Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MPowerPH
félisten
Azt ugye Te se képzelted, hogy egy olyan autóba, amilyen az M5, beletesznek egy már megjelent és piacon lévő mocit, és csak simán kihegyezik? Annál a BMW-nél sokkal igényesebbek. Az M5 részben azért nem jön azonnal, mert a motorfejlesztés időbe és sok km-be telik. Ha nem így lenne, akár semmi különleges nem lenne az M-ben. Az M divízió külön dolgozik a többi részlegtől.
Azért nem működne az X6 M motorja mert van pár nehézség, szóval valami újat, és nagyot fognak dobbantani. És megeshet, hogy TS Turbo lesz belőle, senki se tudja.
"Úgy tudjuk, a BMW lényegében a saját dolgát nehezítette meg az új M5-ös kapcsán, mivel a cégvezetés döntése következtében ki kellett dobni a korábbi, pörgős V10-es szívómotor továbbfejlesztett változatainak terveit, ami gyakorlatilag készen volt, és helyette a 4,4 literes biturbó V8-ast kell nagyobb teljesítményre hangolni. Ez azonban csak elméletben jó ötlet: a nyolchengeres a hengersorok közé épített feltöltők miatt ugyan tömör építésű, viszont így komoly nehézséget okoz egy erősebb változat hatékony hűtése. Ugyanakkor az ötös motortere nem elég széles, hogy a motor oldalra épített turbókkal is elférjen benne, így ez az út sem járható."
Nem véletlenül tesztelik annyit, biztos lesz meglepetés, és ez az M5 körbeveri minden téren a régi V10-est, főleg rugalmasságban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Szplöttyy
senior tag
Még nincs tuning benne, de tervbe van. Adagolója picit erős most, azért kormol, előző adagolóval szinte nem is kormolt. Téligumi van még rajta, annak meg mindegy, meg ki akartuk probálni, mit mutat. Pörögni lehet vele, álló helyzetbe gumitfüstölni nem, ahhoz kevés így a motor. Van még rajta mit csinálni, legsürgetőbb az adagoló, meg még 1-2apróság, de megy, húz, kanyarodik, megáll. Meg menetközbe nem is nagyon kormol, itt állt 10percig alapjáraton, majd onnan egy padló, 2-3at tiltott, és vissza alapjárat. Srácnak ez elött volt egy 520i-je, ő aztmondta, hogy az nagyon nemment. Meg volt egy E30 325-öse, és mondott valamit, hogy 2,7es a motorja, mert valamit beraktak vagy mi. Na az nagyon ment. Meg van egy rallyera épített E30 325iX. Szóval szereti a BMW-ket. Azmeg, hogy most kivittük, szerintem semmi, játszottunk kicsit, azt kész.
Smoke & Torque
dragonfx
veterán
bocsi te nem tudom honnan másoltad az infot, de a lóerő magazin sosem szokott hazudni.
ha nem hiszed szerezz egyeta benzinkuton olvasd el.
ott van F10 M5 előről.x6 M V8 4.4 biturbos mocija van felhuzva. ..ez van leírva.
nem gyanus amugy hogy pont V8 és pont 4.4??? ...mnt az x6 M.ben.persze majd két ugyanolyna cm3 motrot cisnálnak.na persze...válságban ennyire nem megy jol, meg amugy is minek??megerősítenek benen dolgokat, és kész.
szerintme semmi szégyne nem lenne abban ha az x6 M kihegyezett mocija lenne benne.35 milkás auto mocját megörökölni felhuzva mi a szégyen??.az m5 nem is fog ennyibe kerülni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
MPowerPH
félisten
Dragon, ne higgy el mindent. Nem rakják bele azt a motort az M5-be. Vagyis a motor, magában a 4.4 V8 az megmarad egy teljes átalakítás után, csak a Turbo-k nem így helyezkednek el majd benne.
Mint mondtam, ezt a motort külön az M divizio fejleszti, aminek semmi köze a sima motorfejlesztő részleghez. Az a 4.4 V8 egy mezei két turbos motor, semmi extra nincs benne.
Szégyen lenne, az M5 nem véletlenül M5. És mint írtam, ha azt csinálnák amit Te mondasz, szétolvadna belül a motor, ami nem tükrözne túl nagy tartósságot. Gondold már el, hogy ott belül 2 db turbo mekkora hőt generál. Szvsz, nem tudják megoldani, azért is van az, hogy várni kell még a megjelenésre. Ha olyan egyszerű lenne, mint ahogy azt mondod, már szalonban állna, ezt elhiheted.
A 35i is ugyan az a blokk, mint az E60 35i, csak más a feltöltés, sokkal modernebb, hiába csak 1db Turbo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
tibi666
senior tag
ha jobban nyomod, akkor többet eszik.
normál használat mellett nem változik a fogyasztás, esetleg bizonyos fordulatszámtartományban eszik kevesebbet. ha kitapasztalod, hol van ez, akkor nagyon nyugisan, meglepően alacsony fogyasztás mellett lehet közlekedni.
MPowerPH
félisten
És ez Nálad kitapasztalás nélkül mennyi?
Don't Tread On Me
tibi666
senior tag
sokat járok városban mostanában, úgy 11-12 liter között mozog.
vegyesben simán hozható 10 alatt, hosszú úton még nem jártam vele, de úgy reális lehet egy 8 körüli átlag a pillanatnyi fogyasztásmérőt elnézve autópályatempónál...
nem egy dízel, de ezért szeretjük.
[ Szerkesztve ]
dragonfx
veterán
nem tudnáka hűtés megoldani??
nagy szégyen.rég volt iylenre példaautógyártásban.ez handabanda.
az 5ös kazstnija ennyivel kisbeb lenne mint az x5/x6 duo-é?
ott meg tudták oldani 5ösbe is megtudnák....
ilyne alapon akkor az x6 M tulmelegszik??nem...meg a 335i tulmelegszik??nem.
szinte ugyanez az írás volt volt a lóerőben.
azért még várnak vele az e60 m5 nem pörögte ki magát eladásban még 100%osan.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Sipi16
senior tag
Mennyi nyúlmókus is akkor most?
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
MPowerPH
félisten
Dragon, látom nem érted. Az X6 motortere persze, hogy nagyobb, én láttam már elég sokszor. És a V8-as így is kitölti. Ha egy ilyen Turbo-s motort 100+ lóval meghúzol, sokkal nagyobb hőt fog termelni, és ezzel a hővel már nem tudnak mit kezdeni. Kívül meg nincs hely. Ezért jön egy 3. variáció, hidd el megoldják.
Dehogy volt rég, ez nem is probléma. Ez egy feladat, amit meg kell oldani. És hidd el, megoldják. Az az M-es moci teljes más lesz, mint a sima 4.4 V8. Csak úgy nem rakják rá az M matricát, az óriási technikai újítást takar, ez mindig így volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
Tomics
addikt
Szép. Kell neked a touring? Pici a motor szvsz. Chip mennyid dobna rajta?
Vedd meg.
PH! addikt since 2004
!Overdose!
őstag
Vajbőrös, navis, automata. Ha jól rémlik ilyet kerestél. Szép.
A tulajok számáról és a futott km-ről van infó?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
dragonfx
veterán
volt.
a hűtést meg lehet oldani.turbot rakhatják máshogy rá.szerintme az alapja ez a motor lesz V8 4.4.semmi kivetnivaló nincs benne.M.es bmw.be van most is.
ja amugy 555 ló szóval az 578ra felhuzva nem olyna sok.
kombi, auto váltós, dízel, és abból is gyengébbik, persze azonnal chippeltetnéd hogy valamennyir emeghközelítse a 28i.t.de akkor már a fogyija is uyganannyi lesz és dízeles autos lesz.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
VR6-Fan
veterán
hogy máshogy rakhatják rá a turbot?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
!Overdose!
őstag
VR6-Fan
veterán
viszont itt már nem turbo lyukról hanem turbo árokról beszélünk, persze akit ez nem zavar
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
MPowerPH
félisten
Jah, pont ilyet kerestem. Abszolút full-full, memóriás ülésekkel, DVD-s nagy navival.
Kedden láthatom élőben, addig kezdem intézni az anyagiakat, lehet le is foglalózom.
!Overdose!: Nem touring-et kerestem, igazából nem is lenne rá szükség, mert van tetőbox, de sajnos a jobban felszereltek mindegyike touring. Motor kicsi, csak 4 henger, de diesel. Nem kell rá luxusadó, ez megint jó pont. Elég nyomatékos, megy bele a chip, 19x ló, asszem 450NM-t mondtak. Akkor talán már menni is fog, de ami a lényeg, lehet vele fillérbaszóskodni. 6l alatti is lehet a fogyi az olcsóbb gázolajból, ami nekem nem mindegy.
Dragon, dehogy lesz annyi... Ismerősöm, aki druszám is egyben, ugyan ilyet hajt, ő segítene a chippeltetésben. Neki már rég megvan, most 6,4-et ír a computer, de ő hajtja elég rendesen. Most mondjuk van valami a géppel, azt hallottam elég drága lesz, de ahogy ő használja, szvsz...
Nem ültél még ilyenben, nem vezettél még ilyet. Én már igen. És tudom mit fogyaszt, 7l fölé nem megy. 177 lovas jó lenne, de az már luxusadós. 325i kellett volna, de ott már tényleg brutális az adó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
Jah, az ülések nem azok, de se baj. Sajnos az olyanból kevés van.
Don't Tread On Me
mayerlaci
senior tag
A 325i-re ugyan annyi a luxusadó mint a 177 lovasra.
[ Szerkesztve ]
dragonfx
veterán
te dolgod.nem megyek bele egy 500hsz.es vitába aminek kb a 90%.át megint törölni kéne.ugysem érted meg miről papolnak neked itt meg az autós topikban is sokan mások is.
vedd meg jó autó, én nem ilyet vennék és kész.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
!Overdose!
őstag
Miért is? A 25i 30kw-tal erősebb.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
MPowerPH
félisten
Sajnos nem.
325i: 55200 Ft + 55200 Ft
320D: 44850 Ft + 44850 Ft
Nem nagy a különbség, de még mindig jobb, ha egyáltalán nem kell fizetni.
Don't Tread On Me
mayerlaci
senior tag
Természetesen a teljesítményadó több lenne.Én a luxusadó-ra értem mivel ott egy kategóriába esnek nincs difi.
tibi666
senior tag
luxusadót is kw után fizeted, nem kategóriánként.
mayerlaci
senior tag
teljesen igaz hülyevagyok...
tomcsi23
veterán
Viszont a hátsó ablakok is elektromosak.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
ez egy nagyon fontos momentum, hogy a hátul ülök is 100%-ig luxus autónak nézzék a kis 3-ast
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
tomcsi23
veterán
Néhány csóringer vevő kispórolja.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
dragonfx
veterán
nem olyna kicsi is.luxus, hát az valamilyen szinten.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
VR6-Fan
veterán
de a nagy navit, meg a zónás klímát nem
dragonfx:hát egy 7-eshez képest, elég apró....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
No-kia
őstag
Hello!
aki esetleg lemaradt volna róla(tököl), linkelek pár képet, van sok videó is, lehet csinálok eg ylogout cikket, a BMW-k domináltak:
[ Szerkesztve ]
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Tomics
addikt
ahh de szép ez az E30. Bézses a kedvenc szinem autóban
Ilyen messze nem lehet találni használtautón, de még külhonban is elvétve
Ha esetleg erről van több, jöhet akár privibe is
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
MPowerPH
félisten
Most lehet, hogy hülyének néztek, meg kukacoskodónak, de nálam a 4db elektromos ablak legyen alap. Ha véletlenül valaki hátul lehúzva hagyja az ablakot, akkor azt bezáráskor auto-n felhúzza a gép. Ez biztonság terén se utolsó, és kényelem is. Mert nem kell újra kinyitni, nálam még a kódot is be kell pötyögni, és utána kézzel felhúzni az ablakot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
tomcsi23
veterán
Ha emlékszel, amott tárgyaltuk, hogy a csóringer nagymenő első vevő szépen berendelte a nagy dvd-s navit, de hátsó motoros ablakra már nem futotta.
Kell az a hátsó elektromos ablak szerintem is, kb a ciki határát súrolja, a funkcionalitásától függetlenül.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
MPowerPH
félisten
Jah, emléxem. DVD-s prof. navi, hátul meg kis tekerők.
Don't Tread On Me
tomcsi23
veterán
Amúgy jónak tűnik a verda, a km viszont erősen kérdéses. Nézd meg rendesen, volt-e ill. mennyire törve - főleg az eleje.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
MPowerPH
félisten
Gyorsabb a Mustang a BMW M3-asnál?
Don't Tread On Me
No-kia
őstag
am nagyon jól sikerült a kép, mert annyira azért nem volt pattent állapotban, voltak festési hibák, me karosszéria munka is ráfért volna, meg a hangjából itélve a motor sem volt teljesen rendben bosc ha kiábrándítottalak(am nekem is az egyik kedvencem ez volt, pedig a parkoló leghátsó részén láttam) kép már nincs róla sajna, de E30 akról még van, ha neked is az a kedvenced
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Tomics
addikt
jöhetnek
PH! addikt since 2004
dragonfx
veterán
nem tom mér akkora ügy ez.
lehet 4 ajtósat vett, de ugymond coupéként kétajtosként hazsnálta mert 2 ember utazott benne zömmel.és akkor minek hátra 2 elektromos??..mert ugye akkor még nem volt A5.
enyémbe sincs, nem is érdekel.első 2 hely van hazsnálva.aki folyamatosna 4 emberrel megy annak érdekes ez.de a mai világba ingyé ki utaztat +2 embert hátúl??..én nem!!!meg szerintem sokan mások sem a mai világban.....bp.n is körülnézek átlag autoban 1-2 ember ül......
a magától felhuzodo ablakok az meg riasztó bekötés kérdése.kb a legcsoribb 20-30k. riasztó is megcsinálja már ezt.
A piros e36 kinn volt tuningshon mint drift nyertes. a szürke e30 csodásan néz ki.
vr6>>a 7es más kategória mindne szempontból mint egy 3as kombi....
Nekem se a mustang se a mostani M3 nem kéne csak amíg eladom.
amugy mega fogyasztás adóhoz 1 kis hozzátevés>>aki vesz 12milláért egy bmw.t keresztbe lexarja hogy évente +100k.t ki kell adnia adóra.valszeg a bevétele bőven fedezi ezt a kiadást is, nem foglalkozik vele.és valszeg az sem fogja érdekelni hogy a kocsi 8at vagy 10et eszik.aki 12ért vesz egy bömit...és ilyeneken akad ki az 1 gyökér!!!adja el!!!
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
tomcsi23
veterán
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
dragonfx
veterán
mire vonatkozik az egészre?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
MPowerPH
félisten
( )
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
"a magától felhuzodo ablakok az meg riasztó bekötés kérdése.kb a legcsoribb 20-30k. riasztó is megcsinálja már ezt."
Dragonbácsi, ha hátul kurblis az ablak, akkor tök mind1, hogy kötöd be a riasztót, az nem fog auton feljönni. És bármily hihetetlen, sokat megyek úgy, hogy 4-en ülünk a kocsiban. Hétvégenként úgy járunk szórakozni, hogy vagy sógorjelöltemékkel, vagy a barátommal. Mivel barátom összetörte a BMW-jét, ezért most csak mi visszük, benzint felezzük. Sógor jelöltemmel pedig megosztjuk, egyszer az enyémmel, egyszer meg az övével megyünk. Bár igaz, nem túl igazságos, mert neki egy VW Vento TD-je van, 90 lóval, és annak elég 5,5l gázolaj is 100km-re.
Ezzel csak arra szeretnék kilyukadni, hogy mindenki máshogy használja az autóját. Ami Neked tök fölösleges, másnak igenis lehet hasznos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
Ennek vajon mi lehet a baja?
Don't Tread On Me
tomcsi23
veterán
REGADÓ KB. 1600000FT
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Tomics
addikt
Na mivan, most meg mégse számít a fogyasztás meg a luxusadó? nem értelek...
PH! addikt since 2004
!Overdose!
őstag
Mivel itthon nem forgalmazták, így nehézkes lehet a gyári alkatrészellátás.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
MPowerPH
félisten
Dehogy, csak megakadt a szemem az olcsó áron. Irreálisan kitűnt a többi közül. Meg tudod, álmodni lehet.
tomcsi23: Az nem sok egy kicsit érte? Én 700k-val számoltam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- I5-12600K // DDR5 GAMER konfig
- Eladó új gamer PC (i5-12400F/16GB DDR4/512GB SSD/RX 6600)
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó gamer PC (i5-11400F/16GB DDR4/500GB SSD+1TB HDD/RTX 2060 6GB)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i7-7G I 16GB I 256GB SSD I 12,5" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!