Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MPowerPH
félisten
Dehogy kapja... Az új 170 lovast legalábbis biztos nem. De szerintem a 2.0-ás Mondeo-val is bevernélek, végsebbre biztosan, mert az is és a 2.0-ás sor 6 is 210-nél lepörgi magát.
mod: még a sor hatos-t se vernéd meg, IS 10.1s alatt van 100-on, 213-as végseb, 320i 9.9, 214-es végseb. Szóval ha nem is begyalázna, de elmenne. csak nem lenne csúnya kerpelő hangja, olyan mint a Te IS-ednek.
VR6-Fan: Dehogynem. nagy motortuning nincs is, inkább csak a könnyítés, meg a sportfutómű. Mer azért szépen betapadnak. De valahol el kell kezdeni, nekem se lenne vele problémám.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
dragonfx
veterán
1250kg.140 ló.
a 20as meg 1350.és 150.
de ezt olyanok mondták akik rpóbálták többen.én hiszek nekik.
a mostani 3as ami 170 ló az meg majdnem 1450 kg.mennyi előnye is van súlyban?? ..200.az 20ló.de ezt így nem lehet számolni.egy 1000 kilós 150 lovas auto jó eséllyel még téged is elken.
mit vernél te be?? ...a bmw bmw.az 18is is visz annyit.és nem 150-200ra érdekes.hanem 0-100
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
tibi666
senior tag
szerintem egy 80-120 fontosabb, mint a 0-100.
mármint nem tudom, te hogy vagy vele, de én nem lámpától lámpáig versenyzésre használom az autóm, hanem közlekedni szoktam vele. és ott fontosabb, hogy egy kamiont mennyi idő alatt előzök meg, mint hogy kit alázok meg a pirosnál.
MPowerPH
félisten
Dehogy ken el... Olyan hülyeségeket beszélsz néha. Nézd meg a gyári adatokat, a kis 4 hengeres 4.-ben már teljesen elfogy, nincs erőtartalék, se nyomaték. Haver Golfának is jobb a lóerő/súly aránya, mégis már 70-ig agyon van verve. Dragon, ez fizika, nem csak 1db adat dönt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
Ez csak egy ilyen hülyeség, de érdekes, hogy a gyári adatok szerit, és e szerint is agyon van verve az IS-ed. Szóval át vagy ejtve.
0-100-ra a Mondeo 9.8s alatt gyorsul. És micvel már autópályán megkajáltattam vele E36 320i-t, meg E46 320i-t is, így tudom, hogy egy IS-nek még annyi esélye se lenne. Nem beszélve arról, hogy a Mondeo 230-at tud egyenesben, 225-öt meg erőlködés nélkül. Akkora sebességen az IS vagy a 320i már rég tiltáson túl forogna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
dragonfx
veterán
az 18is video nem jön be.
a 20i video meg egy 16os motor.elég csunya hogy 6hengeres tulajként ennyit nem hallasz.
meg 1es 45, 2es 85, 3as 125...igen pont ezt tudta az enyém is 6 éve még.6hengeres bmw.k 99%a 2esben viszi a 100at.ezt nagyon csúnyán benézted.már már égő.
18is-0-100...ez 9sec..ez a mondeot elveri.de tudod mit meglesz az is hozz egy e36 320i.t meg hozd a 2.0 mondeot és megnézzük.
az hogy te pártoskodsz a saját általad vezett autok mellett max. az elfogult naivitásodról tesz tanubizonyságot.ha egy suzukival vezettél volna le 20e km.t akkor azt dícsérnéd.nincs jelentősége így a szavadnak.
tessék 18is 230.
higgy a szemednek...egyszerűbb lenne neked is olyannal nem kardoskodni.amiről gözöd nincs utána se néztél.csak meg avgy győződve róla ugy van.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Kinder
senior tag
de
MPowerPH
félisten
Az mióta 316i? Az életben nem megy így egy 316i... Az egy 320i, a 20-asnál ilyen rövidek a váltó áttételek. Elkeserítelek, ugyan az a motor és váltó mint ami haver 520i-jében is benne van, az is pont eddig pörgött. Szóval nagyon nem értesz hozzá dragonbácsi, egy IS a közelében nincs egy 320i-nek.
A video amit linkeltél erősen sofőr függő. Valszeg a 320i sofőrje nem tanult meg rendesen elindulni, és vagy leesett a fordulat, vagy 5000-nél leugrott a kuplungról. Ez kb. a Te szinted, akik nem tanulták meg használni az autót. És tudod miért mondom ezt? Volt anno szó a visszaváltáskor adható gázfröccsökről, amiről Neked fogalmad se volt. Akkor ne menjünk már bele a vezetéstechnikai témába plz, először tanuld meg ezeket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
Parancsolj, a Mondeo.
Ha a gyári adatokat nézem, ha a másikat amit linkeltem, mindegyikben jobb a 320i, nem tudom mit nem tudsz ezen felfogni. Ha az a video amit a 320i-ről linkeltem egy 316i lenne, akkor elég nagy égés van, mert a 316i beveri a 318is-t.
Amit meg linkeltél, az egy E30 Te tök, nem E36.
Látod, hogy vezető függő? Nézd meg, itt meg az IS -es annyira szarul indul, hogy Alfa is elveri.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
dízelracer
senior tag
Hát nálam nem.
dragonfx
veterán
akár a 318is akár a 320i körbeveri mndeodat.
de tudod mit ülj át egy 5ösből egy mondeoba....és megnt lesz valakinek egy új aláírása
az 18is 9sec alatt van 100on.a mondeo ezt nem tudja kivitelezni.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
MPowerPH
félisten
Én folyamatosan vezetem a Mondeo-t, most is azzal jöttem fel Bp.-re. Mint mondtam, már E36 320i-t megettem az autópályán, 200-nál elmaradt szegényke, asszem elfogyott neki a fordulat.(nekem még 5500-at pörgött, 6000 körül van a lóerőcsúcs.)
De tudja, ez talán még 9s alatt is van. Faszi nem indult túl jól, nagyon elforogtak a kerekek. Ez is 9s, szóval nem probléma neki. Indulásnál az első kerék hátrány, utána jobban megy.
Most ha 320i-d lenne gyorsulhatnánk egyet itt a Hungárián, nekem nem probléma.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
dragonfx
veterán
ok.mondhatom én is azt a 320i sofőrje ott béna volt.vagy csak nem nyomta.
egy 20i.t te nem nyomsz le egy mondeoval.
ja amugy mihezarts végett>>
mondeo az a 150 csak 146 ló.1400kg az auto
az e36 320i 1315kg 150 ló.
+2henger ami nyomatékosabbá teszi fenn jobban megy tőle.könnyebb 80kg.mal kb.és van +5ló előnye.de te lenyomtad.ok....ezt máskor másnak.
az 18is meg 1220(m42) 1240kg(m44)....itt is van cirka 80kg előnye a 20assal szembe.letolja.
az kg előny nem mindne szinten ugy jön ki hogy 10kg/1ló...egy bizonyos szint után már exponenciálisna emelkedik az előnye vagy a hátránya egy autonak.
simán.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
VR6-Fan
veterán
váltóáttétel/kerék átmérő/motor állapota, stb...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
dízelracer
senior tag
"+2henger ami nyomatékosabbá teszi"
Meséld már el nekem mi köze a nyomatéknak a hengerszámhoz.
MPowerPH
félisten
A Mondeo csak 1376kg. Dragon, látszik, hogy nem figyeltél a fizika órákon. Te csak azt nézed, melyiknek jobb a súly/lóerő aránya. Ne égesd már magadat. Ott az én esetem. Simán mentem egy Mondeo ST220-al, pedig neki 22 lóerő előnye volt, súlyban ugyan ott vagyunk. És 210-ig nem tudott elmenni, sőt 3.-ban még be is tudtam előzni, mert sokkal rugalmasabb az autóm, nem kellett neki a nagy fordulat mint az ST-nek. És 22 lóerővel több volt neki. Mert számít az milyen fordulaton mennyi lóerő van, és mennyi nyomaték.
A 320i-s dolgot ne próbáld megmagyarázni, mondhatsz akármit, az IS az életben nem megy jobban, egy szar 4 hengeres motorról beszélünk. A gyári adatok is bizonyítják, meg ott az összehasonlító videó. Bejön az neked, csak nem akarod beismerni. Nézzed mindegyiket 60-ról, ott már csak a gázt kell nyomni.
A Mondeo meg beveri mindegyiket. Amíg csak a 316i-vel mész, addig nem kellene magyarázni...asszem elég sokféle autót vezettem már, tudom melyik hogy megy.
"az kg előny nem mindne szinten ugy jön ki hogy 10kg/1ló...egy bizonyos szint után már exponenciálisna emelkedik az előnye vagy a hátránya egy autonak."
Ekkora baromságot...
Ott vannak a Mondeos videok, gyorsabban megvan a 100 mint a 318IS, nem tudom még miről vitatkozol. 8,9s alatt van 100-on, de legyen csak 9s.
És alapból, ez annyi dologtól függ, Te meg csak a súly/lóerővel jössz. Isten bizony, nem létezik, hogy ennyire buta vagy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
dragonfx
veterán
a fax ki van már mindnekit győzkdni kell itt az iagzságról.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
MPowerPH
félisten
Van 320i-s ismerősöd, akinek stock az autója? Vagy 318IS, tök mind1, elkenném őket. Kimegyünk a pályára, azt adj neki, ezen ne múljon. Még csak 370k km van a Mondeo -ban, éppen csak be van járatva.
Most is voltunk a hétvégén, igaz egy diesel Accordal, ami piszok lomha volt. Haver Golfja meg még rosszabb, az csak lendületből megy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
dragonfx
veterán
ok én meg az e36 18is tulajoknak hiszek.mert ők nem papirfecniről emg videorol mondanak véleményt hanem a valóságról.kár azt a mondeot istenítened amit szénné toltál már.
ha már 2 ember vezet egy autot nem mind ugyanugy vezeti.
lényegtelen ki nyert nekem 18is lesz, akit akaroka ostanival i lehagyok azzal meg pláne.
nem érdekel neked 28i.d vagy 20d.d.... van tudom ami tulajdonképpen elveri az 535d.t is 22ről 86ra.meg vissza 3ba még lehet a M5tel is pariban van.Sőt egy jó rajttal az f360 is elmaradna.na és persze egy porsche gt.t is kanyarban utolérsz sőt hamarabb megállsz mint egy gallardo.és jobb auto mint egy e60 530i mondjuk mert a tiéd szénné hajtva 260at visz az meg csak 250et.
bocsi ne haragudj valamit kihagytam?
puszyka.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
MPowerPH
félisten
"nem érdekel neked 28i.d vagy 20d.d.... van tudom ami tulajdonképpen elveri az 535d.t is 22ről 86ra.meg vissza 3ba még lehet a M5tel is pariban van.Sőt egy jó rajttal az f360 is elmaradna.na és persze egy porsche gt.t is kanyarban utolérsz sőt hamarabb megállsz mint egy gallardo.és jobb auto mint egy e60 530i mondjuk mert a tiéd szénné hajtva 260at visz az meg csak 250et."
Ez már annyira zavaros, hogy nem is értem. Szerintem vizsgáltasd ki magadat. Ha gondolod adok telszámot ez ügyben,m elég diszkrét, hidd el tud segíteni.
Addig szerintem ne dumálj, amíg egy 1.3-as új Swift is odacsap egy piros lámpánál.
Én meg nem hiszek, nem hiszem, hogy annyi E36 IS tulaj ismerősöd lenne. Pont az van, hogy én beszélek a valóságról, mert nap mint nap vezetem azt, amiről most vita van, míg te hetente egyszer beülsz a 16i-dbe...
Don't Tread On Me
dragonfx
veterán
ja csak én több embertől kapok infot mint te és én veled ellentétben nem vagy ok hitetlen.és hiába probálsz gunyolodni már sokadszorra az anyagiakkal, annyit megyek amennyire nekem szükségem van ha kell 1x ha kell 5x.kis millio auto van ami téged ugy állva hagy mint a picsa.akár a mondeot akár a 28i.t vezeted.válhatsz te -2be akkor is.sőt azt220 meg nagy rakás xar.akkori technikával motorból olyan menetteljesítményt fabrikálni egy szégyen.
ilyenkor mindig erősődik bennem a hit nem érdemes ide írni, de tényleg.mert ez a topik már egy szégyen. .minden auto süvegelve van csak a bmw nem.minden auto jobban megy a mint bmw, kevesebbet eszik mint a bmw...a bmw.vel csak a baj van, drága, az én autom egy xar mert 1200kg 102 persze..ha egy mai uj auto 1250 és 90lo az nem xar, minden ember 101%ig tökéletes makulátlan műszakijú autoval jár csak én nem........meg kb ehhez hasonlok.
Tudod mit jobban is jár a topik ha veszel egy a4es 2.0tdi.t tudod mit vegyél azt legalább átmész oda ezzel a gusztustalan stílusoddal, és ott oltod a népet hogy te letolod a magyar autopark 90%át.!!!....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
MPowerPH
félisten
Nekem most az a legnagyobb problémád, hogy az általad kiválasztott SI szarabbul megy mint egy 20i. Biztos nem kapsz több embertől infot, mivel nekem a sógorjelöltem nap mint nap ilyen autókkal foglalkozik, és már tőle is sokat megtudok, melyik milyen.
Az én autóm se hagy el mindent, sőt még a 4.2-es Audi quattro sem, igaz annak jóval kevesebb ellenfele van. Azért olyan kis millió nincs, hetente ha találkozok 1-el akkor igazat mondok. Utoljára egy 335D hagyott ott, ez volt pénteken, nem is próbáltam kekeckedni, nem lett volna esélyem. Múlt héten meg egy Volvo S60 R ment el, visszapillantóban nem láttam miféle, csak azt hogy tolakszik. Utána persze el is ment. De ha az Audiban ültem volna.
Én nem állítok semmi olyat, aminek nincs valóságalapja. A suzukis is igaz, óriási súlyelőnye van, és lóerőben sincs annyira lemaradva. Meg ahogy próbáltam, egész jól megy 3. fokozatig.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
Itt a fogyiban csalnak. Nekem at mondta az ismim, hogy 10 fölött evett az övé. Bár megeshet, hogy már oda volt a mocija. Egyszer 8-an ültünk benne, szegény trabi 50-el alig tudott menni.
Don't Tread On Me
tomcsi23
veterán
Pont ilyen kombival mentünk faterral óra szerinti 120-at, 3 személlyel (jó, akkor még kisebb taknyos voltam).
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
MPowerPH
félisten
Jah, azért hasítottak. Nekem fater mesélte, igaz neki már Wartburg-ja volt, de még ott is a régi töc-töc motoros, hogy 140-et kipréselt belőle újkorában 3 személlyel.
Ez a Trabi már nem volt olyan jó állapotban, én sajnos nem tudtam kipróbálni, mert a váltójával nem tudtam megbarátkozni.
És ezek így nem is hangzanak rosszul, ahhoz képest hogy anno mikor mentünk Mecsek rallyra egy régi 1300 zsigával, örültünk, ha elment 90-el. Alapjáraton lefulladt, mindig túráztatni kellett, egyenesben meg 110 volt a max. szegénykének, és evett 12 lityit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
neduddki
nagyúr
HI!
7-7.5 falun/faluk koztt sima el ehetett vele jarni, ami akkoriban nem volt sok, persze absz ertelemben igen:- )
udv
neduddki
p.s. ahogy nagybatjam mindta a varnyura: o siman elvan 10l-vel a gyereknek kell a 12l, en is 12vel kezdtem a guliettaval a vegen siman megvolt a 9.5fel is:- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
MPowerPH
félisten
Persze, tudom hogy elég jól evett akkori viszonylatban. Ez már egy elhasznált motor volt, az lehetett a túlfogyi oka. Nem beszélve az 1300-asról, ami a kis utunk után 3 hónapra már a roncstelepen volt.
Ahogy mondod, megszokás kérdése az egész. Mindig ezt magyarázom, hogy a fogyi nem csak az autótól függ.
Don't Tread On Me
tomcsi23
veterán
Az a varnyú 60-ig azért komolyat tudott lépni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
neduddki
nagyúr
HI!
trabinal/varnyunal csak a csillagos eg volt a vege az bisztos jo csillagalas eseten az bisztos:- )
udv
neduddki
p.s. tomcsi23: en a flemeters gyorsulasra nem emlxem ,csak arra hogy a mogottem jovo szerint leglabb 3x kaptam fel a hatcso kereket, hijjaba na alfa futomuhoz voltam sozkva:- )))
mod: off
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Kinder
senior tag
Nyilván nem ez "A Tuning", mert nincs erősebbre, nagyobbra, jobbra, könnyebbre stb kicserélve semmiféle alkatrész, de pl nekem hozott 47 lóerőt és 150 Nm nyomatékot plusszban. ( az majdnem több, mint 2 Trabant )
[ Szerkesztve ]
neduddki
nagyúr
HI!
ez se szicomotor vot erzesem szerint:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Bubu79
addikt
Jaja, megint előkerült az autóskártya...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
MPowerPH
félisten
...
Don't Tread On Me
Kinder
senior tag
Hi
jessz, szőr
törbődízel
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Az komoly.
Don't Tread On Me
joshua7
veterán
Wow, fene se gondolta volna, h ilyenből van Magyarországon, pláne ebből a kivitelből.
Semper Fi
MPowerPH
félisten
Nah, ezzel lehet spórolni.
Don't Tread On Me
Zewa
senior tag
Ejj ez tényleg nagyon szép és tényleg nagyon ritka! Szívesen eljárogatnék vele bár elég típus fanatikusnak lenni hoyg valaki ennyit kiadjon érte.
ps.: Nem 5.7 az ára hanem majd 6misi. Bár ez úgy sem igazán számít.
ps2: Szépek ezek a versenyek de jóformán a mérnöki kihíváson kívül nem sok mindenre jók.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
MPowerPH
félisten
Ma csúnyán odavert nekem egy Sierra, visszapillantóból láttam csak először, hiába nyomtam padlót, mire 4.-be raktam már elment. Utána láttam, hogy Sierra Cosworth, de gyönyörű állapotban. Piszok durván megy. Nagyon régen láttam már ilyen autót itt Mo.-n, meg úgy alapból is. A világ legjobb autója. De azért csorba esett rajtam, 20+ éves autó így odaver.
Don't Tread On Me
barnam_
nagyúr
Jók ezek a régi dögök... 10-ből 9x valami kis dízel vagy benzines ami épp hogy megy még, de az az 1, az odaver
MPowerPH
félisten
Én eddig mindig csak 1.8-ast vagy 2.3-as dieselt láttam. Ugye azok nem nagy durranások, főleg a diesel szörnyű. No de ez rendesen meglepett, piszkosul kilőtt. De ilyen is kell, tényleg nagyon szép volt. Nagy fan lehet a tulaja.
Haver meg is kérdezte, hogy miért engedtem el. Mondom, nem látod, hogy még most is a padlón állok, de az csak távolodik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
tomcsi23
veterán
Haver meg is kérdezte, hogy miért engedtem el. Miért nem mondtad neki, hogy ugorjon ki gyorsan, azt tolja meg hátulról.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
dízelracer
senior tag
Én kettőt ismerek. Egyik Budapesti (zöld szedan awd), másik Balassagyarmati (sötét 3ajtós csapott seggű). Mindkettő elég pattent állapotban van. A kupéval ment is néha a ringen a gyerek.
SpeedR
őstag
Első saját autóm egy Sierra 2.0i volt. Szerettem nagyon, és viszonylag jól is ment.
MPowerPH
félisten
Édesapámnak is elég sokáig volt Sierra -ja, még Németországból hozta haza alig 16k km-el. (nem tisztázott, 0 km-es volt, de tesztautó, szóval megsúgták, hogy visszatekert) Ilyen volt, csak olyan világos Sierra zöldben. CLX kivitel, és volt klíma, fedélzeti, elektromos ablak, központi, de még nem távkapcsos. 624.000km ment bele összesen, sajnos szegény a bontóban kötött ki. Apa még most is emlegeti, legjobb autója volt.
No aztán elég az OFF-ból, mert Dragon morogni fog.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me