- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- 2024 őszi fórum peca
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- MárkaLánc
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Itt az új LOGOUT!
- Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #10578 üzenetére
Én a felé hajlok, hogy inkább ezt a kocsit foltozgatnám még egy darabig. Ennek legalább már ismered minden csavarját, nyűgjét. Nem érhet olyan nagy meglepetés. Viszonylag jól látni előre mikor mekkora kiadás lesz vele. Tudsz tervezni vele. Viszont ha átülsz egy másikba ki tudja milyen eltitkolt rejtett hiba fog előjönni a legváratlanabb helyzetben. Kockázatos lenne egy autócsere pláne hitelre. Átérzem a helyzeted. Én is egy 350k-t érő öreg szarban ülök. Cserélni kéne mert ezer apró hibával szórakoztat nap mint nap de nem akarom. Ezt már kiismertem tudom mire kell figyelni és még remélhetőleg évekig elgurul a seggem alatt A ból B be. Az túlzás, hogy szeretem de jelenleg nem tudok ennél olcsóbban fenttartható autót mondani.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
Nyálcsorgatás ON (üsd be, hogy BMW)
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Kinder #10906 üzenetére
"A tuning óta a fogyasztás nem csökkent ( pedig ugye ezzel is vetítenek ), de nem is lett nagyobb, viszont a dinamizmus jelentősen megnőtt, még optimista álmaimban sem vártam ilyen mértékű javulást"
Áhh...Én évek óta ezt pofázom de senki sem hiszi el nekem. Pedig dízel tuningnál nincs jobb
-
dízelracer
senior tag
válasz tibi666 #10967 üzenetére
Nincs stílusuk? LOL
Csak össze kell hasonlítani egy baltával faragott GLK-val vagy egy eröltetett kupé szerű X6 -al. Attól, hogy egy autó elképesztően 'kurvaronda attól annak még nem lesz stílusa.
Az A8 meg pont azért tetszik mert hozza a konzervatív klasszikus limuzin formát, nem ment el ilyen felpumpált hörcsög irányba (BMW 5GT), és erőltetett szánalmas fejterű sportkupé formába sem (Mercedes CLS).dragon: "semmi formabontás.ív.ami ugy a dinamikát a sportoságot a luxust hangsúlyozza" .Nem mindenki villogni meg rajoskodni vesz egy autót.
Bubu: az lehet, hogy egy ormótlan bálna de legalább úgy néz ki mint egy autó nem pedig mint egy szörnyszülött: [link] + [link]
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
Mindjárt jön dragon és mindenkit kizavar innen...
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #11490 üzenetére
286le/320Nm vs 265le/650Nm
Ha az M3-ra fogadnál valószínűleg buknád a zsét. A 2x akkora nyomaték bőven ellensúlyozza a súlytöbbletet és a -20 lóerőt. Na és az sem elhanyagolható tényező, hogy hiába fogy el fokozatosan 3500felett a kamionnyi nyomaték az 530D-ből ha onnan erőből ugyanúgy (vagy még jobban) húz tovább. Baromi széles tartományban használható motor míg az M3-ról ugyanez nem mondható el. ~7000nél adja le a 286lovat de mit csinál 3000nél? Kb semmit. Ez a különbség turbódízel és szívó benzines közt. Kanyargós szakaszon az 530D-t visszavágod 4-be és csak játszol a gázzal. az M3 al ezalatt gyöngyöző homlokkal folyamatosan gépészkedhetsz, hogy fordulaton tudd tartani a motor.
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #11494 üzenetére
Papír szerint...
Papír szerint itt az M3-nak csúnyán el kellett volna picsáznia az 530D-t. A való életben általában borul a papírforma. Láttam már testközelből néhány igen erős dízel autót ahhoz, hogy tudjam a lóerő önmagában nyomaték nélkül mit sem ér.[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
Én mióta az eszemet tudom dízellel furikázom mindig dízelek vettek körül de egy mai agyonbonyolított dízelautót nem biztos, hogy megvennék. Vagy ha igen 6 - 7évesen mielőtt az első komolyabb összegű cserék, javítások aktuálissá válnának kiszállnék belőle. Szerencsére manapság egy jobb 2.0 benzines is elmegy 8-8.5literes átlaggal. Igaz az sokkal több mint a dízelé de ha bejön egy váratlan 400k-s javítás (szakszervizben, még nem is mondtam sokat) akkor baszhatom én, hogy keveset fogyasztott 5éven át ugyanott vagyok mint a benyásnál. Persze nem törvényszerű, hogy ez bekövetkezik minden esetre benne van a pakliban. És ahogy én magamat ismerem biztos valami gyári hibás szarba nyúlnék bele. Ha valaki akkor én szeretem a dízeleket de a dízel motor gyártás számomra a PD TDI korszak kezdetén meghalt.
Rootkiller: apa kezdődik! Vagy mi?
-
dízelracer
senior tag
válasz rootkiller #11555 üzenetére
Tehát a kérdés adott: [link]
Amúgy meg igazat adok mackótestvérnek. Ez már tányleg röhej.
-
dízelracer
senior tag
válasz rootkiller #11587 üzenetére
-
dízelracer
senior tag
válasz MPowerPH #11669 üzenetére
Egyik oldalon ott a nagyobb stabilitás és kanyarsebesség míg a másik oldalon a hajtási veszteség miatti teljesítmény "csökkenés" és a többlet súly amit cipelni kell. Kb kiegyenlítődik a mérleg két oldala. . Az is meglehet, hogy pályán azonos vagy gyengébb időt futna mint a sima rwd verzió. Akkor meg kidobott pénz volt az egész fejlesztés. Én is maradnék a BMW-s hagyományoknál. Orrmotor + hátsókerék.
Előbb futottam bele a vimeo-n [link]
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Sziszka_88 #11670 üzenetére
Vannak a cikkben pontatlanságok.
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #11721 üzenetére
Azért azt sem árt tisztázni, hogy a mezei chiptuningosok nagy része hozzá nem értő kókler fasz. Ha vesz valaki egy sokmilliós új autót aminek 2év alatt tönkremegy a motorja a szar chiptuning miatt majd megérti a tisztelt vevő miért csak xy lóerőt szavatol a gyár meghibásodás nélkül.
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
válasz MPowerPH #11804 üzenetére
Szerintem mechanikailag az összes 5.8-as stroker motor (Hamann, EvoTech, Noelle...) nagyjából egyforma lehet és csak a szoftvereben lehet eltérés köztük. Bár fene tudja.
Csak a súly fogja vissza, de az nagyon. Hiába 600+ lóerő úgy megy el mellette a GTR mint a picsa és a Corvette-et is alig bírta megfogni. -
dízelracer
senior tag
Na jó de azért komoly előnyben van a Nissan. Könnyebb, nagyon jó hajtása van, a váltója is piszok gyors. Viszont azon komolyan meglepődtem, hogy mekkorát lép a cipős doboz : BMW M3 E92 Evotech (460 hp) vs Jeep Grand Cherokee SRT-8 (580 hp) Vannak még érdekes videók a dragtimes profilon.
-
dízelracer
senior tag
Leszedték azt a videót amin a Bugatti Veyront leveri a Switzer P800 GTR. Biztos valami bizalom gerjesztő, rossz arcú Moszkvai Bugatti szalon tulajdonos kedvesen "megkérte rá" őket, hogy villámgyorsan szedjék le mert rontja az üzletét...
-
dízelracer
senior tag
Magyarországon él hozzávetőlegesen 10,5millió ember. Csak Moszkvának jelenleg kb 13millió lakosa van. 1db város = 13millió ember. 13millió emberből van 30-40 jómódú autóbuzi fiatal aki megengedhet magának ilyen vasakat. Nagy számok törvénye. Itthon is láttam már Lamborghini Gallardót meg Ferrari F430-at magyar rendszámmal az utcán és hát egyiket sem nyugdíjas bácsika vezette.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen