 üzenetére
Én az M3 feliratról beszélek. Mi köze ennek az M3-ashoz a felnin és a packon kívül? A sima M logo-t még megérteném, de így elég nevetséges.
Kinder: Azért ne írd le annyira az A6 TDI-ket. Annyira nem volt vészes, BMW csak csöppet erősebb, legalábbis a 218 lovas. Ennek oka a quattro hajtás, semmi más.
E60 530D-d van, de melyik? Ha chippelt akkor mind1, így is úgy is szépen mehet. Hasonló problémák mint havernál jelentkeztek?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11433 üzenetére
hát ja az nem kéne rá azt én is leszedném.de a felni bejövős.jó lehetne jobbat szebbet tetszetősebbet rárakni de így teljes a kép.
nem tudom engem se a angy dízel.se az auto váltó.a kettő együtt pláne nem vonz.én nagy dízelnél nagy fogyit látok.legalábbis ha kihasznlód amit az auto tud.jó ez kis dízelre is valszeg igaz de annál talán nem annyira.én egy 318d.vel megelégednék. a modellfrississel fehérben.
istenigazából egy uj bmw nem vonz annyira mint a régebbiek e46tal bezárólag.ott valami megszakad utána a bmw.nél és az már nem tetszetős nekem....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Kinder #11435 üzenetére
Akkor ugyan annyit húztak rajta, mint a haveromén. Piszkosul megy így az autó, az biztos. Haver nagyon rugdalja, lehet az lehet a probléma. Nyaraláson is volt turbo cseréje, tempomat 220-al akarta megtenni a távot. Sejtem az már nem tetszett neki. Szvsz, ő ilyen téren nem vigyáz rá, azt mondja az autó van érte. Ez a hozzáállása már kicsit több mint 1 millába került neki....
dragonfx: Ebben egyetértünk, diesel autó is tud zabálni rendesen. De 130-aknál nagyon jól eszik még egy nagy auto váltós is. Inkább városban jön ki a nagy motor és a váltó hátránya.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11436 üzenetére
az még nem is sok.egy turbó alapból 300-400k nem?meg a másik nagy alkatrész cseréje 2x....
hát tényleg igaz a dízel sokkal érzékenyebb pláne turbo biturbó jajajjj...
vigyázni kell rá sé akkor nem elsz baja.mielőtt mész 10 percig menj nyugiba meg megállásnál ahgyd lehülni.d ekérdem én ezt mai rhanó világba ki tartja be???
ezért hullanak annyira a dízelek....a gyár valszeg megmondja így hazsnáld de szokásoi szerint a user 95%a lexarja ezt ennyi.innentől nem csoda ha a gyár nem cseréli gariba csak anyg hajcihő után.
ezért nem kéne turbós pláne spicezett dízel turbós.
hallod az 123d.re hogy kellhet vigyázni??mint egy tojásra kb.....pláne alapból huzva van te még jobban meghuzod chippel...áhhh annak 4-5x hibázol azt hello van.irto ézékeny szerkezet lehet.
inkább egy 2.0i.az azért bírja.ok hidegen megfpörgeted nem fog elmenni 300k km.t a motor csak 150et de addig mega user eladja a második 3. szopik vele.ennyi.hát ez arányos alapból.100nál valszeg enyém is kevesebbet eszik mint 130nál folyamatosna pláne mivel kicsi a motor bele ez négyzetesen igaz lehet.megfigyeltem enyémbe 110 felett már erősödika zaj rendesen.90-100nál egész halk ahhoz akorabeli autokhoz képest.
városbanmindne auto pláne ami nagyobb cm3 többet eszik ott huzza le az átlagot pláne kistávra hidegbe hazsnálód mint én.
20d.vel meg lehetetni városba 10et szerintem meg a 30d.vel még többet....pláne ha kicsit fárad valami a sok rugás miatt....
és amíg csak 20ft a különbség a dízel benya közt kérdem én hol éri meg ez a kockázat??jo benyást rugod lehet 15öt megvan....
sőt a 20ft különbség elenyészik ha premium benya avyg dízel megy bele mert azok mind 370-380ak."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11437 üzenetére
Olyan 1,5 millánál tart, most pl. bontott Turbo van már benne. Itt Mo.-n a diesel autók legnagyobb ellensége a rossz minőségű gázolaj. A porlasztókat tönkre vágja. 23d is elég kényes lehet, meg az kicsit macerásabb szerkezet, javítási költségei nagyobbak. Viszont nem derült ki, milyen megbízható, mivel eddig csak fiatalok vannak az utakon. Majd 2 év múlva.
Don't Tread On Me
-
aero.
veterán
válasz Szplöttyy #11429 üzenetére
De, lehet belőle probléma.
Tehát mikor állsz a féken, és felpörgeted a motort arra a fordulatszámra amiről indulni akarsz, ott már enged a kuplung.
Ezt egymás után sokszor nem szabad megcsinálni mert porig ég. Egyszer-kétszer oké, de utána pihentetni kell egy kicsit, legalábbis én megkímélném magam a cserétől.
Aggregátor: Hát még dugóban talán okés, mert ha jól tudom az automaták D-ben nem tudnak egy helyben állni fék nélkül (szóval lehet velük gurulni alapjáraton). Nem tudom hogy van ez az újaknál, régen volt automatánk.
[ Szerkesztve ]
-
Kinder
senior tag
válasz tibi666 #11441 üzenetére
erre csinálta a merci, hogy kiveszi üresbe magától, ha te "D"-ben hagyod, és állsz a féken a piros lámpánál.
na ezért nem lehet a mai új automata mercikkel kilőni, mert mire berakja magát fokozatba, lemegy a nap.
normál tempóval indulva persze észre sem veszed.
haverom faterjának a cls-e is ilyen, észre sem vettem először, csak amikor meg akartam hajtani.
természetesen, ha sportba húzod át, akkor nem veszi ki sebességből piros lámpánál. -
Kinder
senior tag
válasz MPowerPH #11436 üzenetére
megy, mint a nyavaja, de én igyekszem vigyázni rá, sosem állítom le nagy terhelés után, és sosem nyomom addig, amíg be nem melegszik.
így van olyan eset is, amikor totál hidegen indítom, és oda is érek a célhoz anélkül, hogy bemelegedne... na én addig nem nyomom, tőlem a maruti is lenyomhat -
MPowerPH
félisten
válasz Kinder #11446 üzenetére
Köszi szépen, elolvasom.
Ha így vigyázol rá, akkor érthető, hogy nincs vele gondod. Az emberek többsége úgy használja a diesel-t mint egy benzinest. Nekem is modorálnom kell magam, mert ha a diesel-t is így fogom használni, mint a benyásat, akkor sajnos nem lesz hosszú életű.
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz barnam_ #11439 üzenetére
A hagyományos (bolygóműves) automatákban nincs "kuplung", azokban az olaj végzi el ezt a munkát. Tehát ezeknél egy váltóolajcsere gyakorlatilag egyenlő a kuplungcserével.
Az újabb "robotváltó" már más tészta, ott újra behoztak egy, a hagyományos kuplungra emlékeztető cuccot.(#11440) aero.
Amint mondtam nincs kuplung, így nehezen tud porig égni. Max. az olaj tud benne felhevülni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest