"Ami az Ashes of the Singularity-t illeti, azért ott elég komoly dolgokat megvalósítottak, még ha első ránézésre "nem is túl szép"."
Tehát akkor inkább legyen egy játék DX12-es ami csúnyább és kevesebb FPS produkál?
Akkor minek szeretnél bármilyen szintű fejlődést ha szerinted a csúnyább-alacsonyabb FPS jobb?
Neked miért fontos mint játékos a technológiai háttér ha a játék jól néz ki és jól fut szemben egy olyan eljárással ahol a végeredmény minden szempontból rosszabb?
"Ami a DX12 címeket illeti, ott még mindig a probléma, amennyire én látom, hogy senki nem meri bevállalni, hogy nesze, egy DX12 only cím... Nem elég nagy a piaca."
Mert kb ez a DX12 is akkora bukás mint a DX10 és DX10.1 volt.
Ott is az volt, hogy pár címbe bele rakták a DX10/10.1-gyet és kész.
Gyakorlati előnye-haszna nem volt.
Be lett harangozva mind a kettő-három DX a maga idejében az új OS-ekkel együtt -név szerint Vista majd Win10- megjelenés előtt, hogy fú most aztán nagyon jön és olyan grafika meg ilyen-olyan újítás lesz hogy úha. Ehhez képest lóf@sz sem történt még mindig. Akkor sem a Vista idejében és most ~2.5 év után sem a Win10-nél.
A DX11-nél nem emlékszek arra, hogy ennyire előszopták volna a terepet bármilyen szinten bármelyik gyártó-cég mint most a DX12-nél az AMD&Májkrémszaft duó. Ja de már volt egyszer ilyen... szintén az AMD részvételével a külön DX10.1 támogatás ami ha a számozást nézzük akkor több mint a DX10, de a gyakorlati haszna nulla volt.
A Win7 és a DX11 jött, látott és a mai napig nem akar kihalni egyik sem.
Hasonlóan mint anno a Windows XP és a DX9.c, azok is elég jól tartották magukat, majd leváltották őket mikor időszerű volt.
A DX9.c-re is ment a fújás, hogy hát de miért nem felejtik már el a játék készítők, mikor kint van a DX10/10.1 és azt kellene már használni...
Azt sem szabad elfelejteni, hogy vannak a konzolok amiket csak adott évenként fejlesztik hardveresen... ameddig azok nem fejlődnek addig a játékok sem fognak. Lehet rájuk várni.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘